BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: arbecub » dv. oct. 16, 2009 4:13 pm

Wpes!!!

nosaltres también teniem moooltes ganes de fer coses per a totom xo al final vam decidir fer-ho als que realment sentiem que ho haviem de fer....
no us trenqueu el cap, la gent a una boda no va a que els hi donguin un detall van a disfrutar i a estar al vostre costat i si relament son amics vostres entendran que no podeu fer un detall per a cada persona....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 17, 2009 6:04 pm

jo també pensava com vosaltres... que m'agradaria fer algun detall a les meves amigues però clar, després potser hi ha gent que no m'apeteix tant fer-lis res i algú s'ofèn i passo de tenir mals rotllos per aquests temes amb ningú. Així que he decidit que em faré fer el ram de núvia doble, de manera que una part li donaré a la meva germana gran i l'altra part -ambdues seran idèntiques- per a la meva germana petita. I llavors, per a que el meu germà i el meu cunyat no es sentin menys, em compraré dues lligues i lis donaré una a cada un... em quedaré amb el meu cunyat perquè no s'ho esperarà pas... i al meu germà li trauré els colors!! perquè per a la boda ell tindrà 16 anys!! jejejeje!
També farem un regal a les mares i un altre als pares, i per a tota la resta, el recordatori de la boda que encara estem pensant què fem. Potser us ajuda a alguna a decidir-vos jeje!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 10:22 am

En un principi, pels nostres pares hem pensat fer un pack de nit d'hotel amb sopar i esmorzar i potser una visita a les bodegues de Raimat amb cata inclosa. Als nostres germans els regalarem un Hoffman recordatori de la nostra infantesa fins que ens hem fet més grans. I jo a ell també li prepararé alguna coseta que el sorprengui... Em penso que al final el que faré serà entregar uns alfilers de fimo per homes i dones amb els detalls i a les amigues més especials els faré les nines. Per no fer gaire pesades les entregues ho aniré fent per packs: per exemple, amb la rèplica dels rams entregaré les nines del pit...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 19, 2009 10:29 am

Jo lo del regalets i detallets, encara ho tinc una mica en l'aire, el que sabem segur és per a qui serà el meu ram, a les mares un ram per cada una, a la meva avia també. I als pares alguna cosa però no ho se. La lliga també se a qui li donare, a una cusina meva. I després algo mes pero encara no ho se que. Si teniu idees per als pares aneu posant!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 10:57 am

En el meu cas, al restaurat regalen a les mares un ram de 12 roses. Jo he pensat que o bé els podria regalar una ampolla megagran de cava (de les de les curses de motos i F1, sabeu?), o bé entregar-los el sobre amb els vals per "l'experiència etnològica" que serà per la parella, evidentment...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 19, 2009 11:10 am

buniketa, si en el meu cas també les flors de les mares els posa el restaurant, però jo vull fer-li alguna cosa especial al meu pare perquè es el qui està mes emocionat de tots i per mi és el pilar fonamental en la meva vida desde sempre... jajajaj que m'emociono!!!
Lo de l'ampolla gegant de cava està molt be, jo potser li escric alguna carta o alguna cosa així, i lo de l'experiencia enològica t'ho recomano 100 per 100, em dedico a això jo... jejejeje
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 11:13 am

Siiiiiiiiiiii???? Explica, explica, on? com? quan? quant? :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: jejje... envia'm un privi, si vols... jo! quina casualitat!!!! Ni que sigui per tenir un lloc on anar a comprar coses d'aquestes... *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 19, 2009 11:48 am

Després també he de pensar la musiqueta que posarem a cada persona per als detallets... uff hi ha tantes cosetes a pensar... però sort que ens queda molt temps per a que tot surti perfecte en el nostre dia!!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. oct. 19, 2009 3:40 pm

Hola noies!!!
Ja he vist que aquests dies, després d'un petit descans, ha tornat la cosa amb força!!! Jo he estat uns dies fora i per això no deia res!!
Doncs nosaltres al vostre costat crec que tenim el tema de la boda una mica adormit!!!No em pensat en detalls, ni musiques ni res! I lo dels detalls que dieu, és que hem perdo, pel que entenc feu regals personalitzats a les amigues per la boda o per la despedida?? I els regals a qui es donen (ram, nuvis, lliga) i es donen més coses??
Jo siq ue tenia pensat regalar-li alguna cosa als pares, és que sempre el ram a les mares i jo pensant i perque les mares i no els pares, que els diferència? I vaig dir jo als pares també el regalo i ja veig que coincideixo amb vosaltres!
Després miraré la pàgina web que has proposat Nuvolet, però primer volia saludar-vos.
Amb lo de que els restaurants deuen voler fixar dates, segur que es pel De Nuvis, perque allí anirem gairebé tots a demanar pressupost i/o quedar-nos amb un dia!
Fins aviat
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 19, 2009 3:53 pm

uff el tema del regal per als pares se m'escapa... es que els meus pares i els meus sogres són mooooolt diferents i tenim feina per a trobar alguna cosa que els agradi a tots quatre, perquè sinó haurem de pensar regals diferents i crec que això és una mica rotllo perquè pot donar peu a petits malentesos, no creieu?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 4:39 pm

No ho sé, suposo que depén de cada familia, no? Jo penso que els regalem el que els regalem els farà il·lusió; jo vaig pensar que un cap de setmana a algun hotel que estigui ok agrada a tothom. També pensava en un cap de setmana fora, però llavors es disparava massa, perquè no volem que paguin res, ni transport ni res...

Lo de les amigues... a més dels rams, la lliga i això em feia il·lusió regalar alguna cosa a les altres també, però ja veurem què passa al final...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 19, 2009 7:14 pm

és una bona idea això de regalar-los una escapada però com et dic els meus pares són molt diferents dels meus sogres... als meus pares els faria molta il·lusió que els féssim un regal així pq mai poden marxar els dos sols pq tinc dos germans petits... i en canvi, els meus sogres que ha tenen els fills grans són taaaaant casolans que no hi ha manera de que marxin mai a enlloc! així que això de regalar-los una escapada, descartat! per tant, s'accepten idees!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dt. oct. 20, 2009 6:41 am

Cadui a mi em passa una mica com a tu, els meus pares si que son surtidorets pero els del meu novio no gens, a part son més grans i es un altre rollo... no ho se... així que no ho se, també necessito ideees :-///: :-///:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 20, 2009 8:58 am

Noies, en el meu cas és a l'inrevés: són els meus pares els que són més grans i no acostumen a sortir gaire. És per això que se'ns va acudir que convidar-los a un cap de setmana perquè es cuidin, es mimin i a més aprenguin alguna cosa... El pack que inicialment hem pensat regalar (després ja veurem, perquè serà una de les últimes coses que farem...)consta de:

- sopar
- nit a l'hotel
- esmorzar
- visita a les Bodegues Raimat
- circuit spa

i tot és a la meva ciutat. Només caldria ultimar algun altre detall, però em sembla ben complet, no?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. oct. 20, 2009 11:05 am

Està super be buniketa!!! m'encanta, jo m'ho pensaré ben be... no ho se fins i tot penso en regalals coses diferents, com cada parella tenen el seus gustos, potse a uns els hi fa molta ilusió una cosa i als altres prefereixen un altra, així que no se ho pensarem de mentre.... i tan de mentres... ejejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 20, 2009 1:09 pm

És clar! Si les dues parelles són tan diferents, no crec que estigui malament regalar-los coses diferents... el cas és que els agradi i els faci il·lusió... En aquest cas, jo, l'únic que sí que em plantejaria és que tinguin un valor similar
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 20, 2009 6:18 pm

està força bé el circuit que has pensat de regalar-los Buniketa!

la veritat és que aquest és un tema que encara no he comentat amb el meu xiquet perquè ell continua pensant que és massa aviat per pensar en els detalls i jo no em puc estar de pensar en tot!! suposo que si a ell no se li ocorre res millor, finalment acabarem regalant-los coses diferents, evidentment del mateix valor. Però vaja, que segurament que els nostres pares estaran tant i tant il·lusionats aquell dia (tant pels uns com pels altres som els primers fills en casar-nos) que qualsevol cosa que els regalem els encantarà i segur que no s'ho esperaran. Com diu la Nuvolet tenim mooolt temps per pensar-hi :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 10:07 am

Noies! estic súper emocionada, perquè ja hem pagat la senyal de reserva del restaurant, però és que a més vaig entrar a les botigues de Rosa Clarà i Aire per demanar catàlegs... També vaig estar a Pronovias, però els vaig dir que era pel 2011 i em van contestar que millor em posés a la web. Així em puc fer una lleugera idea dels preus (al de RC sí que els posen, als de Aire no, però si us n'interessa algun al dressbori si que hi ha un catàleg amb preus.
Imatge

Imatge
buniketa

MILERS DE GLOBUS x LES BODES a LLEIDA

EntradaAutor: GLOBUS LLEIDA » dj. oct. 22, 2009 10:24 am

Hola a totes les novies 2010 de Lleida.
Podeu sorprendre al vostres invitats, familiars i amics amb una pluja o decoració espectacular, amb milers de globus blancs, nacar, perlats... i rams de globus amb bombons, per a endolcir l'hora del cafè. I per als mes petits, uns simpàtics globus-animalons que caminen (gatets, gossets, gallinetes, tortugues...)
Troveu-me a \La festa\ Animació \GLOBUS LLEIDA, d'questa mateixa web... i entreu a la meva pàgina... o a l'entrevista de TV GUIA NUPCIAL. Us agradarà.
I si us interessa, reserveu el mes aviat la vostra data. No mes podem fer una única decoració per dia. Exclusiva, única, impactant, una decoració inolvidable en el dia mes feliç.
MOLTES FELICITATS A TOTES.
Antoni
GLOBUS LLEIDA
GLOBUS LLEIDA

Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:15 pm

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 22, 2009 11:24 am

Noies faig la meva aportació nosaltres als nostres pares els hi vam regalar una fotoescultura i un clauer de metacrilat. Pensàvem que no els hi agradaria però va ser tot un èxit els hi va agradar molt i tant els meus pares com els del meu marit es van ficar la fotoescultura a la tauleta de nit, mai havien tingut cap foto a la tauleta de nit imagineu si els hi va agradar que se la van posar allí.I es van treure el clauer que portàven feïa anys i es van ficar el que li vam regalar. Us deixo la web www.amrialfoto.com

a10.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant