TASSES PISSARRA

un gran any!

TASSES PISSARRA

EntradaAutor: buniketa » dt. març 09, 2010 7:16 pm

Hola!

Fa uns dies vaig escriure un missatge en diversos post parlant de les tasses pissarra. Jo les he trobat a dos llocs pel mateix preu, però a Solostocks, després de 4 missatges, encara no m'han contestat. L'altra opció és una pagina que em va passar una forera (crec que era la ruthi... si no... mil perdons!), la web és www.decotazas.com.

A través d'un mail em van dir que la comanda mínima són 80 tasses, i que el preu són 2€/unitat. Em penso que si es demanen més de 80, el preu pot variar, però no n'estic segura. Les despeses d'enviament a Lleida són de 14€, però no sé si algú les pot anar a buscar, o des d'algun altre lloc són més barates... seria qüestió de mirar-ho.

Jo les vull per regalar-les als nens. M'ha semblat que és original i adient per a ells (sempre i quant no siguin nadons, està clar, o molt petits), fins i tot per als adolescents. Personalment, en necessitaria unes 12, però jo en demanaria unes 20; per si se me'n trenca alguna, per quedar-me'n jo, i per donar-ne alguna altra en cas de compromís d'última hora. Jo us aconsello que en compteu alguna més per si de cas.

Una altra cosa: us pot semblar molt aviat, però és que jo sóc així, jejeejejeje, que ja tinc a casa els detalls d'homes i dones des de l'any passat i em caso al maig del 2011... però és que a més, un s'estalvia l'augment de 2 punts de l'IVA (fins al 18%), que no és una cosa a passar per alt. Total, això no es fa malbé...

Proposo que utilitzem aquest fil per anar parlant del tema... a veure a quanta gent realment interessa i què podem fer-hi...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: TASSES PISSARRA

EntradaAutor: marsal75 » dt. març 09, 2010 7:52 pm

Jo estic interessada, pero no en les tasses de pissarra sino en les tasses que tenen motius de casament. Seria per a serigrafiar els nostres noms i la data de l'enllaç.
Acabo de rebre el mail de l'empresa i no hi ha problema per anar a buscar el material a les seves oficines.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ShuRa » dt. març 09, 2010 8:32 pm

Nosotros también queremos las de pizarra para los niños, pero aún no sé cuántas, y las serigrafiadas con motivos de boda, fecha y nombres, para los adultos ;)
Podríamos ir a recogerlas allí :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: buniketa » dt. març 09, 2010 9:13 pm

Bé, llavors es podria fer un amb aquestes que dieu vosaltres, i un altra comanda amb les tasses-pissarra. He llegit que algú comentava si anaven amb guixos... sí, però no sé, em penso que en porten dues i prou.

El meu problema és que, com que sóc de Lleida, algú me les hauria d'enviar des de BCN per agència i jo pagaria els ports i tot aquí, no sé...

Pel que fa a les quantitats... com que aquestes coses són útils, a mi no em faria por demanar de més i que me'n sobrin. El que passa és que de 12 que necessito (ja en demano 20) fins a 80... són moltes vaixelles, jejejejeje! De totes maneres, més endavant faré recompte.

Per cert... què us sembla la idea de fer la comanda abans del juliol? Potser entre maig i juny?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Nexta » dt. març 09, 2010 10:17 pm

La dels guixos vaig ser jo :D jejejeje
Per mi genial mi novio me mata jejejejeje, me va ha decir estas loca !!!!!!!!!! jejejeje
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta
:: núvia experimentada

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: agnesi82 » dc. març 10, 2010 12:46 pm

buniketa, jo m'apunto, potser amb unes 15 o així, però hauré de fer recompte de nens (que sincerament, espero que la majoria d'ells es quedin a casa amb els avis :s ).
Pel que fa a l'enviament a Lleida, jo de tant en quant hi pujo ja que tinc ua amiga allà i a vegades la vaig a veure. No tindria problema per pujar-t'ho.
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. març 10, 2010 1:27 pm

A mi me interesan las serigrafiadas con motivos de novios, cuando hagais el pedido avisarme!!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: buniketa » dc. març 10, 2010 1:49 pm

Creo que lo que podríamos hacer es dos listas, una para las tazas serigrafiadas y otras para las pizarra, y después hacer el pedido conjunto de todas... igual así también nos ahorramos algo más...

Podemos poner dos mensajes para ir editando que traten de los dos temas. Lo podemos ir diciendo por el post y cada X días editar la lista, o también por privado para que me entere más. No sé, es una idea...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. març 10, 2010 1:51 pm

TASSES SERIGRAFIADES

Shura

Marsal75
buniketa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 24, 2010 1:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. març 10, 2010 1:53 pm

TASSES PISSARRA

Buniketa - 20 unitats

Agnesi82 - aprox 15 unitats

Shura

Nexta
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. març 10, 2010 1:54 pm

Aquestes llistes són simulacions, eh? segur que m'he deixat algú a algun lloc, però és per posar l'exemple. Faltaria dir el color com les volem i el número d'unitats, evidentment...

Si se us acut alguna altra idea per a millorar el sistema... endavant!!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dc. març 10, 2010 2:18 pm

esta molt bé la idea de fer els dos posts així. Ho hem d'acabar de parlar amb el xicot quan tinguem un momentonet del dibuix que volem (avui no es un bon dia per a fer-ho perque ha mort un dels meus tiets, i no podem ni anar a l'enterro que es a Valencia)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dc. març 10, 2010 2:45 pm

marsal75 ha escrit:esta molt bé la idea de fer els dos posts així. Ho hem d'acabar de parlar amb el xicot quan tinguem un momentonet del dibuix que volem (avui no es un bon dia per a fer-ho perque ha mort un dels meus tiets, i no podem ni anar a l'enterro que es a Valencia)

Ostres Marta, t'envio un petó i una abraçada molt forta. Em sap molt de greu.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Nexta » dc. març 10, 2010 4:14 pm

Ho sento molt wapa em tens aqui per ho que em necesites !!!!!!!!!
Un peto molt fort
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. març 10, 2010 4:27 pm

gracies guapa.. ahh per cert ja tens compte enrera
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. març 10, 2010 5:25 pm

Marta cielo, lo siento muchísimo!!!!!

Si necesitas cualquier cosa aquí estoy, ok??? :-()-)
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: buniketa » dc. març 17, 2010 9:49 am

Hi ha algú més interessat en lo de les tasses? Ja heu fet algun recompte? Revisant el correu que em van enviar a mi (referent a la consulta de les tasses pissarra), em vaig adonar que no podrem escollir varietat de colors. Ens haurem de posar d'acord en això també... sort que tots són macos! jejejejejejje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dc. març 17, 2010 9:54 am

buniketa ha escrit:Hi ha algú més interessat en lo de les tasses? Ja heu fet algun recompte? Revisant el correu que em van enviar a mi (referent a la consulta de les tasses pissarra), em vaig adonar que no podrem escollir varietat de colors. Ens haurem de posar d'acord en això també... sort que tots són macos! jejejejejejje

Ah no??? joer, que guarrada....¿qué colores había?
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dc. març 17, 2010 10:01 am

Los colores (van por el interior, pero se ve una franja arriba) son azul, amarillo, naranja y verde.

En mi caso, las que más me gustan son las naranjas y las verdes, ya que son colores más neutros, para no hacer tanto la distinción entre niños o niñas... Pero bueno, que la cuestión es ponerse de acuerdo.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dc. març 17, 2010 10:11 am

buniketa ha escrit:Los colores (van por el interior, pero se ve una franja arriba) son azul, amarillo, naranja y verde.

En mi caso, las que más me gustan son las naranjas y las verdes, ya que son colores más neutros, para no hacer tanto la distinción entre niños o niñas... Pero bueno, que la cuestión es ponerse de acuerdo.

Jajajajaja a mí también me parece bien eso de colores neutros, aunque adoro el amarillo y el azul, pero si se prefiere naranja o verde, pues el que sea :)
Así que de entrada cap problema :)

A ver qué dicen los demás, y así vamos perfilando más el tema...Nosotros de niños uhmm....por mi parte unos 5 o 6, y por la de juanfri, ni idea, no me ha comentado aún, pq no sabe si se los traerán o los dejarán en tenerife.
Imatge
Imatge
ShuRa

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants