Octubre 2011

un gran any!

Octubre 2011

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. jul. 14, 2010 10:53 pm

UOOOOO!!!

Obro aquest post ja que oficialment deixo de ser la única Octubrera del 2011!!! Continuo sent la última en casar-me del 2011!! Vaaa!!! Animeu-vos noies!! Que us expliqueu??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: Octubre 2011

EntradaAutor: Pampita » dg. jul. 18, 2010 2:14 am

Mari (MJM) ha escrit:UOOOOO!!!

Obro aquest post ja que oficialment deixo de ser la única Octubrera del 2011!!! Continuo sent la última en casar-me del 2011!! Vaaa!!! Animeu-vos noies!! Que us expliqueu??

Eeeeeiiiiiiiiiiiiiiii Nenaaaaa!!!!!!!!!!!!! jkajkajakjakjaaajajaa... Ja estic per aquíiii ViscaaAAA les OctubteraaaaAAaaas!!!!!!!!!!!! jajajajaja quin dia teniu previst de ocubreeee :-///: *.-o-o.* : ban : JAJAJAJAaaa!!!!
Pampita

Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 6:25 pm

EntradaAutor: Pampita » dg. jul. 18, 2010 2:18 am

Ei Mari que es això de Nuvis.org... m'ho expliques una mica, he estat tafanegant, pero m'agradaria veure alguna que es pot o que!!???? Deu estar chuluu no?! Ja veig que tu t'has fet, no?!
Pampita

Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 6:25 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. jul. 19, 2010 9:37 am

Doncs ja ni m'enrecordava!!! És una web que et permet fer una pàgina del teu casament, i és d'on vaig treure el meu compte enrera. Els ninos de la firma que posa falta 1 any i no sé quants mesos. T'has de donar d'alta i anar investigant i personalitzant al teu gust, és molt fàcil!

La he actualitzat una mica... perque el que posava era la idea inicial!

La meva data és el 29/10/2011!

Per qualsevol coseta m'ho demanes!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Isabeli » dg. set. 12, 2010 10:55 am

Hola Mari (MJM), ens casem el mateix dia!!!jo pensava que era l'unica que ho tenia decidit amb tanta antel.lació...tothom em diu que és d'hora!!!!!on faràs el banquet???M'ha fet ilu trobar una el maeix dia!!!
Imatge
Isabeli
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. set. 12, 2010 11:35 am

Isabeli ha escrit:Hola Mari (MJM), ens casem el mateix dia!!!jo pensava que era l'unica que ho tenia decidit amb tanta antel.lació...tothom em diu que és d'hora!!!!!on faràs el banquet???M'ha fet ilu trobar una el maeix dia!!!

Hola!!! Benvinguda al foro!!!

Que ve!!! Una Octubrera que es casi el mateix dia que jo!!! Yujuuuu!!! Quina il·lusió em fa!!!

Jo sóc de Manresa i em caso prop de solsona, es diu Hotel Can Puig, i m'encantaaaa!!! Jo només tinc els fotografs i el restaurant, i fins al febrer març no miraré vestit ni res més. I tu que tens?? On et cases?? Explica explica!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Isabeli » dl. set. 13, 2010 10:13 am

Mari (MJM) ha escrit:
Isabeli ha escrit:Hola Mari (MJM), ens casem el mateix dia!!!jo pensava que era l'unica que ho tenia decidit amb tanta antel.lació...tothom em diu que és d'hora!!!!!on faràs el banquet???M'ha fet ilu trobar una el maeix dia!!!

Hola!!! Benvinguda al foro!!!

Que ve!!! Una Octubrera que es casi el mateix dia que jo!!! Yujuuuu!!! Quina il·lusió em fa!!!

Jo sóc de Manresa i em caso prop de solsona, es diu Hotel Can Puig, i m'encantaaaa!!! Jo només tinc els fotografs i el restaurant, i fins al febrer març no miraré vestit ni res més. I tu que tens?? On et cases?? Explica explica!!!

Hola!!
Jo sóc de sabadell i em caso a Vil.la Minerva (Sant Andreu de LLavaneres)!!ens casarem per l'esgèsia i el cap de setmana anirem a veure al mossèn, encara no he mirat fotògraf ni res, però quan tingui l'esglèsia confirmada començarem a mirar!!
Febrer o març el vestit??jo no tenia ni idea quan començar a mirar vestit....jjajjajajaja ara ja ho sé!!!!jajajajajaaja
El que tinc que començar urgentment és a estalviar i això no ho porto tan bé!!!!!!!!!!!
Imatge
Isabeli

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. set. 13, 2010 9:57 pm

De Sabadell?? Nosaltres vam anar la setmana passada per la festa major, sopar al Chumi i al concert de Sergio Dalma, sabem que el nostre ball sera la cançó de bailar pegados d'ell, ens agrada molt (la canço), te una veu espectacular, pero no se per que no ens atrau en exces la seva musica.

El vestit són uns 6 mesos avans, comença a comptar octubre, setembre, juliol, juny, maig, abril. Ja són els 6 mesos, peró he trigat 4 mesos per decidir el restaurant i he vist moltissims, començare al febrer perque nomes puc els caps de setmana!! Aixó vol dir que cada setmana es poden veure poques tendes...

Jo tenir no tinc fisicament gaires coses pero anem fet un llistat amb la musica que ens va agradant, per despres nomes haver de triar, ens acabem d'apuntar a classes de ball!!! Ja sebem el recordatori dels convidats... Tot son idees...

Nena com és que us caseu el 29 d'Octubre?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Sybil » dj. nov. 04, 2010 10:20 am

Eiii jo també hem caso a l'octubre!! El dia 8!! De moment només tinc tancada la cerimónia i ara estem acaban de concretar el convit...Como ho porteu vosaltres???
Imatge
Sybil
:: núvia experimentada

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Dolçeta » dj. nov. 04, 2010 11:51 am

Aquí una del 1 de octubreeeeeee!!
Jo ja tinc:

Restaurant: Mas de Sant Lleí

Cerimonia: La oficial a l'ajuntament de Barcelona el 17 de setembre i la no oficial al restaurant

Fotògraf i video: Joan Cabes

Vestit: No poso aquí quin es xD xD Està al meu compte enrere :P

Detallets: Ampolla de ví del poble de la meva mare per als homes i ampolla d'oli del poble de la mare del meu xicot per les dones (encara no els hem comprat, ens esperarem a l'estiu per portar-ho tot, ja que el vi es de Cuenca i l'oli de Jaén :P)
Ah! Ja que als llocs d'origen de les nostres families es regalen agulles de núvia, ho farem també, encara estem decidint els models però ho farem segur :P

També tenim decidits els testimonis, padrí de ram...

Bé, vaig fent cosetes ara que a la meva feina es temporada baixa, ja que a partir de setmana santa treballo més hores que un sant!! : sgra :

Apa, una més per l'octubre :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: niki1186 » dv. nov. 05, 2010 12:01 pm

Yo tambien me caso en octubre 2011 y bueno soy nueva en el foro.

un beso

niki
niki1186

Entrades: 22
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 5:54 pm

EntradaAutor: Sybil » dg. nov. 07, 2010 5:54 pm

Ja tenim restaurant!! Avuí hem reservat a El lledoner!!! Bé ara a mirar fotógraf...
Imatge
Sybil

EntradaAutor: j&r01102011 » dg. nov. 07, 2010 9:25 pm

*.-o-o.* JO TMB EL DIA 1 D'OCTUBRE!!!!!!a lleida....no hi ha res mes decidit!!!! *.-o-o.*
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 08, 2010 12:41 pm

Ja teniu el vestit totes?? jo encara no he anat a cap botiga... pensava deixarlo per a Gener o Febrer pero mirant la gent que ja casi be tenen tot m'entra l'estres jejejejeje
Imatge
Sybil

EntradaAutor: j&r01102011 » dl. nov. 08, 2010 3:26 pm

holaaaa!!!!jo no tinc el vestit encara tampoc...hi anire al gener o febrer tmb!!!nomes tinc el restaurant i el fotograf , el demes ja ho farem mes endevant sino...passarem un any de nervis i stress i tampoc cal!!!encara falta!!!!! :-)ok:
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. nov. 08, 2010 8:40 pm

Hola!!!

Doncs jo no tinc vestit i farè com vosaltres m'esperaré a finals de gener que és quan tornen els meus pares de les vacances de nadal per anar a mirar vestits amb la mama. Tot hi que vaig mirant per internet eh! Ja tinc 3 que m'agraden!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Sybil » dc. nov. 10, 2010 12:25 pm

Hola companyes de mes!!! Estic super contenta!!! Ahir em van donar el anell de promessa!!! la veritat es que havíem quedat que no m'ho compraría per estalviar pasta, pero no m'ha fet gaire cas!!! encara que la veritat estic encantada!!! ::love:: ::love::
Imatge
Sybil

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. nov. 10, 2010 6:40 pm

OOOOOOhhhhh ::love:: ::love:: Quin detall més bonic!!!

Com va la busqueda de fotografs?? Ja tens el restaurant que és ho més dificil, ara el fotograf i ja ho tindras gairebe tot... pk els fotografs et poden fer les invitacions.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Sybil » dc. nov. 10, 2010 8:39 pm

De moment m'han passat alguns preus pero es que no se... es molta pasta ... crec que al final agafarem algú que en fasi les fotos y pasarem del video... A més tinc una amiga que es ilustradora i volia demanar-li amb ella les invitacións así que no se... ja us aniré explicant
Imatge
Sybil

EntradaAutor: promisa1 » dj. nov. 11, 2010 10:27 am

Hola chicas,

Yo tambien me caso en octubre 2011. En concreto el dia 22 a las 17:00h.
Me caso en el restaurante Ca N'alzina, esta en Rubió.
Y nuestros fotografos van a ser DVS.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants