Autor: dalmuti » dj. gen. 13, 2011 8:40 pm
Autor: Mari (MJM) » dv. gen. 21, 2011 7:43 pm
Autor: LauraH » ds. gen. 22, 2011 10:51 pm
Autor: Jessjavi » dl. gen. 24, 2011 3:59 pm
Autor: Sybil » dl. gen. 24, 2011 5:50 pm
Autor: Jessjavi » dl. gen. 24, 2011 6:13 pm
Sybil ha escrit:Hola noietes!!
Pues yo sigo igual, tenemos:
ceremónia y banquete (aunque todavía no me han avisado para ir a buscar el expediente)
Fotógrafo
Invitaciónes (tengo quien me las haga falta concretar exactamente lo que quiero)
peluquería (ya la tengo)
Vestido + zapatos
... bueno todavía me quedan un montón de cosas pero más o menos esta la cosa encaminada...
Autor: Sybil » dl. gen. 24, 2011 6:34 pm
Autor: Mari (MJM) » dl. gen. 24, 2011 10:39 pm
LauraH ha escrit:Hola noies!
M'he hagut de tornar a donar d'alta, per tot el problema que va haver-hi amb el servidor.... Posts desapareguts dels últims 5 dies... quina penaaaaSóc la del 29 d'Octubre, jejeje!
Vaig anar a veure la masia que us vaig comentar aquesta setmana, però l'espai interior és massa just, i si el dia en qúestió no fa bò... doncs és un problema.
Seguim buscant... però de moment no trobem res.
Fins aviat guapes!
Autor: somni84 » dt. gen. 25, 2011 11:55 am
Autor: Jessjavi » dt. gen. 25, 2011 6:43 pm
Autor: Jessjavi » dt. gen. 25, 2011 6:45 pm
somni84 ha escrit:Hola!!!! amb això de que uns dies no funcionava la pàgina és va borrar la meva introducció, ejeje.
Nosaltres , després de 9 anys junts i 2 vivin en parella, el dia 8 d'octubre del 2011 ha sigut l'escollit per casar-nos.
Ja tenim l'esglèsia , serà a Aiguafreda i tot just ara estem arreglants els papers, ja que vivim a Granollers. Tenim el restaurant que serà a Mas d'Osor ( Viladrau ).
Aquesta setmana hem concretat el fotògraf i també tenim les invitacions tirant endevant, bé tenim el disseny que el fa la meva germana i llavors a imprimir.
El dia 5 de febrer tinc cita a pronovias, quina il·lusió!!!!
Doncs de moment és tot el que tenim i amb moltes ganes que arribi el dia.
Autor: somni84 » dt. gen. 25, 2011 7:00 pm
Autor: LauraH » dt. gen. 25, 2011 9:17 pm
Si nena, pensava en tu!!! He pensat segur que la Laura no pot entrar pk és com si no t'haguessis donat d'alta. Peró bueno ja veig que segueixes per aqui!! Jo masies he vist les que em queden per aqui aprop peró hi ha de tot, tu tranquila que acabes de començar a buscar, ja trobaras que n'hi ha moltes!!!
Autor: Javi-Neny » dc. gen. 26, 2011 6:27 pm
LauraH ha escrit:Hola noies!
M'he hagut de tornar a donar d'alta, per tot el problema que va haver-hi amb el servidor.... Posts desapareguts dels últims 5 dies... quina penaaaaSóc la del 29 d'Octubre, jejeje!
Vaig anar a veure la masia que us vaig comentar aquesta setmana, però l'espai interior és massa just, i si el dia en qúestió no fa bò... doncs és un problema.
Seguim buscant... però de moment no trobem res.
Fins aviat guapes!
Autor: Javi-Neny » dj. gen. 27, 2011 12:23 am
Autor: MiM » dj. gen. 27, 2011 1:02 pm
Autor: Mari (MJM) » dj. gen. 27, 2011 1:05 pm
LauraH ha escrit:Si nena, pensava en tu!!! He pensat segur que la Laura no pot entrar pk és com si no t'haguessis donat d'alta. Peró bueno ja veig que segueixes per aqui!! Jo masies he vist les que em queden per aqui aprop peró hi ha de tot, tu tranquila que acabes de començar a buscar, ja trobaras que n'hi ha moltes!!!
Jeje, gràcies per recordar-te de mi! Sí, no em reconeixia com donada d'alta, es va perdre la inscripció... :( Bueno, ja tornem a ser aquí! I sí, jo segueixo buscant... que encara queda! N'he vist algunes més, com per exemple Cal Puntes... però kina clavada! 2.100€ només l'espai, i a part el menú :O! No sé, estic una mica agobiada de veure que tot val tants calers... En fin, jo segueixo estalviant, jajaja!
Autor: Sybil » dj. gen. 27, 2011 4:03 pm
Autor: somni84 » dj. gen. 27, 2011 6:45 pm