PAGAR LA BODA...

un gran any!

Re: PAGAR LA BODA...

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 08, 2010 11:46 am

Lanati ha escrit:Imagina't, de la mala llet que ens ha agafat, li fem un regal!! ( és que si no, seríen uns 400 euros per parella més desplaçament, perruqueria, vestit...) I una de les seves amigues no hi va. Coi, és que ens ha "exigit" indirectament que donem el suficient per cobrir el cobert. Ara, jo sóc ben clara, aquí i en la meva vida diària, i li vaig comentar tot això, dient-li que si s'ha de fer més senzill, es faci, però no pretengui pagar amb el que reculli, que es portarà una decepció. Ara, com si sentís ploure. Ja s'ho trobarà.

Osti, doncs perdona... però déu n'hi do 200€ per persona! Això no és cobrir el cobert... nosaltres normalment donem 150 per cap... potser som ràcans, però no sé...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 12:10 pm

De ràcans res de res! Nosaltres també comptem 150 per persona en la majoria de casos. Si és algú especial doncs no, però clar està que llavors dones el que vols i no et dol gens ni mica. Continuo flipant amb el cas, de debò. Hi ha gent que se supera dia a dia. Jo quan em plantejo la meva boda compto amb el que tinc i faré el que pugui amb el que tenim, no intentaré fer una boda de marquesa quan no ho sóc, no vull estar pagant la boda fins als 50, com la hipoteca!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 12:19 pm

aairinn ha escrit:De ràcans res de res! Nosaltres també comptem 150 per persona en la majoria de casos. Si és algú especial doncs no, però clar està que llavors dones el que vols i no et dol gens ni mica. Continuo flipant amb el cas, de debò. Hi ha gent que se supera dia a dia. Jo quan em plantejo la meva boda compto amb el que tinc i faré el que pugui amb el que tenim, no intentaré fer una boda de marquesa quan no ho sóc, no vull estar pagant la boda fins als 50, com la hipoteca!

Oh, yes!!! Dic 400 euros perquè la noia ens ha deixat clar que el cobert "és car" i la música "estupenda".
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 08, 2010 12:26 pm

Lanati ha escrit:
aairinn ha escrit:De ràcans res de res! Nosaltres també comptem 150 per persona en la majoria de casos. Si és algú especial doncs no, però clar està que llavors dones el que vols i no et dol gens ni mica. Continuo flipant amb el cas, de debò. Hi ha gent que se supera dia a dia. Jo quan em plantejo la meva boda compto amb el que tinc i faré el que pugui amb el que tenim, no intentaré fer una boda de marquesa quan no ho sóc, no vull estar pagant la boda fins als 50, com la hipoteca!

Oh, yes!!! Dic 400 euros perquè la noia ens ha deixat clar que el cobert "és car" i la música "estupenda".

Ostres tu, què fort... el cobert del lloc on hem triat tampoc és precisament "barat" (quan en ningun lloc ho són, la veritat) i la música també és estupenda, però me'n lliuraré prou de dir-los als convidats res d'això... jo ho he triat i jo ho he de pagar, no exigir res a ningú!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 08, 2010 2:11 pm

Doncs si això us ha sorprés, caureu de cul quan us expliqui l'última que m'han dit. Vam quedar una colla perquè ens donés les invitacions una parella que es casa aquest any i parlant parlant es comenta que dues parelles havíen anat a un casament on a l'invitació posava: el preu del menú són X euros, i cadascú se l'ha de pagar. :star:: Tots ens vam quedar flipats, això sí que ho trobo terrible!! Si no hi ha diners per fer un banquet no es fa, o es fa més endavant, però "convidar" la gent a venir i no a dinar (encara que hi hagi el regal de rigor de tota manera), em sembla un despropòsit. Vaja, que si a mi m'ho fa algú jo no vaig al casament!! :--(
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 2:19 pm

Que dius que queeeee??? Ai mare meva, aquí anem de mal en pitjor, que fort que fort!!!jajaja Però la gent de què va? Jo rebo una invitació així i: lo primer em penso que és de broma i trico per seguir el joc i lo segon quan m'adono que no és broma no hi vaig. Però segur segur, vamos amb aquestes hem d'anar...

Només de pensar-hi m'encenc!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 08, 2010 2:22 pm

Doncs és en serio, eh? Jajaja! I el millor és que no era el mateix casament, sino dos de diferents! Noia, a la gent se li en va la bola molt!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 4:56 pm

Que fooort!!! És que ara, aparentar ho és tot, pel que sembla. Jo em moriria de vergonya de posar una cosa semblant a la invitació. Però la gent no té vergonya.
No sé on vaig llegir (potser en aquest fòrum) que una noia va anar al casament d'una amiga. Als pocs dies, rep una trucada de la germana de la núvia, dient que què ha passat, que no tenen constàcia de que ella hagués fet cap regal als nuvis. Resulta que per un error del banc, no havien rebut els diners. Però... truquen als convidats perquè no han donat regal!!!! què fort!!!!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 5:33 pm

Ala vengaaaaa a veure qui la a més grossa!! Reclamar a les invitacions, trucar després, ojo ojo que és molt bèstia tot això eh. Però la gent no té vergonya o què? Ui quan li expliqui això al meu nòvio, fliparà en colors i es ratificarà en que no cal tanta parafernàlia per una boda... Ja em veig trucant el dia després de la boda i reclamant la pasta a cascoporro!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 08, 2010 7:41 pm

Gracias a dios, esos son casos puntuales...yo he ido a muchas bodas en mi vida y nunca me he encontrado con nada semejante, pero está claro que hay gente para todos los gustos y colores, y para muestra, lo que estáis contando. A veces, se nos olvida que es una celebración para disfrutarla, no para materializarla tanto...y si no ves el regalo de alguien o el ingreso de alguien, pues te callas, pero vamos, NUNCA llamaría a nadie para reclamarle nada.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 09, 2010 4:20 pm

Què fort que em sembla tot això... bé, més que fort em resulta indignant! I després ens preocupem pel què diran si posem el nº de compte... doncs a mi em faria molta més vergonya o m'incomodaria molt més haver de provocar qualsevol d'aquestes situacions...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cucuruxu » dv. jul. 09, 2010 4:34 pm

Tela marinera!!!! jejeje Vaya elements que corren!!
Us n'explicaré dues! La primera d'uns amics que el dia del casament els van donar algun sobre amb diners.. i evidentment no els van obrir al moment.. Quan els van obrir s'en van trobar més d'un buit!!!

Segona: Una amiga va anar a un casament d'una cosina. A la invitació deia l'esglèsia però no el lloc, però el que no van pensar és que no hi havia lloc per dinar/sopar... Van llogar una disco a partir del vespre i hi van posar 4 cosetes de pica-pica! Total que la meva amiga es va gastar la pasta en un vestit, peluqueria i maquillatge i van haver d'anar tots emperifollats a sopar on van poder i després vés la festa! jejeje
Vaya tela! Si haguessin avisat doncs ja t'ho montes!!

Hi ha d'haver de tot en aquest món!

Jo hem pagaré el casament com pugui.. Amb el que tingui estalviat, i amb part del que hem donguin els convidats, no exigim res, i si algú no ens dona res cap problema! i si ens regalen un gerro cap problema! Si els convidem és perquè volem que vinguin!
Ho farem tot dintre de les nostres possibilitats! i més luxós o menys serà el nostre casament, el millor i un dia inoblidable!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 09, 2010 5:33 pm

ostres q fort tot el que heu explicat per aki!!!!com som la gent ehhh???la veritat és que això dels sobres buits noslatres también ens hi vam trobar en el casament del meu germà, però q vols fer-hi, jo vull que tothom vingui al casament pq vol q ningú se senti obligat a haver de fer un regal monetari, però si han de posar un sobre buit quasi millor que s' ho estalvin, crec q no cal oi???
a nosaltres de moment ens ajuden els meus pares igual que ho van fer amb els meus germans, i la resta ho pagarem nosaltres amb el que estem estalviant!!!no comptem amb el que la gent ens donarà i menys ara en el moment que ens trobem.
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 09, 2010 11:14 pm

OOOhhhhhh però que fort tot el que llegeixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La gent està fatal i tot per no voler ajustar-se a la situació en què es troben. Nosaltres tenim uns familiars que es van casar pel civil en uns jardins d'uns amics seus i van posar carpes amb carn a la brasa i pica pica, música i va estar genial, era molt informal i ens ho vam passar de conya.
Nosaltres ens pagarem nosaltres la boda i els pares ens pagaran els trajes. Si no puguessim no ho fariem i continuariem com a parella de fet com fins ara, cap problema.

Però que fooooort!!!
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » ds. jul. 10, 2010 6:59 am

Quina bona estratègia això dels sobres buits, mira que sóc avispada però no se m'hagués acudit mai... Dones el sobre, quedes bé i després resulta que no hi ha res! Anda que no, quina gent més embustera per favor. No vull dir res però espero que no vingui ningú així a la meva boda, si no ja em veig fent d'inspector gadget per descobrir qui són els indesitjables!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » ds. jul. 10, 2010 7:02 am

Ah i la boda també ens la pagarem nosaltres amb el que estalviem fins llavors, ara per ara no tenim massa estalviat per la boda, tot el que tenim és per unes reformes de la casa. La veritat és que d'hipoteca no paguem massa però volem demanar una ampliació per les reformes i llavors no sé com quedarà. Tot i així som afortunats de tenir feines més o menys bones i espero poder estalviar pel banquet. Després el que ens donguin els pares, si és que ho fan, doncs ja ho tindrem pel viatge o el que sigui.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Piticlina » dc. jul. 14, 2010 9:37 pm

ostres tu, he flipat amb la historia aquesta de posar el que val el menu a la invitacio i dir que se l'han de pagar! que fort! la gent està sonada...
En fi, veig que sóc de les poques que tinc en ment demanar un prèstec si cal per poder cubrir la boda. Jo entenc que hi hagi gent que cregui que es una bogeria, pero nosaltres no tenim hipoteca, tenim un prestec personal mig pagat i de molt poquets euros i la ilusió que ens fa casar-nos pot amb tot. Potser ara mateix no tenim gaire estalviat, anem fent el que podem, pero amb el que estalviem d'aqui al setembre del 2011 intentarem tirar, que veiem que no arribem, abans de ficar a les families pel mig, ampliem el prestec i ja està. Que podem adelantar diners amb lo dels convidats i el prestec es queda en menys, millor. Sino, mentres tinguem feina i poguem anar pagant, ja està. No se si som uns inconscients, pero nosaltres ho veiem així. Potser ens estem equivocant, pero ja ens donarem de morros al terra!
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Alexandra23 » dj. jul. 15, 2010 9:15 am

Que fort no?
Si no et pots pagar la boda no et casis...pero no siguis cutre...senyor!!
És una boda no un negoci...no creieu?
Sembla mentida que hi hagi gent que t'obliga a donar uns diners... :-/
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 15, 2010 12:29 pm

"Casar-se és un negoci". Ja m'ho he hagut de sentir algun cop i... EM REBENTA!!
És clar que hi ha gent que hi ha guanyat calés, però no es pot generalitzar. Si t'ho paguen tot, aleshores és clar, els diners que et regala la gent són "beneficis". Però nosaltres no volem que els pares s'hagin de desembutxacar calés. Que facin algun regal, és clar, però sense passar-se. Que no són pas rics! Entre els estalvis que tindrem nosaltres i els regals dels convidats esperem que no hi haguem d'afegir una burrada, però és evident que ens tocarà pagar. I encantats de la vida!!! Si no, ja no ho faríem.

Anem mirant coses i el pressupost es va inflant, però el que tenim clar és que no volem que ens prenguin el pèl...

I si algú m'insinua que volem fer negoci, li diré que sí, i que comptant els costos (en béns i temps invertit) i el marge de benefici raonable i l'IPC hauria de fer un ingrés de 450 € al número de compte xxxxxxxxx.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 15, 2010 12:59 pm

Crec que una boda només és un negoci si te la paguen els pares. Si el cost del banquet per tu és zero, està clar que tot el que et donin en regals t'ho pots gastar en el viatge de noces i si te'n sobra ja hi has guanyat. En el cas que els pares no paguin el banquet, llavors ja no és un negoci.

Mira, així per sobre si compto que els trajes ens els paguen a casa (siguin els pares o els padrins o qui sigui) i compto també que el meu pare ens donarà diners i, molt probablement, ens paguem el viatge amb això, el que em regalin ho utilitzaré per pagar el banquet, això no treu que haguem de tenir pasta per pagar-ho abans que ens facin el regal i no enganxar-nos els dits. A més, suma invotacions, detallets, música, perruqueria i maquillatge, etc etc etc etc..... per descomptat que NO ÉS UN NEGOCI EN EL MEU CAS. Si hi fem les paus ja podem estar contents i si no, què hi farem, ens casem per que volem, ningú ens hi obliga!
Imatge
Imatge
aairinn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants