NÚVIES DEL 2011!!!

un gran any!

NÚVIES DEL 2011!!!

EntradaAutor: celia_javi » dl. nov. 02, 2009 1:28 am

Hola, guapes!!

Em dic Cèlia i em caso l'any 2011 :) Encara queda bastant però... ben mirat... tenim més temps per organitzar-ho tot, i en un tres i no res ho tenim tot a sobre!!

He pensat que aquí podríem anar xerrant totes de manera més centrada, per no desperdigar-nos i conèixer-nos millor. Potser així se'ns farà més fàcil l'espera, perquè jo ja tinc papallonetes a l'estómac! =0-0-)

I abans d'acabar... em presento. Tinc 25 anys i sóc infermera. Visc a Viladecans (Barcelona) amb el Javi, el meu futur marit ::love:: Si tot va bé ens casarem durant la primavera del 2011 al Monestir de Montserrat, i ja sabem que ho celebrarem a la Finca Sesoliveres, d'Igualada. Tot preciós!, almenys nosaltres estem encantats... Quan tinguem la data concreta de l'església reservarem els reportatges de foto i vídeo i el servei de DJ per la festa. Ja en tinc ganes! També tenim clar que volem viatjar de lluna de mel a Canadà, però és tan car... En fi, ja se sap, ara tenim un anyet per estalviar!

Ara només espero poder-vos conèixer per aquí i xerrar de les nostres coses ;) Salutacions a totes!!
Imatge
celia_javi

Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:08 am

Re: NÚVIES DEL 2011!!!

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 03, 2009 11:08 am

Hola Celia!!

Jo sóc la Marta i tinc 34 anys. Visc a Canovelles des de fa una mica més d'un anyet amb el meu xicot i futur marit, en Domingo. Tenim previst casar-nos el març de 2011 per aquí el Vallès. Encara no sabem on, però volem que la ceremonia civil i l'àpat sigui en el mateix lloc per a no marejar la familia, ja que els familiars són gent bastant gran (cosa que farà que no es pasin amb el menjar ni amb la beguda, sino al dia següent tots al metge) i els amics doncs més o menys de la nostra edat.

Aquest cap de setmana comencem a fer la ruta per alguns restaurants per a veure'ls. El dissabte a la tarda anem a un i el diumenge al matí intentarem anar a un altre. Diumenge a la tarda deixaré que el xicot faci el que vulgui (normalment o esta jugant amb la xbox o esta jugant a un joc d'estrategia amb els altres xicots de la colla)

Com tu dius, ens anirem coneixent per aquí, i anirem intercanviant experiencies i nervis
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: eliytoni » dt. nov. 03, 2009 12:54 pm

Hola Marta i Celia.
Jo em dic Eli , tinc 24 anys i visc a Granollers amb el meu futur marit q es diu Toni.
Nosaltres ens casem a Can Oliver de Montornes del Valles el dia 9 de juliol de 2011.
Tenim gairabe clar q els nostres fotografs seran Doble Imatge.
La resta de coses les deixarem x l´any q be, jajajajaja.
Encantada de coinexers a les dues.
Petons :-)(:-)
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 03, 2009 1:15 pm

uyy Eli et tinc ben aprop jaja
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: eliytoni » dt. nov. 03, 2009 2:02 pm

la veritat es q si, son quasi veines, jajajajaja
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: celia_javi » dt. nov. 03, 2009 2:57 pm

Què bé que aneu responent!! :)

Nosaltres tenim la reserva de la finca pel banquet, però fins al gener no ens dónen dia a Montserrat. De moment ja tenim triat fotògraf (***, de Barcelona) i estem mirant DJ's, de manera que poguem reservar-los al gener, quan tinguem segur el dia. A la finca ens van dir que podriem canviar-ho si no poguéssim aconseguir el dia que volem...

Ja us aniré informant, jeje :P I felicitats pels vostres casaments! :P Me n'alegro de que hi hagi més gent del 2011, perquè a mi de vegades la gent en mira una mica raro... :P

Petons!
Imatge
celia_javi

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 03, 2009 3:22 pm

Celia-Javi, tenia entes que qui es casava al Monestir de Montserrat els obligaven a fer tambè el banquet a Montserrat. Me n'alegro que vosaltres ho pogueu fer on vulgueu.

Si la gent mira raro quan dius que et cases el 2011, inclús el meu xicot em diu que vaig molt avançada mirant restaurants per a aquell any, però de la mateixa manera que fa 4 dies que estavem de vacances i 6 que era Nadal.. no ens adonarem i serem ja al 2010 de vacances i aleshores ens agafarà el toro... noooo!!! s'ha de ser previsor i anar molt per endavant del toro
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: happy » dt. nov. 03, 2009 5:15 pm

Has tingut una bona idea Celia-Javi així tindrem un racó per "trobar-nos"! Nosaltres també ens casem al 2011 (encara no sé ni el dia exacte ni el puesto) però tenim com a opcions Sesoliveres, Ca'n Alzina, Mas dels Vivencs, Vila Vallbona! Som de Piera i portem un anyet vivint junts!En principi ens voliem casar al 2010 peero era massa aviat perque comencem tot just ara a mirar cosas així que amb calma ens cassarem al 2011!!! Falta més d'un any i tot i així m'atabalo!! jejejje
happy

Entrades: 19
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 5:59 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 03, 2009 6:04 pm

Happy estem igual noia!!! jo també començo a atabalar-me, i el meu xicot només fa que fer numeros i més numeros... i no dorm amb els numeros... jaja pobret... si abaixant-nos la hipoteca l'any que ve tenim per a estalviar molt
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: celia_javi » dt. nov. 03, 2009 10:20 pm

Òndia!! No havia sentit res d'això de l'obligació de fer el banquet a Montserrat, però vam anar a informar-nos no fa gaire i no ens van dir res. Sí que t'obliguen a altres coses, i algunes són "pijadas", però per la resta... Quan arribi el gener ja us diré millor.

Jo també vaig preocupadilla amb el tema calers, però en fi, d'aquí al 2011... ens queda un any per estalviar tot el que poguem, i el que ens falti... demanarem un crèdit, quin remei. Ens han baixat la hipoteca a la meitat i ara treballarem tots dos de nit, per tant cobrarem un plus i això que guardarem... Això sí, aquest any ni escapades, ni viatges a les vacances, ni sopars fora ni res de res... Res d'extres, i les pagues a la guardiola... Ens hem d'apretar el cinturó! Volem pagar-ho tot nosaltres, tot i que la família ja diu que intentarà ajudar-nos... En fi, ja veurem com va tot, confiem en que bé!! Com ho feu vosaltres?
Imatge
celia_javi

EntradaAutor: ursulasm » dt. nov. 03, 2009 10:44 pm

Holaaaaa wapi!!!

Ostrasss una novia más del 2011 que se casa en Sesoliveres!!! yo también!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::
Estoy tan feliz con nuestra elección!!! es tannnnnnnn bonito el sitio que tengo muxas ganas de que llegue el dia!!!

Nosotros nos casamos el 2 de Julio de 2011, y bueno de momento tenemos escogido el restaurante, a la fotógrafa que és Laura Ruíz y las invitaciones! Poco a poco vamos haciendo cositas, como por ejemplo los detallitos los estoy haciendo yo, para asi ser más personalizado....jejejej

Bueno wapii ya me contarás...!!!

Por cierto tema precios de Sesoliveres que tal t han parecido, t han exo algun descuentillo?? pq a nosotros les costó bastante...pero bueno...

un besitooooo
Imatge
ursulasm
:: núvia experta

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: celia_javi » dt. nov. 03, 2009 10:56 pm

¡Ey, ursulasm!

¿Estás personalizando los detalles? Yo también quería hacer algo personalizado, pero no sé si hacerlo para todos (que creo que más bien lo voy a descartar porque no tengo gracia ni paciencia para eso...) o comprar los detallitos y luego hacer algunos mensajillos o regalos personalizados para los más cercanos. ¿Alguna idea u opinión al respecto?, jeje :P

No tenía ni idea de que hacen descuentos en Sesoliveres. ¿Cómo lo habéis hecho vosotros para que os descuenten? Es que yo tenía entendido que hacían alguna rebajilla si también celebras la ceremonia allí, pero nosotros sólo hacemos el banquete y nos casamos por la iglesia. De momento sólo hemos pagado la reserva y nos han dicho que no se pondrán en contacto con nosotros ¡hasta 3 meses antes de la boda!, ¿así que cómo lo haces para negociar precios?
Imatge
celia_javi

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 03, 2009 11:00 pm

Celia_javi a mi aixo de Montserrat m'ho van dir ara deu fer 5 anys més o menys que una amiga d'una noia a la que donava classes es casava allà.

El tema calers, doncs tambè ens ho pagem tot nosaltres, encara que crec que potser els meus pares s'estiraran i em pagaran el vestit de nuvia, sempre i quan no em passi de preu, pero aixo també implica que si m'ho pagen ma mare té dret a dir la seva. Pero al menys en una cosa estem d'acord, en que no vull anar de blanc (a ella la van obligar a anar de blanc, quan en els anys 70 estava de moda anar de color). Com la hipoteca tambe ens l'han rebaixada i a mi fa dos mesets que m'han fet fixe al lloc on treballo, doncs ens podriem arriscar a demanar un altre prestec... total els dos cotxes estan pagats, i el viatge a Londres que voliem fer l'hem posposat.... i home sortir a sopar fora, ho fem només un dia a la setmana o divendres o dissabte, pero a fer un kebab o al xines... el mes que ell fa nit és el que més s'estalvia, jo treballo sempre de tarda i acostumo a arribar a les 11 de la nit a casa, menys el divendres que surto una micona abans. Intentarem estalviar en el tema invitacions i en els detallets, fent-los nosaltres mateixos o bé anant a una botiga d'aquestes tot a 100 a veure que tenen, total hi ha molta gent que tot aixo acaba en el fons d'un calaix.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: kasia25 » dc. nov. 04, 2009 6:58 am

Jajajaja! és complicat això que et paguin alguna cosa sense dret a dir la seva,eh?? per sort a mi el vestit me'l regala la mva iaia que és un SOL!!!! però els pares si ens ajudaran amb el convit, i evidentment la meva mare no s'ha pogut estar de treure-li pegues al lloc, però com que les seves "pegues" a mi és del que més m'agrada ens casem el 24 de juny del 2011 pel civil a Ca N'alzina!!!! a gust del meu futur i meu!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 04, 2009 8:47 am

per a mi no tenen dret a opinar, els meus pares, sobretot a ma mare, ells ja es van casar fa 35 anys i les coses han canviat molt. Ho unic que la llista de convidats per la meva banda l'haure de fer amb ells, a veure si tenen algun compromis inevitable i quins familiars volen arribar a convidar (encara que sé que ells aixo m'ho deixaran a les meves mans perque el meu pare i jo pensem més o menys igual... poca familia i qui digui que no ve.. un menys)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: happy » dc. nov. 04, 2009 10:37 am

Marsal75 felicitats pel teu puesto fixe noia!!Al meu contracte s'acaba ara al Novembre i m'han dit que no hem preocupi... ja veurem com termina la cosa...
Jo crec que les úniques persones que tenen dret a decidir son els nuvis, es més amb lo testaruda que soc a veure qui pot treurem a mi alguna cosa del cap!Nosaltres ens ho paguem tot, després si algú ens vol ajudar doncs millor però no contem amb això.De totes formes si la meva mare o sogre ens volgués pagar la meitat entenc que es un favor i que no tindrien que decidir res, una cosa es que volguin ajudar-nos i altre que volguin organitzar-ho tot!
Jo estic dels nervis perque la meva parella treballa els dissabtes tot el dia ( es paleta ) i encara no hem pogut mirar cap restaurant, m´ha dit que d'aquí a un mes ja podrem començar però va agafant feines pels dies lliures que té i com li surti un altre feina l'agafarà i em vec al 2010 sense haver mirat res...
happy

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 04, 2009 1:05 pm

la feina es la feina Happy, i sino ves tu sola a mirar restaurants i així quan ell tingui un foradet aneu realment als que a tu t'han fet més de pes. Ell esta pendent de si al desembre li toca treballar tambe els caps de setmana per a suplir un company que agafa vacances. Si es així anire jo sola a veure els restaurants i a ell li explicaré més o menys com son i els que a mi m'han fet més de pes. Total, jo soc la que ha anat a més casaments que ell, i sé que evitar dels que he anat i sé que vull adaptar al meu (les meves cosines tenen un estil i jo tinc el meu)

jo amb qui tinc més perill que es vulgui ficar pel mig es ma mare. com a ella la van mangonejar en el seu (dit per ella mateixa que alehores ella era tonta i feien amb ella el que volien), no vull que em mangoneji amb mi. De fet nomes sap que em vull casar i l'any, pero ni el dia ni el mes. De fet ahir em vaig adonar que el dia que hem escollit es el dia següent a que el meu avi matern moris, pero bè, es llei de vida, algu neix i algu mort.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: happy » dc. nov. 04, 2009 5:11 pm

No, si es veritat i gracies a aquestes feines guanyem uns calerons que falta ens fan!Pero a mi m'agradaria poder tenir mes temps per mirar el restaurant tots 2 ja que de la resta m'encarragaré jo sola...Però bueno, faré com tú la primera ullada jo sola i després el que més m'agradi o els que mes m'agradadin tratar de coincidir amb ell i ensenyar-li...O esperar que acabi amb las feinas.
Quina coincidencia lo del teu avi, però no es pot fer res es l'ho que dius que la vida continua. Aprofita al dia de la teva boda i fes-li un detall a ta mare (o la teva avia si tens...) recordant al teu avi,no?
happy

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 04, 2009 5:23 pm

ja pensava jo en fer un detallet a les dues avies, tant la d'ell com a la meva, perque només ens queden aquestes (esperem que arribin al 2011, perque ja pasen dels 80 anys)
i a les mares també els hi farem algun detallet... s'ho mereixen... ens han aguantat tants anys!! i els que els queden!!! i aguantar als nets jaja (bé encara no n'hi han.. pero si tot va bé hi hauran)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: kasia25 » dc. nov. 04, 2009 10:42 pm

El meu ram serà per la meva iaia!!! ho tinc clarissim! és la persona que més s'ho mereix!!! :-)ok:
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants