Bodas a Barcelona cuitat.

un gran any!

Bodas a Barcelona cuitat.

EntradaAutor: SaraC » dc. abr. 07, 2010 4:37 pm

Hola!

Necessito ajuda per una amiga. Es vol casar a barcelona ciutat. A algun lloc mes o menys centric. L'esglesia ja la tenen pero la sala pel banquet encara no.

Li agraadria que no fos un hotel, i es imprescindible que el banquet i el ball siguin a la mateixa sala.

Algu te alguna referencia???
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: Bodas a Barcelona cuitat.

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. abr. 07, 2010 5:30 pm

SaraC ha escrit:Hola!

Necessito ajuda per una amiga. Es vol casar a barcelona ciutat. A algun lloc mes o menys centric. L'esglesia ja la tenen pero la sala pel banquet encara no.

Li agraadria que no fos un hotel, i es imprescindible que el banquet i el ball siguin a la mateixa sala.

Algu te alguna referencia???

Tienes los siguientes:
- Diagonal - del grupo soteras
- La fontana de l'eixample
- Vall parc

Referencias no tengo, solo que están en barcelona ciudad, no son hoteles, y celebran bodas!!

Saludos!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: cadui » dc. abr. 07, 2010 7:58 pm

hola, yo me caso en el hotel H10 Marina Barcelona, en la Av. Bogatell... que no sean hoteles solo tengo referencias de la Masia del Tibidabo y de los 3 Molinos, ambos del grup Soteras.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: baldu » dc. abr. 07, 2010 10:49 pm

Hotel Condes de Barcelona, Casa Batllo, Hotel Casa Fuster, l'Esferic, l'Hivernacle, El Principal

Si quieres más sitios házmelo saber, me dedico a la organización de eventos y conozco muchos sitios.
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

EntradaAutor: SaraC » dj. abr. 08, 2010 7:57 am

baldu ha escrit:Hotel Condes de Barcelona, Casa Batllo, Hotel Casa Fuster, l'Esferic, l'Hivernacle, El Principal

Si quieres más sitios házmelo saber, me dedico a la organización de eventos y conozco muchos sitios.

Muchas gracias!!! El principal ya lo conocia i el Hotel Casa Fuster también, es xulo pero el salon es un poco claustrofobico no? bueno por lo que he visto...

Voy a mirar l'Esferic i l'Hivernacle. Y la casa Batllo? no se me da que sera pequeño... es que creo que seran bastante gente.

Tu donde te casas? Con tu trabajo seguro que habras organizado algo precioso! ::love:: Que trabajo tan xulo no? me encantaria trabajar en algo asi! Pero me di cuenta tarde, quando ya habia acabado de estudiar y ahora empezar de nuevo lo veo un poco lio... no puedo dejar de trabajar, la hipoteca no se pagara sola!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: baldu » dj. abr. 08, 2010 7:27 pm

claro es que lo primero es saber cuánta gente serán y un poco en que presupuesto por persona se quieren mover... Entonces a partir de aquí igual te puedo decir mas sitios que se ajusten mas a sus necesidades porque sitios hay un monton, desde más campestres y sencillos a mas cosmopolitas y lujosos...

La verdad es q nosotras lo compaginamos de momento con nuestros trabajos, cosa que implica muchas horas de dedicacion y poco tiempo libre... Pero como disfrutamos al 100% con cualquier tipo de evento pues mira, es como nuestro pasatiempos de momento, deseando que algún día nos exiga dedicarle el 100% de nuestro tiempo y nos de de comer... jejeje

Y bueno, nuestra boda no es de altos copetes, pero es exactamente el tipo de boda que queríamos, en un lugar íntimo, donde pudieramos hacer la fiesta al aire libre, como si estuviéramos en el jardín de tu casa... cuidando al máximo cada peqeño detallito que hace que la boda sea de lo más naïf y que respire ese aire romántico de la campiña inglesa o de la provenza francesa!! (bueno casi pq mi boda perfecta hubiera sido en cadaques donde he veraneado toda la vida y donde siempre había soñado mi boda... pero como esto es cosa de dos... yo he cedido en algo y el en otro algo... ) Vaya que rollo te he metido! jeje! Si quieres ver cositas de mi boda pásate por mi cuenta atrás!!

Bueno si me das más datos, te podré dar más ideas!!

Un beso!
Imatge
baldu

EntradaAutor: SaraC » dv. abr. 09, 2010 11:02 am

Hola guapi!

A veure... convidats entre 250-300, es a dir 250 sempre falla gen (encara aque a le meva boda nomes van fallar 8 persones... tot un exit! :-) )

Es casen el 5 de febrer aixi que sera tot interior. Li agrada algo classic. Li vaig ensenyar l'esferic que jo el vaig trobar xulissim i no li va agradar gens.

Al principal es va casar el seu germa i no li va agradar pq la discoteca estava separada de la zona de menjar.

Jo li vaig proposar la torre del lleo, pero diu que es petit... no se ho he de mirar millor.

Ja em vaig passar per la teva conte, la veritat es que tot te molt bona pinta!!! Sembla molt personal i es nota un toque profesional! ::love:: La meva boda no va ser tant "unica" con jo hages volgut... pero va tenir moments molts molt especials i unics. I va sortir tot molt natural, no va haver cap moment forçat ni raro... Lo millor va ser que abans de ball que com que tant el meu marit com jo tenim familia de musics van fer un concer. El seu tiet amb el se grup de jazz ens van fer un tema especial molt divertit pq hi havia veus dels pares dient les tipiques frases que ens deien quan erem petits. I despres els meus tiets que también tenen un grup también van tocar i ens van fer un rap!!! JAJAJAJAJAJAJA Va ser divertidisssssssim! >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno, si em pots aconsellar algun lloc mes per la meva amiga genial! Pero no et vull atabalar! Ja en tens prou amb la teva feina.
Imatge
SaraC

EntradaAutor: baldu » dv. abr. 09, 2010 9:30 pm

Si són tanta gent i és molt clàssica, per mi no hi ha millor opcio que les Drassanes de Barcelona. Son precioses i té molta capacitat. Decorat amb una bona il·luminació puntual i unes taules ben vestides amb moltes espelmes i qedarà preciós!!! Ara mateix es el primer que em ve al cap... avui estic una mica espesseta pq no em trobo massa be, amb una mica de febre i no et se dir mes... però ja te'n diré més aqest cap de setmana!! No ho dubtis!!

petonets!
Imatge
baldu

EntradaAutor: kristin » dv. abr. 09, 2010 10:00 pm

Hola!

Nosotros miramos un sitio que se llama "La dama del paraguas"

Esta dentro del parque de la ciudadella. Creo recordar que el catering era Prats Fatjó.

Pero lo terminamos descartando porque se ve que está dentro del zoo y tampoco queriamos celebrar el convite entre monos y elefantes... jejeje...
Imatge
kristin
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 133
Membre des de: dj. març 25, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: SaraC » dl. abr. 12, 2010 8:18 am

Baldu! Estas millos? que ha estat una grip... Cuidat guapa!

Jo et volia "molestar" una mica mes... em podries dir on trobar info de lo de la Dama del paraigües? i lo de les Drassanes de Barcelona? Es que no soc capaç de tronbar res...

Tinc uns altres amics que ens han dit que es volen casat también al 2011!!! >.-<: >.-<: Que xulo!!! Em sembla que sera un añ ple de bodes!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: baldu » dl. abr. 12, 2010 10:13 am

Hola guapa!!

A vere la dona del Paraigues està a la ciutadella, a dins del zoo. Es maco, però jo per segons quina època de l'any no ho recomano. Es del grup Paradis, i el càtering ha de ser el seu. Si et fiques a la web del grup Paradis trobaràs fotos del puesto.

Les drassanes et passo la web. Allò es llogar l'espai, que es preciós i contractar un càtering a part. Jo depèn del pressupost que tinguin, però si no és massa baixet recomano al 100% Esther Conde o La Mercè, per nosaltres, els millors càterings que hi han a BCN. MIra has d'anar a http://www.mmb.cat/serveis.php?idm=1&pa ... 71&estic=2 opció serveis / lloguer d'espais. Es la sala Marquès de Comillas, preciosa de veritat.
Un altre puesto maquíssim i molt clàssic es La Llotja de Mar, a la plaça Pla de Palau. La fundació Miró és una altra bona alternativa!! Es un lloc molt maco amb unes vistes espectaculars. El MIrabé també amb unes grans vistes, un clàssic més modern, però maco!
Et poso fotos, dels diferents llocs a vere si li encaixa algun, De la dama del paraigua no et puc posar fotos pq no em deixa capturar imatge. Que entri a la web http://www.paradis.es, que vagi al menu qué ofrecemos, espacios singulares.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
baldu

EntradaAutor: SaraC » dc. abr. 14, 2010 12:00 pm

Hola!

He enviat un mail a las Drassanes per preguntar i m'han dit que no esta permesa la celebració d'actes privats a les drassanes... :star:: :star:: No se... potser es que no ho he entes be... :-/

Bueno... no se tp es el meu casament aixi que...
Imatge
SaraC

EntradaAutor: baldu » dc. abr. 14, 2010 12:13 pm

Què raro... Deu ser de no fa massa. Jo organitzar només he organitzat allà actes d'empresa... Tot i així jo he anat a alguna boda allà, però ja fa temps... De totes maneres La llotja es molt semblant i tmb molt maca i allà sí q s'hi celebren bodes...
Imatge
baldu

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants