Lleidatanes 2011: perruquería i maquillatge

un gran any!

Lleidatanes 2011: perruquería i maquillatge

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 9:35 am

Hola noies!

He posat en el títol lleidatanes 2011, però no vol dir que les d'altres llocs no hi puguin participar ni molt menys, eh? Però l'he destinat inicialment a les lleidatanes perquè voldria començar a parlar dels pentinats i el maquillatge: sabeu què us voleu fer? on anireu? sabeu preus?

Jo, per exemple, i sé que encara és aviat i tampoc tinc vestit, sé que en principi em faré un semirecollit, si pot ser amb bucles a les puntes o tirabuixons (però no els típics de nena de comunió, eh?), potser de l'estil dels de l'Eva Longoria que he vist en algun altre post. La qüestió que més interessant em sembla és que poguem anar parlant de llocs que ens recomanem, que coneguem, opinions...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: Lleidatanes 2011: perruquería i maquillatge

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 22, 2009 1:40 pm

Hola Buniketa!!! doncs el meu pentinat que tinc pensat es molt similar al teu.. ara be, sempre haurem d'esperar al tenir el vestit per acabarlo d'arredoni, pero mes o menys es lo que tinc pensat...
I jo a pentinarme i a maquillarme anire als meus perruquers de tota la vida Alteració d'Imatge, per alli barris nord, que desde que era ben jove el perruquer em deia que em pentinaria ell el dia de la meva boda jajajaja

A veure si es va animant la gent i explica cosetes!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 2:14 pm

Doncs sí, a veure si la gent s'anima...

És que jo no conec gaire perruqueries (bé, sé on són, però no com treballen): el cas és que normalment em pentino i em maquillo jo, em tallo el cabell jo... les meves amigues per cap d'any venien a pentinar-se a casa meva, així que et pots imaginar... Per això busco algú que em recomani bones perruqueries, modernes i fiables, i a poder ser no excessivament cares! Clar que això, pel dia de la boda... és difícil a tot arreu!

Tinc pensat fer un recorregut per les perruqueries i anar de manera continuada a la que més m'agradi perquè al final sigui aquella l'escollida... És que no sé per què em costa trobar algú de qui refiar-me, en aquest sentit...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » dj. oct. 22, 2009 2:19 pm

Wpes!!!

us poso una foto del meu pentinat......i del meu makillatge...
a mi em va pentinar i makillar la meva peluquera....

EL MEU PENTINAT
DSC_8101.jpg

EL MEU MAQUILLATGE
DSC_8104.jpg

espero que us agradi...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 22, 2009 4:51 pm

hola noies faig la meva aportació. A mi em va pentinar la Cecília, d'Alguaire, si en tingués que recomanar alguna de Lleida us recomanaria la que anaba abans la de princep de Viana que es diu Perruqueria Querol, fan uns recollits molt bonics i està molt bé de preu, i per la boda de ma germana vaig anar a una perruqueria de Mollerussa que es diu aquaimage, és una perruquera molt moderna i és una miqueta més car que la de Lleida i la Cecília però tampoc tant eh. En qüestió de maquillatge ho vaig tenir molt clar vaig anar a Sara Buira, allí hi treballa una noia que es diu Montse que és del meu poble i ho fa superbé, bé totes ho fan bé però jo sempre demano que m'atengui la Montse. Doncs em va maquillar superbé el dia de la meva boda, és una miqueta car però val la pena pq et dura fins l'endemà el maquillatge. Són 30€ la prova+120 si et vénen a maquillar a casa, si et vas a maquillar allí crec que és més barat, no ho sé segur ho haureu de preguntar si ho voleu saber.Us deixo la foto del meu recollit.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 22, 2009 5:06 pm

L'única foto de la boda que es vegi millor el recollit és aquesta, les altres són fetes de lluny i ampliades no es veuen bé, portaba vel però quan vaig entrar al convit me'l vaig treure.
carlina

EntradaAutor: J&M2011 » dj. oct. 22, 2009 5:22 pm

Hola noies!! doncs jo també estic buscant perruqueria, perquè encara no he trobat cap que m'agradi gaire... seguire buscant que encara queda temps!! jejeje

en tema de maquillatge, jo també optaré per sara buira, sempre que hi he anat m'ha maquillat una noia que hi treballa i ho fa molt be, aixi que demanaré que m'ho fagi ella!
J&M2011

Entrades: 11
Membre des de: dt. set. 29, 2009 7:39 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 5:31 pm

Ei! Jo també havia pensat en la Sara Buira pel maquillatge, pel que es veu a la web ho fa molt bé; a més, jo porto ulleres i el dia de la boda també les duré (segurament les compraré de montura a l'aire o amb una montura metàl·lica molt fineta i de color), per tant, no me la vull jugar i prefereixo pagar una miqueta més i anar a una maquilladora professional per estar el millor que es pugui... (home, tampoc demano miracles, eh? pero si un apanyillo, jejeje :-) )

Crec que un dia d'aquests demanaré hora per anar-hi i fer alguna prova (je, com si hagués d'anar a algun casament, bateig o alguna cosa especial) o simplement parlar amb elles. M'ho recomanes, Carlina? Tu com recomanes que ho faci, això...?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 22, 2009 5:34 pm

Hola wapes!!

He vist per aqui que totes teniu idees de semirecollits...jo us poso el meu recollit que va ser sencer a vere que us sembla :-)ok:
em van pentinar a la perruqueria de sempre, ja que la perruquera es amiga meva desde fa molts anys jejeje. Està a pardinyes.
EL maquillatge me'l va regalar ma germana a Sara Buira, i la veritat es que un 10!!! la maquilladora també era amiga de ma germana i em va agaradar motissim!!!

Aqui no es veu gaire be i he intentat agafar captures pero no se si podreu apreciar-ho.
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 5:38 pm

Molt bé, Evie! Anaves guapíssima...!

I la perruqueria? Em pots dir quina és, preus, tractes, si és moderna...? Si vols m'ho pots enviar en privat, eh?

Pel que fa a la perruquería, una a la que he anat alguna vegada i no està malament (però tampoc penseu que és molt barata) és la Marta Farran. La coneixeu? Hi ha alguna núvia que hagi anat allí?

Algunes altres de renom per aquí són Rafa Cebado i Raffel Pagès. Què en sabeu? Quines altres perruqueries coneixeu que estiguin bé? Sabeu si les perruqueres també van a casa? Per a mí que la maquilladora vagi a casa és fonamental, si la perruquera també ho fés seria genial...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 22, 2009 5:45 pm

Ja tens el privi buniketa :-) :-)

La maquilladora si agafes el pack de domicli si q hi van....les perruqueres depenen...a mi no em va fer falta...al ser recollit vaig anar a primera hora mes o menys i ja esta!!!
Imatge
Evie

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 5:58 pm

Moltes gràcies Evie, :-)ok: ara me'l miraré.

el cas és que jo segurament em casaré a la tarda, vull semirecollit i tinc tant cabell que em pesa molt: aleshores se'm desfà ràpid: per això vull anar-hi amb temps, a la perruquera que m'ho hagi de fer aquell dia, perquè em conegui a mi i les característiques i dificultats del meu cabell.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 22, 2009 6:06 pm

Claro!!!

Aprofita les proves de pentinat per deixar-ho tot ben lligat i que realment aguanti tot el dia i nit..jejejje
Imatge
Evie

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 6:09 pm

Per cert Evie... no m'ha arribat cap privi!!!!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-(
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 22, 2009 6:26 pm

ostres!!!! ultimament em passa aixo dels privis..q no els hi arriba....probo un altre cop a vere
Imatge
Evie

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 22, 2009 6:48 pm

Buniketa si que t'ho recomano que hi vagis a Sara Buira primer a parlar i t'informaràn de tot i després i vagis a fer una prova de maquillatge. Però encara falta pel teu casament i et diràn que la prova te la pots fer dos mesos abans o unes setmanes abans, ma germana va anar-hi 3 setmanes abans del casament. I si la prova pot coincidir en que aquell dia tinguis un bateig, comunió o inclús una altra boda doncs millor encara pq així a més que el podràs lluïr veuràs si et dura o no, a veure durar-te et durarà més el dia de la teva boda pq et fiquen una ampolleta que és com un fixador del maquillatge.Ara bé t'has de preparar la pell per la boda, t'has de fer neteges de cara i això ho tens que començar com a mínim 6mesos abans de la boda. Ah pensa que per agafar hora per anar-hi o has de fer amb una setmana de temps i si són dues encara millor. Ja veuràs que quedaràs molt contenta!
Ah i la meva perruquera si que em va venir a pentinar a casa però em vaig anar a marcar el dia abans. No em va cobrar rés pq quan es casen les seves clientes li fa aquest regal el recollit gratis.
carlina

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 7:21 pm

Evie, moltes gràcies per tot, les posarem a la llista...

Carlina, merci per la informació, les neteges i els tractaments facials també te'ls vas fer allí o vas anar a algun altre lloc? És que a més m'he de fer la depilació facial, el que passa és que no em puc fer la làser i clar, això s'ha de fer abans del casament, perquè si ho faig el dia abans tinc por de les abrasions i que se'm posi la cara roja, no sé si m'explico... aleshores, m'agradaria fer-ho tot al mateix lloc.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 22, 2009 7:46 pm

Si jo m'ho vaig anar a fer tot allí, són molt professionals quedaràs satisfeta. Però si vols pots anar a un altre lloc a fer-t'ho i allí només t'hi vas a maquillar, tinc dos conegudes que ho han fet així. Et passo la web i podràs veure tot el que fan: www.sarabuira.com
carlina

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 22, 2009 11:07 pm

Jo ara dic semi recollit i potser després es diferent... pero sempre hem dit amb el meu perruquer que els recollits totals no em queden massa be, molt millor semis... pero ves a saber... em fara les proves que calgui tinc confiança maxima amb ell, i també hem maquillaran allí!! me l'estimo un munt jajajaaj

Per cert, totes maquisimes noies, quins recollits i molt finetes maquillades que reguapes les lleidatanes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 23, 2009 12:52 pm

A mi m'agraden molt els semirecollits, crec que el semirecollit queda bé a tothom. També he portat recollits sencers, m'agraden especialment aquests que són com a "despentinats": és que jo tinc el cabell arrissat i crec que em poden quedar bé de les dues maneres: tot i axò, preferiria el semirecollit, em fa l'efecte que m'hi trobaria més còmoda. No ho sé, serà qüestió de parlar amb la perruqueria, a veure què.
Imatge

Imatge
buniketa

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants