.

un gran any!

.

EntradaAutor: MaBer » dv. abr. 23, 2010 4:45 pm

-----------------------------------------
MaBer l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 08, 2010 4:27 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
MaBer
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

Re: EL SERRAT DEL FIGARO - CAN JUBANY

EntradaAutor: sarapia » ds. abr. 24, 2010 9:17 am

Hola MaBer,

enhorabona pel teu casament!!!

El Serrat del Figaró és una molt bona elecció, enhorabona!!!
Els meus pares van anar a un casament allà i els va agradar molt!!!
L'elecció de si fer-ho en dissabte o en diumenge crec que és molt personal. Nosaltres ho fem un dissabte sopar perquè així els amics estaran més tranquils, vull dir, que no hauràn de patir per l'hora de tornar a casa perquè tenen el diumenge per descansar. La família estaria més còmode amb un dinar però nosaltres no volem córrer durant tot el dia i per això fem un sopar.

A tu què t'agrada més ? Pensa que és el vostre dia, per tant, ho heu de fer al vostre gust (és la meva opinió :P )

Si et puc ajudar en res només ho has de dir, fins ara!!!!!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: ursulasm » ds. abr. 24, 2010 5:46 pm

Hola Maber!

Nosotros fué el restaurante que primero fuimos a visitar. És un lugar muy bonito y moderno, el único problema era el precio que se nos iva de lo que teniamos pensado y claro no podia ser. Y luego también, que nos pillaba a más de una hora de camino. Por lo demás, ya te digo que és muy buen sitio y la comida dicen que és una pasada.

muakk!
Imatge
ursulasm

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: ShuRa » ds. abr. 24, 2010 8:47 pm

Bufffffffffffffff, buffff, yo mejor no te digo nada de este restaurante....

Ni quise ir a verlo.... :-( :-( :-( :-(

....Pq me daba un miedo que me encantase!!!!!!!!!!!!! Ainssss, es precioso!!!!!!!!!!!!!!!! y de la comida hablan maravillas!!! que para algo tiene 2 estrellas michelín !!!

Pero se me disparaba de precio, por el mínimo que piden, y nosotros somos poquitos.

Vamos, por todo lo que he escuchado, no vas a tener ningún problema!!! Ya verás que contentos quedan todos :D

Enhorabuena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

Re: EL SERRAT

EntradaAutor: annapatxi » ds. jul. 03, 2010 8:13 pm

Nosaltres ja ens hem decidit, ens casem al serrat del figaró!! ens va encantar i a sobre es d'en Jubany.....

Hi ha algú mes que es casi allà???
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: annapatxi » dj. jul. 08, 2010 10:31 am

ostres, no hi ha ningu mes que es casi al serrat del figaró?? soc la unica de 2011????
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: MaBer » dl. jul. 12, 2010 2:08 pm

annapatxi ha escrit:ostres, no hi ha ningu mes que es casi al serrat del figaró?? soc la unica de 2011????

Siiiiiiiiiiiiiii, nosaltres también ens hi casem !!!! :))
MaBer

EntradaAutor: annapatxi » dl. jul. 12, 2010 2:54 pm

Molt bee!!! ja em pensava que era la unica jejej
quant et cases??
has agafat el fotograf que et recomanen??
quantes preguntes jejej
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: MaBer » dt. jul. 13, 2010 5:00 pm

Segur que som moltes més que ens casem allà pq segons vaig llegir una forera més deia que havia hagut d agafar el setembre del 2011 pq ja stava tot ple....imaginaaaaaa't !!

El fotograf hem agafat un que fa moolts casaments allà, i a més a més el coneixem, és diu Jordi Muntal, és de Granollers, i per nosaltres és un crack !!

Teniu alguna cosa més vosaltres ??
MaBer l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 08, 2010 4:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
MaBer

EntradaAutor: annapatxi » dc. jul. 14, 2010 10:19 am

MaBer ha escrit:El 21 de Maig del 2011 ( ens queda una mica encara...jejeje ) !!!! Segur que som moltes més que ens casem allà pq segons vaig llegir una forera més deia que havia hagut d agafar el setembre del 2011 pq ja stava tot ple....imaginaaaaaa't !!

El fotograf hem agafat un que fa moolts casaments allà, i a més a més el coneixem, és diu Jordi Muntal, és de Granollers, i per nosaltres és un crack !!

la forera que dius...dec ser jo jejej el juny, tots els dissabtes estaven plens, crec que hi havia alguna data al juliol i a l'agost, pero nosaltres no voliem...estavem entre el juny i el setembre. per això vam agafar el 3 de setembre :)

el fotògraf que dius no te'l recomanen ells no?? i de preus com va??

nosaltres nomes tenim el restaurant, no hem mirat res mes, despres de l'estiu començarem a mirar mes coses, ja ho veurem! com que encare queda mes d'un any...amb tranquilitat!!jejej
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: MaBer » dj. jul. 15, 2010 1:23 pm

annapatxi ha escrit:
MaBer ha escrit:El 21 de Maig del 2011 ( ens queda una mica encara...jejeje ) !!!! Segur que som moltes més que ens casem allà pq segons vaig llegir una forera més deia que havia hagut d agafar el setembre del 2011 pq ja stava tot ple....imaginaaaaaa't !!

la forera que dius...dec ser jo jejej el juny, tots els dissabtes estaven plens, crec que hi havia alguna data al juliol i a l'agost, pero nosaltres no voliem...estavem entre el juny i el setembre. per això vam agafar el 3 de setembre :)

el fotògraf que dius no te'l recomanen ells no?? i de preus com va??

nosaltres nomes tenim el restaurant, no hem mirat res mes, despres de l'estiu començarem a mirar mes coses, ja ho veurem! com que encare queda mes d'un any...amb tranquilitat!!jejej

jejejejeje, ara q ho dius, doncs si que erets tu siiii, jeje, sorry, ja tinc tant embolic d comentaris que ja nuse ki dic el qué....

Nosaltres ho vam agafar al mes d'Abril, jo volia el Juliol, per la pluja, xo la meva parella diu que al Juliol fa massa calor i no volia....per tant ens hem kedat amb el mes de Maig, justament el dia q ens vam coneixer, q torna a caura amb dissabte :)), xo m fa una por al ser al mes de Maig ( ja diuen...el Maig cada dia un raig :S ) !!!!!

El fotograf no és el que recomanen ells, xo és un dels que fa molts casaments allà también !! Ja et passaré preus amb un privat si vols !! :)
MaBer

EntradaAutor: annapatxi » dj. jul. 15, 2010 1:40 pm

jajaj tranquila que a mi em passa el mateix ^^

nosaltres vam decidir fer-ho o al juny o al setembre, per no ser juliol o agost que tampoc volem molestar a la gent si vol anar de vacances.
lo de la pluja...no se, si ha de ser serà jeje pot ploure en qualsevol moment, aixi que es tenir la sort que no ho faci! amb aquests canvis de temps que estem tenim ja n podem saber quin temps fera!!

haurem de resar pq no plogui jejej

si pots enviem el persupost, em feras un favor pq estic molt perduda amb el tema fotograf...segurament no es ho mirarem fins passat l'estiu, pero sempre va be tenir una orientacio :P
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: annapatxi » dj. set. 02, 2010 10:21 am

Hola MaBer,
crec que nomes son nosaltres que ens casem al serrat del figaro!!!jeje
a veure si s'hi apunta mes gent!!!!

he estat bastant desconectada tot l'estiu!!!
Imatge
annapatxi

Re: .

EntradaAutor: Loleta » dl. des. 13, 2010 4:21 pm

Hola!!!
Jo sóc del 2012, però també em caso al Serrat del Figaró!!!
oeoeoeoeeo
la veritat es que no hi ha gaire gent pel fòrum que ho faci... per lo menys vaig obrir un post i ningú m'ha dit res!!!
Fent una cerca t'he trobat a tu i tinc mogollón de dubtes...Com us va? us està sortint tot bé?
Jo he d'anar pasat festes a pagar la paga i senyal, i ho tenia tot super clar, però ara m'està entrant l'incertesa... no si ja ho diuen que sóc una "cagadubtes".

Per cert... Moltes felicitats!!!!
Loleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

Re: .

EntradaAutor: Nime » ds. feb. 12, 2011 8:40 pm

Doncs una altra per al Serrat ;)

1/10/2011 :P
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge