Realment és tan crucial el restaurant triat? M'explico: us recordeu de tots els detalls dels casaments als que heu anat? Tema decoració de les taules, detalls que us han donat, cristalleria, ...? Jo NO, únicament recordo si he menjat bé o no (i, sincerament, si fa no fa, a tot arreu ho fan de manera similar, excepte casos realment penosos). Recordeu algún dj en especial? Recordeu els vestits dels nuvis (a mi totes les núvies em semblen més o menys iguals). D'acord, potser el vestit us pot agradar més o menys, però... recordeu el maquillatge? Recordeu especialment el ram?. Tothom a qui pregunto (jo inclosa) hem passat bastant de tot això (abans de començar a preparar el casament, es clar; ara m'hi fixaré més

No estem donant importància a coses que no la tenen? Com he posat en un altre post, em sorprèn que hi hagi noies que diguin: "em caso al resturant XXX". No, perdona, et cases al Jutjat, a l'Ajuntament o a l'Esglèsia. Tot el demés és una festa. No ho oblidem.
Una altra cosa que em sorpren... és que hi ha gent que es "casa" en un "teatre" amb un actor? Això m'ha semblat entendre; després he pensat que és evident, donat que si hi ha resturants que ofereixen fer un "muntatge civil", no pot tenir cap validesa legal. Osti, que fort!! Ep! Respecto tothom eh? Molt i molt!! Però es que no m'imagino pagar vestit, perruqueria, maquillatge.... per cel·lebrar un casament que no estic fent en aquell moment!!! Perdoneu, sembla que hagi entrat al fòrum a crear pol·lèmica i no és així; simplement em sorprenen aquestes cosetes i m'agradaria que les comentessim, donat que pel que he llegit, les opinions són molt correctes.
UN PETONÀS I FELICITATS A TOTES (I TOTS)!!!!