anar a mirar el vestit

un gran any!

anar a mirar el vestit

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 18, 2009 8:29 am

Una altre cosa que voldria preguntar-vos i potser us sonarà de que sóc una mica rara, es que vull anar a fer el primer rondo per mirar vestit de nuvia jo sola. A veure m'explico. La meva mare, que es qui vull que m'acompanyi a mirar-los (més que res perque no es mossega la llengua per a dir si algo em queda bé o no i sap els meus gustos) viu en un altre poble diferent al meu i no vull que es faci una santa patejada per a res mirant botigues. Aleshores, jo havia pensat anar jo sola a les botigues que tinc a la meva llista (totes a Granollers) per a veure a quines botigues tenen ho que jo més o menys vull (no m'agraden els vestits carregats ni recarregats, ni que semblin ho que jo anomeno cortines). Quan ja tingui localitzades les botigues on tenen el que vull, aleshores, coordino la meva agenda amb la de la meva mare i anem a veure les botigues que realment m'interessin. Funciona aixo així o realment tinc una idea rara d'anar a buscar el vestit de nuvia?

accepto tot tipus de comentari, perque com a novata en aquest tema (només he acompanyat una vegada a una amiga a mirar vestits de nuvia, i si el tracte que va rebre ella allà es l'estandard... em caso en texans)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: anar a mirar el vestit

EntradaAutor: Lehara » dc. nov. 18, 2009 10:26 am

Hola bonita!!
Que va a ser rara?? Es como tu quieres hacerlo, que es lo importante!!! Ante todo, es tu dia (y de tu chico), y debes estar comoda y segura en todo.
Yo encontré mi estilo, mirando por mi cuenta, fotos, webs, etc..., y lego se lo enseñé a mi madre y best-friends. Así que cuando me vaya en mayo o así a la caza y captura del vestido ideal, ya saben a lo que atenerse!!! También mi mami vive a 2 minutos de mi, lo que facilita mucho las cosas...
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 18, 2009 11:15 am

es que despues de ver lo que vi cuando fui a acompañar a mi amiga.... a una se le quitaron las ganas de ver vestidos de novia de por vida
una mala leche, borderia y estupidez suprema en la chica que nos atendió, además de que la chica iba con mala educación y probandole los vestidos como aquel que viste a un cerdo
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 18, 2009 11:45 am

Pues yo si me tratan así, no me lo pienso dos veces ahi se queda la dependienta con todos sus vestidos de novia, esto está claro....

Yo ire con mi madre, mi abuela, y mi mejor amiga, pero antes yo ya iré con unos cuantos modelos mirados ya sea por foto o por catálogo para no marearlas mucho. También tengo la idea bastante clara de lo que quiero... asi que creo que tampoco será muy dificil, ya os contaré!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 18, 2009 12:37 pm

Yo ya he empezado a mirarme los catálogos y seleccionar vestidos de esta temporada para hacerme una idea de lo que quiero y de lo que me gusta (al menos inicialmente). De esa selección, con el tiempo me los volveré a mirar e iré acotando la búsqueda. Entonces se los enseño a mi madre (a ella también le gusta decir... pues ese me gusta, ese más, ese nada...) y el día que vayamos a ella la llevo seguro, a mi primera ronda. Después en casa me lo pensaré y haré una segunda ronda en la que irá mi suegra también, pero elegiré lo que yo quiera y me siente bien. Así todos contentos...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 18, 2009 12:44 pm

yo he ido mirando por pag web y tengo varias cosas claritas: que no sea todo blanco (ni crudo, ni rosa, ni beig), si puede ser de tirantes y que tenga la falda en A para disimular mi precioso trasero
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: fl0reta » dc. nov. 18, 2009 2:24 pm

a mi em sembla perfecte que facis una ronda de reconeixment tu soleta, tu i només tu saps lo que busques, així que quan tinguis diversos vestits que t'agradin, llavors crec que és el moment de dur la companyia adequada.

Jo la veritat és que suposo que començaré a mirar modistes i teles a partir de gener, perquè jo també sóc molt especial i m'el vaig dissenyar jo, ara necessito consell sobre teles i pressupostos de modistes.

Molta sort noies!!!!
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 18, 2009 3:06 pm

aixo si que té valor dissenyar-te'l tu mateixa!! si tens algun de molta confiança que et guii pels teixits a escollir per a que tingui més bon caient o s'adapti millor al que tu vols, és una de les millors maneres d'anar com una mateixa vol, perque ningú et coneix millor que tu mateixa
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: fl0reta » dc. nov. 18, 2009 10:45 pm

marsal75 ha escrit:aixo si que té valor dissenyar-te'l tu mateixa!! si tens algun de molta confiança que et guii pels teixits a escollir per a que tingui més bon caient o s'adapti millor al que tu vols, és una de les millors maneres d'anar com una mateixa vol, perque ningú et coneix millor que tu mateixa

aquest és el problema, no tinc ningú de confiança que em pugui ajudar, ma mare que sí ha sigut modista durant molts anys però no en el terreny de nuvia, així que hauré de contar amb algun professional que em guii! la veritat és que el vaig dissenyar amb molt d'amor i està creat de manera que serà especial per tots dos! Ja us ho explicaré quan sigui el moment ;)

PD: si coneixeu algú que em pugui donar un cop de mà.... estaré encantada!!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: Lehara » dl. nov. 23, 2009 1:26 pm

Jo també me´l volia dissenyar jo mateixa. Tinc molt clar lo que m´agrada i lo que em queda bé... Pero he desistit, no trobo ningú de confiança que me´l faci segons lo que vull, i a l´unica modista que he conegut, em demanaba 1.500 € en endevant i em va semblar exagerat.... Ja ho dirás fl0reta si en trobas alguna!!!
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: fl0reta » dl. nov. 23, 2009 2:06 pm

Lehara ha escrit:Jo també me´l volia dissenyar jo mateixa. Tinc molt clar lo que m´agrada i lo que em queda bé... Pero he desistit, no trobo ningú de confiança que me´l faci segons lo que vull, i a l´unica modista que he conegut, em demanaba 1.500 € en endevant i em va semblar exagerat.... Ja ho dirás fl0reta si en trobas alguna!!!

jijijiji doncs em sembla que n'he trobat una!! i ben aprop de casa, una amiga de ma mare de tota la vida que s'hi ha dedicat a la confecció de vestits de nuvies!!! ara ja només em falta quedar amb ella i veure si es pot adaptar i confeccionar i mirar teles!! encara em sortirà bé la jugada :P (tan de bo vagi tot com esperem i es pugui dur a terme) ja aniré informant!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 23, 2009 3:10 pm

molt bé!! felicitats!!
ara només falta posar fil a l'agulla.. i mai tant ben dit
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lehara » dl. nov. 23, 2009 3:55 pm

Ei fl0reta ves informan´t que potser ho arrodonirem més d´una!!! Per cert, d´on ets tu?? Encara que penso que em dona igual si em queda bé!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: fl0reta » dl. nov. 23, 2009 8:58 pm

Lehara ha escrit:Ei fl0reta ves informan´t que potser ho arrodonirem més d´una!!! Per cert, d´on ets tu?? Encara que penso que em dona igual si em queda bé!!! :-)ok:

Jo no es per desanimar a cap noieta!! però si tot això tira endavant, és com a favor personal i d'amistat de tota la vida, aquesta dona està inactiva des de fa un temps! :P ho sento noies!!! però si m'entero d'algu no patiu que us tindré informades!!

petoooooooooooons
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 9:05 pm

fl0reta ha escrit:
Lehara ha escrit:Ei fl0reta ves informan´t que potser ho arrodonirem més d´una!!! Per cert, d´on ets tu?? Encara que penso que em dona igual si em queda bé!!! :-)ok:

Jo no es per desanimar a cap noieta!! però si tot això tira endavant, és com a favor personal i d'amistat de tota la vida, aquesta dona està inactiva des de fa un temps! :P ho sento noies!!! però si m'entero d'algu no patiu que us tindré informades!!

petoooooooooooons

Bueno fl0reta... si de cas li comentes a aquesta bona dona a veure si coneix algú i si això els ho comentes, i ja està... és molt millor això que res, oi?

PD: perdoneu que m'hi hagi posat, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Lehara » dl. nov. 23, 2009 9:47 pm

jajajja!! Buniketa, totes les opinions e idees son benvingudes!! :-)ok:
A més penso que ja et busco per comentar els mateixos posts que tu maquisima!!! jajajajaja!!
fl0reta aixó es veritat, digue-li a aquesta senyora si ens pot recomanar algú.... :-))
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: Neki » dl. des. 07, 2009 1:22 pm

Hola guapisimas!!!

Ya veo que pensando en vestidos, eh???

Claro que si!!!! es de lo mejor!!! yo me lo pasé genial probándome y escogiendo el mio!!! tengo ya unas ganas que llegue marzo para la primera prueba!!!!!!! ::love:: ::love::

Marsal75 no te preocupes por ir sola!!!!! por qué no???? las chicas de las tiendas suelen ser encantadoras (hay bordes, pero la mayoría son un encanto..) y te ayudan muchisimo...
Yo empecé la ruta con mi hermana y cuando ya tenía más o menos decidido el vestido, fui con mis padres, mi suegra y mi hermana, y a escoger mi adorado vestido!! ::love:: ::love::
Pruebate todos los vestidos que quieras, si no es ahora, no lo vas a hacer nunca!!!!! ya verás que bonito que es....
Imatge
Neki
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. des. 07, 2009 3:53 pm

iré con mi madre al final, me lo pidió y no le voy a decir que no... a ella le impusieron un tipo determinado de vestido y a mi me deja más o menos la manga ancha
quiero que lo reviva y de forma libre... además mi madre es tan clara como yo cuando algo no queda bien
hoy mismo me recordaba que hace unos años ella tenia ilusión por una falda plisada larga, fuimos de tiendas las dos, se probo una y yo tan clara como suelo ser le dije: quitate eso que pareces una mesa camilla, solo te falta una ensaladera en la cabeza; o cuando se me viste de verde y marrón que le suelto: a los arboles le queda precioso, a ti no

de ese plan vamos las dos, con lo cual si algo no me queda bien.. pues lo decimos claramente
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Neki » dl. des. 07, 2009 4:55 pm

marsal75 ha escrit:iré con mi madre al final, me lo pidió y no le voy a decir que no... a ella le impusieron un tipo determinado de vestido y a mi me deja más o menos la manga ancha
quiero que lo reviva y de forma libre... además mi madre es tan clara como yo cuando algo no queda bien
hoy mismo me recordaba que hace unos años ella tenia ilusión por una falda plisada larga, fuimos de tiendas las dos, se probo una y yo tan clara como suelo ser le dije: quitate eso que pareces una mesa camilla, solo te falta una ensaladera en la cabeza; o cuando se me viste de verde y marrón que le suelto: a los arboles le queda precioso, a ti no

de ese plan vamos las dos, con lo cual si algo no me queda bien.. pues lo decimos claramente

Entonces es como la mia!!!!
Yo tenía muy claro como quería mi vestido!! asi que tampoco tuve muchas dudas a la hora de elegirlo...; pero igualmente estando entre dos, me dijo muy claro cual me quedaba mejor.
Demasiado claro quizá!!! jajaja!!!La que liamos en el probador el día que fui con ella, fue pequeña..., que bueno!!!! jajaja!!
Pero estoy tan contenta con el vestido ahora!!!!! Me encanta!!! y cada día que lo miro me gusta más!!!!

Ya has empezado a mirar alguno para coger ideas????
Imatge
Neki

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. des. 07, 2009 8:00 pm

me gustan mucho los de núvia de Baraïsa porque son originales, y son con color. Tambien creo que vi algun Bundó que me gustó con color.
La forma más o menos la tengo clara, porque al estar gordita tengo que buscar algo que me disimule mi hermoso cuerpazo.
Imatge
Imatge
marsal75

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants