PERRUQUERIA, MAQUILLATGE, etc...

un gran any!

PERRUQUERIA, MAQUILLATGE, etc...

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dg. abr. 18, 2010 5:34 pm

Hola !
Obre aquest tema pq encara veig que aqest tema no s' ha tractat per aquest any i la veritat que es jo almenys tinc bastant dubtes del que fare. Ja se que encara falta però en bo anar sabent que fareu vosaltres .
El pentinat quina perruqueria us el farà , vindran a casa o vosaltres anireu a la perruqueria , sabeu més o menys quan costa i el tema maquillatge , jo normalment no em maquillo massa així que vull algo lleuger.
I el tema pedicura , manicura etc.. on anireu ? He vist a altres anys que ja gent que ha trobat pack de novia que entra tot sabeu on?
Bé espero que el tema interessi i entre totes ens treiem de dubtes . :-) :-) :-)
Imatge
Elisabet 1980
:: núvia experimentada

Entrades: 281
Membre des de: dj. març 18, 2010 8:30 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PERRUQUERIA, MAQUILLATGE, etc...

EntradaAutor: esteruchy » dg. abr. 18, 2010 5:57 pm

Jo aniré on sempre vaig saben el que m'agrada i vull compartir també el dia amb ells. Em fa molta ilu!!! És just a sota de casa. Desde que els vaig dir que em casava estàn bojos!!! Em porten revistes de nuvies, vestits, etc. Estàn més posats ells en el tema pentinats que jo...
És una pelu de Barcelona es diu Venus Trend (c/Provença per hospital clinic) el preu realment ni ho he preguntat... pero no m'importa vull que m'ho facin ells!! I baixaré a pentinar-me a la pelu perque hi ha més llum.
Tema manicura no m'agrada portar les ungles molt pintades així que serà algo molt finet i m'ho faré tot allà!! També tenen estetica.
maquillatge a mi també m'agrada molt natural... aixi que com el proxim dissabte tinc un un casament he decidit que em maquillen ells així que ja sabré preus i si m'agrada com ho fan.
Packs nuvies: Quan vaig a treballar passo per un solmania hi ha un pack de depilacions + manicura aixi pack novias pero no m'he fixat mai en els preus.
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: drukiarbe » dg. abr. 18, 2010 9:15 pm

Ola wapetes!!
Pues jo encara no he mirat... però normalment vaig a una pelu que es diu Esse que està al carrer Pare Claret i estic molt contenta pero no se que tal van de preus per núvies!! Miraré i ja us dic el què.
La meva mama es esteticien asi k tema depilació, ungles, neteja de cutis... ja ho tinc apanyat.
La meva cunyada te una amiga que es maquilladora i suposo que m'ho farà ella, a última hora i a casa, això si.

Ja heu mirat estils de pentinat i maquillatge??? A mi m'agradaria un recollit que sigui una mica informal... però dependrà molt del vestit que trii.
Un petoneeeeet
Imatge
drukiarbe
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 7:52 pm

EntradaAutor: cadui » dg. abr. 18, 2010 9:58 pm

jo vaig molt peix amb aquest tema també... la meva mare és perruquera tot i que fa molts anys que no exerceix en cap perruqueria, però ens ha pentinat i tallat el cabell sempre ella i fins fa un parell de mesos no havia xafat mai una perruqueria. Li vaig dir a la mare que si em pentinaria ella el dia del casament pero no vol perquè diu que pentinar a la núvia té molta responsabilitat i no es vol arriscar...

Com deia fa un parell de mesos vaig anar a una perruqueria per primer cop perquè necessitava un tallat urgent i no podia anar a Lleida a que m'ho fes la mare com sempre... vaig anar a la Cebado que hi ha a Gran de Gràcia i ja vaig aprofitar per preguntar. Tenen un pack de núvies que inclou maquillatge i pentinat més proves, manicura i depilació facial per 180€. A més tenen packs d'estètica però d'aquests no vaig demanar preus.

Jo tinc molt clar que el maquillatge ha de ser algo molt natural perquè no vaig mai maquillada i que la manicura serà molt sencilla i res de manicura francesa que no m'agrada gens! Sobre el pentinat dependrà de com sigui el vestit... però tant un semirecollit com un recollit em queda bé a la cara.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dl. abr. 19, 2010 6:52 pm

jo el tema maquillatge , no se encara que ni qui ho farà però el que tinc clar es que serà molt lleuger casi imperceptible pq mai vaig maquillada i a sobre serà estiu. I el tema el pentinat amb la calor que suposo que farà segurament porti un recollit informal paso de portar aquest recollits que de tant estirat que tens el cabell t' arriba a fer mal de cap .
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: marsal75 » dl. abr. 19, 2010 7:13 pm

jo el tema peluqueria doncs ho faré, si la peluquera vol, a Caldes, a una peluqueria petitona que hi ha a la plaça del Lleó (on hi ha l'aigua calenta) i que fa anys que hi vaig. Ho he de parlar encara amb ella, suposo que després de Sant Joan ho faré.
Amb l'steticien ho tinc més facil perque una de les meves cosines té un negoci d'aixo. Fan packs i ja li vaig preguntar preus, pero ara no recordo, sé que entrava la manicura, pedicura, depilació, neteja de cutis, 10 sessions d'uva, proba de maquillatje i no sé si algo més, També parlaré amb ella despres de sant joan... ahh i li demanaré si vindrà a maquillar-me a casa el dia del casament
respecte a la manicura i pedicura casi segur que será manicura francesa, ja me l'he feta per altres casaments i és la que menys em molesta (amb qualsevol altre color tinc la mania d'anar rascant-me les ungles per a despintar-les)
del pentinat, doncs com em queden igual de bé els recollits com els semirecollits... doncs quan parli amb la Nuri ja decidirem que fem
ho que tinc més que clar és que ho proxim serà operació lents de contacte, que si no les porto ara és més per qüestió de mandra que res, i ja torna a ser hora de que me les torni a posar
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: sarapia » dl. abr. 19, 2010 8:16 pm

jo el tema peluqueria no tinc problemes perquè m'ho farà el perruquer de sempre. El què potser no em farà serà el què voldré, m'explico.

Tinc el cabell a mitg lloc (no arriba a les espatlles), el tinc fi i poca quanitat, així que molts miracles no s'hi poden fer... però havia pensat de posar-me extensions per a tenir una melena llarga............ tal i com li agrada al meu xicot (i a mi també em faria gràcia portar el cabell llarg llarg per un temps), però no ser si és arriscar-me massa. Com ho veieu? us ho farieu?

El maquillatge és un altre problema, no ser amb qui anar, el meu perruquer diu que parlarà amb una esteticient que coneix, espero que m'agradi..........

i les ungles, fa més de dos anys que porto porcellana i seguiré amb el mateix... l'única diferència és que aquell dia em faré la manicura francesa amb porcellana blanca i de transparent així no hauré d'estar pensant si encara les porto pintades o no.... ja ho he portat un parell de cops i m'encanta.

Espero fer alguna prova de maquillatge aviat, així vaig rumiant més coses........

Merci nenes!!!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: esteruchy » dl. abr. 19, 2010 9:56 pm

sarapia ha escrit:jo el tema peluqueria no tinc problemes perquè m'ho farà el perruquer de sempre. El què potser no em farà serà el què voldré, m'explico.

Tinc el cabell a mitg lloc (no arriba a les espatlles), el tinc fi i poca quanitat, així que molts miracles no s'hi poden fer... però havia pensat de posar-me extensions per a tenir una melena llarga............ tal i com li agrada al meu xicot (i a mi també em faria gràcia portar el cabell llarg llarg per un temps), però no ser si és arriscar-me massa. Com ho veieu? us ho farieu?

El maquillatge és un altre problema, no ser amb qui anar, el meu perruquer diu que parlarà amb una esteticient que coneix, espero que m'agradi..........

i les ungles, fa més de dos anys que porto porcellana i seguiré amb el mateix... l'única diferència és que aquell dia em faré la manicura francesa amb porcellana blanca i de transparent així no hauré d'estar pensant si encara les porto pintades o no.... ja ho he portat un parell de cops i m'encanta.

Espero fer alguna prova de maquillatge aviat, així vaig rumiant més coses........

Merci nenes!!!

Jo he estat portant extensions un any (unes que em van portar de brasil de cabell natural... el meu peluquer es brasileny i me les va protar!! son una passada!!!) i espero que d'aqui al casament m'hagi crescut més (el porto llarg per sota els hombros...) pero el vull més llarg si pel casament mel trobo curt em poso les extensions de nou fijo!

Axo si he portat tot tipo de extensions i aquestes ultimes de cabell natural i cortina que les van "cosir" enlloc de amb grapa ni queratina son les millors que he portat i les que més m'han aguantat ;) i has de tenir temps per cuidar-les ... per axo me les vaig treure jo.
Axi que jo et diria que te les posesis .. m'encanten les extensions!

Per aquest dissabte que tinc un casament potser em posi una cortina de les meves extensions enganxades amb clip... tinc mono de cabell largggggg xD
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: mosi » dt. abr. 20, 2010 6:50 pm

Quina sort la majoria ho teniu casi solucionat, el meu problema es que hem caso en diumenje que tot es tancat y a Igualada, i jo no soc de Igualada aixi que no conec a ningu. Algu sap de una perruquera de confiança a Igualada?. Ja començaria a anar-hi ara per anar coneixen-nos (falten 5 messos per la boda).
Sarapia, i si en comptes de extensions t'afegeixes un postis per la boda.
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: sarapia » dt. abr. 20, 2010 8:50 pm

mosi, això del postís no hi havia pensat, ejej, també és una opció. Parlaré amb el perrruquer a veure què li agrada més i a veure si podem fer proves.

Merci!
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: Nexta » dt. abr. 20, 2010 10:17 pm

Mosi perque no vas a igualada y parles amb alguna perruqueria habian que et diuen?¿
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: mosi » dc. abr. 21, 2010 2:12 pm

Si aixo es el que fare, segurament la setmana que be començare a anar a Igualada y anire preguntan a les perruqueries. El que pasa es que m'aniria be que algu hem podes recomanar alguna de confiança
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dl. maig 03, 2010 7:58 pm

jo casi segur que el pentinat serà fet per la perruqueria que vaig sempre que esta al costat de casa i el maquillatge encara no ho se
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: pitukabcn » dc. maig 05, 2010 8:59 pm

Hola!!!

El tema perruqueria està solucionat ja que la meva germana ho és, així que per anar bé ho faré a la pelu on treballa ella (que està al mateix carrer de casa dels pares), per no posar-nos dels nervis la meva mare, la meva germana i jo, jajajajaja. El tema de la manicura, no sé que fer, ja que no m'agraden les ungles postises... ben pintades i ja està!!! el tema maquillatge ho farà una amiga de la meva germana que té el negoci davant de casa dels pares... El que tinc super clar és que faré una mica d'uva, ja que així tampoc caldrà massa maquillatge a la cara!!!
Aixó sí, no sé quin tipus de pentinat vull!! vosaltres heu pensat en cap en especial? El que si tinc clar és que el vull un semirecollit, sense tenir el cabell tibant i enganxat.
Imatge
pitukabcn

Entrades: 92
Membre des de: dg. maig 02, 2010 8:08 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dc. maig 05, 2010 9:28 pm

Jo si tinc clar que serà un recollit pq ha ple juliol serà el millor per anar fresqueta . El que faig es anr buscant per internet recollit que m' agradin i després ja quan tingui el vestit ja decidire . El mateix estic fent amb el ram
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: pitukabcn » dc. maig 05, 2010 9:32 pm

tens raó amb lo de la calor, a finals de juny ja comença a fer força, encara que ens casem a les 7 de la tarda.... la humitat que hi ha a barcelona pot jugar males passades amb el cabell....
Imatge
pitukabcn

Entrades: 92
Membre des de: dg. maig 02, 2010 8:08 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dc. maig 05, 2010 9:40 pm

doncs si però jo prefereixo el recollit pq tampoc m' es comodo el cabell " suelto " també tinca clar que has anar comoda , es a dir , no veure't disfrassada
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: MaBer » dj. maig 06, 2010 5:24 pm

marsal75 ha escrit:jo el tema peluqueria doncs ho faré, si la peluquera vol, a Caldes, a una peluqueria petitona que hi ha a la plaça del Lleó (on hi ha l'aigua calenta) i que fa anys que hi vaig. Ho he de parlar encara amb ella, suposo que després de Sant Joan ho faré.
Amb l'steticien ho tinc més facil perque una de les meves cosines té un negoci d'aixo. Fan packs i ja li vaig preguntar preus, pero ara no recordo, sé que entrava la manicura, pedicura, depilació, neteja de cutis, 10 sessions d'uva, proba de maquillatje i no sé si algo més, També parlaré amb ella despres de sant joan... ahh i li demanaré si vindrà a maquillar-me a casa el dia del casament
respecte a la manicura i pedicura casi segur que será manicura francesa, ja me l'he feta per altres casaments i és la que menys em molesta (amb qualsevol altre color tinc la mania d'anar rascant-me les ungles per a despintar-les)
del pentinat, doncs com em queden igual de bé els recollits com els semirecollits... doncs quan parli amb la Nuri ja decidirem que fem
ho que tinc més que clar és que ho proxim serà operació lents de contacte, que si no les porto ara és més per qüestió de mandra que res, i ja torna a ser hora de que me les torni a posar

Marsal, ets de Caldes ??
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: MaBer » dj. maig 06, 2010 5:28 pm

Holaaaa !!

jo tinc un petit problema....em vaig tallar el cabell motl curtet....fara cosa d'un any ( jo sempre lhavia portat llarguet, per mitja eskena) i ara cada vegada que he anat a la pelu me lhan anat arreglant i com a conseqüència tallant...total que el tinc curt per sobre els hombros :((((((((((( . Em caso d'aqui un any xo ja stik traumatitzada amb aquest cabell tant curt :(( sabeu alguan solució per que em creixi rapiiiiiiiid ????

Gràcieeeeeees wapes !!
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: ShuRa » dj. maig 06, 2010 5:38 pm

MaBer ha escrit:Holaaaa !!

jo tinc un petit problema....em vaig tallar el cabell motl curtet....fara cosa d'un any ( jo sempre lhavia portat llarguet, per mitja eskena) i ara cada vegada que he anat a la pelu me lhan anat arreglant i com a conseqüència tallant...total que el tinc curt per sobre els hombros :((((((((((( . Em caso d'aqui un any xo ja stik traumatitzada amb aquest cabell tant curt :(( sabeu alguan solució per que em creixi rapiiiiiiiid ????

Gràcieeeeeees wapes !!

Uhmmm unas buenas extensiones de pelo natural? jejejejejeje
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

Següent

Torna a: Bodas 2011