CON QUE COCHE LLEGAIS A LA BODA??

un gran any!

Re: CON QUE COCHE LLEGAIS A LA BODA??

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 13, 2011 12:17 pm

Quina passada els cotxes que heu posat! Són súper xulos. A mi m'agradaria també llogar-ne un així que fos una mica especial. Al meu xicot li agraden molt tots aquests cotxes clàssics que surten a les pelis americanes (sempre diuen "tengo un... del 78" i coses així). I m'agradaria llogar-ne un: ja he vist algunes pàgines a internet que en lloguen. Però ell diu que hi anirem amb el seu megane vell i atrotinat. Em sembla que m'hauré de plantar o fer-ho per sorpresa. :-))
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MyK » dl. nov. 14, 2011 12:41 pm

Olguiky ha escrit:Quina passada els cotxes que heu posat! Són súper xulos. A mi m'agradaria també llogar-ne un així que fos una mica especial. Al meu xicot li agraden molt tots aquests cotxes clàssics que surten a les pelis americanes (sempre diuen "tengo un... del 78" i coses així). I m'agradaria llogar-ne un: ja he vist algunes pàgines a internet que en lloguen. Però ell diu que hi anirem amb el seu megane vell i atrotinat. Em sembla que m'hauré de plantar o fer-ho per sorpresa. :-))

Li pots fer una sorpresa!! segur que es queda bocabadat!! el meu cunyat li va fer la sorpresa d'anar amb limosina, i estava encantada! nosaltres ens presentarem al convit amb la nostre moto, que forma part de la nostra vida!
Imatge
MyK
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: miressss » dl. nov. 14, 2011 5:36 pm

Yo llegaré con un Rolls Royce antiguo de 1925 de color oscuro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 12:16 pm

MyK ha escrit:
Olguiky ha escrit:Quina passada els cotxes que heu posat! Són súper xulos. A mi m'agradaria també llogar-ne un així que fos una mica especial. Al meu xicot li agraden molt tots aquests cotxes clàssics que surten a les pelis americanes (sempre diuen "tengo un... del 78" i coses així). I m'agradaria llogar-ne un: ja he vist algunes pàgines a internet que en lloguen. Però ell diu que hi anirem amb el seu megane vell i atrotinat. Em sembla que m'hauré de plantar o fer-ho per sorpresa. :-))

Li pots fer una sorpresa!! segur que es queda bocabadat!! el meu cunyat li va fer la sorpresa d'anar amb limosina, i estava encantada! nosaltres ens presentarem al convit amb la nostre moto, que forma part de la nostra vida!

Tens raó MyK. Ja hi havia pensat. La idea és que es trobi el cotxe a casa el seu pare sense saber-ho.

La meva mare em deia que sol ser la núvia la que arriba amb el cotxe xulo i no el nuvi. Però saps què passa, el meu pare ja té un Mercedes, o sigui que el cotxe amb què arribaré jo, ja estarà bé. A més, només té quatre o cinc anys. I d'altra banda, a la núvia no la veu ningú quan arriba, perquè (almenys a tots els casaments que jo he anat) tots ja érem a dins de l'església quan ella entra. I després sí que marxaríem tots dos amb aquest cotxe més xulo cap al restaurant.
No sé... ho he d'acabar de lligar i que no se'm dispari gaire de pressupost.

Petonàs
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011