Casaments civils

un gran any!

Casaments civils

EntradaAutor: annapatxi » dc. maig 26, 2010 4:48 pm

Hola!!!
soc nova aqui, i no se molt be per on haig de començar....
La meva parella es de Navarra i jo soc de Moià, vivim a Navarra però ens casarem a la meva terra :-)
he estat mirant restaurants per la zona de vic, m'agrada molt el Serrat dei figaró, aprofitarem a l'estiu per anar-lo a veure.
La meva pregunta es qui ens hauria de casar si ens casesim al serrat del figaró...un jutge de pau o regidor de taradell???
Espero que em pogueu ajudar, per començar a pensar-hi....estic bastant perduda amb quins tramits hem de seguir.

Moltes gracies!!!!
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

Re: Casaments civils

EntradaAutor: marsal75 » dc. maig 26, 2010 5:37 pm

hola i felicitats abans que res

doncs bé, jo crec que el primer que haurieu de fer és preguntar-ho al restaurant si la ceremonia que fan és legal o bé és "actuació" d'una persona que fa que us casa i previament ho haurieu de fer en el jutgat o en l'ajuntament corresponent.
tingués en compte que un cop presentat i aprovat l'expedient matrimonial tens un any per a casar-te en el jutgat o ajuntament del país que tu escolleixis. I davant d'un dubte, millor que preguntis al jutgat o ajuntament al que pertany el restaurant o en el que resideixin els teus pares, perque en alguns has de demostrar dos anys d'empadronament en aquell poble per a poder-ho fer

sento no haver-te ajudat gaire, jo vaig anar a preguntar per al nostre casament i ben aviat començaré a moure papers
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: annapatxi » dv. maig 28, 2010 7:29 pm

gracies Marsal75, felicitats a tu también
vaig obrir el post pq estic ben perduda amb aquests temes jejej
ja ens informarem al registre civil d'aqui i al restaurant quan el triem, i ja ens treuran del dubte.

moltes gracies per contestar :-)ok:
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: marsal75 » dv. maig 28, 2010 7:32 pm

de res
estem aqui per a ajudar-nos entre totes
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: kasia25 » ds. maig 29, 2010 9:59 am

anna, això dels casaments civils depèn de cada restaurant, n'hi han que no cal anar dies abans al jutjat a casar-te pk l'alcalde o regidor que va al restaurant a casar-vos té la potestat pk la cerimonia d'aquell moment sigui vàlida legalment, nosaltres per aquest motiu ho fem a ca n'alzina, que està a igualada i com som de Manresa la distànca és assumible, però em sona que pe aqui hi havia o la masia vilasendra o la garriga de castelladral ( 2 llocs preciosos!!! ) que crec que et casava un regidor i también era legal en el moment.
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: annapatxi » dg. maig 30, 2010 12:44 pm

Es que ens feria ilusió que ens cases un tiet que es regidor pero es d'un altre lloc, ens haurem d'informar si es posible.
Ens hem d'informar perque haurem de fer algunes gestions a navarra on vivim i unes altres a catalunya....a veure com ho fem...
sort que encare ens queda temps perque sino.....
gracies!!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: diamant » dg. maig 30, 2010 5:39 pm

Hola annapatxi y felicidades.
Nosotros nos casamos en la masia de La Garriga de Castelladral, cerca de Suria. Ahí sí que hacen ceremonia civil, viene el alcalde de Navàs y ya firmas todos los papeles en la propia masia.
Imatge
diamant

Entrades: 38
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 9:48 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annapatxi » dg. maig 30, 2010 5:55 pm

gracies diamant, felicitats a tu també.
Però us casa l'alcalde del poble on es el restaurant, el que em refereixo jo es si es posible que sigui d'un altre poble que no estigui a prop del restaurant....

espero que us vagi molt be tot, es molt maco el restaurant.
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Martaa » dl. maig 31, 2010 7:26 am

Hola, bon día!
La veritat es que aixó depén del restaurante ja que per exempla os jo e reservat només ho fa un actor. a Mas Coll Alella.
Jo, el divendres ja porto la documentació al ajuntamente, ja que m´han dit que a Rubí van una mica liadets amb tot el volum d´expedients.

Tindrás que búscar primer un restaurant, el que t´agradi per fer la celebració i fer la pregunta, y així que et doni temps a tramitar l éxpediente y que no t´agafi el toro.

Molta sort!
Ya ens contarás.
El día mas feliz de nuestras vidas, un día inolvidable, repetiriamos mil veces más!
Imatge
Martaa
:: núvia de bronze

Entrades: 1673
Membre des de: ds. maig 29, 2010 5:33 pm

EntradaAutor: eloisa » dl. maig 31, 2010 10:02 am

Martaa, te he escrito un privado para que me eches una mano porfa para el tema del papeleo para boda civil.
A ntros también nos casaran en el restaurante y no sé si voy bien de tiempo para que me tramiten el expediente. Yo contaba que ya era válida la ceremonia del restaurante y no sé si hemos hecho mal en coger el restaurante sin tener hora para casarnos en el juzgado, ayuntamiento... o donde tengamos que ir antes.
gracias por la ayuda
Imatge
eloisa

Entrades: 842
Membre des de: dl. març 22, 2010 1:59 pm

EntradaAutor: annapatxi » dl. maig 31, 2010 11:09 am

gracies Martaa!!!
aquest estiu quan vagi a veure els restaurants ja ens informarem de tot, ja us explicaré com ha anat!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: ShuRa » dl. maig 31, 2010 11:09 am

A ver si puedo echaros una mano jejeje

A nosotros nos casan en el restaurante y es válida, pq la realiza un juez y tal, y es el que nos ha dicho qué tenemos que llevar al juzgado para que nos tramiten el expediente matrimonial:

- certificado literal de nacimiento (este caduca a los 3 meses de recibirlo y se pide por internet mismo)

- certificado del padró actual (caduca a los 15 días de pedirlo y lo dan al momento))

- historial del padró de 2 años antes (tardan dependiendo del ayuntamiento, sino, al momento, no caduca)

- si estáis solteros eso es todo ;) sino, certificado de matrimonio con anotación marginal del divorcio (también se pide por internet) :)

Nosotros nos casamos en julio del año que viene, y llevaremos todo eso al juzgado en octubre-noviembre, aprox, pero vamos, que mínimo son entre 5 o 6 meses.
Eso sí, nosotros tenemos ya fecha y hora cogida con el juez. En cada sitio es distinto, pero el papeleo es el mismo :)

Sobretodo preguntad donde os caséis, si es real o no, y si es real, que os den el tlf de su juez :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 31, 2010 11:47 am

ShuRa ha escrit:A ver si puedo echaros una mano jejeje

A nosotros nos casan en el restaurante y es válida, pq la realiza un juez y tal, y es el que nos ha dicho qué tenemos que llevar al juzgado para que nos tramiten el expediente matrimonial:

- certificado literal de nacimiento (este caduca a los 3 meses de recibirlo y se pide por internet mismo)

- certificado del padró actual (caduca a los 15 días de pedirlo y lo dan al momento))

- historial del padró de 2 años antes (tardan dependiendo del ayuntamiento, sino, al momento, no caduca)

- si estáis solteros eso es todo ;) sino, certificado de matrimonio con anotación marginal del divorcio (también se pide por internet) :)

Nosotros nos casamos en julio del año que viene, y llevaremos todo eso al juzgado en octubre-noviembre, aprox, pero vamos, que mínimo son entre 5 o 6 meses.
Eso sí, nosotros tenemos ya fecha y hora cogida con el juez. En cada sitio es distinto, pero el papeleo es el mismo :)

Sobretodo preguntad donde os caséis, si es real o no, y si es real, que os den el tlf de su juez :)

los certificados literales de nacimiento en que pag web se piden?? es que me da pereza ir hasta Llinars y Palau de Plegamans a pedirlos
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ShuRa » dl. maig 31, 2010 12:06 pm

tOMAAAAAAAAAAAAAA WAPAAAAAAAAAAA JEJEJE

https://sede.mjusticia.gob.es/eCertific ... imiento.do
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 31, 2010 12:17 pm

gracias!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Martaa » dl. maig 31, 2010 12:57 pm

Shura lo ha explicado a la perfección.
No se ha dejado ningun detalle.

Tened en cuenta que los certificados de nacimiento os piden tomo y libro, si marcais una X, podreís pasar de campo.
Yo en 5 días los tenía en casa.

Por otro lado.
Yo el restaurante lo he reservado esta semana, y me caso en JULIO 2011.
No me quería arriesgar a quedarme sin fecha de convite en el lugar que nos gustaba por lo que le he dado más prioridad que al tramite matrimonial.
El expediente tiene validez de un año y tardan 3 meses en aprobarlo.
Por lo que ahora ya he recopilado la documentación y en este mes de Junio lo iré a presentar, me plantaré en Octubre más o menos con el expediente aprobado y allí es cuando podré elegir fecha.
Despues de mirar muchooosss sitios por fin ya estoy tranquila de dar la paga y señal y olvidarme hasta abril para la prueba de menús.
Os recomiendo que vayasis mirando restaurantes a la que no lo haya hecho, por mas que os digan que teneis tiempo y que no son momento de casarse que hay siempre sitio... no me esperaria mas alla de octubre.

Eso si, empieza a contar el año el dia que vas con el testigo a firmar que quieres iniciar el tramite.
Yo he ido a buscar los formularios
Iré el viernes a ntregarlo
me llamaran y concertaran visita con los novios y tetsigo (1 familia) (2 si es amigo)
La terecera visita que es con tetsigo y se firma ahi es cuando empieza a contar el año.
:star:: Es un poco rollo pero espero averos ayudado.
Cualquier cosa me avisais.

Un saludo chicas!
El día mas feliz de nuestras vidas, un día inolvidable, repetiriamos mil veces más!
Imatge
Martaa

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 31, 2010 1:09 pm

ShuRa ha escrit:tOMAAAAAAAAAAAAAA WAPAAAAAAAAAAA JEJEJE

https://sede.mjusticia.gob.es/eCertific ... imiento.do

acabo de dar una ojeada y en Llinars no te me lo pueden hacer porque el registro no debe estar aun informatizado...así que tendré que acercarme a él
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Martaa » dl. maig 31, 2010 1:10 pm

Hola Marsal, no puede enviar la solicitud? yo la hice el domingo y el viernes ya me llego.
Hay un fallo en la pagina???
Imatge
Martaa

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 31, 2010 2:04 pm

por lo que he visto en la pag web hay municipios que no deben tener el registro informatizado y en red por lo cual no se puede solicitar, con lo cual me tendré que acercar al pueblo (es más pereza que distancia porque esta a unos 20 min en coche). El mio es más sencillo porque si que tienen el registro informatizado y en red, así que una vez que tenga el de él pediré el mio online, aunque luego tengo que ir tambien a mi antiguo pueblo a pedir el historial de empadronamiento
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: annapatxi » dl. maig 31, 2010 2:58 pm

muchas gracias por la informacion!!!!
lo tendremos en cuenta para pedirlo despues del verano y poder hacerlo con tiempo!!!

saludos,
Imatge
annapatxi

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants