Celler de Can Torrens

un gran any!

Celler de Can Torrens

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 12:18 pm

Hola, em vull casar a l'abril de 2011 i encara estic mirant restaurants, crec que haure vist un 10 o 12, buuf! I l'ultim que he anata veure m'ha agradat molt es diu "El celler de can Torrens" de St.Fost de Campsentelles, algu el coneix o ha anat a algun casament allà?? es que fa tres anys que fan casaments però no hi ha res pel foro ni cap opinió enlloc...a veure si algu em pot dir algu!
Gracies.
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

Re: Celler de Can Torrens

EntradaAutor: ShuRa » dj. març 11, 2010 12:24 pm

kel&Toni ha escrit:Hola, em vull casar a l'abril de 2011 i encara estic mirant restaurants, crec que haure vist un 10 o 12, buuf! I l'ultim que he anata veure m'ha agradat molt es diu "El celler de can Torrens" de St.Fost de Campsentelles, algu el coneix o ha anat a algun casament allà?? es que fa tres anys que fan casaments però no hi ha res pel foro ni cap opinió enlloc...a veure si algu em pot dir algu!
Gracies.

No el conec... :) ho sento... a veure si tens sort i algú si :D
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 1:16 pm

gràcies pels ànims igualment!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: mimosa » dj. març 11, 2010 6:09 pm

Jo tampoc al conec sento no poder ajudar-te, amb aquest llocs nous que no tenen historial es difícil trobar opinions li passa al mateix al Serrat de l´Ametlla i clar al no tindre referèncias ni bones ni dolentes sempre es un risc.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 6:16 pm

ja, bueno una noia m'ha dit que molt be pero ella nomes havia anat al retaurant d ela masia, coma minim diu que es menja de conya! algu es algu
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: Jessjavi » dl. març 15, 2010 9:57 am

Buenas dias a todas!!!!

Ayer estuvimos en el restaurante El Celler de Can Torrens, nos atendieron increiblemente bien!!! Nos dieron explicación, visita a las intalaciones y un trato super familiar...
Nos atendió Josep y Montse...y que damos prendados!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Kel&toni, nosotros hemos decidido ir a dar la paga y señal el proximo domingo...
Creo, que será un dia inolvidable!!!!

Ufff!!!! parece que te este vendiendo el restaurante!!!jejejeej!!!! :star::

Si es cierto que no hay mucho en los foros, pero es una restaurante que este año hara 4 años con las instalaciones nuevas y se estan haciendo conocer...
Si eres de los alrededores, te comentaran que es un restaurante tiene una cocina espectacular!!!!

Espero haberte ayudado un pelin!!!!!

Besotes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::

Jess*
Imatge
Imatge
Jessjavi
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

EntradaAutor: drukiarbe » dl. març 29, 2010 8:46 pm

Está super bien... TODO! Instalaciones, servicio, comida, todo todo! La ceremonia civil preciosa... mi cuñada se casó allí y nos encantó. Nosotros no lo hacemos allí por no repetir y porque se nos iba bastante de presupuesto...

Puedes estar tranquila que todos los invitados quedaron super contentos!! :-)
Imatge
drukiarbe

Entrades: 115
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 7:52 pm

EntradaAutor: gliff » dc. març 31, 2010 10:46 am

hola kel&Toni, yo no puedo ayudarte en cuanto a opinion de una boda, xro si estuvimos alli y si no llega a ser xq se nos pasaba un pokillo bastante del presupuesto lo hubieramos cogido de cabeza! estamos enamorados de ese restaurante! y lo q mas nos gustó es la boda civil alli! es una pasada!!! spero q no sea x iglesia xq te pierdes lo mejor del restaurante,jeje
un besote
gliff

Entrades: 59
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dc. març 31, 2010 2:57 pm

Bueno, Chicas, aunque yo cree este post para ver si conocía alguien que se hubiera casado allí, finalmente me casaré en Ca n'Alzina que és el sitio que me robó el corazón el primer dia...pero el gran competidor era el Celler y aunque sí que es caro, a nosotros nos entraba en presupuesto porque al casarte en abril hacen un 20 % de descuento en el precio de menú, no del pack eh! Es que ahora creo que van con pack eh!!

Respecto a la ceremonia civil, el sitio es muy bonito, pero mi padre va en silla de ruedas y las rampita escalonada no era lo mejor la verdad! Xavi, nos propuso hacer una ceremonia más original, en la parte del pajar...parece un pesebre, a mi me gustaba mucho la idea la verdad!!

El celler tiene unos exteriores impresionantes, pero el interior, para mi gusto que soy bastante minimalista, está un pelín recargado y esó fue lo que a mi me hizo de cidirme por Ca n'Alzina...soy arquitecta y creo que me fijo demasiado en los espacios, la decoración, etc...es un defecto profesional!!, Oye, pero para gustos colores eh!!

Y lo que para mi punto de vista es un 10 es la cantidad y el montaje del aperitivo...lástima que en ca N'alzina no sea tan amplio!

Chicas, es un sitio xulísimo y enhorabuena a las que lo hayais escogido!

Un besazo
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants