OPINIONS DELS FAMILIARS, AMICS,CONEGUTS...

un gran any!

OPINIONS DELS FAMILIARS, AMICS,CONEGUTS...

EntradaAutor: Lanati » dl. jul. 19, 2010 6:01 pm

Bé, noies, ara que tothom sap que ens casem l'any vinent comencen les temudes... opinions!! TOTHOM opina (no cal que demanis què en pensen, no cal que siguin familiars propers, no cal ni tan sols que estiguin convidats a l'enllaç). Com ho porteu o heu portat aquesta situació? El que més em sobta és que tothom ens diu que el millor és que ho cel·lebrem al costat de casa seva!! Ja,ja,ja!!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: OPINIONS DELS FAMILIARS, AMICS,CONEGUTS...

EntradaAutor: kevoly » dl. jul. 19, 2010 7:03 pm

A nosaltres la gent en general bé, tinc amigues que quan els hi vaig dir es van emocionar molt!! i a mi em va fer molta il·lusió que s'alegressin tant! :-)
Despres hi ha gent que creu que no cal casar-se i fer bodorrio perquè és molta pasta (companys de feina i algun amic)... i prefereixen anar al jutjat a signar i punt, i si, és pasta, però em fa molta il·lusió tot, el restaurant, el vestit, les fotos.... així que m'és igual el que diguin!!
Estic immersa en l'emoció! jajaja >.-<:
Imatge
kevoly
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 9:00 pm

jo la veritat es que tothom esta molt emocionat amb el nostre casament, serà perque portem molts anys junts, tot i ser joves (tenim 25 anys) i llavors sembla com que tenien ganes...jejeje Les opinions totes son bones fins a hores d'ara almnys davant nostre, despres ja se sap...
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Shaik » dl. jul. 19, 2010 9:12 pm

Bé, nosaltres encara no hem entrat a la fase d'anunci a bombo i platillo que ens casem, així que només ho saben els de casa. Els amics sé que es quedaran al.lucinats, no esperen que ens casem i molt menys de manera "convencional", per l'església i amb festa i tot. Sempre havíem dit que això no era fet per nosaltres, fins i tot havíem parlat d'anar-nos a casar a una petita església de Roma, d'un barri marginal, però que guarda les restes de la santa que duu el meu nom (la vam visitar fa dos anys i ens va marcar molt). Suposo que alguna cosa especial hi farem quan hi tornem, però al final hem arribat a la conclusió que volem que la nostra gent ens acompanyi i celebri amb nosaltres aquest dia.

Sobre què diran... la veritat és que no ho tindré massa en compte. Penso que és un dia que ha de fer-se pensant què volem oferir als que ens acompanyen, no què esperen rebre. Si ho pensessim així, acabaria essent el dia dels altres, no el nostre. La gent ho sabrà quan ja tinguem restaurant, església confirmada i fotògraf, i per tant no podran posar cullerada. Pel tema més "superficial", com pot ser el meu vestuari, ja he deixat clar que seré jo qui el triaré, encara que deixi que m'acompanyin, jejeje. Abans duria un vestit que no agradés a les que m'acompanyin que un que les enamorés però que a mi no em digués res.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Massianya » dt. jul. 20, 2010 8:14 am

La primera impressió és que la gent està contenta. Però, això també és veritat, tothom ho faria diferent...
Algú, per exemple, ja s'ha "queixat" que no ho fem per l'Església. Cap dels dos no anem mai a missa, perquè no som creients. Seria una tonteria casar-nos per l'Església, oi? Doncs fins i tot ens han dit que és igual, que és més bonic que no pas pel civil. :-/
Com que hi ha determinats protocols que ens saltarem perquè no ens fan gràcia, segurament hi haurà gent que ho veurà malament i ho criticarà, però el que ha de quedar clar és que és el NOSTRE casament i ho farem a la nostra manera!! I ens és ben igual. Ara bé, una de les coses que em molestaria, per exemple, és que la gent (no parlo de casos aïllats) quedi descontenta amb el restaurant.

El que més em sorprèn, de moment, és que tothom em diu "quin estrés, no?". Potser m'ho menjaré amb patates, però ni m'he estressat, ni veig el moment de fer-ho. Vosaltres us estresseu?
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Alexandra23 » dt. jul. 20, 2010 8:28 am

A nosotros nos pasólo mismo... gente que se alegró mcuho y gente que dedcía que no hacía falta casarse...
Y que decir de las opiniones!!! TODO el mundo opina y da por hecho que sus opiniones son las mejores!
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. jul. 20, 2010 10:31 am

Yo me he encontrado con opiniones de todo tipo...desde mi padre que dice que después de tantos años de relación para que nos casamos, hasta mi madre que parece q sea su boda y lo quiere organizar todo a su gusto. No sé, yo haré la boda a mi manera y os aseguro que no será nada convencional!!! Y a quién no le guste que se aguante, haga lo que haga la gente me criticará de todas formas...criticar en éste país es deporte nacional, y realmente sé q los que me quieren aunque no les guste, lo respetarán!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: V30 » dt. jul. 20, 2010 10:34 am

Nosotros cuando comentamos que habiamos decidido casarnos, la verdad que todos se pusieron muy contentos, ya que somos los unicos de las dos familias que queda por casar. Pero la familia de mi futuro marido nos tienen un poco agobiados ya que todo el dia nos preguntan por los preparativos!
V30

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. jul. 20, 2010 11:44 am

nosotros pues de momento hemos tenido comentarios de todo tipo: mis padres encantados, mis suegros que aun no se lo acaban de creer, pero que mi suegra ya esta pensando donde ir a mirar el traje del novio, y que el resto de sus niños tambien van a estrenar traje... luego los amigos.. pues la pareja que ya esta casada se ha ofrecido a darnos consejos... y como siempre el amigo "no em barrufa" que se queja porque es en marzo....
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Alexandra23 » dt. jul. 20, 2010 1:20 pm

Que bueno lo del amigo no em barrufa jejejejeje
Mi familia por lo general contenta pero mi madre también parece que la quiera organizar ella..en fin...supongo que le hace gracia, es normal...
Alexandra23

EntradaAutor: marsal75 » dt. jul. 20, 2010 3:27 pm

Alexandra23 ha escrit:Que bueno lo del amigo no em barrufa jejejejeje
Mi familia por lo general contenta pero mi madre también parece que la quiera organizar ella..en fin...supongo que le hace gracia, es normal...

si es que es el tipico amigo que nada de lo que hagas le gusta. Que decimos de ir un dia de excursión a un sitio, se queja; que decimos de ir a celebrar un cumple a tal sitio, se queja..... y aun se queja de porque no tiene novia.. con esa actitud quien se fija en él?
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Montseta28 » dt. jul. 20, 2010 4:54 pm

Doncs nosaltres de moment no hem rebut masses comentaris i millor ehhhhh???tothom sembla q està content i penso que sempre hi haurà qui tindrà alguna cosa a dir, pe`ro q parlin q a mi m' és igual, mentre la meva parella i jo ho fem amb ganes ningu ens treurà la il.lusió!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: eritrea84 » dt. jul. 20, 2010 7:08 pm

Hola!!!!

com dieu totes...opinions per tot....a nosaltres es van quedar sorpresos pero pq encara no portem ni un any de relacio, el fme el dia 1 de setembre.....fa 2 q ens coenixem pero va sorgir l'amor fara un anyet..justet...xo wno des de finals de gener vivim junts...i per setmana sta vam dir a la gent que ens voliem casar!!!i aixi ho farem...aixo si TOT a la nostre manera....com be dieu es el NOSTRE casament, i cadascu fa el que vol icom vol....no em preocupa que dira la gent.....el q mes em preocupa es q tant a la meva parella com a mi ens agradi tot el que hem decidit per aquell dia....i de moment és tot molt fàcill!!!!!jo estic molt contenta...i que dir poc temps pero he trobat l'amor i espero que per tota la vida, jejejej!!!!!!!

Aixo si a les fmailies...la meva super be..i la seva también ens diu q mb...xo jo a el seu pare i la seva mare no els veig molt emocionats....no conviden a gairebe ningu...nose....és una mica decepcionant...que un fill no es casa cada dia!!!!!!!!!potser también ho comparo amb casa meva i clar...que hi farem...xa gustos colores!!!!!

Nenes a ser feliços com perdius que sera el nostre i exlcusivament dia!!!!!!!!!!!!!!!!i si algu no li agrada te dos problemes!!!!!

jejeje petonssss
eritrea84

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 20, 2010 8:40 pm

En el nostre cas la resposta a la notícia va ser en general sincerament positiva. Com en tot els casos i com a tot arreu, hi ha de tot; dels que a la cara et proclamen la felicitat i dels que a l'esquena et critiquen facis el que facis.

Nosaltres ho vam dir primer als pares. I els ho vam dir quan ja teníem data i havíem decidit el restaurant. A partir d'aquí, nosaltres hem anat decidint i comunicant decisions. En ocasions demanant opinions, per escoltar-les i acabar fent el que ens sembla més convenient. Sempre ho hem fet igual i així seguirà sent. Ens casem nosaltres i volem que el nostre entorn hi participi, però és el nostre dia i serà al nostre gust i d'acord a la nostra manera de ser i de fer. També tenim la sort que els nostres pares no són dels que es posen sí o sí en el que s'ha de fer o no.

Pel que fa a les possibles crítiques... se me'n refoten, sincerament. Nosaltres fem el que fem perquè podem i volem, com podem i com volem. Com ha dit algú abans, fem les coses que considerem més adients i oferim el que ens sembla millor o el millor que podem oferir als altres, independentment del que els altres esperin rebre. En principi no haurien d'esperar més que la nostra felicitat i passar-s'ho bé amb nosaltres en el nostre día; igual que nosaltres no esperem d'ells una altra cosa que els seus bons desitjos i el seu carinyo i amistat, la seva presència en aquells moments, que els comparteixin amb nosaltres. El que fa el que pot no està obligat a més.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. jul. 20, 2010 11:06 pm

Suposo que sempre hi ha una mica de tot. En el meu cas, ho hem dit als pares i germans, i als amics més propers. A la resta de la família, companys de feina, etc ho començarem a comunicar ara que ja tenim assegurada la data perquè hem reservat el restaurant...

En el meu cas, m'he emportat una decepció amb els meus pares. Així com els pares del meu company estan contentíssims i molt il.lusionats, els meus no ho acaben de veure... no veuen la "necessitat" de que ens casem (ja fa 5 anys que estem vivint junts), o sembla que no els fa cap gràcia... no ho sé. La veritat és que a mi m'ha afectat molt la seva actitud en un primer moment, però veure com rebien la notícia altres persones que ens estimen m'ha ajudat a recuperar la il.lusió. Pensava que per qualsevol pare i mare, que la seva filla es vulgui casar hauria de ser motiu d'alegria... però no ha estat així. Només espero que amb el temps es vagin fent a la idea, i que s'engresquin amb els preparatius, i sino ho tirarem endavant igualment, perquè el que compta al final és que nosaltres ens volem casar i el que voldríem és que tothom tingui ganes de gaudir d'aquest dia amb nosaltres.
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 7:03 am

el que hem de fer es gaudir del dia i aprofitar tots i cadascun dels moments en la preparació de tot el que estem fent, que es lo important. Sobretot pensant en nosaltres i la nostra parella. Jo he anat a molts casaments, i els nuvis fan tot el possible perque la gent estigui bé, pero sempre hi ha gent que alguna cosa ha de dir, ja sigui el menjar, com estan col·locats a les taules..pero bé, com jo li dic a la meva parella, perfecte res no pot ser.

Nosaltres primer els hi vam dir als nostres pares i la meva germana, i ja seguidament un cop tot estava mes que confirmat ho vam anunciar als amics, tot i que ja feia un parell danys que ja ho teniem en ment i ja miravem coses.

hulataca segur que en el fons si que els fa il·lusió tot i que hi ha persones que ho expressen d'una manera o d'una altra. Si et consola a la meva sogra tampoc es que "saltés d'alegria", en canvi altres amics si, pero se que en el fons doncs si que els fa. Pero a les mamis els costa que donem aquest pas avegades, igual que passa a alguns pares quan marxes de casa. A mi em va passar, els meus pares ho van passar una mica malament, pero bé, com ells diuen es llei de vida i mentre jo sigui felíç es lo important! així que endavant amb tots els preparatius hulataca! segur que tot anira genial
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Alexandra23 » dc. jul. 21, 2010 7:57 am

Hulataca! Seguro que les hace ilusión, pero a veces los padre son así... no se mas secos jejejee
Alexandra23

EntradaAutor: Lanati » dc. jul. 21, 2010 3:58 pm

Jo em referia a que tothom vol ficar cullerada, fins i tot gent que mai t'aconsellaríen en altres aspectes. Fins i tot, en l'hora que hauria de ser el casament, segons ells. I en la marca de la beguda a servir!! Ja tinc clar que a gust de tothom no serà, així que ens centrem en que el casament sigui, simplement, al nostre gust.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 8:06 pm

Lanati ha escrit:Jo em referia a que tothom vol ficar cullerada, fins i tot gent que mai t'aconsellaríen en altres aspectes. Fins i tot, en l'hora que hauria de ser el casament, segons ells. I en la marca de la beguda a servir!! Ja tinc clar que a gust de tothom no serà, així que ens centrem en que el casament sigui, simplement, al nostre gust.

Sí, és clar, això sempre passa, però tingues present que aquests que volen posar cullerada i que "t'aconsellen" són justament els que demà et criticaran; i no només després del dia B. Per això nosaltres hem decidit que nosaltres decidim i que simplement no donem opció. Les coses es decideixen a casa nostra i les fem. Després les comuniquem, a no ser que siguin coses que nosaltres vulguem expressament la participació i l'opinió d'algú.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 8:32 pm

nosaltres com a parella tenim molt clar que els que decidim som nosaltres. Ho podem comentar pero la decisió final es nostre, perque cada persona té una opinió i a qui realment li ha d'agradar i estar agust es als nuvis així que...

Et poden ajudar pero sobretot escolleix tot el que et vingui a tu de gust!
Imatge
Sita_yo

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants