sarapia ha escrit:jo el tema peluqueria no tinc problemes perquè m'ho farà el perruquer de sempre. El què potser no em farà serà el què voldré, m'explico.
Tinc el cabell a mitg lloc (no arriba a les espatlles), el tinc fi i poca quanitat, així que molts miracles no s'hi poden fer... però havia pensat de posar-me extensions per a tenir una melena llarga............ tal i com li agrada al meu xicot (i a mi també em faria gràcia portar el cabell llarg llarg per un temps), però no ser si és arriscar-me massa. Com ho veieu? us ho farieu?
El maquillatge és un altre problema, no ser amb qui anar, el meu perruquer diu que parlarà amb una esteticient que coneix, espero que m'agradi..........
i les ungles, fa més de dos anys que porto porcellana i seguiré amb el mateix... l'única diferència és que aquell dia em faré la manicura francesa amb porcellana blanca i de transparent així no hauré d'estar pensant si encara les porto pintades o no.... ja ho he portat un parell de cops i m'encanta.
Espero fer alguna prova de maquillatge aviat, així vaig rumiant més coses........
Merci nenes!!!
Jo he estat portant extensions un any (unes que em van portar de brasil de cabell natural... el meu peluquer es brasileny i me les va protar!! son una passada!!!) i espero que d'aqui al casament m'hagi crescut més (el porto llarg per sota els hombros...) pero el vull més llarg si pel casament mel trobo curt em poso les extensions de nou fijo!
Axo si he portat tot tipo de extensions i aquestes ultimes de cabell natural i cortina que les van "cosir" enlloc de amb grapa ni queratina son les millors que he portat i les que més m'han aguantat ;) i has de tenir temps per cuidar-les ... per axo me les vaig treure jo.
Axi que jo et diria que te les posesis .. m'encanten les extensions!
Per aquest dissabte que tinc un casament potser em posi una cortina de les meves extensions enganxades amb clip... tinc mono de cabell largggggg xD