Esportiu descapotable per la núvia

un gran any!

Esportiu descapotable per la núvia

EntradaAutor: sílvia&oscar » dt. maig 18, 2010 2:08 pm

Bones noies!!!!

alguna de vosaltres sap quin lloc podria trobar per llogar un cotxe esportiu descapotable (m'agradaria arribar amb un esportiu descapotable de color blau elèctric :-) ) per la zona de Girona???? és que no en tinc ni idea, i tot el que he estat mirant per internet és per la zona de Barcelona.

Merci guapes!!!

Sílvia
sílvia&oscar

Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 11:17 am

Re: Esportiu descapotable per la núvia

EntradaAutor: cris85 » dc. maig 19, 2010 10:53 pm

Buff... Ja ho has pensat bé?? Amb un descapotable el pentinat se'n annirà a norris en qüestió de minuts, no? A mi el meu germà m'ha dit que em llogarà a càrrec seu un Rolls Royce, es d'un estil clàssic molt maco, ja li preguntaré on ès que l'agafa, potser tenen també esportius...
Imatge
cris85
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: cris85 » dg. maig 23, 2010 12:43 am

sílvia&oscar ha escrit:Bones noies!!!!

alguna de vosaltres sap quin lloc podria trobar per llogar un cotxe esportiu descapotable (m'agradaria arribar amb un esportiu descapotable de color blau elèctric :-) ) per la zona de Girona???? és que no en tinc ni idea, i tot el que he estat mirant per internet és per la zona de Barcelona.

Merci guapes!!!

Sílvia

Mira, me dice mi hermano que donde él ha mirado el mio no porque basicamente tienen de tipo clasico. Dice que hay un sitio que se lleme Rony Cars que tienen deportivos muy chulos y a precio competente, lo que no se ya el tema del color, que es muy específico... Pero por mirar la web e informate que no quede, no?

Saludos!
Imatge
cris85

EntradaAutor: Laury_82 » dg. maig 23, 2010 12:50 am

Hola Cris, xfa me podrias decir donde lo ha mirado tu hermano, esque ami tambien me hace mucha ilusión ir en un coche clásico, ya sea tipo Roll ,o americano, un mustang un camaro, algo asi retro.

He mirado en alguna página de inet pero se me pasa bastante el presupuesto.

Saludos.
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: cris85 » dg. maig 23, 2010 1:24 pm

Lo ha cogido en una empresa que se llema "Gevicar", si lo pones en el Google te sale. Tienen sede en Barcelona y Girona, no sé si algun otro también, pero creo que la mayoría de clásicos son obligatorio con conductor... La verdad es que me lo miré y a mi también se me salia de presupuesto (unos 600e), pero mi hermano nos lo pone. Dijo que le hacía ilusión que aparecieramos en este coche, pues nos casamos en los jardines de una masía y es él quién me lleva al "altar", así que quiere aparecer también él en un cochazo. jeje.
Imatge
cris85

EntradaAutor: Laury_82 » dg. maig 23, 2010 2:11 pm

okiii muchas gracias por la info, voy a empezar a tirar indirectar entre la family jajasjs a ver si asi alguien me lo regala jasjasjasjsj
Imatge
Laury_82

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: cris85 » dg. maig 23, 2010 4:38 pm

Laury_82 ha escrit:okiii muchas gracias por la info, voy a empezar a tirar indirectar entre la family jajasjs a ver si asi alguien me lo regala jasjasjasjsj

Jeje. Claro que sí! Si cuela, perfecto. Que nunca falten las indirectas!
Imatge
cris85

EntradaAutor: sílvia&oscar » dc. maig 26, 2010 10:39 pm

Ep cris85!!! moltes gràcies per la info!!! tens raó amb el tema del pentinat, però podria buscar un cotxe que el sostre es pogués posar i treure, el treuria més que res per les fotos. Ja miraré aviam què trobo!!! Merci guapa!!!
sílvia&oscar

Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 11:17 am

EntradaAutor: cris85 » dj. maig 27, 2010 12:43 am

sílvia&oscar ha escrit:Ep cris85!!! moltes gràcies per la info!!! tens raó amb el tema del pentinat, però podria buscar un cotxe que el sostre es pogués posar i treure, el treuria més que res per les fotos. Ja miraré aviam què trobo!!! Merci guapa!!!

Jeje. En aixó tens raó, si el pots fer descapotable justament per fer la "gran entrada" i per les fotografies genial, peró es que quan vaig llegir el teu missatge lo únic que em va passar pel cap va ser: "Oh no! El pentinat!!!!" Jajaja. Quina obsessió!!
Imatge
cris85

EntradaAutor: ShuRa » dj. maig 27, 2010 8:08 am

Eso pensé yo jejejeje capotado para el trayecto, y justo antes de entrar en el Mas, descapotarlo, y ea.....jejejejejeje :)

¿Habéis mirado precios o algo?
Tipo cadillac o similar.... :) que impacte jajaja ya que es descapotable
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat