Autor: mariaijuan » dj. set. 02, 2010 10:26 pm
Autor: DUNA_BCN » dv. set. 03, 2010 5:12 am
Autor: mariaijuan » dv. set. 03, 2010 9:00 am
Autor: kasia25 » dv. set. 03, 2010 9:28 am
Autor: stellum » dv. set. 03, 2010 11:40 am
mariaijuan ha escrit:Hola k tal, sóc un noi o sigui que quan em digue algo no em canvieu el sexe jejejjee. Sé que segurament seré l'únic noi d'aquí, la meva nòvia no és res de foros i jo estic acostumat a parlar entre fòrums i en el nostre cas sembla que estic informant-me més i moguem-me més jo que ella però weno. La nostra idea és casar-nos al primer semestre del 2012.
Aquest dissabte anirem a Vilaballbona al Monistrol de Montserrat i després ja ens acabarem de decidir perquè hem visitat molts llocs on celebrar la boda (la Toscana, el resquitx, ca n'alzina, can macià, mas dels vivencs, scorpya, big ben) i sembla que ca n'alzina és el que més ens agrada, tant pel lloc on es troba (tinc convidats de Lleida i de Bcn) com pel lloc tan maco però tinc uns quants dubtes.
El tema del quantitat de menjar em preocupa perquè en molts dels llocs que he mirat havia molt més aperitiu que en ca n'alzina i tinc por de que es quedi curt l'aperitiu i la gent es quedi amb gana. Els preus dels menús també em preocupa una mica perquè hi ha molta variació del més barat al més car i a més no es compta l'IVA. El tema de passar la nit nupcial allà ho fareu totes? Val la pena? També tinc por de que 2 hores de ball amb la barra lliure es quedi curt. No trobeu que és cara la barra lliure?
A veure si la gent que s'ha casat allà em pot respondre a aquests dubtes.
Gràcies.
Autor: Erfre » dt. set. 21, 2010 11:54 am
Autor: JS » dt. set. 21, 2010 12:34 pm
Autor: DUNA_BCN » dv. set. 24, 2010 2:11 pm
JS ha escrit:Nosotros fuimos a las jornadas de puertas abiertas de Ca N'Alzina (del grupo Cal Ble, no?) que hicieron en marzo, probamos los aperitivos y muy buenos, la verdad! Al final no lo escogimos, y no sé sobre la cantidad pero si el resto del banquete está tan bueno como los aperitivos podéis estar tranquilas.
Autor: promisa1 » dg. set. 26, 2010 3:10 pm
Autor: DUNA_BCN » dg. set. 26, 2010 5:03 pm
Autor: JS » dl. set. 27, 2010 10:52 am
DUNA_BCN ha escrit:JS ha escrit:Nosotros fuimos a las jornadas de puertas abiertas de Ca N'Alzina (del grupo Cal Ble, no?) que hicieron en marzo, probamos los aperitivos y muy buenos, la verdad! Al final no lo escogimos, y no sé sobre la cantidad pero si el resto del banquete está tan bueno como los aperitivos podéis estar tranquilas.
MUCHAS GRACIAS GUAPA!!!![]()
![]()
al final con que restaurante te quedaste?¿
Autor: DUNA_BCN » dl. set. 27, 2010 11:37 am
JS ha escrit:DUNA_BCN ha escrit:JS ha escrit:Nosotros fuimos a las jornadas de puertas abiertas de Ca N'Alzina (del grupo Cal Ble, no?) que hicieron en marzo, probamos los aperitivos y muy buenos, la verdad! Al final no lo escogimos, y no sé sobre la cantidad pero si el resto del banquete está tan bueno como los aperitivos podéis estar tranquilas.
MUCHAS GRACIAS GUAPA!!!![]()
![]()
al final con que restaurante te quedaste?¿
Pues al final lo celebraremos en Mas dels Vivencs!... pero lo dicho, los aperitivos buenísimos!! (intentad ir a las jornadas de puertas abiertas ya veréis).
Muchas felicidades a todas y que disfrutéis mucho de las vistas!!!
Autor: kevoly » dg. oct. 10, 2010 8:18 pm
Autor: kel&Toni » dg. oct. 10, 2010 11:00 pm
Autor: nuria » dt. oct. 12, 2010 8:45 pm
Autor: Erfre » dt. oct. 12, 2010 11:32 pm
Autor: promisa1 » dj. oct. 14, 2010 1:00 pm
Autor: kasia25 » dj. oct. 14, 2010 3:17 pm
Autor: nuria » dj. oct. 14, 2010 10:36 pm
kasia25 ha escrit:moltes gràcies Núria!!!!! tens raó, a mi también m'han comentat 80 euros x hora extra de DJ, res de que hagi d'anar amb barra lliure!s'haurà de parlar!!!