HOLA!!

un gran any!

HOLA!!

EntradaAutor: GPG » dt. juny 02, 2009 8:44 am

Hola noies!!
Fa temps que miro el fòrum, però fins ara no podia dir que també sóc: NUVIA DEL 2011!!
Aquest cap de setmana m'ha demanat per casar-nos, i encara sembla que estigui als núvols!! ::love::
Ara estic molt perduda perquè no sé quins passos s'han de seguir: quan es pot començar a mirar restaurant,...
Com ho porteu vosaltres?
GPG
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dt. juny 02, 2009 10:36 am

Hola GPG, pues mira hay gente que ya esta mirando restaurantes, todo depende de si el restaurante que quieres es muy solicitado, entonces si seria conveniente ir mirandolo ahora o despues de verano, sino es muy solicitado con un añito antes de la fecha yo creo que vas bien! Tambien depende si te casas por la iglesia o por lo civil puesto que por la iglesia y vuelvo a lo de antes...si es solicitada tendrias que reservarla ya o en cuanto salieran las listas. Yo me caso entre mayo y julio del 2011 jaaj aun no cerramos fecha hasta final de este año y no e visitado nada solo por internet para a la hora de decidirme tenerlo todo claro. Internet hace maravillas en un largo plazo!!
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Re: HOLA!!

EntradaAutor: ShuRa » dt. juny 02, 2009 11:02 am

GPG ha escrit:Hola noies!!
Fa temps que miro el fòrum, però fins ara no podia dir que també sóc: NUVIA DEL 2011!!
Aquest cap de setmana m'ha demanat per casar-nos, i encara sembla que estigui als núvols!! ::love::
Ara estic molt perduda perquè no sé quins passos s'han de seguir: quan es pot començar a mirar restaurant,...
Com ho porteu vosaltres?

Bienvenida!!!!!!!!!!!!!

Yo mejor no te digo nada jajaja pq ya tengo hasta reserva en el restaurante jajajaja

Las demás chicas, empiezan a mirar restaurantes :)

Primero échales un vistazo por internet y hazte un listado :) Les pides info por tlf o mail, y luego a empezar la ronda de visitas jejejeje

Como te dicen por aquí, si buscas algo concreto o según qué fechas, mejor no dormirse demasiado :)

Yo tendría algo miradito, y acabar de rematarlo en las ferias que se avecinan en septiembre y octubre :)

De nuevo bienvenida!!!! y ya nos irás contando más cositas jejeje
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: GPG » dt. juny 02, 2009 11:43 am

Jo ja tenia algun restaurant preferit, però encara no n'hem parlat, és tot tant recent!!
Alguna nuvia de Girona? Qui sap restaurants per Girona o rodalies? Que no sigui el Mas Sola, perquè allà s'hi va casar el meu germà, i tampoc vull repetir...
Us ha costat molt decidir el lloc? O quan el veus ja saps que ho vols celebrar allà?
GPG

EntradaAutor: judit_85 » dt. juny 02, 2009 2:18 pm

Hola GPG nosotros tambien somos del 2011 y estamos comenzando a mirar restaurantes. Lo primero que hemos hecho es pedir informacion de los menus por mail. Solo hemos ido a mirar el Mas de Sant Llei. Nos queremos tambien esperar a las ferias pq alli es donde mas ofertas puedes encontrar. Felicidades :-///: :-///:
Imatge
judit_85

Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 11:18 am

EntradaAutor: PATYALE » dc. juny 03, 2009 10:21 pm

Hola wapa!!
De antemano FELICIDADES!Yo te puedo decir k ya tengo el restaurante eligido solo me falta reservar que supongo q este domingo o el q viene cae!, Nosotros fuimos a ver en persona todos los restaurantes que nos habian gustado por internet entre abril y mayo...porque yo almnos quiero ir con tiempo porque tngo fecha elegida y no me gustaria tenrla q cambiar! :--( Y bueno yo sabia que escogeria el que he escogido porque solo entrar ya supe q me casaria alli, nose como describirtelo pero lo notas! ::love:: Bnu yo si lo note y me parece q la mayoria d nosotras nos pasa jeje! :-)

Pero es lo que dicen las chicas que si no es un restaurante o iglesia muy demandado vas con tiempo de ir mirando o esperarte para reservar cuando te falte un año!Je! pero seguro que no te podras resistir a ir mirando por internet los diferentes sitioss!! :-.:·::

Un besitooo!
PATYALE
:: núvia experimentada

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: GPG » dj. juny 04, 2009 9:15 am

Doncs tens rao PATYALE, perquè tot és molt recent, però jo ja vaig mirant cosetes per internet!! Em sembla que és inevitable fer aixó!!
He demanat menus a alguns llocs i m'han dit que vaig massa aviat, que m'esperi fins a finals d'any... Però jo no em vull arriscar!!
Jo he mirat el calendari del 2011 i m'agradaria casar-me el diumenge 24 d'Abril. Sabeu si fan casaments siguent setmana santa? :o-o:
GPG

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. juny 04, 2009 11:44 am

GPG ha escrit:Doncs tens rao PATYALE, perquè tot és molt recent, però jo ja vaig mirant cosetes per internet!! Em sembla que és inevitable fer aixó!!
He demanat menus a alguns llocs i m'han dit que vaig massa aviat, que m'esperi fins a finals d'any... Però jo no em vull arriscar!!
Jo he mirat el calendari del 2011 i m'agradaria casar-me el diumenge 24 d'Abril. Sabeu si fan casaments siguent setmana santa? :o-o:

GPG e leido por aki niñas que se quieren casar también por semana santa del 2011 (por la iglesia) y tenian las mismas dudas que tu y les han dicho que no, que en semana santa no casan y tienen que mirarse otra fecha, si es boda civil...supongo que si pk no tiene que ver nada, es una fiesta religiosa, igualmente asegurate!
Dreams0411

EntradaAutor: Nina26 » dv. juny 05, 2009 4:38 pm

Yo en principio me caso el 23 de Abril de 2011, en plena semana santa... dede un principio no teníamos pensado carsarnos por la iglesia pero la gente nos ha dicho que en semana santa no casan. Por lo civil donde hemos mirado hasta ahora no hay problema.... :-)
Nina26

Entrades: 117
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 2:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: anetta » dl. juny 08, 2009 4:31 pm

Holaa a totesss!!Em dic Anna i despres de molt temps xafardejant el forum m decidit per registrarme....
Nosaltres encara no tenim decidit el dia ni res,pero comemençem a tenir el gusanillo de casarnos.Nose si per el 2011 o ke pero esperem k si...Falta tant de temps,encara k kuant es tracta d'aixó mai es molt.
Es un plaerrr compartir-ho amb totes vosaltres.
Un petonet ens anem veient!!
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: PATYALE » dl. juny 08, 2009 7:14 pm

anetta ha escrit:Holaa a totesss!!Em dic Anna i despres de molt temps xafardejant el forum m decidit per registrarme....
Nosaltres encara no tenim decidit el dia ni res,pero comemençem a tenir el gusanillo de casarnos.Nose si per el 2011 o ke pero esperem k si...Falta tant de temps,encara k kuant es tracta d'aixó mai es molt.

Primer de tot!FELICITATS!!Encantada que hi hagi una mes del nostre any!
Ja saps qualsevol cosa x aki strem!

Petonss!
PATYALE

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dt. juny 09, 2009 11:01 am

anetta ha escrit:Holaa a totesss!!Em dic Anna i despres de molt temps xafardejant el forum m decidit per registrarme....

Jejeje otra mas! pokito a poko vamos saliendo todas, practicamente todas las del 2011 que andamos por aki o ya hemos roto la barrera de los 2 años o keda na de na! asi ke ya no queda tanto...lo justo pa ir planeandolo con total trankilidad!
Dreams0411

EntradaAutor: anetta » dt. juny 09, 2009 2:45 pm

Hola a todas encantada de conocerossss!! :-)
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dg. ago. 09, 2009 8:47 pm

anika,
he llegit en un altre post, que t'agradava can marlet, i que seguieu buscant.... si us agrada aquest tipo de finca i la zona del montseny.... et recomano que miris a MAS CAN FERRER, és preciós ( és on em casare´el prox agost! ). i per aquesta zona n'hi han forces d'aquest estil, així que si necessites informació... ja saps!

eii i això serveix per totes ehhh, i benvingudes!!!!
Imatge
xuxuneta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: sushy » dl. ago. 10, 2009 2:54 pm

Heyyy cada cop som mes!!! m'agradaaa >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: Anneta y xunxuneta benvingudesssss :-)

Xunxuneta, no et dire res que ja no t'hagin dit les companyes del forum, tot depen de si ja tens idea fixe de la data i d'on ho vols fer, si fos aquest cas no esperar gaire per no quedarte sense, i sino, jo también et recomano que t'esperis a les fires (Setembre / Octubre que en sortiras ben plena d'info!!)
Nosaltres no tenim una data clara, però si un lloc que ens agrada molt.
Lo que si pots anar fent es mirar llocs per internet, i dels que mes t'agradin demanar per mail els preus (que la majoria per donar preus de menus no et solen dir que no, tel's envien sense cap problema), i un cop els tinguis valores si s'adapten al vostre presupost i posteriorment aneu a veure'ls.
Nosaltres començarem al Setembre (bueno anirem a veure aquest que tant ens agrada), esperarem a l'Octubre a les fires i despres decidirem i donarem paga i senyal. Pero que cada un s'ho monta i va al ritme que vol. I no creguis que anem tan adelantades!!! N'hi han molts llocs que ja tenen mooooltes reserves pel 2011!!!! (jo hem vaig quedar al.lucinada) i el temps corre!!! jejejej
sushy

Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. ago. 10, 2009 10:44 pm

sushiiiii

que jo ja ho tinc casi enllestit! je je aixx que no m'has llegit bé! nosaltres ens casem el 28 d'agost del 2010 a mas can ferrer, i em concretat el catering amb MAGNOLIES.

jo us recomanava aquest lloc si buscaveu finques a la zona del Montseny.

vinga noies, ens veiem.
Imatge
xuxuneta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: sonia_trs » dt. ago. 11, 2009 11:48 am

Enhorabuena!!! por lo demás pocos consejos te puedo dar más que no te hayan dado.
Yo soy de mayo-junio 2.011 hemos visto restaurantes en persona, unos 5 o 6, pero pq veo fotos por internet y busco y ya no me gusta nada después de ver Mas Solers!!! Así que seguramente nos casemos ahí, y lo celebremos en sitges la ceremonia.
Pero tu tranquila, que por más prisa que te quieras dar... en muchos sitios como me pasa a mí no aceptan reservas para el 2.011 aún.

Por otro lado ya tengo el vestido! jeje

Bueno, que disfrutes mcuho de esta "aventura" y lo compartas con todas nosotras!!
sonia_trs

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: Dreams0411 » dt. ago. 11, 2009 1:43 pm

sonia_trs ha escrit:Enhorabuena!!! por lo demás pocos consejos te puedo dar más que no te hayan dado.
Yo soy de mayo-junio 2.011 hemos visto restaurantes en persona, unos 5 o 6, pero pq veo fotos por internet y busco y ya no me gusta nada después de ver Mas Solers!!! Así que seguramente nos casemos ahí, y lo celebremos en sitges la ceremonia.
Pero tu tranquila, que por más prisa que te quieras dar... en muchos sitios como me pasa a mí no aceptan reservas para el 2.011 aún.

Bueno, que disfrutes mcuho de esta "aventura" y lo compartas con todas nosotras!!

Hola guapaaa, pues segun tengo entendido yo si suelen aceptar con este tiempo de antelación para las reservas del 2011, mas que nada por que los más previsores ahora es cuando empiezan a reservar, pero bueno..todo sera preguntarlo.
Por cierto...que es eso de que ya tienes el vestido?? jaja no te esperas a ver las coleciones de nuestro año?
Dreams0411

EntradaAutor: Nina26 » dt. ago. 11, 2009 3:54 pm

sonia_trs ha escrit:Enhorabuena!!! por lo demás pocos consejos te puedo dar más que no te hayan dado.

Hola! Cada lloc és un món.. jo ja tinc reserva per abril de 2011 i quan vaig anar a informar-me, sobre juny, em van dir que ja tenien reserves per juny-setembre de 2011! vaig al·lucinar!!

Tens vestit ja?? jo ara estic mirant les col·leccions de 2010 que van sortint per internet i suposo que començaré a provar-me alguna cosa cap a febrer-març... De moment m'agrada molt la nova col·lecció d'Aire i com em caso a l'Abril no vull arriscar-me a esperar-me a la col·lecció de 2011 per si deprés no m'agrada cap! :-)

Vosaltres quan començareu a mirar?
Imatge
Nina26

Entrades: 117
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 2:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sonia_trs » dt. ago. 11, 2009 5:11 pm

Nina26 ha escrit:

Vosaltres quan començareu a mirar?

A que et refereixes?

Per cert, a quin restaurant et cases???
sonia_trs

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat