Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: JiG » dv. maig 07, 2010 5:47 pm

Geisha molt bé! ja tens una cosa feta!!!!

Cucuruxu, jo estic com tu, ens hem decidit pels Jardins de Calders però ara hem de decidir amb quin dels 3 restaurants que treballen allà ens quedem. Com que no els coneixem hi anirem a sopar o dinar a veure si ens decantem més per un o altre... No et puc ajudar amb el tema càtering perquè no en tinc cap informació. A veure si trobes el que necessites ben aviat!!!

Adéu guapes!
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dv. maig 07, 2010 6:18 pm

J i G És complicat lo dels caterings eh!
Bueno si tenen restaurant ja és algo perque ho pots tastar! Quins caterings teniu??
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Shaik » dv. maig 07, 2010 9:40 pm

Noies, no és molt complicat això de coordinar lloc i catering? He vist alguns llocs molt macos, però m'ha fet enrera el "lio" d'haver de buscar el menjar per separat. A Besalú hi ha llocs preciosos.

Floreta, espero la teva opinió sobre el Mas Pau!! A veure què tal! El millor de tot en el meu cas és que està molt a prop d'on visc. I, a més, tenen una cosa molt bona: barra lliure de 4 hores!! O sigui, festassa sense parar, jajaja! : ban : Per mi això també és important, que puguis fer una celebració com cal, sense presses. L'estiu passat es va casar una cosina meva a Madrid i va haver de llogar un pub per la festa, i és un rotllo!!

El que he vist és que hi ha restaurants fantàstics a la zona del Montseny!! Quina ràbia que sigui tan lluny!! :--(
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: fl0reta » ds. maig 08, 2010 10:50 am

Shaik ha escrit:Noies, no és molt complicat això de coordinar lloc i catering? He vist alguns llocs molt macos, però m'ha fet enrera el "lio" d'haver de buscar el menjar per separat. A Besalú hi ha llocs preciosos.

Floreta, espero la teva opinió sobre el Mas Pau!! A veure què tal! El millor de tot en el meu cas és que està molt a prop d'on visc. I, a més, tenen una cosa molt bona: barra lliure de 4 hores!! O sigui, festassa sense parar, jajaja! : ban : Per mi això també és important, que puguis fer una celebració com cal, sense presses. L'estiu passat es va casar una cosina meva a Madrid i va haver de llogar un pub per la festa, i és un rotllo!!

El que he vist és que hi ha restaurants fantàstics a la zona del Montseny!! Quina ràbia que sigui tan lluny!! :--(

No pateixis que ja t'epxlicaré què tal el Mas Pau!! Tens tota la raó, nosaltres ens casem al Montseny i allà tot és maravellós!!!
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masceli » ds. maig 08, 2010 8:33 pm

HOLA, SÓC NOVA EN EL FORO, SÓC DE GIRONA I HEM CASO EL NOVEMBRE.

VEIG QUE TOTES TENIU PROBLEMES AMB EL CATERING, JO EN VAIG MIRAR MOLTS I MOLTS, JA QUE FA TEMPS QUE ESTIC ORGANITZANT EL CASAMENT I LA VERITAT ES QUE AMB LA NOIA QUE M'HE QUEDAT ESTIC ENCANTADA, ENS AJUDA MOLTÍSSIM A ORGANITZAR-HO TOT, I ENS DONA MOLTA CONFIANÇA I TRANQUILITAT. SÓN D'OLOT I L'EMPRESA ES DIU CRISCATERING. US L'ACONSELLO, QUALITAT PREU ESTÀ MOLT I MOLT BÉ.
HA ESTAT TREBALLANT A RESTAURANTS COM EL BULLI, LA CARME RUSCALLEDA,... PORTA UN BON CURRICULUM DARRERA.

NOSALTRES TAMBÉ ENS VAM MIRAR EL JARDI DE CALDERS, I VAM ANAR-HI AMB LA CRISTINA DEL CATERING,DIRIA QUE ELLA TAMBÉ HI HA TREBALLAT EN AQUEST ESPAI, PERÓ AL FINAL ENS HEM DECIDIT PER MAS TERRATS

ENCARA NO TINC EL VESTIT, JA QUE PER L'ÈPOCA QUE ENS CASEM I EL TEMPS QUE ENS FA, NO SE COM HE D'ANAR, HEM RECOMANEU ALGU? TAMPOC HEM VULL GASTAR MOLTS DINERS AMB EL VESTIT.

ENHORABONA A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
masceli

Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:48 am

EntradaAutor: geisha » dg. maig 09, 2010 10:21 am

Hola noies, moltisses gracies, em fa molta ilusio!! doncs el banquet i la cerimonia la fem al Mas Marroch!!! ja que esta a 5 minuts de girona i nosaltres i molta familia amiks etc... viuen a girona ciutat!! doncs no us vull espantar les que no teniu restaurant pero a mi em va ser una miketa complicat, ja que a molts lloks ja no tenien gaires dates.
Els jardins de calders tink uns amiks que tambe si casen l'any que be i es un lloc precios, la veritat! nosaltres no el vam casi ni mirar ja que voliem un lloc que no fos catering!! i la cuina del celler sabem de bona tinta que es imprecionant!
En relacio al vestit, a final de mes vaig a barcelona a veure la presentacio de les noves coleccions de nuvies i acompanyants, es per botigues pero m'han aconseguit entrades!! Amb el vestit estic ben liada ja que tinc un tatuage molt gran a l'esquena, magradaria un palabra de honor amb alguna jaqueteta de coll o alguna cosa aixis, perque mel tapi durant el sopar, despres al ball ja m'ho treure!! jo he mirart pronovias n'hi han 2 que mencanten i Aire n'hi ha un que magrada falta veure altres coleccions com la de rosa clara pero aquesta puja una miketa massa!! ja veurem que fare, de moment veure totes les coleccions i despres probar-los!! ptnets
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Shaik » dg. maig 09, 2010 5:50 pm

Hola masceli, jo també acabo d'arribar al foro!

Pel vestit, més amunt hi ha algunes recomanacions, SVN de Girona o la Celia Vela de Figueres si t'agraden vestits diferents i que no siguin cars. A mi personalment m'agraden molt les toreretes de l'estil de la Rosa Clarà, que són com de gassa elàstica i et poden quedar bé amb qualsevol vestit. Si mires la web les veuràs. Són molt senzilles, i te la podria fer qualsevol modista. És que a mi les toreres de robes gruixudes no m'agraden gaire, són massa series. Crec que seria una bona solució si et cases el novembre, si et fa un bon dia no tindras gens de fred.

Geisha, el Mas Marroch diuen que és fantàstic, jo no hi anat mai però té molt de renom i serà perquè se l'han guanyat!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: tap » dl. maig 10, 2010 1:09 pm

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 4:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:37 am

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 10, 2010 1:51 pm

Tap! Ja heu reservat a Mas Pau? Què tal, us van atendre bé? Nosaltres volem anar a mirar-ho, és la opció 2 que tenim, ens queda prop de casa i de preu surt força bé (tinc els menus)! Ja m'explicaras! I també vas anar a la Celia Vela? Noia, coincidim en tot, jajaja! Ja tinc ganes de començar a posar-m'hi en serio!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: tap » dt. maig 11, 2010 1:42 pm

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 4:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

EntradaAutor: cucuruxu » dt. maig 11, 2010 4:10 pm

Eiiii k guay Tap!!
Ja ens explicaràs què tal per Pronovias! A veure com va això de provar vestidets!
Ja en tinc ganes jo també!
Jo el lloc pràcticament el tinc segur, es diu Mas Darder i és una masieta amb una carpa molt xula i maca amb uns jardins i després nosaltres hem de buscar el catering! Bueno els del Mas ens ajuden, però és el que m'està costant més!
El fotògraf ja el tinc i de les altres cosetes ja anirem fent!!
Ara el meu objectiu és trobar un catering que estigui bé qualitat-preu! jeje
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dt. maig 11, 2010 9:58 pm

Bones noies!

A mi m'hagués agradat molt fer-ho a Besalú, és un poble preciós. El nostre "problema" és que també serem poquets (uns 80 màxim), tenim poca familia directa i només ho direm a qui volem, res de compromisos. I a molts restaurants els banquets estan plantejats per molta més gent, i en els dossiers et posen "per menys de 100 persones, consultar preus", pel que m'imagino que t'acaba costant el mateix que si ets 150! I això ens ha fet descartar molts llocs. El Mas Pau sembla que és més íntim i no crec que hi hagi problemes per aquest motiu.

El Mas Darder no em sona gens, però segur que estarà super bé, he fet el xafarder a la web i és molt maco! De caterings no en conec, però sempre podeu contractar el que us recomanen, no? Sort!

L'altre dia revisant alguna web dels llocs que tenim "fitxats" em vaig fixar en una cosa que em va emprenyar molt: si vas al catàleg de menus per grups d'empresa hi ha els mateixos menus que pels casaments per 40-45 euros!! Quina ràbia! És ben bé que ens deixem enredar i deixem que s'abusi d'aquesta manera quan es pronuncia la paraula "casament". :--(
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 12, 2010 9:18 am

Estic totalment d'acord amb tu Shaik!! És un abús!!
Si a una carta de restaurant normal et cobren per un filet 20 o 20 i picu euros (per un filet!) Com pot ser que per 150 filets et cobrin exactament el mateix?????????? No ho entenc.. Això hem té moooolt indignada! Però suposo que haurem de passar per l'aro.. :star::
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: tap » dc. maig 12, 2010 1:05 pm

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 4:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 12, 2010 2:51 pm

Hola noies!

Aquest cap de setmana anem a veure un restaurant, per fi!! : ban : Ja us explicaré com ha anat! A veure què em demanen per 80 filets, eh cucuruxu, jajaja!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 12, 2010 4:01 pm

Hola Tap! Si que el vam mirar el Ginjoler.. però a part que és molt pijet de cullereta i got, i preferim que no tot sigui així (exigències del meu futur que com diu ell, és de vida!jeje) i es dispara bastant si vols fer algo amb cara i ulls! Clar jo al menú li he de sumar el lloguer de la casa i fa que s'hagi d'ajustar més el preu del menú que no pas si ho fés a un restaurant..

Shaik molta sort amb aquest restaurant wapa!!!! Ja ens ho explicaràs eh! I fixa't amb els filets! jeje
>.-<: :..:
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dc. maig 12, 2010 10:02 pm

Cucuruxu, podries mirar l'Hotel Figueres Park, sé que aquesta gent es desplaça per a cuinar per a celebracions. Una amiga meva va fer el casament a casa i ells van anar a cuinar allà mateix. I tot molt bo i "normal", no pijito. Envia'ls un mail, potser us podeu entendre. A Figueres també hi ha catering Montserrat.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dj. maig 13, 2010 10:39 am

Gràcies Shaik! Ho miraré!!!! : besito :
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: JiG » ds. maig 15, 2010 7:52 pm

cucuruxu ha escrit:J i G És complicat lo dels caterings eh!
Bueno si tenen restaurant ja és algo perque ho pots tastar! Quins caterings teniu??

Tenim per triar o Can Co, les Magnòlies o la Plaça. Ahir vam estar sopant a les Magnòlies i ens va agradar molt, vam parlar amb ells i ens van estar explicant els menús i preus i tipus d'aperitius i ens va agradar bastant i el preu...wenu car com a tot arreu. Jo és que tots ho trobo un "robo", però wenu. Jo com tu he d'afegir al preu del menú el lloguer de l'espai, que tampoc és molt car però sumat a persona/menú és un "suma y sigue". En fi... haurem de fer una bona guardiola!!!!!

Jo he sentit parlar molt bé d'alguns que ja han sortit per aquí Ginjoler i Montserrat, ara de preus ni idea. Nosaltres no els hem mirat perquè com que allà on ens casem ja ens proporcionen 3 restaurants per triar, ja ens hem plantejat conèixer aquests tres.
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dg. maig 16, 2010 3:23 pm

Hola noies!

Ja hem visitat el primer restaurant, i la veritat és que vam sortir molt contents! : ban : La noia que ens va atendre va ser encantadora, molt maca i agradable. I el lloc, preciós. A més, vam tenir la sort de que estaven preparant un banquet pel migdia i vam poder veure el muntatge, tot OK! Volem mirar un parell de llocs més per estar-ne segurs i convençuts, però de moment aquest no ens ha decebut gens.

Em sembla que en el que més coincidim totes és en que tot és un robo!! Jajaja! Noies, la pela és la pela i ens les volen fotre totes! El que tinc clar és que tot allò que poguem fer "low cost" ho farem. Les invitacions les encarregarem a alguna web, els detalls segur que també perquè si ja regales la foto tampoc crec que hàgim de fer gran cosa. Per les fotos i video segurament que llogarem a algú de BCN, perquè demanes preus a fotògrafs d'aquí i et costa el mateix que foto + vídeo a empreses de Barna. I no et cobren el desplaçament, així que endavant, jajaja! A estalviar per on es pugui!
Imatge
Shaik

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants