Manlleu i voltants...

un gran any!

Manlleu i voltants...

EntradaAutor: sarapia » dl. gen. 18, 2010 7:36 pm

Hola,

jo sóc de Manlleu, hi ha algú dels voltants????
:-):-):-):
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

Re: Manlleu i voltants...

EntradaAutor: anit@ » dv. feb. 19, 2010 9:15 pm

sarapia ha escrit:Hola,

Hola wapisima felicidades por tu boda!! yo soy de torelló!! como lo llevas??? donde te casas??
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: sarapia » ds. feb. 20, 2010 6:03 pm

anit@ ha escrit:

Hola wapisima felicidades por tu boda!! yo soy de torelló!! como lo llevas??? donde te casas??

hola, quina il·lusió tenir algú del costat de casa, si tot va bé em caso a Rocaprevera i el restaurant l'estem mirant, encara, de moment hem vist vilasendra, l'has vist tu?

Fins ara guapa!!!!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: anit@ » dt. feb. 23, 2010 1:43 pm

sarapia ha escrit:
anit@ ha escrit:

hola, quina il·lusió tenir algú del costat de casa, si tot va bé em caso a Rocaprevera i el restaurant l'estem mirant, encara, de moment hem vist vilasendra, l'has vist tu?

Fins ara guapa!!!!

Nooo no he anat a la Masia pero per els comentaris y fotos es magnific el lloc!!! nosaltres ho fem al Serrat del Figaró ( Taradell )
Imatge
anit@

EntradaAutor: sarapia » dt. feb. 23, 2010 4:37 pm

Ostres, en tinc molt bones referències del Serrat del Figaró, enhorabona!!!

Jo ara estic buscant un restaurant (sense que hagi de llogar local) i de moment els preus s'ajusten més al què busquem.

Merci pel comentari!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: anit@ » dc. feb. 24, 2010 12:53 pm

Ostres molt bé!! nena doncs ja m'explicarás que heu triat de lloc!!! a veure a mi el Serrat hem va encantar desde el primer dia y no he mirat res mès!! pero es carot la evritat, aquest casament será la meva ruina total!!! aquí no es lloguer de fina apart, pero es pot dir que tot va inclós en el preu !!! El prta verd es molt maco també però es lloguer de finca aprat!!! bé nena que hi ahgi sort y per cualsevol coseta hem pots trobar al compte enrere de 2010!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: sarapia » dc. feb. 24, 2010 3:04 pm

anit@ ha escrit:Ostres molt bé!! nena doncs ja m'explicarás que heu triat de lloc!!! a veure a mi el Serrat hem va encantar desde el primer dia y no he mirat res mès!! pero es carot la evritat, aquest casament será la meva ruina total!!! aquí no es lloguer de fina apart, pero es pot dir que tot va inclós en el preu !!! El prta verd es molt maco també però es lloguer de finca aprat!!! bé nena que hi ahgi sort y per cualsevol coseta hem pots trobar al compte enrere de 2010!!

Moltes gràcies anita@, la veritat és que ara ja tenim un fitxer excel on ho comparem tot i així ens serà més fàcil de decir. Ja t'aniré explicant.

I ens veiem per aquí! :-()-)
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: MartaBert » dl. abr. 12, 2010 6:02 pm

Holaaaa noies !!

Nosaltres també ens casem al Serrat del Figaró, el 2011 !! Quina il.lusió....!! Ens va encantar dsd el primer moment que el vam veure ( tot i que he de dir que ens l'imaginavem, pel que haviem vist en fotos, més gran ).

Com ho porteu ??

Que en sabeu del Serrat??
MartaBert

Entrades: 2
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 7:51 pm

EntradaAutor: sarapia » dl. abr. 12, 2010 10:26 pm

Hola,

enhorabona MartaBert!!!

Nosaltres al final no anirem al Serrat del Figraró tot i que les referències són espectaculars!
Nosaltres al final ho farem a El Montanyà!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: anit@ » dc. abr. 14, 2010 1:30 pm

Sarapia ,Hola wapisima ya veo que ya tienes restaurante elegido??? El Muntanyá muy bein, no?? una cosita mas hecha!! que tal lo demás, yo por propia experiencia te puedo aconsejar que mires los fotografos fuera de la comarca! aquí son bastante mas caros la verdad y los trabajos de Barcelona son geniales, yo estoy contentisima con Minguillón de Tarrassa, me han regalado als invitaciones de boda y el trato genial, si te interesa mas info em lo dices, ok?' o te pasas por mi cuenta!! un beso
MartaBert, hola wapisima pues yo si que me caso este año en el Serrat del Figaró a mi em pasaba como a tí, mil dudas y preguntas y aquí en el foro no es que abunden las de la comarca!! para cualquier duda, pregunta o seguimiento si quieres puedes pasarte por mi cuenta atrás o enviarme un mensaje! Felicidades el sitio es divino de la muerte y he visto sitios mas pequeños o peor distrubuidos, para mi gusto el comedor es muy amplio y sin apenas columnas ni cosas que tapan la visibilidad a la gente y la sala de baile aparte es perfecto!! no se a mi no me dececpionó!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: sarapia » dc. abr. 14, 2010 8:50 pm

anit@ gracias!!!

Este sabado iremos a ver Moma Fotògrafs que son de Vic. Ya contaré cómo nos ha ido. Por cierto , tienes los precios de Minguillón? Me los puedes pasar?

Gracias!!!!!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: anit@ » dv. abr. 16, 2010 2:38 pm

sarapia ha escrit:anit@ gracias!!!

Este sabado iremos a ver Moma Fotògrafs que son de Vic. Ya contaré cómo nos ha ido. Por cierto , tienes los precios de Minguillón? Me los puedes pasar?

Gracias!!!!!
Haver tengo precios de 2009 que es cuando yo lo reserve, pero no creo que haya variado mucho!!
Albúm+ 4mini offsets+ cd con todas las fotos de la boda+3 videos boda+invitaciones boda digitales--1800 €
Yo miré en Moma fotograf y me costaba 3000€ una varvaridad!! ya em dirás y no tiene nada que envidiar!!
Yo que tu hazme caso y ve un dia a Minguillón estoy segurisima que te encantara y se desplazan sin ningún problema!! a mi Moma no me sorprendio nada de lo que me enseño, lo vi muy normalito el álgum, nose... :-/ ya me dirás y que no te de mandra ír a Tarrassa que está muy cerquita y valdra la pena seguro, si quieres ver las invitaciones digitales que me han hecho pasate por mi cuenta, hay index en la primera página. :-)ok:
Imatge
anit@

EntradaAutor: sarapia » dv. abr. 16, 2010 9:05 pm

gracias Anita@!!!!

A ver que nos cuenta mañana "Moma" pero por lo que dices........
Vamos a tener que "estrujarnos" la cabeza!!!

Ya te contaré....
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: pinxo11 » dt. oct. 05, 2010 2:17 pm

Hola Noies,
Nosaltres som de Torelló i ens casem el dia 14 de maig a la Tria.
Us volia demanar una coseta; heu mirat ja les floristes?avui vaig a veure'n una a Manlleu i voldria saber si teniu pressupostos.
Moltes gràcies!
Ah, enhorabona pel vostre casament!
pinxo11
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: euterpe » dt. oct. 05, 2010 7:37 pm

Hola a totes! Nosaltres no som de la comarca però sí que ens hi casem; concretament a La Tria (Perafita) com la pinxo11. També hem agafat el càtering allà (Terra Endins, de Taradell) i la florista (Molist Floristes, de Manlleu).

Vam anar a veure Moma (el fotògraf de Vic de qui parlàveu una mica més amunt) i no ens va agradar gens, a part que també el vam trobar molt car.

Encara hem de trobar algú que ens pentini i maquilli. Com que no som de la zona i no coneixem ningú de per allà... ens podríeu ajudar? Teniu bones referències d'algú? Hauria de ser una persona que es pogués desplaçar a la masia.

Moltes gràcies, i enhorabona pels vostres casaments!
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: sarapia » dc. oct. 06, 2010 8:47 am

Hola pinxo11 i euterpe,

Enhorabona pels vostres casaments!

La Tria és molt bon lloc, nosaltres la vam anar a veure però ens queda una mica apartat per a la gent gran que ens agradaria que vingués....

Tema flors, jo estic mirant diferents opcions, ara estic esperant pressupost de la floristeria Essentials (http://www.essentials-trends.com/), tenen unes idees molt bones i ens van agradar. Quan tingui el pressupost us ho passaré.

Gent que maquilli i pentini i que vagi a la Tria, ja no ho tinc tant clar, però pots mirar a les perruqueries de la zona a veure què diuen.

Si puc ajudar en res més només ho heu de dir!

Salut!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: MyJ2442011 » dc. oct. 06, 2010 4:56 pm

Hola!!! Que ilusión ver gente de la comarca !!! Yo soy de Vic! Y nos casamos en el Santuario de la Gleva y el convite en Can dijous!
He estado mirando por aqui los comentarios, nosotros ya tenemos el fotógrafo y el video, y la verdad que mirando mucho por aquí y por la comarca es el que mejor nos ha salido, encima el chico nos encanta, estamos super contentos! Ahora estoy puesta con el coro rociero, a ver si encuentro alguno... y las flores quiero empezar a mirar presupuestos ya, q el tiempo pasa volando! Por el facebook he visto molist floriestes de manlleu y me ha gustado mucho, será el primer sitio que vaya a ver!

Muakss
MyJ2442011

Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 21, 2010 11:00 am

EntradaAutor: pinxo11 » dv. oct. 08, 2010 4:08 pm

Ja Tinc pressupost de la floristeria de Manlleu. La noia és molt agradable i simpàtica, m'agrada l'estil...i el preu crec que està bé. Quan tingueu pressupostos de floristes passeu-me un privat per comparar preus ok??Merci!

Un altre cosa que em fa ballar el cap; on us heu comprat el vestit de núvia???

Fins aviat!!
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: tora18 » dv. oct. 08, 2010 8:39 pm

Hola! Nosaltres ens casem al juliol del 2012. Nosaltres portem vivint a Balenyà dos anys, sempre he viscut al vallès oriental, i la resta de família son del Barcelonès. Amb lo qual una bogeria buscar restaurant que vagi bé a tothom! jejeje. Mirem una mica perque ens agradi el restaurant i si s'han de desplaçar doncs ja mirarem pressupost per posar dos autocars.
La meva cunyada m'ha parlat molt bé del Serrat del Figaró, ja que va anar a un casament allà.
Imatge
Imatge
tora18

Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

EntradaAutor: tora18 » dv. oct. 08, 2010 8:42 pm

anit@ ha escrit:Ostres molt bé!! nena doncs ja m'explicarás que heu triat de lloc!!! a veure a mi el Serrat hem va encantar desde el primer dia y no he mirat res mès!! pero es carot la evritat, aquest casament será la meva ruina total!!! aquí no es lloguer de fina apart, pero es pot dir que tot va inclós en el preu !!! El prta verd es molt maco també però es lloguer de finca aprat!!! bé nena que hi ahgi sort y per cualsevol coseta hem pots trobar al compte enrere de 2010!!

Anit@ voliem anar a vistar el Prat Verd, ja que no tinc referències del restaurant. A que et refereixes que s'ha de llogar la finca apart?? Et fan pagar més??
Imatge
Imatge
tora18

Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants