LLUNA DE MEL A JAPÓ!!!!!

un gran any!

LLUNA DE MEL A JAPÓ!!!!!

EntradaAutor: kasia25 » dt. maig 04, 2010 8:19 pm

Hola wapes! ens encantaria anar a japó, algú coneix agències especialitzades que surtin bé de preu? ens recomaneu alguna pàgina web? és per anar xafarejant, perquè fins l'any que ve no contractarem res! ahhhh!i per suposat, a casades que hagin anat a japó s'accepten idees i suggerències! -|-)
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Re: LLUNA DE MEL A JAPÓ!!!!!

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. maig 05, 2010 7:47 pm

Kasia wapaaaa, jo no et puc ajudar, no he tingut el plaer de viatjar a Japó.Espero que trovis algú que et dongui alguna bona ideaa :mu:: :mu::
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: pitukabcn » dc. maig 05, 2010 8:25 pm

Hola maca, nosaltres hem estat mirant també Japó, vam anar a una agència de Sant Cugat (nosaltres vivim aquí), i ens va atendre molt bé el noi!!!No intenta enganyar a ningú i segon la idea que tens, és sincer i et diu si és factible o no (per dies, o per preu), ja que nosaltres li vam proposar Japó + Bora Bora i es perd molts dies en vols. Ell ens va recomanar un viatge que consistia en veure tota la cultura de samurais i geishas, això si ens va dir que la contractació de guies és caríssim (per no dir super-luxe). La pàgina és: http://indretsdelmon.group-team.com/
Espero que et serveixi d'ajuda
Imatge
pitukabcn
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 92
Membre des de: dg. maig 02, 2010 8:08 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dc. maig 05, 2010 9:48 pm

Kaisa , jo concretement también és un dels llocs que mirarem , de moment jo no et puc dir res , però el que si et puc dir es que he estat mirant el foro i a les bodes de 2009 si mires hi ha un parell de parelles que si han fet aquest viatge i posen el recorregut que van fer , on es van informar etc inclos aguns no ho van fer per agencies . Em sembla que és nipones 2009
Imatge
Elisabet 1980
:: núvia experimentada

Entrades: 281
Membre des de: dj. març 18, 2010 8:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fl0reta » dc. maig 05, 2010 9:55 pm

Nosaltres anirem a Japan!!!! La meva parella és un enamorat d'aquesta cultura i bueno..... va posposar el viatge a japó que tenia organitzat amb els amics per estar amb mi, així que què menys que anar a japó i viure-ho.

Nosaltres lo que farem és anar per lliure, ens farem les rutes del que ens interessa, comprarem un railpass pels dies que estem allà i anirem a ryokans a la muntanya (típica casa japonesa, banys termals exteriors, futons i portes de paper que es trenquen!!!) i com a guinda de pastel.... llogarem un "japo" (cotxe japonès) per anar de tramillo (som uns cremats de les curves i seria pecat estar a japó i no fer aquelles fantàstiques curves!!!

PD: Anirem per veure florir els cirerers "HANAMI"(a principis d'abril) aix..... és tan macu!!! i menjarem boles d'arrós sota els cirerers!!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kasia25 » dc. maig 05, 2010 11:02 pm

Gràcies a totes!!! miraré la pàgina web amb detall! ;) la veritat és que per mi el fariem lliure ja que és molt més barat, xo al meu xicot li fa cosa, diu que un viatge tant important s'ha de tenir ben lligat.. no sé, tinc més d'1 any per fer-lo canviar d'opinió! ;)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. maig 06, 2010 7:06 pm

ARIGATO -|-) -|-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: Corena » dv. maig 07, 2010 9:18 am

Hola Kasia!!

Soy una infiltrada del 2010 y nosotros vamos de luna de miel a Japón. Después de ver que para poder estar 15 días allí necesitábamos casi 10 pagas o más, jeje...nos vamos por nuestra cuenta.

Es cierto que piensas que para un viaje importante es mejor tenerlo todo ligado, pero nosotros también pensamos que es un viaje, quizás único (aunque ojalá podamos volver a ir pero no sé no sé) y decidimos que preferimos ir y vivirlo un poco a la aventura que dejar de ir.

En la página de portal japón hay un foro muy bueno para organizar el viaje, y hay una chica que se puede encargar de mirarte aviones, el Japan Rail Pass...etc.

También es cierto que yo me atrevo más a ir sola porque conozco a dos personas cercanas que han estado allí hace poquito y tenemos referencias de hoteles, etc.

No dudes en entrar en portaljapón, ya verás como empezáis a ver más cerca vuestro viaje por libre.

Un saludo!!
Imatge
Corena
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dt. maig 11, 2010 10:29 am

kasia25 ha escrit:Hola wapes! ens encantaria anar a japó, algú coneix agències especialitzades que surtin bé de preu? ens recomaneu alguna pàgina web? és per anar xafarejant, perquè fins l'any que ve no contractarem res! ahhhh!i per suposat, a casades que hagin anat a japó s'accepten idees i suggerències! -|-)

Guapa, segurament a l'octubre marxi de viatge a Japó amb uns amics, ja agaré informació!!!! -|-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dt. maig 11, 2010 10:31 am

Corena ha escrit:Hola Kasia!!

Soy una infiltrada del 2010 y nosotros vamos de luna de miel a Japón. Después de ver que para poder estar 15 días allí necesitábamos casi 10 pagas o más, jeje...nos vamos por nuestra cuenta.

Es cierto que piensas que para un viaje importante es mejor tenerlo todo ligado, pero nosotros también pensamos que es un viaje, quizás único (aunque ojalá podamos volver a ir pero no sé no sé) y decidimos que preferimos ir y vivirlo un poco a la aventura que dejar de ir.

En la página de portal japón hay un foro muy bueno para organizar el viaje, y hay una chica que se puede encargar de mirarte aviones, el Japan Rail Pass...etc.

También es cierto que yo me atrevo más a ir sola porque conozco a dos personas cercanas que han estado allí hace poquito y tenemos referencias de hoteles, etc.

No dudes en entrar en portaljapón, ya verás como empezáis a ver más cerca vuestro viaje por libre.

Un saludo!!

Gracias por la información Corena, me pasaré por el portal *.O.-O*
DUNA_BCN

EntradaAutor: Piticlina » dt. maig 11, 2010 11:36 am

eii la nostra intenció també és anar al Japó! (sino al meu futur li donarà algo!!) hem estat mirant i la veritat es que es un pasta! pero bueno, s'intentarà! Jo he anat mirant pàgines web. Hi ha una que es diu http://www.destinosasiaticos.com i hi ha moltes rutes i combinacions (que aixo ja seria la repera! pero clar, tot aixo puja de preu...) Després també hi ha una altre pàgina d'un noi de Barcelona que monta viatges i una de les destinacions es Japó. La seva web és força interessant. Us la deixo també per si voleu fer una ullada
http://www.xavifernandezviatges.com/viajes-a-japon-datos-practicos.htm Bueno, a veure si aconseguim fer aquest mega viatge!!!
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. maig 11, 2010 8:54 pm

Jo tinc pensat anar a Australia! Peró tinc un company de feina que el primer que m'ha dit es que miri per agències de viatges de per aqui tenir més o menys el viatge clar i desprès buscar alguna agència de per allà. M'ha dit que t'estalvies entre un 30 i un 40%. Ell ha anat al Japó ja li comentaré amb quina agència ho va fer, i a més els meus jefes van marxar al febrer a xina i li van organitzar des d'allà, els hi va sortir molt més económic i els van ajuntar amb un grup de turistes de habla hispana. S'ho van passar de conya molt més económic!

Fer-ho així sempre te el seu risc i el seu estudi previ.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. maig 13, 2010 5:46 am

a vegades val la pena montar-te el teu viatge, estalvies molts calers, amb aquest viatge a Japó amb els amics, hem calculat que sortirà a 3500 euros per parella 14 dies, o veig força bé, això si, sense moltes comoditats!!! -|-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dj. maig 13, 2010 9:28 am

ostres duna!! ja firmo 3500 els 2!!! ja m'explicaràs! pel que he anat mirant a la tardor és la millor època per anar al japó! apuntat-ho tot que potser m'hauras de passar la chuletilla! ;) -|-)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. maig 13, 2010 9:33 am

clar que si, et faré una crònica -|-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dl. maig 17, 2010 4:32 pm

Nosotros también iremos a japón!!! ya irás comentando.... así cojo ideas!!
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: kasia25 » dl. maig 17, 2010 5:26 pm

ueeeeeee! això s'anima!!! jejejeje -|-) -|-)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dt. maig 18, 2010 9:58 am

buuuffff, quina feinada planejar-ho.
tinc el recorregut, avia'm que us semble.
1.Espanya-Osaka
2.Osaka
3.Osaka a Nara (imprescindible)
4.Nara-Okayama
5.Okayama-Kurashiki
6.Kurashiki-Okayama-Hiroshima
7.Hiroshima-Miyajima
8.Miyajima-Hiroshima
9.Hiroshima Kioto
10.Kioto-Kanazawa-Takayama (son pobles de muntanya)
11.Takayama-Nagoya
12.Nagoya-Tokio
13.Tokyo-Hakone(monte Fuji)
14.Tokyo-Nikko-Tokyo
15.Tokio
16.Tokio
17-Tokyo-Espanya.
De moment aquesta es la ruta, i agafarem el Rais Pass, es na mica car, pero per el que ens desplaçem val la pena.
-|-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dt. maig 18, 2010 2:26 pm

jajajajaja! ara em sona tot a chino, wenu... a japonès! jejejejejeje m'haure d'anar familiaritzant! i anar mirant!
doncs nosaltres portem 2 anys i mig vivint junts, aixi que res de llista de noces, número de compte i pel viatge i cobrir el convit, que els pares ens ajudaran amb el que puguin, però no crec que ens el puguin pagar tot! aixi que a seguir fent guardiola... : sgra :
Imatge
kasia25

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dt. maig 18, 2010 3:35 pm

jejeje, veo que todas estamos igual...nosotros casi 4 años viviendo juntos... así que lo mismo, nada de lista!!... pero para japón se necesita muuuucha pasta!!
Me apunto tu ruta y se la enseño a una amiga que sabe MUCHO de japón, ya os diré!!
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants