Autor: marsal75 » dv. març 12, 2010 1:55 pm
Autor: fl0reta » dv. març 12, 2010 2:53 pm
marsal75 ha escrit:He llegit en varis llocs que hi ha qui fa montatges de música... és a dir, primer una cançó i de cop i volta es canvia a una altre, m'agradaria saber, qui ho sapiga fer, quin programa s'ultilitza per a fer-hi i com es fa
Autor: marsal75 » dv. març 12, 2010 3:30 pm
Autor: letse » dg. abr. 18, 2010 2:27 pm
marsal75 ha escrit:gracies!!! intentaré baixar-me aquest programa i aniré fent proves. Encara no sé exactament el que vull, pero m'agradaria saber-ne fer, ja sigui per al primer ball com a casats o bé per anar entregant els regals als amics, perque en són uns quants, i fer-ho d'una manera més amena i ràpida.
I ja de pas, per a quan monti algun video a partir de fotos de viatges a casa, doncs no arribar a tallar les cançons de cop quan s'acaben perque queden una mica malament
Autor: marsal75 » dg. abr. 18, 2010 7:49 pm
Autor: letse » dg. abr. 18, 2010 8:04 pm
marsal75 ha escrit:en el restaurante tenemos un dj, pero era una idea que se me habia pasado por la cabeza para hacer el primer baile, proque a mi me gusta un tipo de musica y a mi chico otro... y ademas suelo montar videos con las fotos de nuestros viajecitos y excursiones y a veces tambien poner una musica bonita acompaña