Musica

un gran any!

Musica

EntradaAutor: judit_85 » dl. maig 31, 2010 3:12 pm

Buenas, creo que de momento no se ha abierto ningun post de musica (tanto para la ceremonia como para el banquete). Bueno esto es para que nos demos ideas las unas a las otras (ya que por lo menos yo voy un poco perdida en el tema de la musica jejeje). :-///: >.-<:
Imatge
judit_85
:: núvia rookie

Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 11:18 am

Re: Musica

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 31, 2010 4:43 pm

Creo que en nuestro caso ha sido lo primero que hemos hecho... jejeje! Tenemos una lista de las canciones que nos gustan, sólo falta seleccionarlas y adaptarlas a cada momento, pero esto lo haremos más adelante.

Cuando escuchamos una que nos gusta la apuntamos a la libreta, así no nos olvidamos!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Martaa » dl. maig 31, 2010 5:08 pm

Yo de todas las que puedes poner solo tengo una!
Aun queda un año pero prefierlo tener todo controlado, despues de verano me pongo por faena!
El día mas feliz de nuestras vidas, un día inolvidable, repetiriamos mil veces más!
Imatge
Martaa

Entrades: 1673
Membre des de: ds. maig 29, 2010 5:33 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. maig 31, 2010 10:35 pm

En un foro anterior vem incloure un document amb quines cançons necessitareu pel casament per a que aneu fent deures, us faig una còpia, no us espanteu, hi ha tot el que pot entrar en un casament i no vol dir que ho tingueu que fer tot (hi ha nuvis que fan la lliga i d'alttres n, o no fan les entrades de les begudes, etc)

I una part important, el ball, quina música voleu i sobretot quina no voleu (hi ha nuvis que no volen sevillanes, d'altres sí, o no volen música tipus Operacion Triunfo, etc)
La majoria de dj's us fan ells el llistat de les cançons sense que us donin gaire opció per escollir (més fàcil per ells, tenen la feina feta), i no, és la vostra festa i escolliu voslatres els cançons.
Aqui teniu una còpia.

CERIMÒNIA:
- Música Ambient (de quin tipus, chill out, jazz, ambient disco lenta, celta.....)
- Entrada Nuvi
- Entrada Núvia
- Lectures (depen de les lectures que es facin)
- Entrega Anells
- Signatures testimonis
- Sortida Nuvis

APERITIU
- Entrada Nuvis
- Música Ambient

RESTAURANT
- Entrada Nuvis Restaurant
- Aigües o Vi (1 o 2 cançons...i si es fa)
- 1r Plat
- Sorbet
- 2n Plat
- Postre
- Brindis
- Pastís
- Ram (depen dels rams que entregeu, 1 o més cançons)
- Lliga (si es fa o no)
- Regals pares, iaias... (depen dels regals, 1 o més cançons)
- Entrega Nuvis
- Altres (aniversari, etc)

BALL
- Ball Nuvis:
Música que agrada i què no agrada.......
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dt. juny 01, 2010 10:24 am

Molt útil aquesta llista! Moltes gràcies! >.-<: >.-<:
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 01, 2010 1:33 pm

Merci per la informació ballarins!!

Jo tinc uns quants dubtes, a veure si em podeu ajudar...

Per un casament religiós, hi ha gent que posa cançons que no són "religioses"? És que al meu noi li agradaria entrar amb la cançó de Vangelis "Conquest of paradise" i no sé si és adequada o no. Aquesta o una versió orquestral de música heavy (algun solo de Metallica o així). Jo, en canvi, vull entrar amb el Canon de Pachelbel, sóc més tradicional... jejeje!

Una altra cosa... l'entrega de regals se sol fer entre les postres i el café, no?

I per acabar... què us sembla ballar el "Noches de boda" de Sabina en comptes del tradicional vals?
Imatge
Shaik

EntradaAutor: judit_85 » dt. juny 01, 2010 1:52 pm

Uff quina llista mes llarga. :star:: :star::
Nosaltres el que si tenim clar es que no ballarem el tipic vals. Agafarem la canço de Hasta mi final (IL DIVO), per nosaltres es molt maca, encara que a mi tambe m'agrada la de Te amare (Marc Anthoni), es mes mogudeta, pero a ell no li agrada. :-/ Aixi que creec que sera la de Il divo.
Imatge
judit_85

Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 11:18 am

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. juny 01, 2010 2:24 pm

Hola Shaik, mira quin llistat de musica tenim per aquest cap de setmana a l'ermita on farem la cerimònia.

- Entrada Nuvis: El ultimo mohicano
- Lectures (entre la lectura i la pregària): Enya - The memory of the trees (Si pot ser a partir de 00:40 a 1:40)
- Entrega Anells: Enya – Willows on the water (el primer minut i una mica més si es creu convenient)
- Signatures testimonis (final de la cerimònia): Enya – Caribbean Blue (tota sencera)
- Sortida Nuvis: Chambao – Duende del sur (caminando por la calle....)

Una altra cosa és que el mossen us deixi, per exemple a l'octubre tenim un casament a la Catedral de Vic, i allà és impossible posar segons quina música.

Per l'entrega dels regals, ideal com dius tu, després del pastís o postres i els cafés, així no es perd temps i la gent no s'aborreix, un excés deregals també fa que una part de convidats s'aborreixin.

I sobre el vostre ball, Noches de Boda del Sabina, uf, com ho voleu ballar??? És molt lenta........

Judith85, si pel ball us agrada Il Divo, i a tu també t'agrada Marc Anthony, podeu fer un mix i ballar les 2 cançons.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 01, 2010 3:10 pm

Ufff de la música encare no hi he pensat pas, será dificil perquè haurem de posar musica en euskera y musica en català, ja que el meu xicot es vasc....
no ho se pas......
com que encare tenim temps....

les cançons del regals...s'hauria de posar alguna cançó que identifiqui a la persona que rebrá el regal no??
a mi una amiga meva em va donar el ram i va posar una cançó de glaucs que m'encanta, pero com que anava com anava vaig tardar a adonarme'n que era per mi fins que la vaig tenir al darrera jejejeej
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: marsal75 » dt. juny 01, 2010 3:18 pm

moltes gràcies per la llista de cançons, ens serà molt i molt útil, encara que ens falta temps pero anirem completant-la amb cançons que anem escoltant i recordem per a que en el moment de decidir-nos ja tinguem feta una primera preselecció

nosaltres tenim més o menys clara la cançó del pastís: Alice Cooper i la cançó Poison... és una mica heavy pero a nosaltres ens agrada
ahhh i tenim mig pensada la cançó per entrar nosaltres al saló: la BSO de la serie mítica de l'Equipo A... encara que pot canviar d'aquí a 9 mesos
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 01, 2010 8:39 pm

Buenas Chicas!

Pues nosotros tenemos pensado para la entrada al restaurante (bueno estamos entre dos): Black eyed peas --> I gotta Feeling o Pussicat Dolls: Don't Cha
Para el baile nos gustaría la de la Bella y la Bestia --> se oye una canción...
y como hilo musical para el aperitivo o mientras se come hemos pensado en BSO
Como todavía nos queda tempo pues seguimos pensando xk se necesita muuuuxa music!! jejeje

muuaakk
Nikyara

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 01, 2010 8:56 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola Shaik, mira quin llistat de musica tenim per aquest cap de setmana a l'ermita on farem la cerimònia.

- Entrada Nuvis: El ultimo mohicano
- Lectures (entre la lectura i la pregària): Enya - The memory of the trees (Si pot ser a partir de 00:40 a 1:40)
- Entrega Anells: Enya – Willows on the water (el primer minut i una mica més si es creu convenient)
- Signatures testimonis (final de la cerimònia): Enya – Caribbean Blue (tota sencera)
- Sortida Nuvis: Chambao – Duende del sur (caminando por la calle....)

Una altra cosa és que el mossen us deixi, per exemple a l'octubre tenim un casament a la Catedral de Vic, i allà és impossible posar segons quina música.

Per l'entrega dels regals, ideal com dius tu, després del pastís o postres i els cafés, així no es perd temps i la gent no s'aborreix, un excés deregals també fa que una part de convidats s'aborreixin.

I sobre el vostre ball, Noches de Boda del Sabina, uf, com ho voleu ballar??? És molt lenta........

Judith85, si pel ball us agrada Il Divo, i a tu també t'agrada Marc Anthony, podeu fer un mix i ballar les 2 cançons.

Merci!!

Ho haurem de parlar amb el mossèn, a veure què hi diu. He estat mirant pel Youtube i hi ha alguna versió del Canon que és espectacular, fins i tot amb guitarra elèctrica.
La cançó de Noches de boda sí que és lenta, però per nosaltres Sabina és especial i volem ballar-ne una de seva. Aquesta o bé Y nos dieron... El que no podem triar és una cançó de desamor com la majoria de les que té, que no seria gaire addient, jajaja! Al meu noi no li agrada ballar i hem de fer alguna cosa senzilleta, un vals en plan tiradet sense gaire volta ni floritura perquè pot ser un desastre... :star::

Volem entrar al saló amb l'Alegria de Cirque du Soleil, que ens agrada molt, i després seleccionarem les cançons de la llista que tenim, que són més rockeres, per la resta del banquet. També he pensat fer un CD de la BSO del Casament, pels convidats, ja veuré si puc fer-ho, perquè tinc masses idees!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: laracroft » dt. juny 01, 2010 9:06 pm

Shaik!! jo entro amb el canon en guitarra eléctrica que tu dius!!!! és la canya!!!! d'aqui tres setmanetes!!! ja us explicaré el resultat!!! :-)ok:
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 01, 2010 9:12 pm

laracroft ha escrit:Shaik!! jo entro amb el canon en guitarra eléctrica que tu dius!!!! és la canya!!!! d'aqui tres setmanetes!!! ja us explicaré el resultat!!! :-)ok:

No fotis!!! Que bona, quina canya!! Et cases per l'església?? És que el meu noi toca la guitarra elèctrica i segur que flipa si entro amb una versió així!!
Per cert, que vagi molt bé el dia, disfruteu-lo a tope! :-()-)
Imatge
Shaik

EntradaAutor: laracroft » dt. juny 01, 2010 9:18 pm

No, no es per l'esglèsia!!! Al cura igual li agafa algo!!! jajajaj Ens casem a Can Baladia, fem la ceremonia civil al mateix restaurant... I tenia claríssim que era la meva cançó!!!! Es tan canyera!!!! I així es trenca una mica la tensió, que no vull emocionar-me i entrar plorant!! jajaja!! demà tenim reunio amb els dj, a veure que ens comenten... ja tenim tota la musica decidida, així que no ecceptem canvis!! :-)ok:
Imatge
laracroft

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 01, 2010 9:35 pm

Jajaja, però hi ha alguna versió en guitarra elèctrica més tranquila!! Tot i que algunes són genials, super heavys! Entre aquesta cançó i la que vol el meu noi (de Vangelis) el capellà no ens casa... :star::

Ja ens explicaràs com ha anat la música que heu triat, segur que molt bé!!

Petons guapa!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: marsal75 » dt. juny 01, 2010 10:13 pm

laracroft ha escrit:Shaik!! jo entro amb el canon en guitarra eléctrica que tu dius!!!! és la canya!!!! d'aqui tres setmanetes!!! ja us explicaré el resultat!!! :-)ok:

doncs a mi aquest m'encanta per a la sortida de la ceremonia... i realment es una autentica pasada!!!! segur que la gent fliparà
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. juny 01, 2010 10:57 pm

Sabeu que hi ha una versió d'Entrada Nupcial per Queen, amb guitarra elèctrica???

És impresionant, però també hi ha gent que no li agrada gens, depend dels gustos, a veure si la trobeu i la escolteu.

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: laracroft » dc. juny 02, 2010 8:13 am

Jo agafo el canon més canyero, aquest:

http://youtube.com/watch?v=eWyEYM59dOg

En un principi era per la sortida de l'arrós, però al final em vaig sortir amb la meva!!

Vaig a buscar la de Queen ja!!! A veure que tal... suposo que es aquesta!!

http://youtube.com/watch?v=R-AnIJJL2iE

m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Imatge
laracroft

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. juny 02, 2010 8:56 am

Si, és aquesta la de Queen.

silvia i jordi dj's

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants