el paratge 2011

un gran any!

el paratge 2011

EntradaAutor: eliynate » dc. juny 30, 2010 6:01 pm

hola!! me caso en 2011 y soy nueva en estas cosas y esta pagina...alguien me puede ayudar?
el otro dia estuvimos mirando el paratge y nos encantó! alguien se ha casado ahi y puede darme opiniones?tanto buenas como malas eh??pros y contras...nos regalan con el menu el fotografo y las invitaciones.. alguien ya ha probado k tal las fotos?? perdonad k sean tan pesada y gracias!!!!!
eliynate

Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 30, 2010 5:21 pm

Re: el paratge 2011

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dt. jul. 06, 2010 3:37 pm

Hola!!!!!!!! Pues yo fui el domingo y me he kedado maravillada......pero es excesivamente caro para mi parecer...es que somos 140 personas y a tanto no llego.....
Como nos ha gustado tantisimo el sitio habia pensado en quitar a gente.....no se.
Por lo que yo te puedo contar, en este mismo foro hay un club de fans de el paratge (son las paratgeras) y solamente hablan maravillas del sitio.
El unico comentario malo que he visto rulando por internet es que la comida (al ser catering) esta un poco fria cuando llega a la mesa, y que no es que pongan mucha cantidad en el menu...(aunque no me extraña ya que el aperitivo es bestial) ya que es de diseño....pero todo lo demás es perfecto.
¿Cuando te casas?? yo queria el 9 de Julio pero me ha dicho que lo tiene ocupado..asi que tendre que pillarme otra fecha en caso de celebrarlo alli que es muy probable.
¿Lo vas a hacer por lo civil o por la iglesia?
Has visto la ermita que tienen?? es preciosaaaaaaaaa
Me alegra saber que no soy la unicaaaaaaa!!!
Muaks!!
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: eritrea84 » dj. jul. 08, 2010 5:31 pm

Hola!!!

Em dic Sara!! jo em caso el 18 d ejuny del 2011 al Paratge, només dirte que no he anat a cap boda alla, pero conec gent q s'ha casat i ha quedat encantada!!!!!!!

Que jo sapigui el fotograf esta molt be!!!!nose...jo estic enamorada del lloc...m'encantaaa!!!!i son molt macus i agrdables amb el tracte i accessibles a tot!!!!!!noslatre semrpe q volem anar pe rveure'l o dubtes no ens posen cap rpoblema al contrari, tot son facilitatsss!!!! nosaltres convidem 140 perosnes (pero sempre falta algu!!!) i vam calcular amb ells taules num, de perosnes i de sobres!!!!!!

qualsevol cosa mu dius!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. jul. 09, 2010 2:27 pm

Ostres kina sort!! jo es que no crec que m'ho pugui permetre....em fa pena però no puc fer-hi res...
A veure jo els comentaris que he llegit TOTS EXCEPTE 1 SON EXCEL·LENTS.
Hi ha un que es dolent pero a veure això passa com tot, hi ha persones que son super exigents i n'hi han que no tant...el que passa que pel dineral que val es una pena que no surti tot com havies planejat..
Però no et preocupis que amb lo simpàtics que son no tindràs cap problema.
Jo perquè no m'arriben els calers que si no m'ho hagues agafat fijooooooo
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 14, 2010 8:13 am

Al final ens hem decidit per el Lledoner a Vallirana, a veure no es el mateix pero tampoc està malament.
Si us ha agradat el paratge heu d'anar a veure el Celler de Can Torrens que està al costat!!!
Us encantarà.
Imatge
Syl05/05/02

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants