SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

un gran any!

SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 9:20 am

Hola noies! A veure, ja sabeu que des d'ahir vaig decidir escriure en aquest fòrum, i hi ha algunes coses que em sorprenen bastant, d'aquí el títol del post.
Realment és tan crucial el restaurant triat? M'explico: us recordeu de tots els detalls dels casaments als que heu anat? Tema decoració de les taules, detalls que us han donat, cristalleria, ...? Jo NO, únicament recordo si he menjat bé o no (i, sincerament, si fa no fa, a tot arreu ho fan de manera similar, excepte casos realment penosos). Recordeu algún dj en especial? Recordeu els vestits dels nuvis (a mi totes les núvies em semblen més o menys iguals). D'acord, potser el vestit us pot agradar més o menys, però... recordeu el maquillatge? Recordeu especialment el ram?. Tothom a qui pregunto (jo inclosa) hem passat bastant de tot això (abans de començar a preparar el casament, es clar; ara m'hi fixaré més :-)ok: )
No estem donant importància a coses que no la tenen? Com he posat en un altre post, em sorprèn que hi hagi noies que diguin: "em caso al resturant XXX". No, perdona, et cases al Jutjat, a l'Ajuntament o a l'Esglèsia. Tot el demés és una festa. No ho oblidem.
Una altra cosa que em sorpren... és que hi ha gent que es "casa" en un "teatre" amb un actor? Això m'ha semblat entendre; després he pensat que és evident, donat que si hi ha resturants que ofereixen fer un "muntatge civil", no pot tenir cap validesa legal. Osti, que fort!! Ep! Respecto tothom eh? Molt i molt!! Però es que no m'imagino pagar vestit, perruqueria, maquillatge.... per cel·lebrar un casament que no estic fent en aquell moment!!! Perdoneu, sembla que hagi entrat al fòrum a crear pol·lèmica i no és així; simplement em sorprenen aquestes cosetes i m'agradaria que les comentessim, donat que pel que he llegit, les opinions són molt correctes.
UN PETONÀS I FELICITATS A TOTES (I TOTS)!!!!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: SINCERAMENT... ÉS TANT IMPORTANT?

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 08, 2010 9:41 am

hola Lanati, benvinguda!!
avia'm varies coses, al meu entendre casar-se avui en dia es una bojeria, ens prenent el pèl en tot, els preus dels coberts, del vestit, del maquillatge, etc...jo a vegades em prguntu xq ho faig? o xq simplement no anem a firmr i després fem una bona celebració amb els més pròxims....però són tonta i em fa ilusió fer un casament de blanc i amb tot el que suposa...
altres punts...si crec que li donem massa importància a la resta de coses, quan jo mirava vestits em veia guapa amb gairebé tots, esq son molt macus!!!per la resta espero no matamar-me gaire, per el que tu dius que la gent no si fixa gaire el que volen es que acabi la ceremonia per anar a menjar, jejejeje
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 9:55 am

Exacte! Igual que l'entrega del ram, dels nuvis, dels regalets... ens pensem que a la gent li fa il·lusió, però s'avorreixen sobiranament. De fet, en un casament al que vaig anar, es va fer tant pesat donar tants regalets, que uns quants vam sortir a prendre l'aire (us prometo que es feia etern). El ram poter fa gràcia, i els nuvis també, però la resta...
Un altre exemple... us recordeu de les cançons que han posat als casaments, per, p.ex., treure els plats o donar el ram?. Jo només recordo alguna perquè era molt penosa, però ni de bon tros em recordo de les cançons triades pels nuvis ( de fet, a mi m'han donat el ram i no em recordo de la cançó que van triar). I nosaltres, pensant en això com si depengués l'èxit de la cerimònia. I així mil coses.
Lanati

EntradaAutor: Nikyara » dj. jul. 08, 2010 10:15 am

Buenas!
Pues me he kdado un poco flipando con el comentario d arriba...jejeje a ver creo k si hemos decidido casarnos kremos k todo sea perfecto, puede q haya gente k no valore las cosas q puedas hacer ese día, pero hay de otras (q espero k sea l amayoría) q está ilusionada con el día (almenos en mi caso) y seguro k valorarán todas las cosas k hgamos. A mi me dieron el ramo mi mejor amiga y por supuesto k recuerdo la canción, xk fue un detalle muy emotivo y especial.
Desde mi punto d vista, kizás antes no te fijabas en la mantelería y todo eso, pero siempre me he fijado en los detalles, en la manera k tienen los novios de expresarse en ese día, en las cositas q hacen xa k todo sea "especial" yo eso si k lo he valorado siempre, aparte de la comida...xk si kieres comer bien...te vas a buen restaurante no esperas a k alguien se case.
La verdad q tal como lo explicas parece k no t haga ilusión casarte...almenos dsd mi punto de vista(siempre con el respeto), xk por supuesto y creo k la mayoría de aki estamos como locas por poder dar nuestro toke especial a nuestra boda, con todo lo k podamos personalizar.
Vale que las cosas son caras, pero las puedes buscar xa mejorar su precio, y todo en esta vida tiene su precio, lo k pasa k cada uno decide cual es el suyo.
Un besitooo >.-<:
Imatge
Nikyara

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 10:40 am

Pues por algunos comentarios, yo creo que es más bien al revés: a mi no es que me haga ilusión casarme, es que estoy loca de contenta, pero hay gente que lo que le hace ilusión es la fiesta, el aparentar, el querer hacer la boda mejor que menganita y fulanita; no la boda en sí. No confundamos los términos. Y no hablo por tí en concreto, sino generalizando (y las generalizaciones nunca son buenas). Una pareja de amigos se casó por la Iglesia en tejanos y montó a la entrada un aperitivo para que todo aquél que quisiera se acercara (familia incluida, no hizo banquete). Son los más felices del mundo, con tres niños biológicos y uno adoptado. ¿No les hacía ilusión casarse? Muchísima. para mi esa es la esencia del matrimonio sólido.
Me ha picado un poquito eso de que parece que no me haga ilusión casarme...pero es lo bueno de los foros, compartir nuestra opinión.
Lanati

EntradaAutor: spiderpitu » dj. jul. 08, 2010 10:44 am

A me me da igual si la gente se acuerdan de mi vestido, mis flores, la musica que pongo pero cuando YO me acuerdo de MI boda yo si que quiero acordarme con cariño de todos los detalles que escogi con tanta ilusion. Para que voy a eligir algo que me guste regular si puedo coger algo que me encanta. Que la gente opinan lo que quieren pero ese dia (se supone) que es una vez en la vida y me gasto un paston - pues claro que le voy a dar importancia.

En referencia a la ceremonia, el hecho de firmar un papel en el ayuntamiento no hace mas importante una ceremonia. En muchas paises y culturas firman antes, en el juzgado y la ceremonia y el intercambio de anillos lo hacen el dia de la "fiesta". Firmar es un tramite, la "boda" es la fiesta. En inglaterra, por ejemplo, muchos restaurantes tienen licencia de boda para que puedes firmar en el mismo restaurante pero el hecho de que no se puede hacer aqui no hace que las bodas sean mejores o mas importantes alli. Cuando tu declaras que quieres a tu pareja en frente de todos tu seres queridos y muestras que quieres estar con esa persona para toda la vida con la toda emocion con conlleva, sea donde sea, con actor, cura, o juez de paz, eso es lo que importa no el sitio donde has firmado un papel.

En finlandia solo firma el novio.. y antes de la ceremonia religiosa..

y por ultimo, yo si que me acuerdo de los vestidos, trajes de novio, musica en las ceremonias, la comida, los ramos, los detallitos.. será que tengo memoria de tisica! Aunque es cierto que cuando me regalaron el ramo no se que musica habia puesta.. es que estaba muy emocionada con el ramo y no me acuerdo pero si se con que musica entraban los novios al salon, y la musica del primer baile, ademas de la musica que pusieron para la abuela. Yo creo que hay gente si si que se fijan en los detalles.

Lo importante es hacer lo que a ti te gusta, no lo que crees que gustara a los demas.

Ala. Ya he acabado.
23-Abril-2011
spiderpitu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 11:03 am

Sabeu què passa? Que penso en els casaments que he anat i amb la il·lusió que els nuvis (bé, les núvies sobretot, per què enganyar-nos) han preparat tot, i les crítiques que a la seva esquena ha fet la gent. I em sap molt de greu. I no vull anar enganyada; evidentment, hi haurà gent que li farà il·lusió el nostre casament, però no us enganyeu: a la majoria, no els importa res. I repeteixo; qui es pensi el contrari, s'enganya.
M'explico. Casament d'una amiga: els propis amics criticant el menjar (i no era criticable), es casava amb un divorciat i criticàven els fills d'ells (com era possible que anessin? Pobre mare!...).
Casament d'un familiar. Espectacular el menjar i el lloc. La gent criticant que, si feia tants anys que vivien junts, com és que s'havien gastat tant? Quina tonteria!
Casament d'una altre familiar, amb familia diferent. Criticant el lloc i el menjar (que era caríssim, però "de disseny").
Ara es casa la meva amiga. I més crítiques (abans del casament!).
Gent diferent, convits diferents. La gent és així.

Discrepo totalment amb que és igual casar-se aquell dia o no. Per a mi, és la base. Si no, no puc dir que sigui "el dia del meu casament". Però, evidentment, respecto totes les opcions, només faltaria!!. Ara bé, sigui com sigui fóra de Catalunya, la legalitat aquí és la que és, i a d'altres llocs, és la que és allà. I et cases el dia que legalment ho fas.
Lanati

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 08, 2010 11:06 am

jajajaja, este post va a dar de si :-)ok:
yo la verdad esq desde que tengo dos dedos de frente, solo he ido a una boda, y os soy sincera solo me acuerdo del vestido de la novia y de lo guapos que iban, del resto no me acuerdo de nada :-( , bueno si me regalaron los novios que me hizo muxisima ilusión,pero me pillo desprevenida y no recuerdo la música, yo también soy un caso...jejejee
x el resto, sigo diciendo que a mi me hace muxa ilusion, nnca pensé que tanta,pero a veces pienso que me preocupo por demasiadas cosas que quizás no tienen tanta importància i que no me hacen disfrutar tanto de los preprativos...
en fin guapas, en resumen que vamos a estar radiantes y que todo va sair genial, jejejeje
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 08, 2010 11:09 am

es una pena que en los restaurante no sean legales, seria muxo mas bonito
DUNA_BCN

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 11:12 am

Aixxx!! Sí, que jo també em preocupo massa per tot i no gaudiré dels preparatius com Déu mana! Ostres, espero no haver entrat amb massa mal peu al fòrum, però és que hi ha coses que em crispen (prepares tot amb molta il·lu i sempre hi ha decepcions).
Espero que ningú s'enfadi, és la meva opinió la que manifesto.
Lanati

EntradaAutor: dory » dj. jul. 08, 2010 11:25 am

Lanati desde el moment que has entrat en un foro de nuvies es per algo no? bé que segurament estaràs agafant idees per fer el teu casament no? el problema és que la majoria de gent no ho fa per aparentar, simplement JO VULL RECORDAR EL MEU DIA COM A MEU i me la porta bastant fluixa que amics meus després ho critiquin, jo faré el meu dia com jo vulgui.
I perdona pero sí, si que és important el restaurant, el dj, el ram, els detallets ( que per cert a mi no em cansen) i és molt important per lo menos per a mi. Potser per tu no ho és i dones més importància a altres coses; perfecte :-)ok:
No crec que s'hagi ara de fer polèmica en si és tan important..? clarament en el foro ja se sap que sí, i per qui no ho sigui, simplement passarà i listos. Si tu creus que no ho és perfecte, hi haurà coses que veuràs perfectes i d'altres que t'horroritzaràs pero para gustos colores...
Jo, com a futura nuvia estic molt ilusionada i potser em paso una setmana pensant en el color del llaçet que anirà a les cadires; potser ningú es percata pero jo sí i ben cert es que les noies ens impliquem moltissim més en els preparatius pero per lo menos ( parlo per mi ) la meva parella està ilusionada i em pregunta i proposa. No tots els homes passen, crec que és un tòpic.
Bueno, no tinc més a dir; simplement que per a mi SÍ QUE ÉS IMPORTANT.
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Lehara » dj. jul. 08, 2010 11:33 am

Bueno....
No puedo negar que me he quedado con tus comentarios un tanto..... Sorprendida....
Yo me caso el año que viene. Estoy preparando todo con muchisimo cariño, casi todo a mano, (invitaciones, marca-sitios, detalles....), escojo cada detalle con mimo y con cuidado. Siento que va a ser un dia especial y muy feliz. Desde la musica que a ti te parece tan insignificante, como la vajilla en la que se va a servir la comida. Sí, es TAN IMPORTANTE el restaurante. Porque debe ajustarse a ti. A mi no me servía cualquier sitio. Porque quería darle a mi familia lo que yo considero mejor.
Que hay mucha gente que no va darse cuenta? Y que? Es mi boda. Mi mama, mi suegri, mis primos y primas, mis amigos y amigas, viven dia a dia con ilusion como organizo y le doy forma a mi boda. Porque no deja de ser eso: MI BODA. Y como todo, es a nuestro gusto.
También discrepo en que a ellos les da igual: yo hago manulidades desde pequeña y QUIERO hacer todo lo posible a mano, para que sea único y especial, pero él esta feliz y muy ilusionado con todo. Es más, nos casamos por la iglesia porque es SU ilusión.
En cuanto a las entregas, a mi nunca me han entregado nada, pero se segurisimo, que recordaria hasta el minuto del evento en el que me lo dieron. Que es aburrido? Depende. Seguramente si hago las entregas al son del lago de los cisnes igual si, pero creo que eso depende de cada novia y de cada entrega.
El vestido? Sí, es pasta para un sólo día. Pero me remito a lo de antes: es MI DIA, y voy a ser una princesa, porque yo lo valgo!
Que la gente critica? Pero tu has visto que la gente no critique? Da igual, si te casas porque te casa, si no porque vives en pecado, si eres alta por alta, y si eres bajita por bajita. Así que me da igual.
Después de esta parrafada te digo que después de tantos meses organizando buscando, hablando y compartiendo con estas preciosas nenas mis ilusiones y mis sueños para ese día, me he quedado ojiplática al leer lo que dices. Y aunque hay nenas muy correctas por aqui, te informo que deberías leer un poco los posts y participar un poco, conocernos y ver de que va esto antes de decir según que cosas. Seguramente no era tu intención molestar, seguro, pero yo me he sentido molesta, y si te hubieras molestado en hacer lo que te digo, simplemente intentar conocernos y saber que estamos haciendo, dudo que hubieras puesto esto.
En definitiva: SÍ ES TAN IMPORTANTE.
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: Lehara » dj. jul. 08, 2010 11:34 am

Dory escribiendo mi parrafada y hemos terminado las 2 igual!!! jajajajaj!!!
Imatge
Imatge
Lehara

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 11:39 am

Ok. Vuelvo a reiterar que me disculpo si he ofendido a alguien; no era mi intención en absoluto. Tienes razón respecto a que quizá soy muy dura en determinados aspectos que a otras personas les importan tanto y llevan tanto tiempo preparando. Pero no hablo por nadie de este foro en concreto (no os conozco, tienes razón ahí también), sino por experiencias personales.
Intentaré medir mis palabras, dado que espero compartir muchas cosas con vosotras.
Lanati

EntradaAutor: spiderpitu » dj. jul. 08, 2010 11:55 am

Tampoco es pensar que todo el mundo va a bodas para criticar. Yo solo he escuchado criticas en una sola boda que ido, y porque realmente daba pena la comida, pero en los demas no. La gente compartían la ilusion de los novios y iban a pasarlo bien. En Inglaterra menos, la comida la gente no le dan importancia, van a pasarlo bien y a celebrar con los novios da igual la comida, el sitio, la musica. Yo he ido a una boda en el terreno de los novios donde los burros iban de damas de honor y la novia iba de vaqueros y botas de goma.. la comida se lo preparon ellos, pero lo pasamos pipa. No escuché ni una sola critica de nada.

No sé, ir a una boda pa criticar... hay que ser amargada de la vida, opino yo.

Yo diria en la mayoria de paises el dia de firmar el papel no esta visto como dia que te casas, decir que ese es el dia que cuenta es como decir que cuando nace un niño, no ha nacido oficialmente hasta que vayas a registrarlo.. lo importante es el momento, el nacimiento, la ceremonia, no los papeleos. Pensar que solo es correcto lo que hacen en tu pais es un poco cerrado de mente, especialmente ya que hay tantas nacionalidades y culturas aqui y cada uno celebra su boda de alguna manera.

Otro ejemplo, en España solo puedes casarte legalmente en la iglesia CATOLICA o en el juzgado.. si eres protestante o cualquier otra religion tu casamiento en tu iglesia no es "legal" porque no te permitedn firmar alli... pero de que te vas a acordar, de cuando firmaste un papel o cuando te casaste en tu iglesia según tu religión?
23-Abril-2011
spiderpitu

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 08, 2010 12:03 pm

no seamos susceptibles, es una opinion!que no cunda el pánico,jajajajjaja
cada una ya sabe que tiene que hacer y aqui se respeta todos los puntos de vista
xcierto yo debo de tener el hombre del que todo mundo habla,jajajaj xq participar poco, pobre para él es un faenon casarse de esta manera, el me quiere muxo, SI, lo SE llevamos 7 años, nos llevamos genial, convivimos des de hace 5, pero a él le parece una barbaridad gastarse tanto dinero en un dia, y realmente yo si lo pienso friamente también creo que es una barbaridad,pero bueno la ilusión me hace tirar para adelante, pero entiendo tu opinion Lanati.
Un beso a todas : besito : : besito :
DUNA_BCN

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 12:16 pm

spiderpitu ha escrit:Tampoco es pensar que todo el mundo va a bodas para criticar. Yo solo he escuchado criticas en una sola boda que ido, y porque realmente daba pena la comida, pero en los demas no. La gente compartían la ilusion de los novios y iban a pasarlo bien. En Inglaterra menos, la comida la gente no le dan importancia, van a pasarlo bien y a celebrar con los novios da igual la comida, el sitio, la musica. Yo he ido a una boda en el terreno de los novios donde los burros iban de damas de honor y la novia iba de vaqueros y botas de goma.. la comida se lo preparon ellos, pero lo pasamos pipa. No escuché ni una sola critica de nada.

No sé, ir a una boda pa criticar... hay que ser amargada de la vida, opino yo.

Yo diria en la mayoria de paises el dia de firmar el papel no esta visto como dia que te casas, decir que ese es el dia que cuenta es como decir que cuando nace un niño, no ha nacido oficialmente hasta que vayas a registrarlo.. lo importante es el momento, el nacimiento, la ceremonia, no los papeleos. Pensar que solo es correcto lo que hacen en tu pais es un poco cerrado de mente, especialmente ya que hay tantas nacionalidades y culturas aqui y cada uno celebra su boda de alguna manera.

Otro ejemplo, en España solo puedes casarte legalmente en la iglesia CATOLICA o en el juzgado.. si eres protestante o cualquier otra religion tu casamiento en tu iglesia no es "legal" porque no te permitedn firmar alli... pero de que te vas a acordar, de cuando firmaste un papel o cuando te casaste en tu iglesia según tu religión?

Ui, ui, esto se va de madre. Lo importante es el momento en que acontece el hecho (no el momento en el que se registra, eso es una formalidad posterior que reflejará el momento en que el acontecimiento efectivamente se produjo).El niño nace oficialmente en ese momento, no cuando lo registras.
También estás muy equivocada respecto a la otra cuestión. En España puedes contraer matrimonio legalmente de conformidad con una de las religiones inscritas y reconocidas por el Estado (por lo tanto, NO sólo la catòlica). Y respecto a lo de cerrada de mente, debe ser que no me he explicado: yo no he dicho que sólo es correcto lo que se hace en mi país, evidentemente. Digo que la legalidad DE CADA PAÍS exige una serie de requisitos, y en el caso de un enlace matrimonial CADA PAÍS TIENE UNA LEGALIDAD VIGENTE, que es la que cuenta a efectos oficiales. Esto es: te casas el día que te casas, con independencia de que lo celebres posteriormente.
Lanati

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 12:43 pm

Si que es cierto que en muchos restaurantes hacen un teatrillo porque la firma no tiene validez legal, pero a caso no es eso bonito? Digo, sé que habrá gente que se case por la Iglesia muy convencida y celebre el sacramento del matrimonio como lo que es, un sacramento, pero no todo el mundo celebra eso. Lo que se celebra es la fiesta, el hecho de juntarte con la familia y amigos o con quien tu quieras y hacer una celebración. Y si para mi es importante? Pues si, me caso por que quiero y lo quiero hacer a nuestra manera, a algunos les parecerña bien y a otros mal, pero a caso no hay siempre gente que critique? Por que vayas donde vayas siempre siempre hay gente criticando, que si esto no me parece bien, que si esto no vale nada, que si mira esta como va vestida, que si tal que si cual...
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. jul. 08, 2010 12:55 pm

Lanati ha escrit:Sabeu què passa? Que penso en els casaments que he anat i amb la il·lusió que els nuvis (bé, les núvies sobretot, per què enganyar-nos) han preparat tot, i les crítiques que a la seva esquena ha fet la gent. I em sap molt de greu. I no vull anar enganyada; evidentment, hi haurà gent que li farà il·lusió el nostre casament, però no us enganyeu: a la majoria, no els importa res. I repeteixo; qui es pensi el contrari, s'enganya.
M'explico. Casament d'una amiga: els propis amics criticant el menjar (i no era criticable), es casava amb un divorciat i criticàven els fills d'ells (com era possible que anessin? Pobre mare!...).
Casament d'un familiar. Espectacular el menjar i el lloc. La gent criticant que, si feia tants anys que vivien junts, com és que s'havien gastat tant? Quina tonteria!
Casament d'una altre familiar, amb familia diferent. Criticant el lloc i el menjar (que era caríssim, però "de disseny").
Ara es casa la meva amiga. I més crítiques (abans del casament!).
Gent diferent, convits diferents. La gent és així.

Discrepo totalment amb que és igual casar-se aquell dia o no. Per a mi, és la base. Si no, no puc dir que sigui "el dia del meu casament". Però, evidentment, respecto totes les opcions, només faltaria!!. Ara bé, sigui com sigui fóra de Catalunya, la legalitat aquí és la que és, i a d'altres llocs, és la que és allà. I et cases el dia que legalment ho fas.

No fiquis a tothom al mateix sac... si a la teva gent no li fa il.lusió anar a la teva boda, no pensis que a la gent de les demés li passa el mateix :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 08, 2010 1:05 pm

No te ofendas Lanati, pero con esa postura, para que vas a casarte??? Voy a ser muy escueta en mi comentario xq no quiero crear más polémica, pero SIEMPRE la gente opina, hagas lo que hagas, y no por eso voy a dejar de buscar el mejor rte para mi, el mejor fotógrafo para mi, los mejores detalles para mi, para que YO recuerde ese día COMO EL MEJOR DE MI VIDA, independientemente de lo que se acuerde la gente de ese día, porque me da igual. Mientras me acuerde yo y mi pareja, me basta.

En definitiva, YO SI INTENTARÉ QUE SEA EL MEJOR DÍA DE MI VIDA Y HARÉ LO IMPOSIBLE PARA CONSEGUIRLO.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants