Autor: Piticlina » ds. maig 08, 2010 6:19 pm
hola noies! us volia explicar una anècdota que m'ha passat aquest dematí, ja que potser us hi sentiu identificades! Resulta que s'ha casat avui una noia del bloc on viu la meva sogra i jo havia quedat amb ella (la meva sogra) per anar al Mercadona. Total que la he passat a buscar i em diu "ai aparca que así veremos a la novia!" He aparcat i hem estat amb mig bloc alla esperant que sortís la núvia. Havien decorat tota la portería amb flors, tuls, llaços i és una portería super ample i quedava preciós! Llavors veig que la meva sogra comença a dir-me "ai, que el año que viene saldremos nosotros de aquí, con mi niño trajeado de novio y yo de madrina, y todos estaran pendientes de nosotros..." i sabeu que ha fet, posar-se a plorar com una bleda!!! pensant en l'any que ve!! ai mare jo no sabía on ficar-me!! i totes les veïnes, que te pasa que te pasa! i comença a explicar que ens casem l'any que ve, i totes aiiiii nenaaaaaaaa felicidades! quin show s'ha montat!!! ma sogra plorant, les altres felicitant-me , la núvia per alla... jajajaj m'ha semblat una situació molt còmica i us ho volia explicar! jajajaja i aixi si us passa alguna cosa semblant ja tenim el post per anar explicant!!