Detallets convidats

un gran any!

Detallets convidats

EntradaAutor: fl0reta » dv. març 05, 2010 7:30 pm

Bones floretes!!

obro aquest post, per presentar-vos definitivament els detallets que hem triat pels nostres convidats. Són obrecartes molt modernets, a més a més també són obre cd's.

Us poso un parell de fotos. La primera perquè veieu la funció i la segona perquè veieu una idea de com podria estar presentat.
Si alguna no sap quin detallet fer.... i us agrada, podem demanar-ho juntes, com més demanem més econòmic!!!!

Ja em direu que us sembla!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge

Imatge

PD: Veig que no funcionen les fotos, us poso el link!!

http://www.kettia.com/foto.php?imagen=19-2191.JPG

http://www.cosas43.es/catalogo/popup_image/pID/5423
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

Re: Detallets convidats

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 7:33 pm

LA meva idea es fer uns imans de Nevera divertits i posar-hi els nostres noms i una tasa d'esmorzar!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: fl0reta » dv. març 05, 2010 7:35 pm

JesusyBerta ha escrit:LA meva idea es fer uns imans de Nevera divertits i posar-hi els nostres noms i una tasa d'esmorzar!!!

aquesta era la nostra primera idea i l'hem mantingut fins a l'últim moment, però he trobat això que al final ens surt més o menys igual o una mica més econòmic!
La meva parella fins que els ha vist... estava A MUERTE! amb els imans en forma de peça de puzzle que voliem fer nosaltres, però sembla que li ha agradat prou això :P
Imatge
Imatge
fl0reta

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 7:39 pm

fl0reta ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:LA meva idea es fer uns imans de Nevera divertits i posar-hi els nostres noms i una tasa d'esmorzar!!!

aquesta era la nostra primera idea i l'hem mantingut fins a l'últim moment, però he trobat això que al final ens surt més o menys igual o una mica més econòmic!
La meva parella fins que els ha vist... estava A MUERTE! amb els imans en forma de peça de puzzle que voliem fer nosaltres, però sembla que li ha agradat prou això :P

Doncs també es molt macola veritat. Jo es q la idea del iman la tenia fins i tot abans de mirar res. Fa uns anys una amiga meva treballava en un lloc de recordatoris de batejos, comunions, casaments i tenia els imans de nevera de la marca LA LLUNA, i sempre hi vaig dir q el dia q em cases ho faria!!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: marsal75 » dv. març 05, 2010 8:07 pm

nosaltres tenim la idea de fer les tasses d'esmorzar personalitzades. Agafar tasses blanques i escriure amb rotulador els nostres noms i la data del casament i també el nom del convidat, pero clar, també hi han convidats que no sabem segur si vindran, amb ho qual es complicat en aquest sentit o bé anem fent els que sabem més o menys segurs i despres la resta.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: sarapia » dl. març 08, 2010 7:58 pm

Hola,

nosaltres haviem pensat una espelma per les dones ( a mi m'ecanten les espelmes) i un bolígraf maco pels homes.
A part d'això havíem pensat donar una capseta amb cinc cigarrets i un puro per parella, però tinc un dubte, sabeu com fer les caixes personalitzades i el paper del puro personalitzar? haig d'anar a una imprempta, m'ho puc fer jo?

gràcies!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: Nexta » dl. març 08, 2010 9:52 pm

Hola,
Normalment als estancs et donen l'opcio de les caixetes de cigarros i puros.. pero ves amb compte perque nosaltres igual per 2011 ja no ens deixen fumar dintre dels restaurants.
A tots els que hi he anat m'han dit que de moment que si pero que si surt la llei....
Nosaltres possarem la capsa de tabac directament sobre les taules 1 per taula y prou... no en farem mes enrenou amb el tabac...
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dl. març 08, 2010 9:53 pm

jo encara no ho se, quan tingui alguna idea ja ho diré :-)ok:
DUNA_BCN

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: sarapia » dt. març 09, 2010 7:54 am

Gracies Duna_Bcn i Nexta,

no hi havia pensat amb la nova llei, com tampoc amb la opció de posar un paquet de tabac per taula i només preocupar-me dels puros.

Parlaré amb el meu xicot a veure què tal, per mi millor, així tenim menys feina i menys despesa.
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: Nexta » dt. març 09, 2010 9:23 am

De res faltaria mes per aixo estem aqui per ajudan-se unes a les altres

P.D. Felicitats per la Boda !!!!!
Imatge

Nexta

EntradaAutor: sarapia » dt. març 09, 2010 9:34 am

Nexta ha escrit:De res faltaria mes per aixo estem aqui per ajudan-se unes a les altres

P.D. Felicitats per la Boda !!!!!

Igulament Nexta, Felicitats per la Boda!!!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: Nexta » dt. març 09, 2010 9:37 am

Regalareu Puro ????????????????
Es que no soporto l'olor del puro, pero tambe es veritat que son molt gracioses les fotografies del cambidats emb el puro... es que no se... per sort tinc una terrasssa just al costat del salo on puc fumar pero no tinc ni ideia que fer...
Imatge

Nexta

EntradaAutor: sarapia » dt. març 09, 2010 10:00 am

Nexta ha escrit:Regalareu Puro ????????????????
Es que no soporto l'olor del puro, pero tambe es veritat que son molt gracioses les fotografies del cambidats emb el puro... es que no se... per sort tinc una terrasssa just al costat del salo on puc fumar pero no tinc ni ideia que fer...

En principi sí que donarem puro, al meu xicot li fa gràcia regalar-ne (suposo que ho fa pel meu pare) jejejeje,
però com que hi ha un jardí al costat del saló (dels dos restaurants on tenim el dilema) no hi ha problema.
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: ShuRa » dt. març 09, 2010 10:47 am

Ostrassss, he estado mirando la web que puso una compi del foro (ahora no recuerdo quien...sniff, sorry), esa de decotazas...y hay cosas chulísimas!!!
Con novios super graciosos jajaja dejándose fotografiar, pegando saltos, etc.
Les he pedido información para saber si graban los nombres o sino ya lo haríamos nosotros.
Pedidos mínimos, precios, etc :)
Ya os comentaré, pq son muy guapas!!!
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: marsal75 » dt. març 09, 2010 11:03 am

son muy guapa pero carillas
el beso2.jpg

esta es una de las que yo pregunte y me dijeron que el tintado tenia que ser de dos colores, con lo cual subia una barbaridad. A ver si os puedo colgar el presupuesto que me enviaron

Presupuesto 1863.pdf
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Nexta » dt. març 09, 2010 11:09 am

Marsal no lo veo tan caro si por cualquier tonteria te estan pidiendo eso, y sabes que eso por lo menos no va a ser una cosa que a los 2 dias van a decir donde lo pongo....
A mi esta idea me gusta....
Imatge

Nexta

EntradaAutor: ShuRa » dt. març 09, 2010 11:11 am

marsal75 ha escrit:son muy guapa pero carillas
el beso2.jpg

esta es una de las que yo pregunte y me dijeron que el tintado tenia que ser de dos colores, con lo cual subia una barbaridad. A ver si os puedo colgar el presupuesto que me enviaron

Presupuesto 1863.pdf

Cachisss, no lo puedo abrir desde este ordenador....a ver si en casa sí....(akí lo formateé y no tiene programillas, apenas...)

¿a cuánto salen?
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: Nexta » dt. març 09, 2010 11:15 am

Por lo que yo he visto alrededor de los 3 euros no llega... mas o menos como un iman de nevera :D
Imatge

Nexta

EntradaAutor: marsal75 » dt. març 09, 2010 11:24 am

si ahora que lo miro con perspectiva y despues de haber estado mirando en otros sitios otros detallitos y precios pues teneis razón, no es tan caro.
Porque si empiezo a contar hacerlo nosotros mismos... pues empezamos que un paquete de rotuladores valen sobre unos 16-18 euros, las tazas (unas 100) pues nos pueden salir por ejemplo a 1,5 la unidad (tirando corto supongo) y luego tienes que poner las tazas marcadas en el horno unos 90 min para que quede fijado el rotulador, y la energia cuesta dinero, y nuestro horno es muy pequeñito y solo me cabrian unas 6-9 tazas como mucho... pues eso creo que sumado en conjunto casi iguala lo que valen esas tazas.
Solo que no me respondieron el hecho de irlas a buscar yo misma a la fabrica en vez de que nos las enviaran, porque el sitio donde estan esta a 15 min de casa.

será cuestión de enviar otro mail pidiendo información y que me digan si se pueden ir a buscar al sitio ese, porque hay bastantes modelos y a cual más divertidos
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Nexta » dt. març 09, 2010 11:28 am

Niñas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estoy alucinada !!!!!!!!!!! Estoy deseando que alguna en mi Boda me diga que esta embarazada !!!!!! estaba mirando por el foro y me ha dado por entrar en manualidades...
Habeis visto que pasteles hacen con pañales !!!!!!!!!!!!!!!
Que pasada !!!!!! Porfavor que alguna se quede embarazada para mi boda !!!!!y si no a la primera embarazada que vea por la calle la invito a mi boda jejejejeje
Imatge

Nexta

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants