INVITAR A JEFES Y COMPIS DE TRABAJO, SI O NO?

un gran any!

INVITAR A JEFES Y COMPIS DE TRABAJO, SI O NO?

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 29, 2010 10:36 am

Hola nenas!!!

Tengo un debate moral si invitar a los compis de curro y jefes a la boda. La verdad que aún falta un año y no sé, tal y como están las cosas, si seguiré en éste trabajo, pero de ser así...Vosotros los vais a invitar??? Y si no lo hacéis les vais a dar alguna explicación o simplemente les diréis que os casais y ya está???

Besitossssssss
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: INVITAR A JEFES Y COMPIS DE TRABAJO, SI O NO?

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 29, 2010 10:42 am

Jo no convidaré al meu cap. Al despatx només estem noslatres dos, així que no convidaré tampoc cap company de feina. El meu xicot tampoc convidará ningú, perquè són molta gent i no troba bé fer tries entre companys. D'altra banda, tampoc m'agradaria que el meu cap es barrejés amb la meva família, amics... Són dos àmbits que jo tinc molt diferenciats.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dj. jul. 29, 2010 10:45 am

ya es un tema delicadito.....en mi trabajo ya lo saben y voy a invitar a parte de la oficina, me baso sobretodo en que hay conpañeros de trabajo que en realidad son amigos, pq pasamos muchas horas juntos y además con algunos nos vemos fuera.... y claro si invitas a gente del curro....al menos en mi caso debo invitar a mi jefe directo.... hay gente que quiere venir y que sintiéndolo mucho no voy a invitar pq no considero que deban estar.... y también hay un par a los que invitaría pero en algún momento hay que parar pq sino ....es mucho gasto....
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dj. jul. 29, 2010 10:47 am

Hola wapi!! Pues yo a mi jefe seguro! Vaya porqué me llevará al altar... es mi padre xD Y a los demás socios y compis tambíen.. uno de ellos es mi hermano y los demás, 4, hace como más de 10 años que trabajan con mi padre y mi hermano y 6 conmigo, es una oficina pequeña y somos como de la familia todos!

En tu caso, yo les invitaría dependiendo de la relación que tengas! bstos wapi! : besito :
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 29, 2010 10:56 am

Jo m'ho plantejo igual que si fos una festa d'aniversari... Convidarem els que considerem "amics", i els que no, doncs ja portarem bombons o alguna cosa a la feina...
Entenc que en alguns casos pot ser delicat... Sobretot en feines amb "pocs" companys de feina.
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 29, 2010 11:12 am

Massianya ha escrit:Jo m'ho plantejo igual que si fos una festa d'aniversari... Convidarem els que considerem "amics", i els que no, doncs ja portarem bombons o alguna cosa a la feina...
Entenc que en alguns casos pot ser delicat... Sobretot en feines amb "pocs" companys de feina.

Clar, es el que em passa a mi, que som pocs i la veritat que em fa pal convidar-los perquè no els considero amics, però no vull que pensin malament de mi ni res...no sé que fer...

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 29, 2010 11:16 am

En el cas de ser pocs companys, jo faria el que t'han dit més amunt: portes uns bombons, p.ex., perquè cel·lebrin amb tu el teu casament, i avall. Jo m'estic plantejant si portar-li al meu cap el mateix detall que faci als convidats, per tenir un detall amb ell. Ja veurem com es porta amb el tema casament, i llavors en parlarem.
Lanati

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Lanati ha escrit:En el cas de ser pocs companys, jo faria el que t'han dit més amunt: portes uns bombons, p.ex., perquè cel·lebrin amb tu el teu casament, i avall. Jo m'estic plantejant si portar-li al meu cap el mateix detall que faci als convidats, per tenir un detall amb ell. Ja veurem com es porta amb el tema casament, i llavors en parlarem.

Totalment d'acord en depén com es comportin alhora de demanar les vacances i els 15 dies...perquè jo ja sé que tindré problemes... :-(

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: Yesikagm » dj. jul. 29, 2010 11:19 am

Pues yo sí que voy a invitarlos. En mi oficina sólo somos 4 y tenemos muy buena relación, incluso nos vemos fuera con nuestras respectivas parejas con lo cual me encantaría que estuvieran ese día.

En cambio mi novio lo tiene más difícil. Trabaja en una empresa pequeña (12 trabajadores) pero con todos se lleva muy bien. Así que sabe seguro que al jefe y a un compañero los quiere en su boda pero con el resto no tiene muy claro donde poner el límite.

En fin... es un tema complicadillo...
Imatge
Yesikagm

Entrades: 27
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 29, 2010 11:32 am

JesusyBerta ha escrit:
Lanati ha escrit:En el cas de ser pocs companys, jo faria el que t'han dit més amunt: portes uns bombons, p.ex., perquè cel·lebrin amb tu el teu casament, i avall. Jo m'estic plantejant si portar-li al meu cap el mateix detall que faci als convidats, per tenir un detall amb ell. Ja veurem com es porta amb el tema casament, i llavors en parlarem.

Totalment d'acord en depén com es comportin alhora de demanar les vacances i els 15 dies...perquè jo ja sé que tindré problemes... :-(

Jo també ho estic veient. Fins i tot m'havia plantejat demanar-li els 15 dies dividits en 2 setmanes, ja que jo porto tota la part jurídica de l'empresa, i que no el pertorbés gaire. Llavors ens plantejem fer el viatge de nuvis l'estiu següent al casament. Però ja veurem, com em doni el rampell, faig els 15 dies i avall.
Lanati

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 29, 2010 11:47 am

I també s'ha de dir que convidar la gent "perquè sí", o perquè no s'ho agafi ningú malament, també és una jugarreta per als convidats. Si a mi em convidés al casament algun company de feina amb qui no ens considerem amics tindria un dilema, i suposo que buscaria mil excuses per no anar-hi... I encara em faria pal fer-li algun regal.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 29, 2010 12:29 pm

No sé el que faré...encara queda i tinc contracte fins a febrer de 2011, així que si no em renovèssin està clar que el problema desapareixería...jajajajaja

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. jul. 29, 2010 1:10 pm

Jo al principi tenia molt clar que els convidaria a tots per no quedar malament, (som poquets 10 persones), si convido només al jefe em fa cosa... més que res pk no sabré on seure'l!! (mooolt important pensar en a qui convidaràs que encaixi en alguna taula!) Encara que ara per ara hi ha molt bon rotllo amb tothom peró no ens enganyem jo porto 1 any a l'empresa i els meus companys de feina son companys de feina no amics, ens portem de conya, fem bromes peró perque ha d'haver bon ambient de treball, si demà plegués em sustiuirien i ja està.

Com ha passat amb la noia a la que he subtituit eren molt amiguetes amb una companya de feina, s'han vist 2 cops i ja està, perque el que tenien en comú era l'empresa, quan treballaven juntes parlaven d'altres coses peró ara només parlen de: i com està aquest, i l'altre, demanen per mi? a la que encara esta treballant aqui no li agrada gens i se sent incomode.

Per tant, els companys són companys i havia de triar o tots o ningú i he triat ningú. Els hi diré la veritat, que un casament és molt personal i com el meu xicot no convidarà ningu jo tampoc i que tampoc vull barrejar feina amb coses tan personals. Ben dit, peró en resum diré aixó.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 29, 2010 1:23 pm

Jo tinc una teoria: convido a qui m'agradaria que em convidés. És a dir, que si penso que em faria cosa anar al casament de X persona (perquè no conec ningú, etc), doncs em poso al seu lloc i penso que li passaria el mateix amb nosaltres. Això ens ha servit per no posar a la llista a gent dubtosa, com alguns companys de feina del meu xicot o amics ocasionals. Ell treballa en una empresa gran, i sí que té més relació amb uns quants companys, però diu que prefereix dur-los un dia a dinar i no convidar-ne cap al casament.

En el meu cas, convidaré als meus caps i els seus fills i néts, són com de la familia (la meva jefa és la padrina de la meva germana) i no hi ha cap dubte que ho farem així. Als companys de feina no els hi diré, al despatx només hi estic amb el fill dels caps i amb els altres treballadors no hi tinc massa tracte, purament "professional". Qui sí que convidarem és un amic de la família que també treballa amb mi, però no per ser company de feina, sinó amic de tota la vida. No crec que ningú s'ofengui per això, a més, avui en dia només t'agrada que et convidin si tens molta proximitat amb els nuvis, anar de casament és una despesa grossa com per haver de fer compliments, jejeje.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dj. jul. 29, 2010 3:24 pm

Jo tinc clar el que voldria fer... però no sé si això em pot portar problemes. Si convido a tots els de la meva àrea, seria massa gent i hi haurien alguns als que possaria en un compromís, aixì que això ho he descartat.
D'altra banda, tinc uns quants companys als que se que m'agradaria convidar, però des d'un punt de vista personal... però sé que si per exemple no convido a la meva cap i s'assabenta de que vindran altres persones d'allà es molestarà bastant (tot i que no ens suportem), però com ho diria... no tinc ganes de veure-la en un dia tant important.
D'altra banda si que voldria convidar al cap d'un altre departament que és amic seu des de fa molts anys... no sé si podré :star:: ... no tinc ganes de problemes innecessaris, aíxí que fins a la tornada de vacances no comunicaré la notícia.

Reflexionaré a la platjeta!! :-///:
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 29, 2010 6:17 pm

jo treballo a una gestoria i som 8 companys + el jefe i els convidaré a tots, el meu xicot convidará uns quans que més que companys de feina son amics.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: letse » dj. jul. 29, 2010 9:14 pm

Jo crec que has de convidar a qui et vingui de gust tenir aquell dia allà amb tu! Sempre hi ha compromisos, però crec que s'ha d'intentar que siguin els mínims.
Jo convido a la meitat de la gent de la feina, però al cap no!
Si no els vols convidar, fes això que diuen algunes, uns bombonets, o fins i tot un sopar per celebrar-ho d'alguna manera, però sense que sigui al casament ni sense haver-ho de pagar tot de la teva butxaca!
letse

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: esteruchy » dj. jul. 29, 2010 9:40 pm

Jo el que ara per ara penso fer es un sopar al piset amb les de la feina totes un cop hagi passat el casament i ensenyar les fotos etc. I els donaré el detallet a totes!!!

Som poquets... una empresa molt i molt familiar. la jefa, la co-jefa xDD que es la mà dreta i esquerra de la jefa, 2 administratives, 5 fisios al centre. (la resta son de domis o al hospital).

I en principi només convidaré a dos de les fisios que puc dir que són amigues.
Segons vagi aquest any... potser les convido a totes pq la veritat que em porto de conya amb totes!!!!
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 29, 2010 10:08 pm

en el meu cas no convidaré a cap companya bàsicament perquè som 26 a la planta!! el que si faré és que l'últim dia que vagi a treballar abans del casament els muntaré un pica-pica per totes allà i les he comptat a totes per donar-lis el detallet que donen en la boda.

El meu nen en canvi, si que convidarà a part dels seus companys perquè són de la colla d'amics que tenim a Barcelona. Ens trobem per sopars, festes i viatges, i les noies m'han ajudat en la cerca del vestit, així que ells si que estan comptats!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 30, 2010 12:00 pm

En el nostre cas, no convidarem ningú de la feina... si més no de la feina actual. Us explico: la meva parella treballa a l'hospital, i jo treballaré a un institut. Sí que hi ha companys i caps més directes, però això no vol dir que vulguis convidar a aquests i no a uns altres que, tot i no ser de la teva secció o departament, hi tens més relació. Nosaltres hem decidit que a les persones amb qui tenim més relació els farem un detallet (el mateix recordatori que als convidats: el licor, el perfum, o els punts de llibre... no sabem), i com que això també establirà alguna discriminació, doncs hem pensat que abans del casament convidarem a un pica pica o esmorzar i que a aquests amb qui volem tenir el detall els convidarem algun dia a dinar o sopar tots dos després del casament.

Als que sí que convidaré jo serà a uns companys i companyes de l'antiga feina, ja que tot i que no ens veiem tant com abans, els continuo considerant amics i amigues.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants