Cerimònia a la platja

un gran any!

Cerimònia a la platja

EntradaAutor: sandru » dv. jul. 10, 2009 9:28 am

Hola a totes!

Sóc "novata" en aquest fòrum, el cas és que fins fa poquíssim no tenia intenció de casar-me però alguna cosa ha canviat... jejejje
No hem près cap decisió encara, vull dir que no tenim data ni res però tenim ganes de fer una cerimònia a la platja, ho sigui un casament a la platja. No sé si heu assistit a algun i m'agradaria si poguessiu ajudar-me, sé que s'han de demanar permisos... Mirant per internet només he trobat un lloc a Tossa de mar que en facin, a l'Hotel mar Menuda però és que no sé, m'agradaria alguna opinió pq tampoc sé ni per on se'n van els preus ni res..

Una alternativa seria anar directament amb un assessor i que s'ocupessin ells de tots els permisos, els preparatius... buscant buscant, la que + m'ha agradat és la web de la Maria Fort, té un gust.. algú l'hi ha fet fer a ella el seu casament?? com anat? preus?¿

Gràcies i espero q algú pugui donar-me un cop de mà.
sandru

Entrades: 4
Membre des de: dc. jul. 08, 2009 2:32 pm

EntradaAutor: sushy » dv. jul. 10, 2009 11:25 am

Hola Sandru,

Crec que et puc ajudar una mica, pero primerament d'on ets???? Jo vaig anar a un casament fa poc a la platja de Roses, l'hotel es diu terraza, pero clar no és l'hotel qui va organitzar la cerimònia a la platja. La nuvia va contractar una organitzadora de casaments i va ser l'organitzadora qui ho va gestionar tot, i va demanar els permisos a l'ajuntament, crec que aixo ronda sobre uns 300€, pero segur segur no ho se.
De totes maneres lo dels permisos no crec que sigui molt complicat, tot es anar a l'ajuntament i parlar amb el responsable i posteriorment amb el jutje o alcaldessa a veure si volen anar a la platja a fer la cerimònia (havent signat oficialment entre setmana)
La veritat esque va ser moolt molt bonic, i cal dir que no totes les platjes serveixen (La de tossa si), lo que jo también vaig veure l'hotel de tossa que tu dius i bueno....hauríes de contractar un bon fotògraf pq n'hi han detalls que es veuen a les fotos de fons bastant lletjos. Lo bo de l'hotel de Tossa esque ells si que s'encarreguen de demanar els permisos, i com a mínim aixo es una cosa menys de la que t'hauríes de despreocupar i no haver de contractar una organitzadora.

Bueno, espero haverte ajudat encara que sigui una mica.

Sort!"!!!
sushy
:: núvia experimentada

Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

EntradaAutor: sandru » dv. jul. 10, 2009 1:53 pm

Hola Sushy!

Gràcies x intentar ajudar... la veritat és que ho veig complicat, sort que som pocs de família i seria + senzill d'organitzar.

Doncs sóc de la Bisbal i aquesta alternativa a Roses la desconeixia, serà qüestió de tenir-ho en compte. Ja veus que està tot mlt peix, de moment només estem mirant els aspectes principals, almenys tenir un xic controlat quin tipus de casament volem, la zona que ens seria + adient... tal com he dit al post no tenim pensada ni la data, tan pot ser pel 2011 com 2012, el 2010 ja el descartem directament pq avui dia per tot et demanen almenys anar amb un any d'anticip..

I sí suposo que ho hauríem de fer així tal com tu m'has comentat, contractar una organitzadora. A mi em va agradar moltíssim la web de la Maria Fort, a+a+ amb l'avantatge que em queda relativament aprop d'on vivim. El principal inconvenient suposo que serà la part econòmica... fa tota la pinta de ser car però no ho sé, a veure si tinc sort i algú en sap alguna cosa i m'ho pot comentar...

De totes maneres, s'agraeix l'ajuda. Mltes gràcies Sushy!
sandru

EntradaAutor: sushy » dv. jul. 10, 2009 10:10 pm

Bueno, la data tan fa quan sigui, nosaltres som del 2011!!! imagina't, encara ens queda i molt per fer, sort que en tenim temps per fer-ho com volguem.
Lo important es que la idea principal la tingueu i la finalitat d'aquesta es fer-ho a la platja. Jo no se lo que cobrarà Maria Fort, pero aquesta que jo et dic li va cobrar uns 500€ per l'organització (que realment no es van tenir que preocupar de res!), i apart els 300€ o així dels permissos de la platja. De totes maneres, segur que d'aqui poc començen les fires i n'hi hauran un munt d'organitzadors/es, no et quedis amb el primer que vegis, que tal com estan ara les coses amb el tema de la crisis, n'hi han d'empreses molt bones i a bon preu.

Que tinguis sort!!!
sushy

EntradaAutor: sandru » dv. jul. 10, 2009 10:37 pm

Gracies pels anims! Tindrem en compte les teves recomanacions..
Aniré explicant l'evolució quan es presentin canvis.

salutacions,
sandru

EntradaAutor: ruthi » dg. jul. 12, 2009 11:16 am

Hola noies!!!! jo també em vaig mirar de casar-me a la platja... només has de tenir en compte que de mitjans de maig a mitjans de setembre no et podràs casar, ja que la platja és pública i no la tanquen per un casment per més que paguis...

jo no sé quan deu cobrar la Maria Fort, però té bastanta bona fama, així que no crec que sigui barata.... pregunta-ho, si li envies un correu te'l contesta de seguida (ho sé perquè m'he estat mirant els nuvis personalitzats amb ella)

una abraçada noies!!
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. jul. 13, 2009 9:45 am

Ni idea no puc ajudar amb aixó, m'imagino que una organitzadora no sera barata. I no he mirat de casarme a la platja perque no m'acaba d'agradar la idea, habeure si et poden ajudar
Yaiza202
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 14, 2009 2:55 pm

Hola sandru,

D'on ets? Més que res pq el lloc que et puc suggerir jo no ser si et queda lluny. Et puc ajudar pq justament jo m'hi caso a la platja. Em caso a un hotel de l'Ametlla de Mar que es diu Hotel Ametlla Mar per xafardejar la web i al guianupcial surt un video on parla la responsable de bodes l'Olga Safont. Nosaltres no hem hagut de demanar cap permís, pq és una cala que té l'hotel d'ús quasi exclusiu. Dic quasi exclusiu pq com bé t'han dit de privades, privades no n'hi ha o no em consten. I dic también d'ús quasi exclusiu pq hi ha un parell de xalets que hi donen a la cala i a vegades hi bé altra gent. Però no és massa concorreguda. también suposo que depén de l'època de l'any en que t'hi casis que hi hagi més o menys gent. Jo em caso a l'abril i quan hi vaig anar a la mateixa data que la boda (finals d'abril) no hi havia ningú pràcticament, ni tan sols a l'hotel pq tampoc es temporada alta, alta...

A més ella delimita una part de la caleta i vigila que ningú s'hi posi a tocar. también hi passa una ruta i s'hi aquell dia algú hi passa els desvia pels jardins de l'hotel que donen a la cala.

Tenen un acord amb l'ajuntament i a més t'hi pots casar en directe. Vull dir que no cal que vagis dies abans a l'ajuntament o jutjat a firmar papers i allí fer el peripé, sinó que et cases en directe allí. Allí firmes els papers oficials i tot. Un concejal es desplaça a l'hotel i no et cal pagar un mestre de cerimònies. I no et costa res de peles. Només quan l'expedient matrimonial has de demanar casar-te per diligència a l'ajuntament de l'Ametlla de Mar. A ells com que els agrada que s'hi casi gent al municipi fiquen totes les facilitats. Però si la teva idea era contractar un mestre de cerimònies también ho pots fer, eh? Jo es que a mi la idea de casar-me en directe com es fa a l'esglèsia em va deixar prendada pq es una cosa que trobava a faltar de les cerimònies civils celebrades en llocs extra oficials.

Ja t'he dit que no sé si et cau lluny, però et puc assegurar que és molt maco i val la pena. La noia que ho porta hi posa moltes facilitats i s'adapta a tot el que pot.

No sé si t'he pogut ajudar, però aquí t'he pegat la parrafada!!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

Re: Cerimònia a la platja

EntradaAutor: dory » dv. set. 18, 2009 11:55 am

Sandru, nosaltres, la primera idea era com la teva; voliem celebrar-ho a la platja.
Vam mirar el mar menuda i ens va dir la noia que per juny ( fins al 15 ) es podia pero que hi hauria gent i això no ho podien evitar, així que poca exclusivitat; lo que es l'hotel no ens va acabar de convencer massa..
Despres también hem mirat el hotel costa brava a platja daro i et casen a les roques ( www.hotelcostabrava.com) a les fotos hi ha algun exemple
també está el Silken park hotel platja d'aro i la cerimonia ja no es a la platja pero veus el mar, el tens enfront.
Aviam si et serveix, referències hi ha molt poques, no son llocs pel que veig massa usuals de casaments pero es veu maco.
Nosaltres ara hem canviat la idea ja que és molt maco l'entorn que hi ha a la costa brava però despres lo que és el lloc, no hem trobat cap que ens acabi de convencer

espero haver-t'he ajudat en algo!
muaaaks
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: sushy » dv. set. 18, 2009 12:54 pm

Nosaltres la nostra idea en principi era fer-ho a la platja, xo la meva cunyada que es va casar a l'abril ens va sorprendre a tots i ho va fer allà. Aixi que per no repetir optem per fer-ho en un lloc envoltat de naturalesa, pero lo que si tinc clar es que contractaré un PRE BODA amb el fotògraf i ens tornarem a posar els vestits i farem la sessió de fotus a la platja. Es una manera de treurem la "espinita" de les fotus a la platja que era lo que mes m'agradaba
Imatge
sushy

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. set. 18, 2009 12:58 pm

Quedan preciosas las fotos en la playa por la arena,dentro del agua..e visto reportajes y quedan preciosos
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: dory » dt. set. 22, 2009 1:23 pm

SANDRU, que tal! has trobat algo ja? sobre lo de la platja, si tens novetats fes-m'ho saber!!
petonets!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Toni » dc. set. 23, 2009 8:47 am

Us poso el vídeo de la entrevista a Olga, de Ametlla Mar Hotel, que us poden organitzar el casament a la platja:

http://www.guianupcial.tv/video=741
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: irenebarcelona » dc. set. 23, 2009 3:04 pm

Hola jo em caso aqui a hotel amella de mar!! el 22 de maig!!
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 23, 2009 3:32 pm

irenebarcelona ha escrit:Hola jo em caso aqui a hotel amella de mar!! el 22 de maig!!

Hols irene!! Em fa molta il·lusió trobar gent que es casa al mateix lloc que jo. De moment només n'he conegut una i no és pel foro... Per això m'alegra saber que tu també ho fas allí. Com va anar que ho triéssiu pq veig que pel nick deus ser de barcelona...

Jo m'hi caso el 24 d'abril. Un mes abans que tu... :-)
nupubo

EntradaAutor: irenebarcelona » dt. oct. 20, 2009 5:10 pm

ale ara ho veig bueno ja estem parlant en l´altre post pero si vols también podem parlar en aquest!! Jo también vaig mirar per la costa brava pk tinc casa allà pero hem sortia mes car! a l´hotel amella esta super be!! tu has agafat allà al dj?
Imatge
irenebarcelona

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 6:06 pm

irenebarcelona ha escrit:ale ara ho veig bueno ja estem parlant en l´altre post pero si vols también podem parlar en aquest!! Jo también vaig mirar per la costa brava pk tinc casa allà pero hem sortia mes car! a l´hotel amella esta super be!! tu has agafat allà al dj?

Jejejee.. També et vaig saludar per aquí... No me'n recordava... :-)

Sí. Bueno encara hem de parlar de qui ens ho farà, però l'agafem dels que te ella contactats pq a més sabem que ja té aparaulat que si s'allarga més el ball o a la disco que ens fa un preu tancat... I vosaltres?
nupubo

EntradaAutor: irenebarcelona » dt. oct. 20, 2009 6:12 pm

ara l´hi he escrit un correu a la olga perguntant quina diferència hi ha entre un i l´altre dj
tens fotograf?
Imatge
irenebarcelona

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 6:54 pm

irenebarcelona ha escrit:ara l´hi he escrit un correu a la olga perguntant quina diferència hi ha entre un i l´altre dj
tens fotograf?

Sí. Hem agafat els d'Alcolor. Treballen molt bé. Fan unes fotos... I a més eren molt naturals que és el que busquem. No busquem coses sofisticades ni coses massa modernes...

Heu anat algun dia a veure una boda a l'hotel?
nupubo

EntradaAutor: irenebarcelona » dt. oct. 20, 2009 7:38 pm

no, no hi he anat mai!.... jo m´ha agafat aquest fotograf http://www.fotografoboda.net/detalles.html la veritat es que ens va agradar molt i esta molt be de preu!!

de lo dels dj se que whi han 2 preus pero no se la diferència
Imatge
irenebarcelona

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants