Autor: Olguiky » dg. nov. 13, 2011 12:17 pm
Autor: MyK » dl. nov. 14, 2011 12:41 pm
Olguiky ha escrit:Quina passada els cotxes que heu posat! Són súper xulos. A mi m'agradaria també llogar-ne un així que fos una mica especial. Al meu xicot li agraden molt tots aquests cotxes clàssics que surten a les pelis americanes (sempre diuen "tengo un... del 78" i coses així). I m'agradaria llogar-ne un: ja he vist algunes pàgines a internet que en lloguen. Però ell diu que hi anirem amb el seu megane vell i atrotinat. Em sembla que m'hauré de plantar o fer-ho per sorpresa.
Autor: miressss » dl. nov. 14, 2011 5:36 pm
Autor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 12:16 pm
MyK ha escrit:Olguiky ha escrit:Quina passada els cotxes que heu posat! Són súper xulos. A mi m'agradaria també llogar-ne un així que fos una mica especial. Al meu xicot li agraden molt tots aquests cotxes clàssics que surten a les pelis americanes (sempre diuen "tengo un... del 78" i coses així). I m'agradaria llogar-ne un: ja he vist algunes pàgines a internet que en lloguen. Però ell diu que hi anirem amb el seu megane vell i atrotinat. Em sembla que m'hauré de plantar o fer-ho per sorpresa.
Li pots fer una sorpresa!! segur que es queda bocabadat!! el meu cunyat li va fer la sorpresa d'anar amb limosina, i estava encantada! nosaltres ens presentarem al convit amb la nostre moto, que forma part de la nostra vida!