MASIA VILASENDRA 2011

un gran any!

MASIA VILASENDRA 2011

EntradaAutor: Ruby » dt. feb. 02, 2010 8:09 pm

Obro aquest post, pq em sembla que a banda del de les jornades de portes obertes del 2009, no hi ha cap.

Ja tenim data!!!!!!!!!!!!!!!! Avui hem confirmat amb la Judith el 2-7-2011!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Alguna noia més q tingui data a Vilasendra?? Alguna "veterana" q ens vulgui donar consells??
Ja tinc ganes de tornar-hi....

Per cert, vaig veure en el post del 2010 unes fotos d'un chill-out. Algú en pot donar més detalls?
Ruby

Entrades: 14
Membre des de: dg. gen. 31, 2010 9:05 pm

Re: MASIA VILASENDRA 2011

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. feb. 03, 2010 11:29 am

Felicitats wapa!!!

Masia Vilasendra es super maca, la tenia en compte per la meva boda, pero quan vaig saber preus em vaig tirar cap enrere, era mes cara que La Garriga de Castelladral aixi que ho vam descartar.

En les noies del 2011 no hi ha cap que de moment es casi a Vilasendra, pero ja apareixeran.

Del 2009 y 2010 n'hi habia de moltes.

Jo vaig veure les fotos de la chill out es molt bonica.
Per cert t'apunto a la llista de fetxes de boda
Yaiza202
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ruby » dc. feb. 03, 2010 8:38 pm

Doncs la meva altra opcio era Castelladral, pero a mi em sortia més cara, pq vem començar a mirar i tot anava a part (fundes,minutes,barra lliure) i com som una mica perrus x comptar i la Judith ens ho va donar tot sumadet i mastegadet...jeje
A part q la masia és una passada i això de fer el ball a l'aire lliure ens va encantar, i també el fet q el plan "B" si plou sigui a les golfes q tmb son molt xules, em deixava mes trankila. Ah! i el llistat q ens van passar de cases rurals pels amics!! ja us posaré les webs quan tingui un moment.

Ja tinc ganes q sigui la jornada de portes obertes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ruby

EntradaAutor: ShuRa » dl. feb. 08, 2010 9:19 am

Ruby ha escrit:Doncs la meva altra opcio era Castelladral, pero a mi em sortia més cara, pq vem començar a mirar i tot anava a part (fundes,minutes,barra lliure) i com som una mica perrus x comptar i la Judith ens ho va donar tot sumadet i mastegadet...jeje
A part q la masia és una passada i això de fer el ball a l'aire lliure ens va encantar, i també el fet q el plan "B" si plou sigui a les golfes q tmb son molt xules, em deixava mes trankila. Ah! i el llistat q ens van passar de cases rurals pels amics!! ja us posaré les webs quan tingui un moment.

Ja tinc ganes q sigui la jornada de portes obertes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

¡¡¡¡Es preciosa!!!!

A nosotros nos encantó !!! Pero nos frenó que queda algo lejos de nuestra casa.....casi 50 min...Y no lo queríamos tan lejos.

Pero es una pasada!!!! Los baños espectaculares, la opción B muy chula también!!! Lo de no tener horarios es muy importante :D

¿Ya habéis pensado en los caterings? Nosotros probamos alguno de ellos, y todos muy ricos :D

Probamos el de Montserrat y el de les Magnolias :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. feb. 08, 2010 9:48 am

yo voto por el de mirador de montserrat, que comida mas estupenda!!!!!!! barriendo para casa xDDD
Yaiza202

EntradaAutor: Ruby » dl. feb. 08, 2010 9:41 pm

Tothom ens ha parlat tan bé del Jubany...però es q surt car... :(
I l'altre opció que hem vist és les magnòlies, l'heu tastat??

x cert, aket dissabte ja fem la paga i senyal!!!! i sigui q ja és superdefinitivo"!!!!
Ruby

EntradaAutor: ursulasm » dl. feb. 08, 2010 11:01 pm

Ruby!!!!! et cases el mateix dia que jo!!! quina il·lussió!!!! Aisssssssss que només ens queda 1 anys i 5 mesos!!!jejejej

muak
Imatge
ursulasm

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: ShuRa » dt. feb. 09, 2010 9:00 am

Ruby ha escrit:Tothom ens ha parlat tan bé del Jubany...però es q surt car... :(
I l'altre opció que hem vist és les magnòlies, l'heu tastat??

x cert, aket dissabte ja fem la paga i senyal!!!! i sigui q ja és superdefinitivo"!!!!

Yo he probado Les Magnolies, Mirador de Montserrat y Catering Montserrat a secas...jejejeje y los 3 ESTUPENDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hazme caso, pruébalos :) y son más baratos que Jubany (yo también he oído hablar muy bien de él, pero los precios...fiuuu)

Ya nos contarás!!!!

PD: el pps de Catering Montserrat te mueres con las fotos.....jejejeje
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: dory » dt. feb. 09, 2010 10:37 am

Hola guapa! una amiga meva es casa aquest setembre a la masia vilasendra!! esta super contenta i el lloc es preciós.
Sobre el catering al final ha agafat les magnolies per 2 motius:
el primer es que es veu que la judit ( la noia de la masia vilasendra) es va casar aquest any i va agafar les magnolies. Als meus amics això els va donar molta confiança. I laltre motiu es que estaven entre jubany i magnolies; jubany hi havia alguna cosa que no els hi arreglaven i en canvi les magnolies van deixar fer-lis algun canvi.
esper que et serveixi una mica la opinio!!
muaaak
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. feb. 09, 2010 11:50 am

busca opiniones, yo creo que el catering tendria que ser el que mejor se adapte a vosotros
Yaiza202

EntradaAutor: Ruby » dt. feb. 09, 2010 11:23 pm

on et cases tu ursulasm?? tan lluny q sembla i ja veuràs q ràpid passa tot....

per cert laura, ja explicaràs q tal!!!! volem tots els detalls!!!!
Ruby

EntradaAutor: dory » dc. feb. 10, 2010 11:32 pm

Ruby ha escrit:on et cases tu ursulasm?? tan lluny q sembla i ja veuràs q ràpid passa tot....

per cert laura, ja explicaràs q tal!!!! volem tots els detalls!!!!

Ok! fare una cronica de tooots els detalls pero ben segur que sera una boda espectacular per tot el que he vist! lo unic que haureu d'esperar fins a setembre!!!! ;)
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Ruby » dt. feb. 16, 2010 8:08 pm

14 de març JORNADA DE PORTES OBERTES!!!!!!!

oeoeoeoeoe!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<:
Ruby

EntradaAutor: sarapia » dt. feb. 23, 2010 8:38 am

Hola,

yo fui a Vilasendra harà unas tres semanas y la verdad es que nos encantó. Està muy bien restaurada, conservada y decorada. Las chicas que se encargan de todo son muy amables y solo están para tí.

Lo que de momento no nos hemos decidio a cogerlo por el precio que tiene, entiendo que para mantener esto son horas y dinero pero tambien veo que es caro.

Si vais a verlo quedareis enamorados del sitio, yo lo estoy.
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: ShuRa » dv. feb. 26, 2010 10:45 am

Holaaaaaa, ¿alguien recuerda el nombre del chico que suele tocar el saxo en las puertas abiertas?
Es que me gustaría saber precios para pillarlo en el aperitivo jejejeje Me encantó !!!!
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: sarapia » dv. feb. 26, 2010 3:35 pm

ShuRa ha escrit:Holaaaaaa, ¿alguien recuerda el nombre del chico que suele tocar el saxo en las puertas abiertas?
Es que me gustaría saber precios para pillarlo en el aperitivo jejejeje Me encantó !!!!

ShuRa, si no recuerdo mal ese chico se llama Pep Poblet.
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: annapatxi » dv. maig 28, 2010 7:20 pm

Hola!!
soc nova per aqui, sabeu si tenen moltes dates plenes pel 2011?? he visitat la seva web i m'agrada molt, encare no hem vist cap restaurant, a l'agost l'anirem a veure junt amb altres restaurants, pero aquest em fa molt bona pinta.
Ens agradaria casarnos pel juny de 2011, pero fins l'estiu no podrem mirar pq amb la meva parella vivim a Navarra i haurem d'aprofitar per les vacances, jo soc de Moià i estic buscant restaurants per la zona.

felicitats a totes!
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: ShuRa » ds. maig 29, 2010 8:06 am

Pq no les llamas? :)

La chica que lleva el tema es muy maja :)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: annapatxi » dg. maig 30, 2010 12:40 pm

ShuRa ha escrit:Pq no les llamas? :)

La chica que lleva el tema es muy maja :)

Hola ShuRa!
Me puse en contacto con ellos el viernes con un mensaje en la web, si no me contestan, esta semana la llamaré,
gracias,
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: annapatxi » ds. juny 05, 2010 3:16 pm

Ruby ha escrit:Doncs la meva altra opcio era Castelladral, pero a mi em sortia més cara, pq vem començar a mirar i tot anava a part (fundes,minutes,barra lliure) i com som una mica perrus x comptar i la Judith ens ho va donar tot sumadet i mastegadet...jeje

Tambe et dones una llista de cases rurals?? es que nosaltres necesitarem bastants llocs, ja que com que vivim a Navarra, i el meu xicot es d'alla, molts invitats necesitaran on dormir....

Hem d'anar a veure la masia aquest estiu, a veure si ens decidim per la masia!!!
Imatge
annapatxi

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants