sílvia&oscar ha escrit:Bon any nou a totes!!!!! :D
ostres! és veritat!!! ara ja podem dir que ens casem l'any que vé!! quins nervis!!! :)
Aquesta setmana passada hem anat a veure dos restaurants, tots dos a Santa Coloma de Farners. Un és el Mas Solà, d'aquest conec la cuina que fan perquè vaig anar a un convit i estava tot boníssim, la veritat és que va estar molt i molt bé (tant l'aperitiu com el menú), el que passa és que no em va agradar massa el lloc on es celebra la cerimonia, potser perquè no ho vaig veure muntat, però no em va acabar de conèncer...
I l'altre lloc és el Lotus Blau, aquest ens va agradar molt, tant el lloc de la cerimonia com el de l'aperitiu i el convit, el saló és molt modern i el lloc de la cerimonia queda separat del lloc de l'aperitiu. També vaig veure més llocs per a fer les fotus. El que passa que aqui no hi he anat mai, però diverses persones m'han dit que s'hi menja molt bé, alguna de vosaltres el coneix?????
Gràcies per l'ajuda guapes!!! :D
Sílvia
hola! primer de tot felicitats pel casament, jo sóc del 2010 i em caso a MAS CAN FERRER, NO T'HO PENSIS I FES UNA ULLADA A LA WEB...
www.mascanferrer.com , t'ho dic perquè et pot interessar ja que jo buscava la mateixa zona que tu, per tant conec els llocs que dius.
mas solà ... he estat a 2 casaments i fantàstic tot! l'aperitiu moooolt complert i boníssim igual que la resta., els jardins són bonics tot i que de paisatge res de res, tens l'avantatge que hi ha l'hotel en el mateix recinta.
Lotus blau,... no he estat a cap casament però si que en vaig veure un, quan varem ser-hi el cap de setmana en el balneari, si el menjar és com allà, no tindreu queixes, i la zona és realment molt bonica, petiteta i íntima, i a on es fan l'apertiu és genial, és juts el mitg del riu que tenen.... molt maco, i per la canalla tranquilet.
jo et recomano que miris... MAS CAN FERRER, CAN MARLET, MAS MARTÍ, CAN BERNAT... són llocs del Montseny i tots amb molt bones vistes, nosaltres finalment varem tenir la baralla entre mas can ferrer i mas martí.... .
espero que disfrutis amb la busqueda del lloc que val la pena, nosaltres ens ho vam passar de conya.