cotxe per a la nuvia

un gran any!

Re: cotxe per a la nuvia

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 31, 2010 11:32 am

noslatres l' hem agafat a l' empresa q hi ha st boi, però no t´esperen fins q acabi la festa, quan et deixen al restaurant ja marxen, sino seria un dineral.....
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Shaik » ds. jul. 31, 2010 1:44 pm

Noies, si el que voleu és un cotxe gran però que no sigui clàssic sempre teniu l'opció de llogar un cotxe a Avis o alguna empresa així. Per poc més de 100 euros teniu un cotxe de gama alta i ningú sap que és llogat ja que no ho posa enlloc. El meu xicot quan viatja per feina sempre lloga un cotxe d'aquests i està molt content. A més, el reculls el dia abans i te'l pots decorar a casa tranquil.lament. Si nosaltres tenim problemes per organitzar els cotxes (jo tinc un Ford Ka de dos portes i el meu xicot té un BMW serie 1també de dos portes, així que els descartem, jejeje) potser en llogarem un, així ens els podem quedar fins l'endemà.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: montse_87 » dl. ago. 09, 2010 10:53 am

Nosaltres segurament, si no canviem d'opinió, anirem:
- jo amb el qashqai color negre berenjena, que queda molt elegant, de mon pare
- el xiquet amb el BMW 320 de mon tiet
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: Anna&Carlos » dl. ago. 09, 2010 11:01 am

Yo iré en un mercedes de un familiar, que se lo compro hace 2 meses, y ell anira en un 407 ..

s2 Anna
Imatge
Anna&Carlos

Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 10:57 pm

Yo he alquilado un Cadillac con 4 Hurleys que llevaran primero al novio y luego a mi. Es una sorpresa para él, que le encantan las Hurleys y luego me enteré que el Cadillac es su coche favorito (no está enterearse a los 10 años de novios,jejeje) pero el pobre tendrá que llegar 2 horas antes al restaurante, porque tenemos 1 hora de camino en cada trayecto. mi suegra y cuñada están que trinan : sgra : que estoy loca por hacerlas llegar con tanto rato de antelación, pero es que a él le hará tanta ilusión que me da igual! Además le dejaré 2 Hurleys mientras me recogen a mi y así se le pasará el tiempo volando. Y que narices que ellos, los novios también son protagonistas! :-)ok:
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. ago. 09, 2010 11:08 pm

Muy bueno el detalle de las Harleys!! no lo había oído... :-)ok:

Nosotros estamos mirando la opción Cadillac o Rolls, a ver si nos decidimos por alguno. >.-<:
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 11:10 pm

hulataca ha escrit:Muy bueno el detalle de las Harleys!! no lo había oído... :-)ok:

Nosotros estamos mirando la opción Cadillac o Rolls, a ver si nos decidimos por alguno. >.-<:

Yo siempre havia pensado en un Rolls blanco..era mi ilusión, pero ya que hay que pagarlo, al menos lo disfrutamos ambos... Cojas el que cojas será el mejor!
BIXITO84

EntradaAutor: Massianya » dc. ago. 11, 2010 8:42 am

Trobeu molt cutre arribar en el meu cotxe?

És que em fa il·lusió. El pobre fa anys que ens porta a tot arreu, i no veig perquè ara li hauria de girar l'esquena... Jo ho tenia claríssim, però hi ha gent que em diu que queda lleig. Pobre Corsa! És el nostre cotxe!! Ja li posaré floretes...
Sí, clar, dins del vestit també hi quedaria més bé una topmodel, però mira, hi aniré jo.
Suposo que si fos un cotxe "amb més categoria" la gent ja no em criticaria.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 10:21 am

Massianya ha escrit:Trobeu molt cutre arribar en el meu cotxe?

És que em fa il·lusió. El pobre fa anys que ens porta a tot arreu, i no veig perquè ara li hauria de girar l'esquena... Jo ho tenia claríssim, però hi ha gent que em diu que queda lleig. Pobre Corsa! És el nostre cotxe!! Ja li posaré floretes...
Sí, clar, dins del vestit també hi quedaria més bé una topmodel, però mira, hi aniré jo.
Suposo que si fos un cotxe "amb més categoria" la gent ja no em criticaria.

cutre?! que va, molta gent va amb el seu propi cotxe. Nosaltres voliem anar amb el nostre pero es un 3 portes per tant ho descartem. hem estat mirant cotxes per llogar pero es una burrada l que et demanen per 3 hores...i la veritat es que gastarme 300 o 500 euros en n cotxe per 3 hores, prefereixo guardar-mo pel viatge o per altres coses del casament que disfrutaré mes. Encara no sabem amb quin cotxe anirem ,ja que tothom tenen monovolumens o cotxes petits...el mes "formal" es un a2...pero es batsant petit, no se que en farem encara!!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: FLOR RJ » dc. ago. 11, 2010 2:00 pm

yo iba a ir con mi coche ya que solo tiene 6 meses y claro el año q viene sera nuevo todavia... no es un coche pequeño, es negro y asi deportivo... lo malo q es de 3 puertas!! mire de alquiler pero sube mucho y no quiero gastarme tanto dinero para un paseo y ya esta porq al fin y al cabo el coche luego solo es para desplazarse y una vez en el restaurante el coche queda en el olvido..... pero hace unos dias una amiga comentando lo del coche me dijo q no m preocupara q ella se ocupa de eso asi q sera sorpresa!!! *.-o-o.*
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

EntradaAutor: montse_87 » dc. ago. 11, 2010 2:14 pm

Hola massianya, mira jo opino que has de fer el que a tu et vingui de gust i vulguis, si ho tenies clar, no et deixis influenciar pel que et diguin, la boda es teva i del teu xicot per lo tant penso que heu de ser vosaltres els que trieu qualsevol detall, inclos el cotxe que us porti. El que penso, i no ho dic de mala fe ni res, es que som una societat que mirem massa les aparences, inclus en aquest cas fins i tot els cotxes (o pel meu veure mes aviat les marques dels cotxes). Penso que si potser fos un cotxe de gama alta encara que tingues els seus anyets no pensarien igual, et portara igual un cotxe que un altre i si et fa il·lusió apareixer aixi fes-ho.
El dia dels nostres casaments han de ser com nosaltres vulguem.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 11:20 pm

No hi ha res cutre sempre que tu ho vulguis i et faci il.lusió...
BIXITO84

EntradaAutor: FLOR RJ » dv. ago. 13, 2010 12:29 pm

La verdad q en un dia tan especial para nosotras deberiamos preocuparnos mas en que nos guste a nosotras y a nuestra pareja q no intentar de complacer a todo el mundo.... yo intento q todo lo q hago sea de agrado pero siempre alguien no esta conforme o no le gustara por lo q te rompes los cuernos intentandolo y al final es imposible....

asi q una cosa os digo!! siempre q os guste a vosotras q digan lo que quieran ya que la mejor manera para pasar ese dia es hacerlo a nuestra manera y no a la manera q les gustaria a los demas!!
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

EntradaAutor: adriana27 » dv. ago. 20, 2010 9:49 pm

yo de momento también es un tema que lo tengo muy secundario,,,prefiero gastarme el dinero en otras cosas! un amic meu tiene un mercedes blanco muy chulo pero blanco......parece q no luce tanto no?? como lo veis? lo habia descartado pero no se...las limusinas son blancas y la novia keda bien no? q opinais??? besossssss
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 20, 2010 10:24 pm

jo oino el mateix q vosaltres, la veritat es q mentre us agradi als nuvis n'es suficient. Nosaltres tambe anavem a anar amb el nostre cotxe pero el meu me'l va posar el meu pare i vaig anar amb un Touareg d'un cosi meu, a mes q teniem el Kitt q jo vaig llogar pel meu marit ja, es fanatic d la serie del cotxe fantastic i va ser sorpresa per ell, pero si no li hagues fet ell hagues anat amb el nostre cotxe, i si el meu pare a mi no m'hagues fet la sorpresa el q hagues sigut hagues estat be

La veritat es q es una pasta llogar cotxes i mes per aquest dia, jo tambe penso q es secundari i no te gaire sentit el q us dic perque jo en vaig llogar un, pero mes per regal q una altra cosa, si no ni boja em gastava els diners en un cotxe normal!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: BIXITO84 » dc. set. 01, 2010 10:46 pm

montseijordi ha escrit:jo oino el mateix q vosaltres, la veritat es q mentre us agradi als nuvis n'es suficient. Nosaltres tambe anavem a anar amb el nostre cotxe pero el meu me'l va posar el meu pare i vaig anar amb un Touareg d'un cosi meu, a mes q teniem el Kitt q jo vaig llogar pel meu marit ja, es fanatic d la serie del cotxe fantastic i va ser sorpresa per ell, pero si no li hagues fet ell hagues anat amb el nostre cotxe, i si el meu pare a mi no m'hagues fet la sorpresa el q hagues sigut hagues estat be

La veritat es q es una pasta llogar cotxes i mes per aquest dia, jo tambe penso q es secundari i no te gaire sentit el q us dic perque jo en vaig llogar un, pero mes per regal q una altra cosa, si no ni boja em gastava els diners en un cotxe normal!

Completament d'acord amb tu! és un apstón, però som tan tobes que quan sabem que els fa ilu a ells o fem...al menys és el meu cas. : besito : però a mi també m'ag5rada, e?jejeej
BIXITO84

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. set. 01, 2010 11:01 pm

Hola noies, nosaltres tenim un conegut que té un Hummer blanc espectacular, a vegades s'ofereix per a dur els nuvis, però no se el preu, ho fa desinterassadament, si voleu m'envieu un privi i us passo el contacte.

En algun casaments hem vist arribar a la núvia en un carruatge amb 4 cavalls.....

Sílvia i Jordi
http://silviaijordi.blogspot.com/
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dc. set. 01, 2010 11:26 pm

pues yo solo necesiraia un cotxe q nos recogiera priemero a el en su casa y lo lleve al restaurante y luego bajara y me recogiera a mi y me llevara seria 3 paseos de unos 40km mas q luego bajara a su destino....y no se como buscarlo pq quiero un coche normal con conductor,xo no se como buscarlo pq me salen coches antiguos y yo eso no lo quiero.......
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: FLOR RJ » dj. set. 02, 2010 7:17 am

jesy-fidel ha escrit:pues yo solo necesiraia un cotxe q nos recogiera priemero a el en su casa y lo lleve al restaurante y luego bajara y me recogiera a mi y me llevara seria 3 paseos de unos 40km mas q luego bajara a su destino....y no se como buscarlo pq quiero un coche normal con conductor,xo no se como buscarlo pq me salen coches antiguos y yo eso no lo quiero.......

Guapa si en el google pones "coches de lujo con conductor barcelona" veras que te salen varias empresas .... yo lo mire asi tambien y me salieron bastantes sitios....

Luego hay un sitio que se llama CARSDELUXE. ES y tienen un apartado para bodas.... y es con conductor como tu dices...
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. set. 02, 2010 9:02 pm

FLOR RJ ha escrit:
jesy-fidel ha escrit:pues yo solo necesiraia un cotxe q nos recogiera priemero a el en su casa y lo lleve al restaurante y luego bajara y me recogiera a mi y me llevara seria 3 paseos de unos 40km mas q luego bajara a su destino....y no se como buscarlo pq quiero un coche normal con conductor,xo no se como buscarlo pq me salen coches antiguos y yo eso no lo quiero.......

Guapa si en el google pones "coches de lujo con conductor barcelona" veras que te salen varias empresas .... yo lo mire asi tambien y me salieron bastantes sitios....

Luego hay un sitio que se llama CARSDELUXE. ES y tienen un apartado para bodas.... y es con conductor como tu dices...

Si que hay, mira en google como te han dicho y hay mercedes que te llevan si no quieres nada más especial. A nosotros nos lo hacen así, le llevan a él, vienen a por mi y me llevan al restaurante. Los pobres van a hacer una de kilometros, que se van a marear :star:: es que tenemos una hora para cada trayecto, así que calcula a la hora que va a llegar el novio al restaurante, jejejejej
BIXITO84

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants