2011

un gran any!

Re: 2011

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 22, 2009 6:06 am

Buniketa, que be ja has donat paga i senyal, naltres encara no hem de donarla... ens ha de dir quan.... vaig a una boda aquest any que be al palau, ja et contaré wapa!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: macu1313 » dj. oct. 22, 2009 6:54 pm

Hola Chicas,
me encanta leer vuestros mensajes.Todas estamos en la misma situación.Yo he pensado en decirlo cuando falte solo un año y lo tengamos todo atadito.Creo que es lo mejor para nuestro caso pq la familia muchas veces aunque lo hagan de buena voluntad se meten donde no deben.Lo que me preocupa es el tema del fotógrafo.Un primo mio es fotografo y el nos hara las fotos,pero como se lo queremos decir con un año de antelación ,no creo que tenga fecha cogida no?¿con cuanto tiempo se coge el fotógrafo?¿Hay gente que se dedica solo a video?Es que yo siempre lo he escuchado todo junto...
Chicas ya nos queda menos,jejejeje
Imatge
macu1313
:: núvia experta

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: macu1313 » dj. oct. 22, 2009 6:59 pm

Cadui, yo ya quiero tener la fecha en santa maria del mar....ya nos queda menos.jejejeje
Imatge
macu1313

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 9:12 pm

Hombre, si te quieres asegurar lo de tu primo, yo se lo diría a él y le pediría que te guardara el secreto porque quieres dar la noticia cuando falte un año. Yo lo he hecho así, lo saben nuestros padres y el hermano de mi novio, pero yo a mis hermanos y a partir de aquí a los demás se lo diremos en Navidad. A los que lo saben les hemos pedido que guarden el secreto.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: macu1313 » ds. oct. 24, 2009 8:09 pm

Hola,
si lo habia pensado buniqueta pero es que me da miedo que lo diga.Porque lo que es discreto no es, a parte vive en andalucia y me da miedo que se lo diga a toda mi familia y se acaben enterando por él.No se lo que haremos.Tu has hecho bien, decirselo a las personas que sabes que no lo diran.Pero tu casi que lo tienes todo no?Digo el restaurante.¿No te casas por la iglesia no?
Imatge
macu1313

EntradaAutor: buniketa » ds. oct. 24, 2009 10:15 pm

Sí, yo me caso por la iglesia. Tengo el restaurante y los detalles de los hombres me los traen el lunes. A partir de aquí, la reserva de los detalles de las mujeres, que también los tenemos decididos. El fotógrafo, esperaremos unos meses todavía, a principios de año, para hablar con unos de Madrid (El Marco Rojo), ojalá los pueda coger; y si no, pues miraremos 2 o 3 que nos llaman la atención de por aquí Lleida.

De momento no tengo iglesia, por lo que todavía no puedo pedir las invitaciones (joooo). Tenía vistas unas por internet, pero seguramente cuando las pida ya tendrán que ser otras. Había pensado que si conseguía un papel parecido podría hacerlas yo misma, pero los papeles que quiero no los encuentro. ¿Tú o alguien sabe dónde comprar cantidades de papel de primer nivel? Claro, es que sin imágenes es un poco chungo entender de qué hablo... sería un papel con incrustaciones y con un caminito de hilo, como cosido... Bueno, no sé, ya veremos qué hacemos.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: macu1313 » dg. oct. 25, 2009 12:16 pm

Buniqueta,
me encanta encontrar a personas que lo tienen todo atado.Yo a veces pienso, es que queda tanto tiempo...pero luego leo mensajes como el tuyo y me encanta saber de gente que está en la misma situación.
Mira sobre los papeles,lo que yo habia pensado era poner un papel raro envolverlo con una cinta y encontrar una cajita donde poder poner la invitación.Mira yo he mirado por internet y mira a ver si en estas webs te gusta alguno:
-www.empapelarte.com.mx/ es una web de mexico pero tienen papeles preciosos.
-www.todoart.com/papeles.htm
-www.custompaper.com/index_spanish.html
luego he encontrado esta direccion http://www.blogcatalog.com/blog/como-ha ... 054db3c842 y aqui te explica como poder hacerlas tu misma y tipos de papel.
Si consigo mas te voy contando.Porque yo queria una tienda especializada en Barcelona, pero aún no la he encontrado
Imatge
macu1313

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 25, 2009 12:24 pm

jijiji, verás, es que mi situación es algo particular. Actualmente no estoy trabajando, por eso puedo dedicarme más a buscar y mirar y atar cositas; la cuestión es que no sé dónde estaré trabajando el año que viene o dentro de un par de meses (soy profe, y me pueden enviar a cualquier sitio), entonces pienso que todo lo que pueda hacer ahora ya lo tendré listo y no tendré que correr después...

gracias por la información, miraré estas webs a ver qué tal...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dc. nov. 25, 2009 7:09 pm

JA TENIM RESTAURANT!

HO FAREM TOT A LA MASIA SALAT DE LES BORGES BLANQUES!!!

ES PRECIOS!!!

PETONS A TOTES
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 25, 2009 7:21 pm

Buniketa ese papel especial que estabas buscando hace un tiempo, lo has encontrado ya??
si no lo has encontrado te remito un par o tres de direcciones de donde yo compro el papel para hacer scrapbooking
dale una ojeada a ver si es esto lo que necesitas: www.scrapate.com ; www.creactividades.es y www.1worldscrap.com
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 10:38 pm

jo mateixa ha escrit:JA TENIM RESTAURANT!

HO FAREM TOT A LA MASIA SALAT DE LES BORGES BLANQUES!!!

ES PRECIOS!!!

PETONS A TOTES

Ja t'ho he dit en un altre post, però... FELICITATS!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 10:40 pm

marsal75 ha escrit:Buniketa ese papel especial que estabas buscando hace un tiempo, lo has encontrado ya??
si no lo has encontrado te remito un par o tres de direcciones de donde yo compro el papel para hacer scrapbooking
dale una ojeada a ver si es esto lo que necesitas: http://www.scrapate.com ; http://www.creactividades.es y http://www.1worldscrap.com

Hola, guapa! Moltes gràcies! Me les miraré perquè sempre pot passar que trobi alguna cosa que m'interessi, però per a les invitacions ja no... hem decidit que les farem nosaltres mateixos amb paper pintat per a la paret... ja us les ensenyaré!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 9:07 am

jo mateixa, enhorabona pel restaurant, el germa de ma tieta ho va fer allí aquest estiu i tots en van dir que molt be!!!!
buniketa, fins i tot t'atreveixes amb les invitacions??? deu n'hi do quines manetes, jo no ho sóc gaire de manetes, però farem el que podrem!!! :-///:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 10:32 am

NUVOLET ha escrit:jo mateixa, enhorabona pel restaurant, el germa de ma tieta ho va fer allí aquest estiu i tots en van dir que molt be!!!!
buniketa, fins i tot t'atreveixes amb les invitacions??? deu n'hi do quines manetes, jo no ho sóc gaire de manetes, però farem el que podrem!!! :-///:

posats a fer... jo m'atreveixo amb tot! jejeje! Al principi el meu nen no ho veia gaire clar, això de fer-les nosaltres, i molt menys amb aquest tipus de paper, però vam comprar el paper (el vam decidir entre els dos) perquè jo n'estava moooolt decidida, i, a casa, amb un foli, li vaig ensenyar com les faríem... i llavors va veure que tampoc no era tan difícil i que quedarien bé. Quan ho hagi intentat us posaré alguna imatge, i si us atreviu us explico com es fan, ok? Que consti que la idea no és meva, eh? Ho he vist en un altre foro i em va agradar molt...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 10:38 am

Si si quan tinguis la primera feta ens la poses siusplau!!! a veure si m'atreveixo però ja te dic que ho veig molt molt complicat, i per cert et surten be de preu fen-les tu mateixa???
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 10:45 am

NUVOLET ha escrit:Si si quan tinguis la primera feta ens la poses siusplau!!! a veure si m'atreveixo però ja te dic que ho veig molt molt complicat, i per cert et surten be de preu fen-les tu mateixa???

Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Superbé i més originals que cap, perquè no n'hi haurà cap amb el mateix disseny! T'explicaré els números via privat, ok?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 11:24 am

ok, wapa!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: jo mateixa » dj. nov. 26, 2009 12:53 pm

Tinc moltes idees per les invitacions però cap em surt com m'agradaria....snif, snif!!!

ei!! com tenim el tema fotografs???? eu mirat alguna cosa???
Imatge
jo mateixa

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 1:16 pm

jo mateixa, vam parlar fa uns dies de fotografs al de post de bodes lleida, jo crec que ja ho tinc decidit... es l'Elena Vallés. Pero ja et renvioo per privi un resum que ens va passar una altra forera de lleida ok??? i li fas un cop d'ull :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 1:35 pm

jo mateixa ha escrit:Tinc moltes idees per les invitacions però cap em surt com m'agradaria....snif, snif!!!

ei!! com tenim el tema fotografs???? eu mirat alguna cosa???

Bueno, dona... quant a les invitacions, pensa que tot el que es fa manualment triga una mica a mostrar els resultats desitjats... ho has de provar unes quantes vegades perquè et surti com t'agradaria... segur que si li dónes algun altre tomb trobes la manera de millorar-ho...

Pel que fa als fotògrafs, jo em vaig posar en contacte amb els del Marco Rojo, però fins al 2010 millor no anar-hi, perquè tenen coses noves a oferir, i m'agradaria veure-ho tot per decidir alguna cosa.
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants