Bon dia noies!!
Trobo que és molt important que totes les núvies que ja ens hem casat poguem opinar del que ha passat al nostre casament, com per exemple com ha anat el tema del restaurant, la floristeria, on vam comprar els detalls, el DJ, el fotògraf....pq sempre estem nervioses (sobretot les dones) de que hi hagi alguna cosa que pugui fallar i és molt normal sobretot si no tens referències de la persona a qui contractes per un dia tan especial com és el casament.
Bé, m'agradaria parlar-vos una miqueta del fotògraf que vam agafar. No teniem referència de cap fotògraf, així que vaig fer un llistat com em va semblar i ens vam entrevistar amb uns 10 fotògrafs. Pel treball, per la qualitat de les imatges, pels books i pq ens va donar bon rotllo vam triar en Joan Selva de Mataró. Una setmana abans del casament ens va trucar per quedar amb les hores per anar a casa el nuvi i la núvia. No va fallar. Una persona amb classe, amb un cotxe com déu mana, arreglat i polit. Un home molt senzill que li agrada la seva profesió. Haig de dir que no vam notar la seva presència ni de la seva companya però ahir al veure el book vam comprovar que sí que hi era i en els moments importants i no tan importants. Una persona que no ens va molestar gens, que ens va "segrestar" durant uns 20 minuts per fer la sessió fotogràfica del casament, però que ens va deixar gaudir de la companyia dels nostres familiars i amics, una persona que ens va deixar tastar el pica-pica que tan difícil és pels nuvis. Aquest duet meravelles ens va fer unes fotos increíbles. Ahir ho vam comprovar i és que ells van escollir les millor fotos, només vam retocar dues però vam sortir encantats!!!
Aquest missatge és per totes les parelles que están indecises per si l'agafeu o no, que estigueu tranquil.les que és un bon equip i per totes aquelles parelles que no el conneixen els convido a que hi vagin i vegin els treballs, és la millor manera de contractar a un fotògraf.
Us desitjo molta sort!!!