JOAN SELVA FOTÒGRAFS, GRANS PROFESSIONALS!

un gran any!

JOAN SELVA FOTÒGRAFS, GRANS PROFESSIONALS!

EntradaAutor: snake35 » dt. juny 29, 2010 3:42 pm

Bon dia noies!!
Trobo que és molt important que totes les núvies que ja ens hem casat poguem opinar del que ha passat al nostre casament, com per exemple com ha anat el tema del restaurant, la floristeria, on vam comprar els detalls, el DJ, el fotògraf....pq sempre estem nervioses (sobretot les dones) de que hi hagi alguna cosa que pugui fallar i és molt normal sobretot si no tens referències de la persona a qui contractes per un dia tan especial com és el casament.
Bé, m'agradaria parlar-vos una miqueta del fotògraf que vam agafar. No teniem referència de cap fotògraf, així que vaig fer un llistat com em va semblar i ens vam entrevistar amb uns 10 fotògrafs. Pel treball, per la qualitat de les imatges, pels books i pq ens va donar bon rotllo vam triar en Joan Selva de Mataró. Una setmana abans del casament ens va trucar per quedar amb les hores per anar a casa el nuvi i la núvia. No va fallar. Una persona amb classe, amb un cotxe com déu mana, arreglat i polit. Un home molt senzill que li agrada la seva profesió. Haig de dir que no vam notar la seva presència ni de la seva companya però ahir al veure el book vam comprovar que sí que hi era i en els moments importants i no tan importants. Una persona que no ens va molestar gens, que ens va "segrestar" durant uns 20 minuts per fer la sessió fotogràfica del casament, però que ens va deixar gaudir de la companyia dels nostres familiars i amics, una persona que ens va deixar tastar el pica-pica que tan difícil és pels nuvis. Aquest duet meravelles ens va fer unes fotos increíbles. Ahir ho vam comprovar i és que ells van escollir les millor fotos, només vam retocar dues però vam sortir encantats!!!
Aquest missatge és per totes les parelles que están indecises per si l'agafeu o no, que estigueu tranquil.les que és un bon equip i per totes aquelles parelles que no el conneixen els convido a que hi vagin i vegin els treballs, és la millor manera de contractar a un fotògraf.
Us desitjo molta sort!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: JOAN SELVA FOTÒGRAFS, GRANS PROFESSIONALS!

EntradaAutor: larabcn » dt. ago. 31, 2010 11:15 am

A ver que tal me va a mi el dia de mi boda jejejej. El ha sido el elegido... pero leyendo tu opinion puedo estar tranquilaaaa :-///:
Imatge
Imatge
Imatge
larabcn
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:13 am

EntradaAutor: snake35 » dt. ago. 31, 2010 12:24 pm

larabcn ha escrit:A ver que tal me va a mi el dia de mi boda jejejej. El ha sido el elegido... pero leyendo tu opinion puedo estar tranquilaaaa :-///:

Hola Lara!!!
Abans d'anar-nos de vacances vam anar a buscar l'album nostre i les dues rèpliques amb més petit dels albums dels pares i van quedar de conya, impressionant, si abans vam flipar quan l'estàs fullejant és una canya, així que tu tranquil.la que segur que no tens cap problema amb en Joan!!!!
snake35

EntradaAutor: Rominaa » dt. ago. 31, 2010 2:51 pm

he vist el seu treball i m´agrada, nosaltres ens casem a can marlet sabeu si es pot agafar?? dons no el tinc a la llista.
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: snake35 » dt. ago. 31, 2010 2:53 pm

Rominaa ha escrit:he vist el seu treball i m´agrada, nosaltres ens casem a can marlet sabeu si es pot agafar?? dons no el tinc a la llista.

Hola Rominaa!
Doncs no ho sé la veritat, jo de tu ho preguntaria. :-(
snake35

EntradaAutor: montseijordi » dc. set. 01, 2010 2:17 pm

noies, jo ahir vaig anar a buscar el meu album i impressionant!!!

Rominaa, potser si el pots agafar pero potser et fa pagar un canon el restaurant.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: NOEMA » dc. set. 01, 2010 2:38 pm

:-)ok: HOLA.. he mirado la pagina web del fotografo de Mataro y esta bastante bien. Soy nueva por aqui y tengo previsto casarme en Septiembre del año que viene, pero no tengo fecha segura porque voy este sabado a pedir el dia a la iglesia. Pero hablando de las fotos,,,,yo no voy hacerme el reportaje despues de la iglesia , vamos directamente al restaurante con todos los invitados, nunca lo he visto en una boda, pero no quiero perderme el pica-pica porque es lo que mas me gusta. que os parece ??? creeis que queda mal ?
NOEMA

Entrades: 82
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:57 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. set. 01, 2010 3:32 pm

NOEMA ha escrit::-)ok: HOLA.. he mirado la pagina web del fotografo de Mataro y esta bastante bien. Soy nueva por aqui y tengo previsto casarme en Septiembre del año que viene, pero no tengo fecha segura porque voy este sabado a pedir el dia a la iglesia. Pero hablando de las fotos,,,,yo no voy hacerme el reportaje despues de la iglesia , vamos directamente al restaurante con todos los invitados, nunca lo he visto en una boda, pero no quiero perderme el pica-pica porque es lo que mas me gusta. que os parece ??? creeis que queda mal ?

Hola Noema!

Mira, és el vostre dia així que podeu fer el que volgueu en el vostre casament. Si no vols fer les fotos típiques amb la familia després del casament i vols anar a fer el pica-pica amb els convidats em sembla perfecte, però pensa que depèn de quin fotògraf agafis et robarà aquests moments del pica pica. El nostre va ser un casament civil amb això et dic que després del casament va haver el pica-pica, en Joan Selva ens va segrestar durant 15-20 minuts com a molt i se'ns va fer molt amè, abans d'entrar al restaurant per sopar vam fer les típiques fotos amb la família i amics.
snake35

EntradaAutor: snake35 » dc. set. 01, 2010 3:33 pm

montseijordi ha escrit:noies, jo ahir vaig anar a buscar el meu album i impressionant!!!

Rominaa, potser si el pots agafar pero potser et fa pagar un canon el restaurant.

Me n'alegro molt Montse!!! jejejeje és que el tio és un crack!!!!
snake35

EntradaAutor: montseijordi » dc. set. 01, 2010 3:58 pm

snake35 ha escrit:
montseijordi ha escrit:noies, jo ahir vaig anar a buscar el meu album i impressionant!!!

Me n'alegro molt Montse!!! jejejeje és que el tio és un crack!!!!

ja ho se ja... ni cal que m'ho diguis, jejeje

NOEMA, No pateixis per aixo, la veritat es q ells s'amotllen al q tu els hi demanes, no crec q et posi cap tipus de pega!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: larabcn » dj. juny 16, 2011 5:38 pm

Una pregunta, cuanto tardo Joan en llamaros para elegir las fotos? y para daros album y video?

Muchas gracias.

Un besito!!!
Imatge
Imatge
Imatge
larabcn

Entrades: 182
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:13 am

EntradaAutor: Barcelonina » dj. juny 16, 2011 7:05 pm

Romina y Montse, me sorprende leeros pues Joan Selva es uno de la lista de fotografos de Can Marlet, los e bien pq es el que nosotros hemos cogido y desde luego al ser de la casa no tenemos que pagar ningún canón incluso al ser de la casa tiene hasta la comida para tres personas, por lo menos eso nos dijeron.
Barcelonina

Entrades: 57
Membre des de: dj. gen. 28, 2010 2:06 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dj. juny 16, 2011 9:06 pm

Holaaaa, esta tarde he ido a visitarlos y estoy con vosotras, hemos quedado encantados, seguramente sean nuestros elegidos ::[]:-]]
Besitosss
Imatge
Loli&Albert
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants