Octubre 2011

un gran any!

Re: Octubre 2011

EntradaAutor: promisa1 » dj. gen. 13, 2011 6:11 pm

Donde estan esas octubreras?
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: dalmuti » dj. gen. 13, 2011 8:40 pm

Hola! Pues aquí una! jejeje...como ha empezado "nuestro año"??...Feliz Año a todas!
Bueno, yo todo, igual, tengo novio, restaurante e iglesia, pero nada mas! jajaj..ahora miro fotógrafos (por Internet, de momento) y algún día tendré q ir a por el vestido! Q me da una pereza... ya lo tenéis todas las del octubre?
Saludos!!
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. gen. 21, 2011 7:43 pm

Hola!!!

Bueno pues como dije... estoy esperando a que llegue febrero para ir a mirar el vestido, pero de momento ya tengo:

Restaurante + lugar de la ceremonia
Fotografos
Idea de la invitación
Idea de los detalles
En junio toca ir a ver a Bloom para el ramo
Mañana le comunico a mi peluquera que me caso y si puede...

mmm, creo que no me dejo nada mas!! Vosotras que teneis??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: LauraH » ds. gen. 22, 2011 10:51 pm

Hola noies!
M'he hagut de tornar a donar d'alta, per tot el problema que va haver-hi amb el servidor.... Posts desapareguts dels últims 5 dies... quina penaaaa :-( Sóc la del 29 d'Octubre, jejeje!
Vaig anar a veure la masia que us vaig comentar aquesta setmana, però l'espai interior és massa just, i si el dia en qúestió no fa bò... doncs és un problema.
Seguim buscant... però de moment no trobem res.
Fins aviat guapes!
Laura
LauraH

Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: Jessjavi » dl. gen. 24, 2011 3:59 pm

Octubrerasssssssssssss!!!!! Que hay algunas respuestas borradas!!!!
Hace unos dias entre y puse nueva lista de chicas de octubre!!!
Vuelvo a subir....

Dolçeta ------------- 01/10/2011 (Mas de San Lleí)
j&r01112011 -------01/10/2011 (En Lleida)
Pampita------------ 01/10/2011 (Ca N'Alzina)
Jessjavi ----------- 01/10/2011 (El Celler de Can Torrens)
Sybil --------------- 08/10/2011 (El Lledoner)
Laura bcn --------- 14/10/2011 (Can Ribas)
Dalmuti------------ 15/10/2011 (El Resquitx de Mollerussa)
Promisa 1 --------- 22/10/2011 (Ca N' Alzina)
Mari (MJM) --------29/10/2011 (Hotel Can Puig)
Isabeli --------------29/10/2011 (Vil·la Minerva)
LauraH--------------29/10/2011 (por concretar)
Nik1186 -------------???

Lista nueva!!! Creo que hubo alguna chica mas, pero no la encuentro!!!! neujor:-)
Imatge
Imatge
Jessjavi
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

EntradaAutor: Sybil » dl. gen. 24, 2011 5:50 pm

Hola noietes!!

Pues yo sigo igual, tenemos:

ceremónia y banquete (aunque todavía no me han avisado para ir a buscar el expediente)
Fotógrafo
Invitaciónes (tengo quien me las haga falta concretar exactamente lo que quiero)
peluquería (ya la tengo)
Vestido + zapatos

... bueno todavía me quedan un montón de cosas pero más o menos esta la cosa encaminada...
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Jessjavi » dl. gen. 24, 2011 6:13 pm

Sybil ha escrit:Hola noietes!!

Pues yo sigo igual, tenemos:

ceremónia y banquete (aunque todavía no me han avisado para ir a buscar el expediente)
Fotógrafo
Invitaciónes (tengo quien me las haga falta concretar exactamente lo que quiero)
peluquería (ya la tengo)
Vestido + zapatos

... bueno todavía me quedan un montón de cosas pero más o menos esta la cosa encaminada...

Sybil!!!!! Yo tengo casi lo mismo que tu!!!!

Tengo:

-Iglesia
-Restaurante
-Fotografo
-Detallitos
-Vestido

Me faltan:

-Invitaciones (estan por concretar, pero casi,casi)
-Viaje (empezamos este finde)
-Zapatos
-Peinado (Como será...)
-Canciones
-Regalitos, el dia de la boda
-Idea de ramo

Ufffffffff!!!! Jolin!!! Me faltan un montón de cosas!!!!jejejejej
Imatge
Imatge
Jessjavi

EntradaAutor: Sybil » dl. gen. 24, 2011 6:34 pm

Tranqui senyoreta!! Que todavía nos falta tiempo!!! ;P
Imatge
Sybil

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. gen. 24, 2011 10:39 pm

LauraH ha escrit:Hola noies!
M'he hagut de tornar a donar d'alta, per tot el problema que va haver-hi amb el servidor.... Posts desapareguts dels últims 5 dies... quina penaaaa :-( Sóc la del 29 d'Octubre, jejeje!
Vaig anar a veure la masia que us vaig comentar aquesta setmana, però l'espai interior és massa just, i si el dia en qúestió no fa bò... doncs és un problema.
Fins aviat guapes!

Si nena, pensava en tu!!! He pensat segur que la Laura no pot entrar pk és com si no t'haguessis donat d'alta. Peró bueno ja veig que segueixes per aqui!! Jo masies he vist les que em queden per aqui aprop peró hi ha de tot, tu tranquila que acabes de començar a buscar, ja trobaras que n'hi ha moltes!!!

Nenes ja li vaig dir a la perruquera i no hi ha problema!!! I també vaig demanar hora a una botiga de Manresa que es dblanc!! Vaig el dia 12 de Març a les 18:00h a veure vestits Pronovias!! Vaig tant tard pk tinc els caps de setmana bastant ocupats... Que si el 19 de febrer marxo a Roma, que si el 27 és la fira de l'aixada a Manresa (fira medieval i m'encanta), el dia 5 de març es casa la Marta i anire a la cerimonia peró es casa bastant lluny per mi i no tinc ganes d'anar corrent tot el dia, per tant anirè el dia 12 de Març. Ja en tinc ganes eh!!

Si tot va bé com al viatge a Roma sóm 3, un amic, el meu futur i jo, intentare que l'amic ens faci moltes fotos als dos i pugui treure la foto de la invitació d'allà. Que per cert ja tinc la idea per fer la invitació!!! ara només falta que ens ho puguin fer, anirem demà o dimecres a la impremta de manresa per si ens ho poden fer.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: somni84 » dt. gen. 25, 2011 11:55 am

Hola!!!! amb això de que uns dies no funcionava la pàgina és va borrar la meva introducció, ejeje.

Nosaltres , després de 9 anys junts i 2 vivin en parella, el dia 8 d'octubre del 2011 ha sigut l'escollit per casar-nos.
Ja tenim l'esglèsia , serà a Aiguafreda i tot just ara estem arreglants els papers, ja que vivim a Granollers. Tenim el restaurant que serà a Mas d'Osor ( Viladrau ).
Aquesta setmana hem concretat el fotògraf i també tenim les invitacions tirant endevant, bé tenim el disseny que el fa la meva germana i llavors a imprimir.

El dia 5 de febrer tinc cita a pronovias, quina il·lusió!!!!

Doncs de moment és tot el que tenim i amb moltes ganes que arribi el dia.
somni84

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

EntradaAutor: Jessjavi » dt. gen. 25, 2011 6:43 pm

Actualizando lista....

Dolçeta ------------- 01/10/2011 (Mas de San Lleí)
j&r01112011 -------01/10/2011 (En Lleida)
Pampita------------ 01/10/2011 (Ca N'Alzina)
Jessjavi ----------- 01/10/2011 (El Celler de Can Torrens)
Sybil --------------- 08/10/2011 (El Lledoner)
Somni84----------- 08/10/2011 (Mas D'osor)
Laura bcn --------- 14/10/2011 (Can Ribas)
Dalmuti------------ 15/10/2011 (El Resquitx de Mollerussa)
Promisa 1 --------- 22/10/2011 (Ca N' Alzina)
Mari (MJM) --------29/10/2011 (Hotel Can Puig)
Isabeli --------------29/10/2011 (Vil·la Minerva)
LauraH--------------29/10/2011 (por concretar)
Nik1186 -------------???

Vamos chicas!!!! Que esto se pone buenooooooooooooooo!!!!!
Imatge
Imatge
Jessjavi

EntradaAutor: Jessjavi » dt. gen. 25, 2011 6:45 pm

somni84 ha escrit:Hola!!!! amb això de que uns dies no funcionava la pàgina és va borrar la meva introducció, ejeje.

Nosaltres , després de 9 anys junts i 2 vivin en parella, el dia 8 d'octubre del 2011 ha sigut l'escollit per casar-nos.
Ja tenim l'esglèsia , serà a Aiguafreda i tot just ara estem arreglants els papers, ja que vivim a Granollers. Tenim el restaurant que serà a Mas d'Osor ( Viladrau ).
Aquesta setmana hem concretat el fotògraf i també tenim les invitacions tirant endevant, bé tenim el disseny que el fa la meva germana i llavors a imprimir.

El dia 5 de febrer tinc cita a pronovias, quina il·lusió!!!!

Doncs de moment és tot el que tenim i amb moltes ganes que arribi el dia.

Enhorabuena preciosa!!!! Ya te queda poca cosilla por preparar!!!
A la que te quedes con el vestido, ya sabes eh???? Nos lo cuentas!!!!
Imatge
Imatge
Jessjavi

EntradaAutor: somni84 » dt. gen. 25, 2011 7:00 pm

Muchas gracias wapa !! sii ahora a por los pequeños detalles y el vestido de novia. Que ilusión. En cuanto vuelva de mirar vestidos, os cuentooo.
somni84

EntradaAutor: LauraH » dt. gen. 25, 2011 9:17 pm

Si nena, pensava en tu!!! He pensat segur que la Laura no pot entrar pk és com si no t'haguessis donat d'alta. Peró bueno ja veig que segueixes per aqui!! Jo masies he vist les que em queden per aqui aprop peró hi ha de tot, tu tranquila que acabes de començar a buscar, ja trobaras que n'hi ha moltes!!!

Jeje, gràcies per recordar-te de mi! Sí, no em reconeixia com donada d'alta, es va perdre la inscripció... :( Bueno, ja tornem a ser aquí! I sí, jo segueixo buscant... que encara queda! N'he vist algunes més, com per exemple Cal Puntes... però kina clavada! 2.100€ només l'espai, i a part el menú :O! No sé, estic una mica agobiada de veure que tot val tants calers... En fin, jo segueixo estalviant, jajaja!
Laura
LauraH

Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. gen. 26, 2011 6:27 pm

LauraH ha escrit:Hola noies!
Fins aviat guapes!

Hola guapa! Nosaltres ens vam casar el passat mes d'octubre i abans d'escollir el nostre restaurant vam mirar 22 llocs!!! A més dels que vam mirar per internet. Si em dius per on busques, potser puc donar-te alguna referència, o si ho prefereixes, envia'm un privat.
Una abraçada!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. gen. 27, 2011 12:23 am

Si no recuerdo mal, en este post, preguntábais sobre la luz solar en el mes de octubre pero como se han borrado muchos mensajes... Deciros que yo me casé el pasado mes de octubre, nos hizo un buen día, tuvimos luz solar casi hasta las 20h. Adjunto una foto de los jardines que nos hicieron sobre la 19h, para que os hagáis una idea. Un abrazo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 1:02 pm

Hola!!!
Nosaltres aquest diumenge ja anem a parlar amb el capellà per començar a concretar coses. Ens agradaria asar-nos el dia 12 d'octubre perqué és el dia que es van casar els meus pares i els pares del meu xicot (casualitat eehhhh?), però amb alguns anys de diferència... Els meus pares es van casar aquest dia, perquè era el dia que es va casar el padrí de bateig de la meva mare (o sigui el meu besavi i besàvia) i perquè va ser el dia que el meu pare va tornar després de la mili. Els pares del meu xicot es van casar aquest dia perqué en principi es volien casar el mes de juny, però no sé exactament qué va passar que no van poder, i van dir doncs que es casarien el dia del sant de la meva futura sogra.

Noaltres ens casem a Andorra, i no sabem si el mossén ens voldrà casar aquest dia, perquè és clar, allà no és festa. En principi jo crec que no ens posarà cap problema, és un home que s'adapta moltissim a tot, però si ens hi posa algun inconvenient, ens casarem el dia 8 d'octubre (sempre hi quan no ho tingui ple ja i que en el fotógraf també li vagi bé :) ).

Si no pot ser cap d'aquests dos dies, ja ho deixaríem per principis del 2.012, per tant us hauria d'abandonar :'(.

Bé, quan sàpiga més coses ja us les comentaré :)
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. gen. 27, 2011 1:05 pm

LauraH ha escrit:

Jeje, gràcies per recordar-te de mi! Sí, no em reconeixia com donada d'alta, es va perdre la inscripció... :( Bueno, ja tornem a ser aquí! I sí, jo segueixo buscant... que encara queda! N'he vist algunes més, com per exemple Cal Puntes... però kina clavada! 2.100€ només l'espai, i a part el menú :O! No sé, estic una mica agobiada de veure que tot val tants calers... En fin, jo segueixo estalviant, jajaja!

Jo també vaig mirar Cal Puntes!! I moltes vàries de per aqui, peró en totes ens cobraven lloguer+menu i s'enfilaba massa...

Si busques masies per la zona de Manresa són cares, ara no m'enrecordo del preu peró si t'agrada Montserrat ja et recomano que miris Vila Vallbona, no és masia, no es poden quedar a dormir peró esta als peus de Montserrat.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Sybil » dj. gen. 27, 2011 4:03 pm

Bueno ya tenemos el expediente y ya lo hemos llevado al ayuntamiento... una cosa menos...
Imatge
Sybil

EntradaAutor: somni84 » dj. gen. 27, 2011 6:45 pm

Nosaltres aquest divendres anirem a portar tots els papers a l'esglèsia perquè comencin a tramitar-ho. El fotògraf també el tenim reservat i hem fet una paga inicial.

Així anem taxant coses de la llista, quina emoció!

Dissabte acabo l'últim examen i podré dedicar el meu cap al 100% en pensar més coses pel casament.
somni84

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants