Setembre 2011

un gran any!

Setembre 2011

EntradaAutor: annapatxi » dl. jul. 05, 2010 7:31 pm

Hola a totes!!!
crec que encare no hi ha un tema per les noies que es casen al setembre de 2011. pel que veig de moment som poquetes...
jo em caso el 3 de Setembre al serrat del figaró.
i vosaltres??

com porteu els preparatius? jo de moment nomes tinc el restaurant, la veritat es que no se quin es el següent pas....jejej vaig molt peix!!! :P

a veure si anem comentant per aqui com portem tot...

Aqui deixo la llista de les que ens casem al setembre, si falta algu ja m'ho direu, envieu un privat per si no me'n entero que hi ha algu nou ;)

LLISTA DE SETEMBRE

2 setembre

Nuria82 - mas can Riera

3 setembre

AnnaPatxi - Serrat del Figaró
Nuvolet
Flor RJ - Mas coll
Morsita - Mas can Riera
NoeliaO - Mas Llombart
Noema
Noara
Azahara - La Porxada d'en Sidro
zarina - selva negra

9 setembre

*sandri* - turó del sol
Lau_82 - turo del sol

10 setembre

Piticlina - Selva negra de Vallirana
JS - Mas del vivencs
Neus - 4 vents
Shaik - Restaurant Mas Pau
MerR - hotel don jaime de Castelldefels
arwals - Sesoliveres
Diciembre75

17 setembre

Liebe - Basílica de Santa Maria del Mar (bcn)
arantxi - Mas de Sant Lleí

24 setembre

jesy-fidel - Racó de Cardedeu
annapatxi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 07, 2010 12:03 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 07, 2010 10:19 am

Jo encara no sé si serà el 3 de Setembre o el 9 de Juliol.....
El meu rànking de restaurants son:
- el paratge
- el lledoner (molt probable que ens casem allà)
- la masia de sant cugat

Ja em vist uns 20 restaurants i si no ens falla el pressupost ens fallen els comentaris, sembla que d'aquests que he escollit tot està molt bé...

Petnts!!
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Lanati » dc. jul. 07, 2010 11:22 am

Hola! En principio, yo también cuento con casarme en septiembre de 2011. estoy empezando a mirar restaurantes, pero hasta después de vacaciones no pienso ponerme en serio. También me gustaría visitr ferias de novios para ir cogiendo ideas. En fin, seguim en contacte!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Novia_Cadaver » dc. jul. 07, 2010 12:02 pm

Hola chicas! Yo no soy de Septiembre, pero como si lo fuese...jejeje ME caso el 27 de agosto, el ultimo finde y el viaje de novios lo haremos en Septiembre, asi q me iré intercalando de post entre Agosto y Septiembre ::love::

Yo ya tengo fecha confirmada, iglesia confirmada y restaurante confirmado >.-<:

Me caso en la iglesia de Sant Boi de Llobregat "SANT BALDIRI" a las 18.15h

Y después nos vamos a celebrar el bodorrio a Sant Andreu de Llavaneres "RTE VIL·LA MINERVA!"

Yo también estuve mirando montones de RTes...sin exageraros visité unos 28... :star:: pero cuando vi Vil·la Minerva supe q ese era el mio ::love:: me enamoré al instante ::love::

Bueno, ya nos vamos contando cosillas... >.-<:
Imatge

Hasta que me olvide de que dia es y me vuelva loca de tanto quererte 27-08-2011
MI CRONICA: viewtopic.php?f=54&t=24309
Novia_Cadaver
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2478
Membre des de: dt. maig 11, 2010 10:06 am

EntradaAutor: Lanati » dc. jul. 07, 2010 12:11 pm

¡Guau! ¡Qué previsora! Yo no quiero reservar nada con tanta antelación; esto de que exijan hasta 2000 euros para reservar restaurante un año antes no me entra en la mente (¿y si quiebra el restaurante, p.ej.?). Pienso que el tema crisis todavía no ha tocado fondo, y que no van a tener taaaantas reservas como para exigirnos tan pronto el pago.
¡¡¡Aixxx!!! Por otro lado, tengo ganas de que todo vya cogiendo forma... :-))
Lanati

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 1:05 pm

jo vaig anar a veure 3 restaurants i el 3r em va encantar, sort, jo no em podia permetre veure tants restaurants.visc a navarra i em caso a catalunya, aixi que ja t'ho pots imaginar...
i no es que sigui previsora....jo em volia casar al juny y a 2 dels 3 restaurants que vaig anar ja tenien tots els dissabtes plens...i si tardo mes....doncs segur que em quedo fins hi tot sense el setembre.... jo m'he tret un pes de sobre amb el restaurant!!!!!!!
en el meu cas son mil euros de paga i senyal i encare que no he pagat, a veure si la setmana que ve ho faig....
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 07, 2010 2:56 pm

jope a mi me piden 600 euros de momento pero no habia pensado en lo de la quiebraaaaaaaa!!!! como no soy fatalista yo ni nada.....uff no sé mira de perdidos al rio...
Hoy voy a visitar la masia de sant cugat. Seguramente para la semana que viene ya tendre restaurante xk no pienso mirar mas...
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 3:04 pm

lo de la quiebra...si tiene que pasar pasara...si tubieramos que pensar en eso no podriamos reservar en ningun sitio!!!!y eso implicaria no casarte!!
es que si pensaramos en todo lo malo...NO HARIAMOS NUNCA NADA!!!

a ver si hay suerte y la semana que viene ya tienes restaurante!!! :)
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 07, 2010 3:32 pm

Gracias wapetonaaaaaaaa

Muaks!!
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Lanati » dc. jul. 07, 2010 3:34 pm

Osti, doncs si que corre, la gent! Nosaltres, de tota manera, no mirarem res fins passat vacances. I com sabeu quants sereu a un any vista? Perquè si la gent comença a excusar-se, p.ej., i al restaurant us demanen un mínim de comensals... està previst? :hmm::
Jo sí que vaig peix...
Lanati

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 3:42 pm

es dificil saber exactement quans serem, pero hem fet una primera llista de unes 160-170 persones, però sabem que en poden fallar alguns, pero creiem que a 150 arribarem, i el minim del restaurant es de 120, aixi que tenim un bon marge...
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 07, 2010 3:48 pm

jope doncs si que sou gent!! jo en principi som 136 pero comptant que em fallin uns quants jo suposo que a 120 arribo....
Ei com no t'ho miris ja, no tindras dia per casar-te!! hi ha un munt de llocs que ja no tenen data disponible i no es conya!!!
A més al ser la primera, pots escollir saló etc..
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Novia_Cadaver » dc. jul. 07, 2010 3:51 pm

si! yo he echo igual q anapatxi, he calculado mas o menos una primera lista y me salen 214 personas....contando q fallen bastantes, no creo q me baje de 170...asi q buscaba un salon grande y en Vil·la Minerva es genial!!! :-)ok:

Yo es q empecé a mirar y vi q junio y julio en muchos sitios estaba ya pillado...agosto y septiembre aun hay bastantes huecos...pero tranquilas q no vais muy retrasadas, yo lo cogio xq me gustaba ese RTE xo si no hubiera visto pues lo reservaria incluso despues d vacaciones.

Pero yo ya hasta noviembre-diciembre no seguire cn los preparativos :-)ok:
Imatge

Hasta que me olvide de que dia es y me vuelva loca de tanto quererte 27-08-2011
MI CRONICA: viewtopic.php?f=54&t=24309
Novia_Cadaver

Entrades: 2478
Membre des de: dt. maig 11, 2010 10:06 am

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 4:06 pm

si, primer vaig fer una primera llista, pero com que molts dels invitats son de navarra, segur que mes d'un es fera enrera, encare que a la majoria li agrada la idea de marxar un cap de setmana cap a catalunya, com que la majoria son joves jejej

nosaltres vam tenir sort que ens van agradar els 3 restaurants que vam anar a veure, vam aprofitar que vam anar un cap de setmana a catalunya i ens va agradar el serrat del figaró i com que es de us exclusiu i nomes hi ha un casament per dia...ens vam haber de quedar amb una data del setembre, que nomes hi havia un cap de setmana ple!

tenint el restaurant ja et treus un pes de sobre...ara els altres preparatius ja ho anirem mirant mes endavant, que hi ha temps de sobra! a part que com que haurem d'aprofitar a mirar les coses quan anem a catalunya...s'haura de fer com es pugui...
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: NUVOLET » dc. jul. 07, 2010 4:56 pm

Hola noies jo em caso el 3 de septembre de 2011, a Lleida, ja tinc el restaurant i l'hora a l'ajuntament, també tinc fotògraf!!! a part de tot això un munt d'idees per a dur a terme... jejeje be, crec que lo més important ja ho tinc!!!

:-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 07, 2010 5:30 pm

ostres nuvolet si que vas depressa!!!! jajajajaja jo vull deixar tancat lo del restaurant aquest mes i lo altre ja ho deixo per octubre-novembre...

De quina part de lleida ets?? jo tinc una casa a Belianes, ho coneixes?? està aprop de Mollerussa o de Tàrrega..

Petonets wapetona
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 6:11 pm

Hola nuvolet!!! som companyes de dia :) pero jo em caso a osona!!!
si que tens coses fetes ja!!!! nosaltres segurament que ens hi posarem passat l'estiu, haig de mirar els fotografs que ens proposen a veure que tal...
enhorabona a totes!!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: NUVOLET » dc. jul. 07, 2010 6:19 pm

Uyy doncs fa dies que ja ho tinc tot reservat, es qeu si vols una dat concreta als restaurants de lleida per lo menos has de anar-hi amb temps!! en molts pel 2011 queden poques dates de les habituals de boda... així com que ho teniem clar vam reservar, encara que no hem pagat res al restaurat de paga i senyal, fins gener no cal!

Sol hem donat paga i senyal al fotograf.

Soc de lleida capital, si que conec Belianes, tinc amics per el Pla d'Urgell jeejeje

Be, noies doncs anem parlant!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 07, 2010 6:31 pm

jo encare no he fet la paga i senyal però ja ho tinc reservat... suposo que la pagaré la setmana que ve o l'altre...no em van donar gaire pressa pero també m'ho vull treure de sobre!

jo em pensaba que podriem buscar amb tranquilitat els restaurants, pero vaig flipar cuan em van dir que al juny de l'any que ve estaba tot ple! així que vam haver de passar al setembre! i m'he trat un pes de sobra amb el restaurant!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. jul. 07, 2010 11:31 pm

Lanati ha escrit:¡Guau! ¡Qué previsora! Yo no quiero reservar nada con tanta antelación; esto de que exijan hasta 2000 euros para reservar restaurante un año antes no me entra en la mente (¿y si quiebra el restaurante, p.ej.?). Pienso que el tema crisis todavía no ha tocado fondo, y que no van a tener taaaantas reservas como para exigirnos tan pronto el pago.
¡¡¡Aixxx!!! Por otro lado, tengo ganas de que todo vya cogiendo forma... :-))

Te entiendo perfectamente...algunos sitios se pasan una barbaridad con las pagas y señales...yo tampoco estoy muy a favor de reservar nada con tanta antelación, xq si en un día cambian las cosas...imagínate en un año!!! Pero también te digo que si no quieres un día concreto y tienes flexibilidad en las fechas, esperate, xq hay muchos rtes que hacen bodas y con ésto de la crisis, la gente se está esperando hasta el último momento. ( Te lo digo xq cuando yo empecé a mirar rtes en serio, para enero-febrero de éste año, muchas parejas buscaban fecha para el 2010!!!). La gente no va con la misma antelación para organizar una boda como años atrás, ahora se mira todo 6 meses-1 año vista como mucho...así que tranquila.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants