Gironines 2011!

un gran any!

Gironines 2011!

EntradaAutor: cucuruxu » ds. des. 05, 2009 3:38 pm

Hola a totes!

He pensat en obrir aquest tema per a les noies de Girona o rodalies que ens casem al 2011! Així ho tenim més fàcil per ajudar-nos amb tema restaurants, botigues de núvia per proximitat..

Nosaltres ens casem per Sant Jordi del 2011!
Encara que tot just ara m'ho començo a creure després d'haver donat per fi la notícia a tothom!

Ah! i encara no tenim reeeeeeeees triat! jeje

Apa animeu-vos noies!! :-///: :-///: :-.:·:: :-///:

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: sílvia&oscar » dl. des. 14, 2009 2:15 pm

Bones guapa!!!!

nosaltres ens casem al maig del 2011, ara ho estem començant a dir a tothom i ens fa molta il·lusió començar a mirar els preparatius.

Hem estat mirant restaurants i llocs on celebrar el casament i el convit, però encara no ho tenim del tot decidit... sort que encara tenim temps!!

Vosaltres ja n'heu mirat alguns??? quins nervis....!!!!

Vinga gironines!!! animeu-vos i apunteu-vos!!!!! :)

Sílvia
sílvia&oscar

Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 11:17 am

EntradaAutor: cucuruxu » dl. des. 14, 2009 4:55 pm

Benvinguda Sílvia i enhorabona per el vostre casament!

Ja hem pensava que no hi havia ningú de Girona! jeje

Doncs nosaltres estem mirant restaurants però amb caaalmaaaaa.. és lo que m'agradaria deixar tancat abans! Com que és una data buscada no vull trobar-me sorpreses!

Lo altre ja ho anirem fent l'any que ve "sin prisa pero sin pausa"! De moment per aquí podem anar agafant idees que ni ha moltes i de molt bones!

Jo hem penso que també ja estic nerviosa!!! Segur que ens passa volant!!

A veure si s'apunta més gent!! Si tens novetats ja saps!! ;)

Ptnet wapa! neu:-D
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: fl0reta » dc. des. 16, 2009 8:28 pm

hola wapes!!!!

en primer lloc FELICITATS!!!
Jo també sóc de Girona, però no sé si us podré ajudar gaire perquè el meu xicot és de vilanova i la geltrú així que hem decidit fer el casament al Monsteny!!!!!!! Per cert!! nosaltres ens casem el 09/04/2011 però estaré encantada de intercanviar cosetes amb vosaltres!

petonsssssss
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Aley » dv. des. 18, 2009 10:24 am

Hola noies!!

Us saluda una 2009, per si voleu algun consell o algun dubte no dubteu!!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: cucuruxu » dv. des. 18, 2009 12:34 pm

Benvinguda floreta i enhorabona!! Segur que ens podrem ajudar igualment! ;)

Moltes gràcies Aley!
Segur que ens sortiran un muuunt de dubtes! T'haurem de demanar consell!

ptnets a totes! xxsta::
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: sílvia&oscar » dv. des. 18, 2009 12:58 pm

Enhorabona a totes!!!!!!

Floreta! el meu xicot és del Maresme i també hem pensat l'opció del Montseny, però no tanquem les portes a la zona desde Girona tirant al Maresme. Tens alguna idea ja d'algun lloc en concret?

Gràcies Aley, segur que aviat ens aniràn sortint dubtes!!! :D

Petonets!!!!!!!

Sílvia
sílvia&oscar

EntradaAutor: fl0reta » dv. des. 18, 2009 10:36 pm

sílvia&oscar ha escrit:Enhorabona a totes!!!!!!

Floreta! el meu xicot és del Maresme i també hem pensat l'opció del Montseny, però no tanquem les portes a la zona desde Girona tirant al Maresme. Tens alguna idea ja d'algun lloc en concret?

Gràcies Aley, segur que aviat ens aniràn sortint dubtes!!! :D

Petonets!!!!!!!

Sílvia

nosaltres ja hem triat el lloc celebrarem cerimonia i convit a Mas Can Ferrer al montseny :P
fl0reta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 11, 2010 11:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
fl0reta

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: sílvia&oscar » dg. des. 20, 2009 9:27 pm

Ostres floreta!

el meu cunyat també va fer el convit a Can Marlet, jo no hi vaig anar perquè ja fa força temps que es va casar, però sí m'han explicat que els va agradar molt i els hi va anar tot de conya!!! Que bé!!! :)
sílvia&oscar

EntradaAutor: Maria i Raul » dg. gen. 03, 2010 10:16 pm

HOLA!! Per fi unes quantes de Girona...
nosaltres varem anar al Saló nuvis d'aquest any per començar a tenir un xic d'idea... i la veritat varem sortir un xic escaldats:
Ens feia il·lusió fer el casament a una casa rural (p. ex. a Casa Terrats a Pontós) amb un catering: El lloguer de la casa per un finde 6000€ (preu del 2009) i el catering: mitja de 150€ (i una cosa senzilleta, si voliem 4 xuminades més con barra lliure de 3-4 hores, i algun aperitiu més, de seguida 180€!!!!)

Ara començarem a mirar restaurants... Volem anar a mirar algun d'aquí l'Empordà (però el que més m'agrada d'quí és el Mas PAu i fa 2 anys s'hi va casar ma germana... pa cambiar un poquito) i anirem investigant cap a la Garrotxa (m'han comentat que restaurants bons com Ca l'Enric o Les Cols, no es disparen massa de preus... tot serà anar-ho a mirar)

En teniu algun de mirat??
Imatge
Maria i Raul
:: núvia rookie

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dl. gen. 04, 2010 11:43 am

Hola a totes noies!!
Enhorabona a les del 2011 i gràcies per la vostra ajuda a les del 2009!!

Espero que tingueu totes un mooolt bon any 2010!!

Només conec el restaurant de les Cols.. i vaig anar a dinar amb el meu pare fa uns kuants anyets i recordo que li vaig dir: "si algun dia hem caso vull que sigui aquí!" . Però ens queda massa lluny!!

Com deien per un altre foro.. ja podem dir que ens casem l'any que ve!!

Petonets a totes!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: sílvia&oscar » dl. gen. 04, 2010 1:09 pm

Bon any nou a totes!!!!! :D

ostres! és veritat!!! ara ja podem dir que ens casem l'any que vé!! quins nervis!!! :)

Aquesta setmana passada hem anat a veure dos restaurants, tots dos a Santa Coloma de Farners. Un és el Mas Solà, d'aquest conec la cuina que fan perquè vaig anar a un convit i estava tot boníssim, la veritat és que va estar molt i molt bé (tant l'aperitiu com el menú), el que passa és que no em va agradar massa el lloc on es celebra la cerimonia, potser perquè no ho vaig veure muntat, però no em va acabar de conèncer...

I l'altre lloc és el Lotus Blau, aquest ens va agradar molt, tant el lloc de la cerimonia com el de l'aperitiu i el convit, el saló és molt modern i el lloc de la cerimonia queda separat del lloc de l'aperitiu. També vaig veure més llocs per a fer les fotus. El que passa que aqui no hi he anat mai, però diverses persones m'han dit que s'hi menja molt bé, alguna de vosaltres el coneix?????

Gràcies per l'ajuda guapes!!! :D

Sílvia
sílvia&oscar

EntradaAutor: sílvia&oscar » dt. gen. 05, 2010 11:14 am

Moltes gràcies nyinyi!!!! Vaig a mirar si trobo el post i a preguntar-ho! :D

Sílvia
sílvia&oscar

EntradaAutor: cucuruxu » dj. gen. 07, 2010 12:05 pm

NyiNyi ha escrit:Si, ara ja podeu dir que l'any que ve us caseu!! amb un pim pam, us possareu a l'anyet i a partir d'aquí ja veureu que el temps us passarà volant!!!!

Silvia, l'any passat es van casar una gironina al Mas Solà i una altre al lotus blau. :-)ok: totes 2 estàven encantades amb els restaurants! si vols més informació, passa't per el post de Gironines 2009 i demana-ho, segur que et responen encantades! :-)ok:
No et puc donar la meva opinió, no he tingut la sort d'anar-hi!!!!

Gisela, és genial les Cols!! sobretot l'aperitiu.. però, crec que t'ha de caure aprop per anar bé!
Quins teniu pensats vosaltres Gisela?

Doncs la veritat que encara no tenim gaire res pensat! jeje
Ara ja començarem a posar-nos-hi en serio.. Lo que si sabem és que volem que sigui a prop i la gent no s'hagi de moure gaire!

Ja us explicaré a veure què trobo!! ;)
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Maria i Raul » dj. gen. 07, 2010 9:16 pm

OSTI, Moltissimes gracies!
No tinc ni idea de preus, haurem de començar a investigar... però pel que tinc entès, no pugen tan com ens pensem (esperem)
A nosaltres ens queda a, ma o menos, 1/2 hora, però aquí a l'Alt Empordà, moltes opcions (bones) no hi ha.
Algun cosell més NyiNyi? Que aquí, almenys jo, vai totalment perduda en aquests temes.

MOLT BON ANY A TOTES!!!
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: Aley » dv. gen. 08, 2010 8:50 am

Maria i Raul ha escrit:OSTI, Moltissimes gracies!
No tinc ni idea de preus, haurem de començar a investigar... però pel que tinc entès, no pugen tan com ens pensem (esperem)
A nosaltres ens queda a, ma o menos, 1/2 hora, però aquí a l'Alt Empordà, moltes opcions (bones) no hi ha.
Algun cosell més NyiNyi? Que aquí, almenys jo, vai totalment perduda en aquests temes.

MOLT BON ANY A TOTES!!!

Hola, referent al Mas Terrats, jo m'hi vaig casar aquest any, si vols saber quelcom doncs això, tu mateixa, no et tallis pregunta.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: cucuruxu » dv. gen. 15, 2010 4:56 pm

Ei Gironines! Heu pensat en el fotògraf??
Aquí si que vaig perdudissima jo!

Alguna recomanació??
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: xuxuneta » dv. gen. 29, 2010 11:37 pm

sílvia&oscar ha escrit:Bon any nou a totes!!!!! :D

ostres! és veritat!!! ara ja podem dir que ens casem l'any que vé!! quins nervis!!! :)

Aquesta setmana passada hem anat a veure dos restaurants, tots dos a Santa Coloma de Farners. Un és el Mas Solà, d'aquest conec la cuina que fan perquè vaig anar a un convit i estava tot boníssim, la veritat és que va estar molt i molt bé (tant l'aperitiu com el menú), el que passa és que no em va agradar massa el lloc on es celebra la cerimonia, potser perquè no ho vaig veure muntat, però no em va acabar de conèncer...

I l'altre lloc és el Lotus Blau, aquest ens va agradar molt, tant el lloc de la cerimonia com el de l'aperitiu i el convit, el saló és molt modern i el lloc de la cerimonia queda separat del lloc de l'aperitiu. També vaig veure més llocs per a fer les fotus. El que passa que aqui no hi he anat mai, però diverses persones m'han dit que s'hi menja molt bé, alguna de vosaltres el coneix?????

Gràcies per l'ajuda guapes!!! :D

Sílvia

hola! primer de tot felicitats pel casament, jo sóc del 2010 i em caso a MAS CAN FERRER, NO T'HO PENSIS I FES UNA ULLADA A LA WEB... www.mascanferrer.com , t'ho dic perquè et pot interessar ja que jo buscava la mateixa zona que tu, per tant conec els llocs que dius.

mas solà ... he estat a 2 casaments i fantàstic tot! l'aperitiu moooolt complert i boníssim igual que la resta., els jardins són bonics tot i que de paisatge res de res, tens l'avantatge que hi ha l'hotel en el mateix recinta.

Lotus blau,... no he estat a cap casament però si que en vaig veure un, quan varem ser-hi el cap de setmana en el balneari, si el menjar és com allà, no tindreu queixes, i la zona és realment molt bonica, petiteta i íntima, i a on es fan l'apertiu és genial, és juts el mitg del riu que tenen.... molt maco, i per la canalla tranquilet.

jo et recomano que miris... MAS CAN FERRER, CAN MARLET, MAS MARTÍ, CAN BERNAT... són llocs del Montseny i tots amb molt bones vistes, nosaltres finalment varem tenir la baralla entre mas can ferrer i mas martí.... .

espero que disfrutis amb la busqueda del lloc que val la pena, nosaltres ens ho vam passar de conya.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: tap » dv. feb. 12, 2010 11:13 am

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 3:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:37 am

EntradaAutor: cucuruxu » dj. feb. 18, 2010 5:16 pm

Enhorabona Tap per el teu casament!!

Ja teniu alguna coseta triada o pensada??

Gràcies Nyi Nyi per les teves informacions!

Va Gironines que això està molt parat! Ningú té novetats???

Petonets x totes!

*.-o-o.*
Imatge
cucuruxu

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants