COM ESTALVIAR PEL CASAMENT!

un gran any!

COM ESTALVIAR PEL CASAMENT!

EntradaAutor: fl0reta » dg. juny 06, 2010 9:42 pm

Hola noies!!

Segur que moltes de vosaltres teniu alguna manera d'estalviar i fer butxaqueta pel nostre gran dia! I és cert que qualsevol manera és bona, i jo us explicaré com ho faig jo :P

Des d'un bon principi que em preocupava aquest tema, ja que si o si volía celebrar el meu casament... i no veia del tot clar fer un bon estalvi per aquest dia. Des de prèstecs, estar-me de moltes coses, etc.

Un dia, en una celebració familiar, va sortir a taula el tema de productes avon: que si coneixíen a distribuidores avon de fa anys, que els productes tal... Total, que em va picar la curiositat i vaig informar-me força del tema :..:

Després de provar alguns dels seus cosmètics (tinc pell atòpica!), i comprovar que la qualitat/preu és genial vaig pensar: M'ha convençut! I em vaig llençar a la piscina fent-me distribuidora.

Al principi no sabía per on començar, on havía de moure'm, etc, però la veritat és que surt sol, ofereixes a la família, coneguts, en converses amb amics, el boca a boca... Tot és vàlid!

Al cap d'un temps vaig intentar ampliar horitzons i amb l'ajuda d'en Marc varem crear una pàgina web per oferir els productes d'una forma fàcil i còmode. A dia d'avui, la Web es troba en construcció però ja és operativa per fer comandes.

Així que noies, us animo a que porteu a la pràctica les vostres idees, que tota forma d'estalvi és bona!! I si voleu estalviar-vos uns calerons en els vostres productes femenins, ja sabeu on demanar-ho!!! *.-o-o.*

La pàgina en questió: http://esenciafemenina.net/
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

Re: COM ESTALVIAR PEL CASAMENT!

EntradaAutor: Shaik » dl. juny 07, 2010 8:58 am

Genial Floreta!

La sogra del meu germà fa 30 anys que distribueix Avon, i ella tan contenta amb els seus calerons extres!

Vaig a mirar la web, :-()-)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: fl0reta » dt. juny 08, 2010 8:01 am

Ostres si que fa anys!!! Això vol dir que les seves clientes queden contentes amb els productes!!! >.-<:

A veure si jo també tinc una mica de sort i puc estalviar una micona pel casament *.-o-o.*
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 08, 2010 9:42 am

La web us queda molt bé!! Segur que serà un èxit!

Nosaltres ara hem deixat de parlar en euros i parlem en "menus", jejeje, diguem, "si no comprem això, estalviem dos menus"...
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. juny 08, 2010 10:38 am

jajajja que bo lo de parla de menús, es veritat ayss.... quin munt de diners però com la il.lusió no hi falta!!

Nosaltres tenim una guardiola d'aquestes de llauna, i nem posant monedes d'euro, de dos, y algun billetet de 5... hem dit que l'obrirem quan quedin uns mesos... a veure que tenim!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: fl0reta » dv. juny 11, 2010 10:53 am

Jajajaj, doncs nosaltres de moment pocs menús tenim :-/ >.-<:

Uhmmm, em sembla que a les noies de Guia nupcial us faré super descomptes de productes, us ho mereixeuuu!!!!!!!!!! per maques!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
fl0reta

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants