Esglesies per la Garrotxa?

un gran any!

Esglesies per la Garrotxa?

EntradaAutor: Plaerdemavida » ds. jul. 24, 2010 10:35 pm

Hola a tothom,

Estic buscant esglesia a prop d'Olot per celebrar el casament (farem l'apat a Les Cols) l'estiu que ve. Voldriem una eglesia mes o menys petita, antiga, que no fos gaire lluny del restaurant.

Com que vivim a l'estranger no ens es facil buscar, aixi que us agrairia qualsevol informacio o recomanacio. Aixi mirant, he vist llocs molt bonics, com les esglesies de Santa Pau o de Santa Eulalia de Begueda, o el Monestir de Sant Joan les Fonts, pero es que no se ni si s'hi fan casaments.

Un dubte general que tinc es si ens casaran tot i no viure alla? La familia per part de la meva mare es tota d'Olot pero jo no hi he viscut mai. He sentit a dir que s'han de fer cursets de preparacio la qual cosa en el nostre cas no podra ser (a no ser que fem el curset el dia abans o aixi!), sabeu si aixo es un problema??

Moltes gracies a tothom i enhorabona pels vostres casaments!!
Plaerdemavida
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

Re: Esglesies per la Garrotxa?

EntradaAutor: JiG » dc. jul. 28, 2010 1:53 pm

Hola guapa!!!

He consultat els teus dubtes a un amic que conec d'Olot, ja que jo no hi conec ben res. M'ha dit que les esglésies de Santa Pau i St Joan les Fonts que són precioses tant una com l'altra. M'ha parlat una que es diu El Mallol. Totes et queden molt a prop del Restaurant Les Cols. Si us hi casaran tot i no ser d'allà...això jo ja no ho sé, però tinc entés que tot i no viure-hi tu pots casar-te on vulguis, almenys pel civil, per l'eslésia no sé si va igual. Potser a l'Ajuntament d'Olot mateix t'ho sabrien dir...

Aquesta del Mallol, aquest noi hi ha estat a un casament i va dir que va ser molt macu, això sí, és petitonet.

Si descobreixo alguna cosa més t'ho dic!!!! :-)ok:
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. jul. 28, 2010 2:25 pm

Hola!

Casar-vos sí que us casaran, però els tràmits (expedient matrimonial) s'han de fer aquí, a la parròquia on un dels dos us van batejar. Quan es tenen els papers, després s'han de dur a la parròquia on us volgueu casar, cap problema per això. El que podeu fer és trucar al bisbat de Girona i que us informin una mica de com ho heu de fer.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Plaerdemavida » dc. jul. 28, 2010 4:37 pm

Moltissimes gracies a totes dues!!

Ja investigare les de Santa Pau, St Joan les Fonts i el Mallol, que te molt bona pinta. Tambe he sentit que la de Santa Margarida de Bianya tambe es una opcio, si algu en sap res si us plau m'ho dieu.

Molt bones noticies, Shaik; dema mateix trucare al bisbat de Girona a veure com ho hem de fer. Ens faria molta il.lusio casar-nos a la Garrotxa!!
Plaerdemavida

EntradaAutor: JiG » dc. jul. 28, 2010 8:33 pm

Clar que sí, és una zona preciosa!!!!!! Ànims!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. jul. 28, 2010 8:50 pm

No recordava que havíes dit que celebrarieu el banquet a Les Cols, molt bé! Nosaltres hi vam anar fa un parell d'anys per un casament, i ens va agradar molt. El pica-pica mmmmmmmm boníssim!! Per què no pregunteu al restaurant quines esglésies hi ha per la zona? Segur que us aconsellen. Hi ha les de Besalú, però són a 20Km d'Olot.

T'he trobat aquesta web, a veure si trobes alguna cosa:

http://www.parroquiesolot.org/default.a ... NIVELL1=51

El curs prematrimonial l'haureu de fer perquè forma part de l'expedient matrimonial, però suposo que el podríeu fer al lloc on viviu (us han de signar un certificat conforme l'heu fet i presentar-ho al lloc on us caseu amb la resta de documentació). A vegades són un parell de vespres només, no és un master, eh? Jajaja!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Plaerdemavida » dj. jul. 29, 2010 5:06 am

Moltes gracies Shaik, ja mirare de contactar esglesies...

Pel que fa al curset ho tenim magre perque vivim tots dos a l'estranger... espero que sigui suficient a fer-lo amb poca antel.lacio -- la setmana previa al casament, per exemple!
Plaerdemavida

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 29, 2010 8:30 am

Volia dir que haurieu de fer el curset al lloc on viviu, pregunteu-ho però no crec que tingueu cap problema, és a dir, a una església propera a on viviu i que us signin el certificat del curs, i després fer-lo arribar amb la resta de paperassa a la parròquia on us casareu.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Plaerdemavida » dj. jul. 29, 2010 9:45 pm

Ah val, ja veig, doncs potser sera mes facil del que em pensava... gracies!!
Plaerdemavida

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants