LLIBRE DE FIRMES

un gran any!

LLIBRE DE FIRMES

EntradaAutor: Sita_yo » dj. jul. 22, 2010 1:55 pm

hola!!

bé aquests dies he començat a mirar llibres de firmes pero...o no m'agraden, o els que m'agraden son super cars. Heu trobat alguna botiga per barcelona que siguin macos i estiguin bé de preu? sino el farem nosaltres...tot i que no acabo de saber ben be com fer-ho! ja direu!! un petonet
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: LLIBRE DE FIRMES

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 3:08 pm

Hola, jo vaig trobar el meu en una llibreria de Granollers de casualitat mentres buscàvem el vestit de la meva germana, és un llibret de tapa dura amb una rosa a la portada i els fulls de dins en blanc, la mida la meitat d'un full, crec que hem va costar uns 10 euros però ara no estic segura :-/

Pots anar mirant copisteries o llibreries segur que el trobaràs. :hmm::

Si no també podries buscar una imatge o dibuix que t’agradi o una foto vostra, imprimir-la en cartolina plastificar-la, posar els fulls en blanc que vulguis i enquadernar-ho en una copisteria (es nota que hi vaig treballar en una copisteria, jeje), si no et sembla massa senzill seria una bona idea.
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 22, 2010 3:17 pm

A mi m'el regala un familiar el dia del casament, així que no tinc ni idea de preus.
V30
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dj. jul. 22, 2010 4:43 pm

Suposo q a les llibreries en trobarem, jo la idea q tinc es que sigui de tapes dures decorades i a dins fulls blancs!!!de vegades a les fires d' artesania també hi ha paradetes q tenen libretes aixi!!no sé jo m' hauré de posar a buscar també!!!ara q hi penso a Bcn al centre hi ha un parell de papereries q estan molt bé, una està al carrer Petritxol i l' altre ho hauria de mirar pq ja no em recordo!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 23, 2010 8:20 am

L'altre dia, un fotògraf em va ensenyar un ÀLBUM de firmes. O sigui que representa que amb les fotos de preboda fa un àlbum amb fotos i algunes pàgines amb blanc. Hi posa preguntes del tipus:
algú recorda com ens vam conèixer?, el tal i la tal són la parella ideal? que us agrada més del nuvi o la núvia??...
Llavors la idea és passar el llibre, o més ben dit, l'àlbum amb un retulador permanent i que la gent hi escrigui el que vulgui. >.-<:
Em va semblar una idea molt xula, només que una mica cara, perque sortia a 250€.

Què us sembla?
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: Massianya » dv. jul. 23, 2010 8:27 am

Oh, Inquieta, m'agrada molt la idea! I potser es pot fer d'una manera més casolana... perquè 250 € ho trobo massa car.
Jo no hi havia ni pensat en un llibre de firmes!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 23, 2010 8:31 am

la idea del album de firmes no esta malament pero 250 euros veig que es massa car! No se ho he pensat en fer-ho jo, sino buscaré alguna llibreta que sigui mona...ja vorem. Sempre va bé que la gent et posi coses i així tens un record, encar ano nomes escriguin la meitat
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Shaik » dv. jul. 23, 2010 8:36 am

A mi també m'agrada aquesta idea, trobo que és un record molt maco. Però tinc clar que compraré una llibreta maca i llestos, per 250 euros decoro l'església, jajaja!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 23, 2010 8:38 am

es com tot, que s'aprofiten en aquestes situacions i com que t'ensenyen coses que son originals i boniques molta gent pensa, bé nomes es un dia a la vida...i llavors la gent pica. Pero en el meu cas em nego! jejeje segur que hi ha alguna maner aper fer-ho nosaltres mateixes.
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 23, 2010 3:13 pm

Es podria fer un hoffman amb una foto a la pàgina esquerra i la pàgina dreta blanca, clar sempre i quan el permanent hi funcioni. Ja ho provaré si s'hi pot escriure bé. El hoffman amb 30 euros potser passariem. :-///: :-///:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 23, 2010 10:10 pm

ja ho tinc! avui he comprat una llibreta de tapa dura amb varios colors...aixi mona, i dspues he impres unes fotos, i el snostres noms i tal i......ha quedat bé! no es tan formal com si lhagues comprat pero es mes "meu" aquest llibre de dedicatories, perque li he posat aquest titol. :)
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 24, 2010 12:47 am

Jo em penso que ho faré de manera casolana... Amb una foto nostra de portada ben decorada, potser impresa a copisteria perque quedi en plan "profesional". Jeje. Uns fulls blancs i enquadernat en forma de llibreta. M'agradaria fer jo un escrit a manera d'introducció a la primera plana d'agraiment als convidats per acompanyar-nos en aquest dia i a les següents planes que ells diguesi'n la seva. No tinc gaire manya com per posar-m'hi a fer detallets manuals i tot aixó, però amb una llibreteta sí que m'atreveixo. Jeje. Em penso que ho faré a la mida de mig full (DIN A-5 em penso que es) perquè no quedi massa aparatós!
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: Sita_yo » ds. jul. 24, 2010 7:52 am

jo tamb eescriure alguna cosa a la primera plana, tot i que a la part posterior de la llibreta he posat una foto i un escrit d'agraiment.

la meva es tamany foli, pero bé te molts fulls no s'ompliran tots ni de conya pero, m'agradava mes despres d'haver estat mirant i mirant. Jo vaig pensar en agafar fulls i fer-ho jo i tot plegat pero aixo quedava millor, no se!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 24, 2010 11:27 am

Si, jo ja et dic que tampoc tinc gaire manya, així que probaré de fer-ho però si no queda bé acabaré comprant-ne un! jeje. Es q hi ha noies que fan algunes manualitats al·lucinants, jo no en tinc paciència, la veritat... Aixó del llibre és l'unic que m'atraviria a fer personalitzat, però ja veurem...
Imatge
cris85

EntradaAutor: Sita_yo » ds. jul. 24, 2010 11:33 am

ja et dic jo dins de lo que cap no es gaire complicat el que he fet....una llibreta pero sense espirals, saps? i llavors he posat unes fotografies enganxades a davant, els nostres noms....i despres ho he folrat i queda bé, a mi magrada! i aixo no es cgaire complicat!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 24, 2010 2:20 pm

EEIII noies em sembla molt bona idea, provaré jo també a veure com em surt!!!!quan ho faci ( q no serà d' aki a poc, ja q tinc moltes coses a mitges )ja posaré una foto!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 24, 2010 10:07 pm

Jeje. M'estic engrescant, aviam si em poso a fer-ho aquests dies, si queda bé ja us ho ensenyaré! *.-o-o.*
Imatge
cris85

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. set. 02, 2010 4:37 pm

Yo regale a una amiga para su boda un libro de firmas y me costo 20 €
Ademas estaba genial porque tu les mandas la imagen que quieres que te pongan
Una foto de ellos la misma de la invitacion .....
Medidas: 21 x 29 cm 50 Hojas fue en una tienda online de la zona de Girona si estais interesada me lo comentais que os miro exactamente donde fue ok????? Espero que os sirva de ayuda.
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: HELENIAH » ds. set. 04, 2010 8:23 am

Hola chicas! en varias páginas de venta online de detalles e invitaciones de boda he visto modelos de libros de firmas que valían entre 20 € y 60 € aprox que no estaban mal. Yo tengo muy claro que quiero poner uno, nos parece un bonito recuerdo, sobretodo porque normalmente a la mayoría de gente le cuesta menos decir lo que siente por escrito que hablando cara a cara, jejeje :-)) Eso sí me ha encantado la idea de hacerlo manualmente, ahora mismo me pongo a buscar por internet ejemplos y si alguna se anima a poner su obra de arte, mejor que mejor :-)ok:
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: danka » dg. set. 05, 2010 3:20 pm

Yo también pondre un libro de firmas!!!! :-) :-)
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants