M'he emocionat i tot!

Autor: Liebe » dv. set. 10, 2010 4:36 pm
Autor: KYARA25 » ds. set. 11, 2010 12:05 am
Autor: Liebe » dl. set. 20, 2010 12:31 pm
Autor: cadui » dl. set. 20, 2010 1:42 pm
Liebe ha escrit:Hola guapas!!
Us haig d'informar que ja tenim elegit el lloc del banquet, ueueueueeee. Quin descans, la veritat, despres de 8 mesos buscant.
Ens hem decidit per l'hotel Hesperia Tower. El vam anar a veure fa 2 mesos i es el que ens va agradar +, pero estava panelat i el divendres vam tornar a veure'l pq estava muntat per una boda pel dia seguent i ens vam acabar de decidir!! ens han tractat superbe.
Estic molt contenta la veritat!
Autor: Liebe » dc. set. 22, 2010 10:48 am
cadui ha escrit:Liebe ha escrit:Hola guapas!!
Us haig d'informar que ja tenim elegit el lloc del banquet, ueueueueeee. Quin descans, la veritat, despres de 8 mesos buscant.
Ens hem decidit per l'hotel Hesperia Tower. El vam anar a veure fa 2 mesos i es el que ens va agradar +, pero estava panelat i el divendres vam tornar a veure'l pq estava muntat per una boda pel dia seguent i ens vam acabar de decidir!! ens han tractat superbe.
Estic molt contenta la veritat!
habemus restaurant!!!!![]()
molt bé guapi!!!! una coseta menys i ara a per la resta de preparatius!!!
Autor: cadui » dc. set. 22, 2010 3:25 pm
Autor: Liebe » dc. set. 29, 2010 12:54 am
Autor: cadui » dc. set. 29, 2010 3:10 pm
Autor: dory » dc. set. 29, 2010 8:49 pm
Autor: cadui » dc. set. 29, 2010 10:06 pm
dory ha escrit:Hola guapisismes! primer de tot felicitats pel vostre casament i felicitats per l'elecció d'aquesta meravella que tenim a Barcelonael 4 de setembre vam estar a un casament a Santa Maria del Mar i és imponent!!
La qüestió que tinc ( aviam si algu em pot ajudar ) es que la meva millor amiga es casa l'any que ve i està enamoradíssima de Santa Maria del Mar però vol saber si hi ha alguna possibilitat de que sigui un casament intim; intim em refereixo a que no hi hagi turistes, gent del carrer, ja menteneu; es que a la boda que vaig estar jo, estaba plagat de turistes i la veritat que em va sobtar força... Sabeu com funciona el tema? si hi ha possibilitat de fer-ho privat?
Repeteixo, CREC QUE ES UN DELS MILLORS LLOCS PER CASAR-SE PER ESGLÉSIA!!
Autor: Nube » dg. oct. 03, 2010 3:45 pm
Autor: cadui » dg. oct. 03, 2010 6:07 pm
Nube ha escrit:Hola!!! Soy nueva en el foro y no había visto este post!
Yo también me casaré en Sta María del Mar en junio de 2011. Estoy super contenta!!
Saludos a tod@s!!!
Autor: cadui » dg. oct. 03, 2010 6:20 pm
Autor: MoliPatri » dg. oct. 03, 2010 9:30 pm
Autor: cadui » dg. oct. 03, 2010 9:58 pm
MoliPatri ha escrit:Hola!!! Me uno a vosotras!!!
Me caso el 9 de Julio en la iglesia mas bonita de Barcelona, SANTA MARIA DEL MAR!
A mi también me casa el mossen Ignasi!
Tengo varias preguntas que alomejor vosotras me sabréis contestar.
-La musica es obligatoria que sea la del organo, y si es así se puede hacer alguna petición¿?
-Los gastos de decorar la iglesia se pueden compartir con otros novios que se casen el mismo dia¿?
Un saludo a tod@s!!!!
Autor: dory » dg. oct. 03, 2010 10:16 pm
cadui ha escrit:dory ha escrit:Hola guapisismes! primer de tot felicitats pel vostre casament i felicitats per l'elecció d'aquesta meravella que tenim a Barcelonael 4 de setembre vam estar a un casament a Santa Maria del Mar i és imponent!!
La qüestió que tinc ( aviam si algu em pot ajudar ) es que la meva millor amiga es casa l'any que ve i està enamoradíssima de Santa Maria del Mar però vol saber si hi ha alguna possibilitat de que sigui un casament intim; intim em refereixo a que no hi hagi turistes, gent del carrer, ja menteneu; es que a la boda que vaig estar jo, estaba plagat de turistes i la veritat que em va sobtar força... Sabeu com funciona el tema? si hi ha possibilitat de fer-ho privat?
Repeteixo, CREC QUE ES UN DELS MILLORS LLOCS PER CASAR-SE PER ESGLÉSIA!!
diria que el que demana la teva amiga és pràcticament impossible, no es poden tancar les portes de cap església i molt menys prohibir la entrada a la gent, és un lloc de cult i per molt que hi hagi un casament, no deixa de ser una església. Vaja que ho pregunti però diria que no hi ha res a fer.
Autor: VFG » dc. oct. 06, 2010 11:53 am
Autor: cadui » dc. oct. 06, 2010 1:56 pm
VFG ha escrit:Hola a todas,
He visto que alguna de vosotras ha mirado también hoteles por barcelona y cercanías. Hemos visto el Abba Garden, la verdad es que por relación calidad-precio está bastante bién. hemos quedado de ir a ver montada una boda a finales de octubre, pero queremos saber, si habeis ido, que os ha parecido y los pros y contras que habeis visto.....
Muchas gracias !
Marina.
Autor: MoliPatri » dc. oct. 06, 2010 11:51 pm
cadui ha escrit:MoliPatri ha escrit:Hola!!! Me uno a vosotras!!!
Me caso el 9 de Julio en la iglesia mas bonita de Barcelona, SANTA MARIA DEL MAR!
A mi también me casa el mossen Ignasi!
Tengo varias preguntas que alomejor vosotras me sabréis contestar.
-La musica es obligatoria que sea la del organo, y si es así se puede hacer alguna petición¿?
-Los gastos de decorar la iglesia se pueden compartir con otros novios que se casen el mismo dia¿?
Un saludo a tod@s!!!!
ole, ole otra santamariera más!! bienvenida guapa!! uff somos un montón para el año que viene eeh??!!
Te apunto en la lista![]()
sobre las preguntas... la música no es obligatoria que sea la del organo, tú puedes contratar una solista, un coro... eso si, siempre hablándolo con el Ms. En todas las iglesias se puede escoger la música que quieres que suene en cada momento, eso si, en algunas tienen ciertas restricciones como por ejemplo que sean piezas de música clásica. En Santa María en concreto, tendremos que esperar a que entre alguna forera del 2010 que se casó allí o bien, a la reunión con el Ms en la que nos dará todos los detalles, en mi caso me dijo que llamara a partir de febrero/marzo para pedir hora con él y hablar de estos temas y empezar con el expediente matrimonial.
A nosotros nos dijo que la decoración floral la podíamos compartir con los demás novios de ese día y si queríamos poner más flores, pues compartir los gastos. Pero diría que la "tarifa" mínima que piden para estas cosas hay que pagarla igual porqué es lo estipulado.
Autor: VFG » dj. oct. 07, 2010 3:34 pm