CAN AMAT

un gran any!

CAN AMAT

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 15, 2010 5:15 pm

Hola, noies! Tot just començo a mirar restaurants, i voldria conèixer l'opinió d'algú que hagi estat a CAN AMAT PARADISE, a veure què tal. Jo he estat a altres restaurants de la cadena, i la veritat, no m'han entusiasmat. Animeu-vos, noies, i a veure què m'expliqueu!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: CAN AMAT

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 15, 2010 8:01 pm

Ho sento Lanati, no el conec, però el més ideal si estàs buscant restaurant es que diguis la zona per on el busques, els convidats que sereu i més o menys el que et vols gastar per cobert i així et podrem ajudar!!!

Un petó!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 16, 2010 4:52 pm

Doncs jo he estat a un parell de casaments a Can Amat i la veritat es que van anar força bé, ja fará cins anys per això, i la cadena PARADIs no sé com estarà ara, però jo vaig fer la comunió en un dels seus restaurants i también força bé, però ja et dic d' això fa un temps...
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Salaok » dc. jul. 21, 2010 7:55 pm

Hola!!!
Jo visc a prop i la gent el que diu es que ja no està per fer casaments.
Els meus tiets han estat a una comunió al maig i diuen que semblaba la seat de les comunions!!! Com unes 15!!!
Ja fa molt, però fa 7 anys vaig fer el sopar de graduació a un Paradis i va ser un desastre, el sopar dolent, els cambfers novatos i mal educats. A una amiga li van llençar una copa de vi negre sobre un vestit rosa clar completament de dalt a baix i a sobre el noi es va riure... un desastre :--(
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Hermi » dv. jul. 23, 2010 5:44 pm

Hola!

El meu millor amic es va casar a CAN AMAT del grup Paradís l'any passat. I la veritat k tot molt correcte, hi havia un altre casament i no ens vam trobar per a res. Me consta k les noies molt agradables, van ajudar la novia amb el vestit k se li va descosir i li van fer ferides les varilles. Ells van kedar molt contents. Potser lo k menys me va triunfar va ser el DJ i k sens va fer moooollllltttt llarg el dinar, i l'espera per entrar a l'aperitiu también (però això últim diria k va ser "culpa" dels novios k volien estar durant tot l'aperitiu). Pero repeteixo és un lloc molt maco i jo per la meva experiencia no el puc criticar, al contari va ser positiva. Pero ja se sap al k uns els agrada molt a altres no els agrada gens... pa gustos colores!!
Hermi

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Lanati » dt. jul. 27, 2010 6:24 pm

Merci!
Lanati

Entrades: 286