a les nuvies que duen ulleres, canviareu a lents de contacte

un gran any!

a les nuvies que duen ulleres, canviareu a lents de contacte

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 11, 2009 12:27 pm

és una pregunta en general, pero sobretot a les que duen ulleres, canviareu per al dia del casament a lents de contacte?
jo és que m'ho estic plantejant perque a les fotos es queda millor... encara que les ulleres són més practiques, va ser per aixo que en el seu dia vaig deixar de dur-les, em vaig tornar gandula, pero ara m'ho estic plantejant per al casament. Jo les necessito toriques als dos ulls, no per la graduació de la miopia sino per l'estigmatisme, i aquestes resulten un pel més caretes
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: a les nuvies que duen ulleres, canviareu a lents de contacte

EntradaAutor: fl0reta » dc. nov. 11, 2009 12:55 pm

Marc: Hola marsal75! Li diré a la Núria que es passi per aqui que ella està igual que tu. Ella no en portarà d'ulleres, em sembla que anirà amb lents de contacte.
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: danna4583 » dc. nov. 11, 2009 1:00 pm

hola marsal,
jo també porto ulleres i el dia del meu casament les portaré, ja que no em puc posar lentilles perquè em sequen molt els ulls. potser si que queden millor les fotos sense ulleres, si de cas me les trec en algunes però tinc molt clar que aquell dia les duré. a qui no li agradi que s'aguanti, però aquell dia ja prou esgoatdes quedarem i entre els tacons, la cua del vestit, etc... no tinc ganes de tenir que passar una mala estona per culpa de les lentilles, per això tinc clar que amb ulleres.

Imatge
danna4583

Entrades: 23
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 12:05 am

EntradaAutor: zaarita » dc. nov. 11, 2009 1:10 pm

Pues yo tambien llevo gafas y la verdad es que me lo estoy planteando!!! Sin gafas puedo ir pero voy incomoda ya que estoy acostumbrada a llevarlas y con lentillas pues no voy del todo comoda!!! Pero bueno alomejor ese dia intento ponerme las lentillas y si veo que voy muy incomoda pues voy sin gafas y ya esta! Y si veo que las necesito mucho mucho pues nada en el convite pues me las pogo y ya esta!!
Imatge
zaarita
:: núvia rookie

Entrades: 62
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: fl0reta » dc. nov. 11, 2009 1:29 pm

jo portu ulleres a diari i sense elles em sento perduda, (i en marc sempre vol que em posi lents que diu que estic més maca però.... si no dugués ulleres no seria jo)tot i que el dia del casament duré lents de contacte, no acabo de veure macu el conjunt de nuvia amb les ulleres, potser perquè sempre les duc de pasta, també cal dir que jo no tinc problemes de contacte amb les lents, si tingués algun problema com el que plantejeu, de que es resequen els ulls, llavors duria ulleres, això si! unes de montura blanca (s'hi s'han de dur que es vegin bé i de pasta... millor que millor) perquè com bé digueu ja en tenim prou amb tota la parafernalia.

petons wapissimes!!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 11, 2009 1:33 pm

a mi s'em sequen una mica els ulls, pero 8 hores les aguanto força bé
de totes maneres... les ulleres a una bossa que dugui ma mare juntament amb llagrimes per si de cas
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Raul&Sandra » dc. nov. 11, 2009 2:01 pm

marsal75 ha escrit:és una pregunta en general, pero sobretot a les que duen ulleres, canviareu per al dia del casament a lents de contacte?
jo és que m'ho estic plantejant perque a les fotos es queda millor... encara que les ulleres són més practiques, va ser per aixo que en el seu dia vaig deixar de dur-les, em vaig tornar gandula, pero ara m'ho estic plantejant per al casament. Jo les necessito toriques als dos ulls, no per la graduació de la miopia sino per l'estigmatisme, i aquestes resulten un pel més caretes

Yo estoy como vosotras, llevo gafas siempre... también estava pensando en probar de ponerme lentillas para la boda!! yo no me veo bien con el vestido, toda maquillada wapa y con las gafas!!! nooooooooooooo
Imatge
Raul&Sandra

Entrades: 232
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:40 pm

EntradaAutor: gliff » dc. nov. 11, 2009 2:06 pm

yo llevo gafas, xro me las pongo cuando son imprescindibles, jeje. mi oculista me regaña cada vez q voy!
xro lo tengo muy claro!! yo me pondre lentillas!! con las gafas no me veo, y menos vestida de novia! y nunca me he puesto lentillas, soy mu maniatica con mis ojos!, xro ese dia hare el esfuerzo, xq no me kiero perder nada! :-)ok: si fuera el caso de q al final no puedo con las lentillas kizas si q me plantearia lo de las gafas, xro seria para ciertos momentos. :hmm::
gliff

Entrades: 59
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 11, 2009 2:24 pm

yo o es que voy con las gafas o lentillas o me voy a perder todo todo... a ver si incluso besaria a un arbol en vez de a mi novio
soy un poco miope, pero muy estigmatica
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. nov. 11, 2009 5:59 pm

yo tengo gafas pero las llevo para estar por casa, y cuando cojo conjuntivitis tambien, sino en la vida diaria siempre lentillas y por supuesto en la boda tmb
Yaiza202
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 11, 2009 7:25 pm

Pues yo llevo gafas diariamente, y el día de la boda también las llevaré. Hay varias razones:
1. porque no me quiero perder nada del día de mi boda
2. porque yo soy así, mi novio me conoció así, y me gusto así
3. siempre me las pongo, en cualquier celebración o fiesta, forman parte de mí
4. ni yo ni las personas que me conocen me verían como siempre, no me reconocerían
5. comodidad, básicamente la mía, la de los demás me da igual, no tengo que sufrirla.

Como mucho, puede ser que me las quite en algunas fotografías del reportaje, pero no lo sé, ya lo veremos en ese momento. Creo que buscaré algunas más discretitas, metalizadas, de color, finitas... o con la montura al aire. De pasta blanca tampoco me desagradan... si me quedan bien. No lo sé, ya lo decidiré más adelante.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: danna4583 » dc. nov. 11, 2009 8:08 pm

jo tinc molt clar que portaré les ulleres, també les porto de pasta i de color rosa, el vesiti porta un llaç que pot ser del color que jo vulgui i demanaré que sigui d'un color molt semblant a les ulleres i així no me les hauré de treure, només en alguna ocasió.

Imatge
danna4583

Entrades: 23
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Raul&Sandra » dc. nov. 11, 2009 9:53 pm

marsal75 ha escrit:yo o es que voy con las gafas o lentillas o me voy a perder todo todo... a ver si incluso besaria a un arbol en vez de a mi novio
soy un poco miope, pero muy estigmatica

Jajajaja q graciosa!!!
Imatge
Raul&Sandra

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 11, 2009 10:00 pm

aun hay tiempo, como hasta finales del año que viene no me toca mi revisión bianual, ya veremos si me ha variado algo, y luego decido si me hago lentillas... o voy con mis gafas supermonas
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. nov. 11, 2009 11:03 pm

hola noietes del 2011, aki undel 2010... nenes... jo porto ulleres, m'hi veig sense elles pero no gaire bé... i no vull per res del mon portar-les pel casament... vull posar-me les lentilles pero no soc capaç, se q es questio de practica... pero ho paso tan malament cada cop q ho probo... alguna em pot ajudar????
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: fl0reta » dc. nov. 11, 2009 11:13 pm

petitacampaneta ha escrit:hola noietes del 2011, aki undel 2010... nenes... jo porto ulleres, m'hi veig sense elles pero no gaire bé... i no vull per res del mon portar-les pel casament... vull posar-me les lentilles pero no soc capaç, se q es questio de practica... pero ho paso tan malament cada cop q ho probo... alguna em pot ajudar????

reina!!!! et puc dir que jo al principi pensava com tu però t'haig de ser sincera, són molt comodes de posar i de dur i no es nota gens de veritat, EL primer dia anava amb por per si em faria mal a l'ull o quelcom semblant, però el segon dia ja vaig veure que no em podia fer mal, es posen i es treuen soles, això si sense por i paciencia, que el mundo no se hizo en un dia!!!!

PACIENCIA I SORT!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: Raul&Sandra » dj. nov. 12, 2009 11:42 am

yo cuando tenía 15 años, intenté de ponerme, me las compré y todo, pero el ojo me lloraba, y me hicieron un montón de pruebas, me dijeron que tenía alergia al agua de las lentillas. Me las tube que quitar. Pero me han dicho que vuelva a intentarlo que las cosas han cambiado mucho así que lo intentaré!!!!
Imatge
Raul&Sandra

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 12, 2009 11:46 am

por suerte todo lo referente a la oftalmologia ha cambiado bastante, si te apetece prueba de nuevo, en algunas opticas las pruebas son gratuitas
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: eliytoni » dj. nov. 12, 2009 2:23 pm

yo llevo gafas y seguro q el dia de la boda llevare lentillas.
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. nov. 12, 2009 3:10 pm

el problema no és portar-les el problema és possar-les però pitjor treure-les... ho veis impossible!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca