Can Macià 2011

un gran any!

Re: Can Macià 2011

EntradaAutor: Erfre » dl. oct. 04, 2010 8:35 pm

Bienvenidas Bie y Ker!!!! >.-<: >.-<:
Que vamos siendo más!!! Que ilusión :-) Ker te pongo en la lista de Can Macianeras!!! Eres la primera!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Bie en cuanto confirmeis lo comentas y te pongo también, yo estuve dudando con el 30 de Julio es muy buen dia :-)ok:

Ker per la musica si pots anar-hi a la jornada de portes obertes segurament podrem parlar amb el dj, tu volies fer alguna coseta diferent?
Jo he vist la casa per dins i es molt xula rollo antic, te un parell de sales grans y unes sales petites per fer fotos molt guapes :-)ok:

Per possar el contador...mmm espera que ho miro i t'envio un privat *.O.-O*
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: Erfre » dl. oct. 04, 2010 8:49 pm

margu ha escrit:¡hola chicas!
Una preguntita, esto de la jornada de puertas abiertas del 17 de octubre ¿hay q llamar para pedir cita o me planto alli directamente?

Hey margu!!!
Me pasé por la fira este sabado y vi a Thaïs y me dio el targetón que viene la info jejejeje

Empieza a las 11 y tiene la hora de fin a las 17:15
Pone que el precio para dos personas es de 3€ los dos. Y confirmar por mail o telf.

Programa:
Bienvenida
El viaje (charla) ==> expres 20min
Trucos para estar fantástica ==> Falso
Comida degustación mmmm :yium:-)
Taller de Vals ==> Falso
Sorteo maquillaje para la novia a domicilio, un finde romantico, alianzas. ==> Cierto pero no me toco nada... :--(
Brindis final ==> Falso

Y exposición de coches y carruajes. ==> Una limusine y un 4L.
Erfre l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 19, 2010 12:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Erfre

EntradaAutor: Bie » dl. oct. 04, 2010 10:17 pm

Hola noies, la Thaïs va quedar en enviar-me els menús i encara no he tingut notícies ni res, suposo que demà trucaré per veure si la data segueix disponible i ens hi podem passar dimecres a veure-ho. De totes maneres he enviat emails a altres llocs amb ermita per si de cas...
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: ker » dl. oct. 04, 2010 10:27 pm

Bie ha escrit:Hola noies, la Thaïs va quedar en enviar-me els menús i encara no he tingut notícies ni res, suposo que demà trucaré per veure si la data segueix disponible i ens hi podem passar dimecres a veure-ho. De totes maneres he enviat emails a altres llocs amb ermita per si de cas...

Hola!
Pel que se sembla que la Thaïs esta fora i no torna fins dimecres.
El tema de la musica m'agradaria que fos molt nosaltres... Quantes cançons perfectes per a un moment com aquest haurem escoltat i ara no en ve cap al cap??? :-( Alhora tambe voldria que fos musica divertida, i original! pero quina de nosaltres no ho vol tambe!!! :-)
Imatge
ker

Entrades: 40
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 7:51 pm

EntradaAutor: Bie » dl. oct. 04, 2010 10:29 pm

vaja doncs no em va dir això... bueno demà trucaré a veure amb qui puc parlar
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Erfre » dl. oct. 04, 2010 11:11 pm

Ker!!
Primer de tot has de agafarte el contador, jo ho tinc de http://daisypath.com/ i ha molta gent que ho agafa de http://www.nuvis.org/
1º Panel de control d'usuari
2º Seleccionem Perfil
3º Editar signatura
I jo vaig pegar el codi i ja esta!!
Igualment m'explico com un llibre tancat *.O.-O* I ha un post que crec que va d'aixo...
Imatge
Erfre

EntradaAutor: margu » dt. oct. 05, 2010 9:00 am

¡Hola a todas! ¡Cada vez somos más que ilusión!
Ker, en cuanto a la musica ........... yo me he cogido el dj de Can Macià y hasta febrero o marzo no tengo que hablar con él sobre lo que queremos, pero la verdad, todavía no he pensado en canciones ni nada, aunque eso sí, las quiero alegres, ya veremos cuando me ponga, espero no volverme loca ni pelearme demasiado con mi costilla, que este está emperrado en usar la B.S.O. de Matrix y a mi la verdad ......... como que no me va demasiado, no lo veo claro.
Imatge
margu

Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 27, 2010 8:24 pm

EntradaAutor: Erfre » dt. oct. 05, 2010 10:49 am

Uishhh nosotros tampoco nos ponemos de acuerdo con la musica...esa será una dura batalla... :tkitki:: :: orrr:: :-./:
Imatge
Erfre

EntradaAutor: ker » dt. oct. 05, 2010 11:59 am

Hola!
Pel que fa al contador, estoy en ello, a veure si m'aclaro :-/ Gràcies!!!
La musica.... teniu raó! Sera un mal de cap, pero no desfalleceremos!!! jajajaja :-eh_::
Jo avui he trucat a tres dels fotografs que estaven a la llista, i tinc cita amb ells, per dema, per dijous de la setmana que ve i un altre pendent de concretar.
També he anat a Pronovias, per començar a mirar, no tinc ni idea de com funciona, aixi que m'he dit: " per algun lloc s'ha de començar!" pero he mirat el cataleg i no se si es el que busco... Vosaltres per on esteu mirant?
Ha esta un dia productiu, tenint en compte que queden sis mesoooooos!! AY!! mareta! ja m'estreso!!!
Imatge
ker

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 05, 2010 12:02 pm

què farieun noies? truco igualment encara que la Thaïs no hi sigui? és que va ser amb ella amb qui vam "pactar"...
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Erfre » dt. oct. 05, 2010 4:06 pm

Bie si no pots esperar truca :..: a la ofi, i ells ja et diran el que...igualment si arriba dimecres...dema al mati segur que hi sera...

Nosaltres ja tenim al fotograf!!! ::[]:-]] Bravo!!! >.-<: >.-<:
Surt molt be de preu i ens ha encantat el seu treball es l'Ivo Dekovic i de video al Joan de videobcn *.-o-o.*

Com ha sigut el primer contacte vestidil ker??? Fes una cronica!! :-.:·::

Jo també vaig anar a pronovias, y vaig anar a una botiga "multi marcas" pero encara no l'he trobat...
Imatge
Erfre

EntradaAutor: ker » dt. oct. 05, 2010 7:56 pm

Hola!
HE ido a pronovias con la intencion de conocer como va esto de los vestidos, dado que un par de novias que conozco fueron directas a un tallery alli se lo hcieron con lo que no sabia los pasos a seguir, asi que alli he ido. El trato me ha gustado, pero me ha dado la sensacion de que una vez entrabas ya no te dejaban salir, o sea que vas, te dan cita, te pruebas vestidos, y tras unas dos tres pruebas ya es tuyo. Pero la sensacion que me ha quedado es que no tenias mucha opcion de ver, probar y si note gustaba, pues probar otro sitio... y penso que algo como el vestido, aunque solo sera para una vez, no vale con quedarse con el primero no???
Ostres! COm mes miro tot el que s'ha de fer, mes coses hi veig!!!!
Imatge
ker

EntradaAutor: Erfre » dt. oct. 05, 2010 8:39 pm

Bueno yo me he probado como 12 y ninguno me convence...asi que pienso mirar y remirar :-)
En Pronovias cuando yo fui, intentan que interiorices que hay uno con el que se te iluminará la cara y ese será tu vestido...me lo repitieron un montón de veces... *.O.-O* Y como yo no demostré mucha emoción con ninguno pues utilizaba la emoción de mi madre y mi hermana jajajaj en fin... Me llamaron al dia siguiente diciendome que uno de los que me apuntarón en el targeton subia de precio y que si lo cogia ya...no se que royo me dejo en el contestador...
Tu tranquila ya lo encontraremos :-)ok:

Resto de Can Macianeras!!! Ya teneis vestido????
Imatge
Erfre

EntradaAutor: ker » dc. oct. 06, 2010 12:02 am

Dema tinc cita amb els de By fotografs, a veure a tal!

Imatge
Imatge
ker

EntradaAutor: Erfre » dc. oct. 06, 2010 12:13 am

Ker ja tens el contador!!! >.-<: >.-<:

Sort dema!!!
Imatge
Erfre

EntradaAutor: margu » dc. oct. 06, 2010 9:57 am

Hola chicas! Lo del vestido es toda una odisea verdad?
Yo, llamadme loca pero empecé a mirar vestidos en marzo, y después de mucho pensarlo y esperarme a septiembre para ver las colecciones del 2011, al final me decidí y mi vestido es el modelo bemol de aire, es de la colección 2010, pero es q a mi fue probarmelo y babear, hasta mi mami lloró y todo. Así que vosotras tomároslo con calma, que yo tardé meses en decidirme.
Nosotros también tenemos fotógrafo, los de dvs, el Josep es muy majo la verdad, aunque pican, pero bueno, como todos, no nos vamos a engañar.
Por cierto nenas! ¿El tema alianzas como lo llevais? Es que yo era un tema que tenía muy aparcado y en la fira, los joyeros que habian me dijeron que las cogiera ya, pq a principios de año el oro subirá mucho, y ahora claro, ya me ha entrado el estres
Imatge
margu

Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 27, 2010 8:24 pm

EntradaAutor: ker » dc. oct. 06, 2010 11:11 am

Hola Margu!
Pues ya que comentas eso habrá que empezar a mirar en serio, yo he estado mirando modelos por internet, y la verdad es que no me convencen demasiado. A mi me gustaria que los dos fueran iguales, pero los que he visto asi, o son de dos colores o no me convencen....
Lo del vestido, creo que empezare la semana que viene a mirar mas sitios, y a pedir cita!, a ver si tengo suerte y me enamoro de alguno, que yo esto de mirar y remirar acaba por hacerme dudar de todos!
Imatge
ker

EntradaAutor: ker » dc. oct. 06, 2010 8:23 pm

Hola guapes!
Margu he xafardeado tu vestido... :-()-) y es muy bonito!! Me ha gustado mucho!!
*.-o-o.*
Visita a BY: el tracte un encant, agradabilissims, les fotos xulisimes i el muntatge tambe, pero el preu.... : sgra : Bastant molt car :--(
Dissabte DVS, a veure que tal.
Imatge
ker

EntradaAutor: moriaau » dc. oct. 06, 2010 9:08 pm

Hola Chicas!
Yo también me caso el año que viene en Can Macià, el 4 de junio del 2011
Lo acordamos antes de verano y hasta enero no iremos a las pruebas de menú.
he leído que en un par de semanas, se celebra la jornada de puertas abiertas, pero no nos han enviado ningún Email desde Can macià informándonos... a vosotras si?
moriaau

Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 06, 2010 9:02 pm

EntradaAutor: Erfre » dc. oct. 06, 2010 11:30 pm

Bienvenida moriaau!!! >.-<: >.-<:
Biennnn!! Cada vez somos mas!! *.-o-o.* *.-o-o.*
A mi personalmente no, pero se lo pregunté a ellos directamente y me dijeron que era el 17 de octubre, igualmente en la fira de nuvis me encontré con Thaïs y también me dio el targetón, hay que confirmar con ellos por mail o por telf...
Imatge
Erfre

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants