regal al nuvi el dia del casament

un gran any!

regal al nuvi el dia del casament

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 9:50 am

Holaaaaa noies!!!!he obert aquest tema pq a algun casament q he anat, he vist q les nuvies li fan un regal al nuvi akell dia, i ells a elles también!!!heu pensat fer alguna cosa??
jo sé q a ell li faria molta ilusió anar a veure un partit de basquet quan estiguem a NY, així que estic pensant si agafar un parell d' entrades o reservar-me aquesta idea per a regal de cumple i pel casament fer una altra cosa!!
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

Re: regal al nuvi el dia del casament

EntradaAutor: Massianya » dc. jul. 21, 2010 10:03 am

Doncs jo no ho he vist mai, això del regal, però està bé!
La idea de les entrades és molt bona! Que aneu a NY de lluna de mel?
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 10:06 am

sipsss anirem a NY i Canadà segurament!!!!doncs jo si ho he vist, i en el foro del 2010 em sembla q hi ha un tema obert sobre això!!!pot ser el primer regal de casats!!!!jajaja
Imatge
Montseta28

EntradaAutor: laracroft » dc. jul. 21, 2010 11:03 am

Hola guapes!! Sóc una recen casada (el 20 de juny) i si teniu rao, en el 2010 moltes noies van fer regals als seus xicots, i si, hi ha un post d'això amb molt bones idees!!
En el meu cas, li vaig contractar per sorpresa un ferrari per que el condugués ell mateix fins al restaurant (va flipar), li vaig donar a la seva mare un rellotge per que li donés el mateix matí de la boda mentre s'estava vestint, amb una nota que posava "t'espero a la 1 a l'altar, no arribis tard!" i li vaig fer uns ninots pel pastis personalitzats amb la nosatra roba de nuvis, la seva moto i evidenm¡tment, el nostre fill... Tot va ser genial!!!
Ell a mi em va regalar un joc de dos cascos iguals per la moto (sempre li donava la tabarra amb portar els cascos a joc) i una jaqueta per la moto que ja havia vist i m'havia encantat!!
Hi han noies que han aconseguit posters signats d'equips de futbol, de motoristes, que han regalat una estrella... en fi, un munt de coses super maques!!!! A mi la idea de les entrades de basquet em sembla una canya, vamos, ho tindria clarissim per fer-ho!!! Li pots regalar a durant la boda una pilota de bàsquet embolicada, amb les entrades enganxades, i fer sonar la canço de New york new york, per exemple... O entrar tu botant la pilota... o conxavar-te amb algunes taules i que se la vagin pasant d'uns a altres per acabar donate-la a tu i tu a ell....Jo trobo que es molt bona idea i pot quedar molt visual!!!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: MaBer » dc. jul. 21, 2010 11:28 am

Són moooolt xulis, xo pfff se'm fa una muntanya començar a sumar, q si gorros, que si dj, que si autobus pels convidats, que si extres amb nuse que.......quants dineeeeeeeeeers !!
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: MaBer » dc. jul. 21, 2010 11:29 am

Perdoneeeeeeu, aquest comentari no anava aquí, me equivocat de finestreta al posar responder :S !! Sorry !!
MaBer

EntradaAutor: MaBer » dc. jul. 21, 2010 11:34 am

Ara si que responc per aquest tema....

jo también havia pensat en fer.li un regal, però vaig super perduda, li volia fer el rellotge, xo aquest any pel seu anviersari ja n'hi vaig regalar un i repetir regal....com que no queda b, no ?? El tema de les entrades de bàsquet és super original, nosaltres poder también anem a NY de viatge ( i Rivera Maya, jo vull platjetaaaaa i relax ) i ell és un fanàtic del bàsquet...però haura de coincidir que hi hagi un partit a les dates que hi anem, no ?? no ho domino gaire.....
MaBer

EntradaAutor: dory » dc. jul. 21, 2010 11:56 am

Hola!! el meu xicot sempre tenia la ilu danar a new york a passar cap d'any
quan vam fer 5 anyets i vaig regalar anar a passar el cap danys a NY i li encanta el basket i també amb els bitllets anaven dues entrades pel madison square per anar a veure knics contra denver!! a mi el basket ni fu ni fa pero us he de dir que una experiencia que repetiria sens dubte!

Crec que era montseta que volia fer això, jo les vaig comprar a ticktack tikets, vaig mirar les dates i vaig intentar agafar algun equip conegut i que fos al madison. No em va costar gaire car, no recordo si sobre els 100 dolars o 150 pero por ahi va.
EM vaig imprimir el paper i una hora avans del partit vam anar a taquilles i em van donar les entrades.
Va ser genial!!!
a mi em faria gràcia fer lo de la estrella... ho veig super romàntic pero si li faig regal, li donaré la nit ultima de solters, en privat i també li vull fer al dia seguent lesmorzar a domicili jejeje
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 12:03 pm

MaBer ha escrit:Ara si que responc per aquest tema....

jo también havia pensat en fer.li un regal, però vaig super perduda, li volia fer el rellotge, xo aquest any pel seu anviersari ja n'hi vaig regalar un i repetir regal....com que no queda b, no ?? El tema de les entrades de bàsquet és super original, nosaltres poder también anem a NY de viatge ( i Rivera Maya, jo vull platjetaaaaa i relax ) i ell és un fanàtic del bàsquet...però haura de coincidir que hi hagi un partit a les dates que hi anem, no ?? no ho domino gaire.....

Això de les dates rai! A l'NBA juguen fins a tres partits setmanals! Només cal que coincideixi que els Nicks juguen a casa. A nosaltres ens encantaria, perquè crec que encara que no t'agradi el bàsquet o no t'interessi gaire, el fet de veure un espectacle com aquell seria al·lucinant. A més, ara tenim algun que altre espanyol jugant per allà, si podeu ensopegar-ne algun seria la bomba. Ja no parlo dels Lakers perquè deu ser super complicat aconseguir les entrades, i si es poden aconseguir deuen ser la ... de cares, així que...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 12:05 pm

Ostres noies sous genials!!!!m' ha encantat la idea d lo de la pilota de bàsquet!!!així dieu q les entrades son fàcils d' aconseguir???m' ho hauré de mirar amb temps!!!i demanar ajuda a algu q domini dels equips d' allà pq jo no en tinc ni idea!!!jejejej...
Imatge
Montseta28

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 12:07 pm

a mi la veritat q el bàsquet tampoc no em fa ni fu ni fa, però diuen q els partits allà són un espectacle!!!
Imatge
Montseta28

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 21, 2010 12:09 pm

Jo ni tans sols hi havia pensat, però ara ja fa uns dies que tinc clar que el mati del casament li faré arribar una planta amb una nota que li digui que l’estimo i que ens veiem a la una al jutjat, jeje.

Ara que reccordi, jejeje, tinc un cap... el pastis de noces serà personalitzat amb les nostres fotos i les dels papis que ja no hi son cap dels dos, ell no ho sap així que també serà sorpresa :-)) :-))

Vaig enviar un mail al FC Barcelona per tal d'aconseguir una foto de l'equip signada però em van contestar que tenien massa peticions i que de moment res de res :--( , però que m'enviarien algun detallet :-)ok: , menos da una piedra...
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: dory » dc. jul. 21, 2010 12:11 pm

Montseta28 ha escrit:a mi la veritat q el bàsquet tampoc no em fa ni fu ni fa, però diuen q els partits allà són un espectacle!!!

No ho dubtis, es una gran experiencia!
mira-t'ho al tick tack tikets i jo pel que em van dir intenta que juguin els nicks ( mes que res perque son locals, bons, es coneixen i a part el preu no es desorbitat ) home, si trobessis que estan els lakers... jo ni m'ho pensava!!! mira aviam que hi ha i també que sigui de la lliga NBA!!!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 12:12 pm

dory ha escrit:
Montseta28 ha escrit:a mi la veritat q el bàsquet tampoc no em fa ni fu ni fa, però diuen q els partits allà són un espectacle!!!

No ho dubtis, es una gran experiencia!
mira-t'ho al tick tack tikets i jo pel que em van dir intenta que juguin els nicks ( mes que res perque son locals, bons, es coneixen i a part el preu no es desorbitat ) home, si trobessis que estan els lakers... jo ni m'ho pensava!!! mira aviam que hi ha i també que sigui de la lliga NBA!!!

Dory moltes gràcies per la informació!!!segrestaré a una amiga q li agrada molt el basquet i q m'ajudi a triar!!!!
Imatge
Montseta28

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 1:28 pm

jo fa dies que penso en fer-li alguna coseta pero......uff tants anys de relacio que crec que tot lo existent ja li he regalat! jajaja avere si aporteu coses que m'inspiren
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 3:04 pm

Sita_yo ha escrit:jo fa dies que penso en fer-li alguna coseta pero......uff tants anys de relacio que crec que tot lo existent ja li he regalat! jajaja avere si aporteu coses que m'inspiren

Home, avui amb les smartbox i llocs com allò del regalooriginal.com i similars, hi ha força varietat i és original. Ara s'estila molt regalar experiències, i més si les podeu compartir... un regal per tots dos! I l'opció del cap de setmana romàntic a algun lloc mai passa de moda, jo crec que sempre agrada...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tatania_88 » dc. jul. 21, 2010 5:42 pm

Nosaltres tambe ens vam fer regals el dia del casament...

Durant la seva sessio de fotos vaig fer que li postesin un rellotge que posava "ens veiem a les 19h", junt amb una carteta... I ell va fer que em portesin un vano de nuvia (que jo ja havia vist...) i una carteta tambe...

I despres durant el sopar, ells va contratar un pianista (a la sala on vam fer el sopar tenen un piano de cua) que primer va tocar l'himne del Barça, i em va regalar un poster signat per tots els jugador i dedicat per l'Iniesta (m'encantaaa), i despres va tocar la canço d'Imagine (que es la meva canço preferida) i em va regalar un sopar al castell de la Ventafocs de Disney World per la nit del meu cumple, que es aquest diumenge, perque hi anem allà de viatge.
I jo li vaig regalar un poster dedicat i signat per la seva cantant preferida, que em va costar bastant de conseguir... tota una odisea!!!jeje pero li va encantar, i es va emocionar...

Crec que si sabeu que hi ha alguna cosa que li faria molta il·lusio tindre o fer, aquest es un moment genial per regalar!! A mes, sempre quedarà inmortalitzat el moment i la reaccio,que tambe es maco...
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: Nikyara » dc. jul. 21, 2010 6:18 pm

Pues yo había pensado en una camiseta del Barça firmada, como habían conseguido alguna de las xicas del 2010, de otros ekipos, pero ahora que me has dicho eso Crisx me has dejado descolocada....a ver si tenemos suerte!!!!a qué email escribiste????porque eso le haría muxisisisisima ilu
Imatge
Nikyara
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: laracroft » dc. jul. 21, 2010 6:36 pm

Siento desmoralizarte, pero del barça, a través del club, no vas a conseguir una camiseta firmada ni que te gestionen que los jugadores te lo firmen. Al menos hasta el momento no se ha hecho. Tampoco que te dediquen un poster ni nada por el estilo... Como mucho te mandaran una postal o un banderín...
de todas formas, si quieres intentarlo, el mail es

oab@fcbarcelona.cat

suerte!!
Imatge
laracroft

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: Salaok » dc. jul. 21, 2010 7:44 pm

Tatania_88 me parece muy buena idea, yo pensaba darle un reloj el dia antes de la boda, pero lo de la notita!!!
Ya está decidido!!!!
Gracias!!!!
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants