CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. ago. 29, 2010 5:18 am

que pasa Can Alzineres, on esteu?¿ :mu:: : ban : :-///: *.-o-o.*
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: mariaijuan » dj. set. 02, 2010 10:26 pm

Hola k tal, sóc un noi o sigui que quan em digue algo no em canvieu el sexe jejejjee. Sé que segurament seré l'únic noi d'aquí, la meva nòvia no és res de foros i jo estic acostumat a parlar entre fòrums i en el nostre cas sembla que estic informant-me més i moguem-me més jo que ella però weno. La nostra idea és casar-nos al primer semestre del 2012.

Aquest dissabte anirem a Vilaballbona al Monistrol de Montserrat i després ja ens acabarem de decidir perquè hem visitat molts llocs on celebrar la boda (la Toscana, el resquitx, ca n'alzina, can macià, mas dels vivencs, scorpya, big ben) i sembla que ca n'alzina és el que més ens agrada, tant pel lloc on es troba (tinc convidats de Lleida i de Bcn) com pel lloc tan maco però tinc uns quants dubtes.

El tema del quantitat de menjar em preocupa perquè en molts dels llocs que he mirat havia molt més aperitiu que en ca n'alzina i tinc por de que es quedi curt l'aperitiu i la gent es quedi amb gana. Els preus dels menús també em preocupa una mica perquè hi ha molta variació del més barat al més car i a més no es compta l'IVA. El tema de passar la nit nupcial allà ho fareu totes? Val la pena? També tinc por de que 2 hores de ball amb la barra lliure es quedi curt. No trobeu que és cara la barra lliure?

A veure si la gent que s'ha casat allà em pot respondre a aquests dubtes.

Gràcies.
mariaijuan

Entrades: 47
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 9:14 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. set. 03, 2010 5:12 am

hola Juan!!

Avia'm tema menjar, les noies que ja s'han casat sempre diuent que no ens preocupem per aquest tema, que la cantitat es bona i la gent es queda tipa!!!!
tema barra lliure, dons si que es carilla, però com a molts restaurants....
el tema de la suite, dons nosaltres si que hi dormirem, mes que res, que viviem molt lluny i no hem be de gust agafar el cotxe despres de la festa, prefereixo descansar i marxar al dia següent :-)ok:
Avi'am que decidiu, molta sort!!!! :-))
DUNA_BCN

EntradaAutor: mariaijuan » dv. set. 03, 2010 9:00 am

Doncs segurament ho agafarem, ja que això em preocupava una mica.

I una altra cosa que no he pensat abans és el tema dels autocars, ja que segurament la meva família vindrà amb autocar però tinc por de que no passi per aquell caminet que hi ha, tot i que em van assegurar que no hi havia problema.
mariaijuan

Entrades: 47
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 9:14 pm

EntradaAutor: kasia25 » dv. set. 03, 2010 9:28 am

doncs em sembla que pel tema dels autocars si que tindras problema!!! els hauras d'agafar petits, pk crec que és impossible que puguin maniobrar els grans pel trosset de cami abans d'arribar-hi! nosaltres no n'agafem pk vivim realtivament aprop!
pel que fa al menjar, nosaltres ja els hi vam deixar clar, i ens van dir que durant l'aperitiu no paren de treure menjar fins que veuen que la gent ja no n'agafa més, llavors demanen als nuvis que els sembla entrar ja al menjador.
el tema preus, tu ho has dit, varia molt, tot depèn del que agafeu, haurem d'intentar tenir bon ull!!!! ;)
la veritat és que nosaltres también vam mirar bastant, i siq ue hi havien lloc més barats, heu de posar en un abalança els pros i contras de cada lloc, i sobretot aneu en compte, pk a molts llocs amb el menú no t'entren les estovalles, minutes i decoració floral, i quan et diuen els preus sembla que hagi de ser més barat i si vas sumant tot el que no t'hi entra et pots endur un bon susto!!!!! :-)ok:
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: stellum » dv. set. 03, 2010 11:40 am

mariaijuan ha escrit:Hola k tal, sóc un noi o sigui que quan em digue algo no em canvieu el sexe jejejjee. Sé que segurament seré l'únic noi d'aquí, la meva nòvia no és res de foros i jo estic acostumat a parlar entre fòrums i en el nostre cas sembla que estic informant-me més i moguem-me més jo que ella però weno. La nostra idea és casar-nos al primer semestre del 2012.

Aquest dissabte anirem a Vilaballbona al Monistrol de Montserrat i després ja ens acabarem de decidir perquè hem visitat molts llocs on celebrar la boda (la Toscana, el resquitx, ca n'alzina, can macià, mas dels vivencs, scorpya, big ben) i sembla que ca n'alzina és el que més ens agrada, tant pel lloc on es troba (tinc convidats de Lleida i de Bcn) com pel lloc tan maco però tinc uns quants dubtes.

El tema del quantitat de menjar em preocupa perquè en molts dels llocs que he mirat havia molt més aperitiu que en ca n'alzina i tinc por de que es quedi curt l'aperitiu i la gent es quedi amb gana. Els preus dels menús també em preocupa una mica perquè hi ha molta variació del més barat al més car i a més no es compta l'IVA. El tema de passar la nit nupcial allà ho fareu totes? Val la pena? També tinc por de que 2 hores de ball amb la barra lliure es quedi curt. No trobeu que és cara la barra lliure?

A veure si la gent que s'ha casat allà em pot respondre a aquests dubtes.

Gràcies.

hola, yo la verdad que solo fui a ver 3 restaurante y ca nálzina, calidad precio es de los mejores. Yo también lei por algun sitio que la comida es escasa, pero lo dudo mucho, a demás como te ha dicho la duna, la chicas que ya se han casado ahn quedado muy contesntas. Nosotros también no quedaremos a dormir, y a la gente la intentare repartir por las casa rurales de al rededor.
A mi a demás el fotografo me ha dicho que si alguno de lso dos nos vestimos en la suit, que las fotos quedan muy chulis :mu:: :mu:: :mu::

Nosotros con el tema de la barra libre, seguramente pondremso una hora mas, ya que se puede pagar en B, tanto la ceremonia civil y al dj. : ban : : ban : : ban : . Con lo que nos ahorramso de IVA, lo ponemos en la barra libre.
Imatge
stellum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Erfre » dt. set. 21, 2010 11:54 am

Hola chicas!!
Alguna sabe algo de las jornadas de puertas abiertas???
Creo que son por esta epoca no?
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: JS » dt. set. 21, 2010 12:34 pm

Nosotros fuimos a las jornadas de puertas abiertas de Ca N'Alzina (del grupo Cal Ble, no?) que hicieron en marzo, probamos los aperitivos y muy buenos, la verdad! Al final no lo escogimos, y no sé sobre la cantidad pero si el resto del banquete está tan bueno como los aperitivos podéis estar tranquilas.
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. set. 24, 2010 2:11 pm

JS ha escrit:Nosotros fuimos a las jornadas de puertas abiertas de Ca N'Alzina (del grupo Cal Ble, no?) que hicieron en marzo, probamos los aperitivos y muy buenos, la verdad! Al final no lo escogimos, y no sé sobre la cantidad pero si el resto del banquete está tan bueno como los aperitivos podéis estar tranquilas.

MUCHAS GRACIAS GUAPA!!! *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* al final con que restaurante te quedaste?¿
DUNA_BCN

EntradaAutor: promisa1 » dg. set. 26, 2010 3:10 pm

Hola chicas,
Somo Tamara Y Javi, y nos casamos en CaN'alzina el 22/10/2011. Con ceremonia civil en el mismo restaurante.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. set. 26, 2010 5:03 pm

Hola Tamara!!! bienvenida y FELICIDADES!!!!!! >.-<: >.-<: :-)) :mu:: : ban :
DUNA_BCN

EntradaAutor: JS » dl. set. 27, 2010 10:52 am

DUNA_BCN ha escrit:
JS ha escrit:Nosotros fuimos a las jornadas de puertas abiertas de Ca N'Alzina (del grupo Cal Ble, no?) que hicieron en marzo, probamos los aperitivos y muy buenos, la verdad! Al final no lo escogimos, y no sé sobre la cantidad pero si el resto del banquete está tan bueno como los aperitivos podéis estar tranquilas.

MUCHAS GRACIAS GUAPA!!! *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* al final con que restaurante te quedaste?¿

Pues al final lo celebraremos en Mas dels Vivencs!... pero lo dicho, los aperitivos buenísimos!! (intentad ir a las jornadas de puertas abiertas ya veréis).
Muchas felicidades a todas y que disfrutéis mucho de las vistas!!!
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dl. set. 27, 2010 11:37 am

JS ha escrit:
DUNA_BCN ha escrit:

Pues al final lo celebraremos en Mas dels Vivencs!... pero lo dicho, los aperitivos buenísimos!! (intentad ir a las jornadas de puertas abiertas ya veréis).
Muchas felicidades a todas y que disfrutéis mucho de las vistas!!!

gracias wapa!!! la verdad esq hablan muy bien del Mas, seguro que es precioso !! :-)) :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:
DUNA_BCN

EntradaAutor: kevoly » dg. oct. 10, 2010 8:18 pm

chicas!! que estamos perdidísimas!! (sobretodo yo! jejeje) no escontraba el post de tan abajo que estaba! como van los preparativos? yo tengo ya unas ganitas de hacer la prueba de menú.... :e:-)e
a ver si ariadna nos llama antes de final de año y cerramos otra cosilla mas! a alguna de vosotras ya os han llamado? no, no? aun debe ser pronto para eso... mi boda es en mayo, así que... a esperar un poquillo mas!
Imatge
kevoly

Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dg. oct. 10, 2010 11:00 pm

a mi me llamó ariana esta semana, pero aunque tienen idea de hacer algunas prubas de menu en noviembre, no me confirmó nada, nos lamaran cuando sepan algo! :-)ok:
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: nuria » dt. oct. 12, 2010 8:45 pm

Hola a totes!!
Primer de tot donar-vos a totes l´enhorabona pel pas que aneu a donar!!
Nosaltres ens vam casar a Ca n´alzina aquesta primavera. Des del primer moment que vam veure la masia i el seu entorn ens vam quedar enamorats del lloc (com la majoria de vosaltres), després de molt mirar finalment ens vam decidir per Ca n´alzina!!
Cal dir que durant el transcurs dels preparatius de la boda anava llegint el foro, però mai havia escrit res... però després de l´experiència que hem viscut m´agradaria donar-vos alguns consells.
La valoració global de la boda va ser molt bona , però no puc dir excel·lent, que és com ens hauria agradat.
El menjar va ser boníssim!!! i la quantitat correcte, molta gent ens va comentar que amb l´aperitiu ja havien quedat plens.La veritat és que el menjar un 10!!!
El servei durant la boda bé, però la cosa es va començar a espatllar a l´hora de les entregues i ball. Ens va donar la sensació que el servei tenia pressa per marxar i tot ens ho feien fer depressa i corrents. De fet , a l´hora del ball, els cambrers van començar a recollir les taules i a pujar les cadires damunt de les taules...
L´ultima vegada que vam veure l´Ariana va ser abans del ball quan li vam donar el taló. A continuació, en veure que se´ns acabava l´hora del ball li vam dir al metre, ja que l´ariana se n´havia anat sense dir res, que volíem allargar una hora més, en aquell moment només quedàvem unes 30 persones, doncs ens van dir que per allargar una hora de ball havíem de pagar 80 euros de DJ + 4,95 euros pel total de persones adultes que havíem sigut a la boda, o sigui un total de 500 euros aproximadament. Nosaltres havíem entés que si no volíem barra lliure només pagavem el DJ i ja està. Doncs no, havíem d´agafar tot el pack. És per això, i per aquests petits motius que puc dir que la nostra boda no ha sigut de 10!
Per això us recomenano que ho parleu tot, que quedi per escrit i sense cap mala interpretació e intenteu que la vostra boda sigui una boda excel·lent!!
nuria

Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 8:34 pm

EntradaAutor: Erfre » dt. oct. 12, 2010 11:32 pm

nuria moltes gracies per la cronica!! :-)ok:
Van tenir un detall molt lleig...ja va be tenir en compte aquestes cosetes *.O.-O*

Per cert...Felicitats per la boda!! >.-<: >.-<:
Erfre l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 18, 2010 8:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Erfre

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: promisa1 » dj. oct. 14, 2010 1:00 pm

Hola chicas, alguien sabe si ahora en noviembre aran puertas abiertas en ca n'alzina?
Imatge
promisa1

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: kasia25 » dj. oct. 14, 2010 3:17 pm

moltes gràcies Núria!!!!! tens raó, a mi también m'han comentat 80 euros x hora extra de DJ, res de que hagi d'anar amb barra lliure! :-/ s'haurà de parlar!!! : sgra :
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: nuria » dj. oct. 14, 2010 10:36 pm

kasia25 ha escrit:moltes gràcies Núria!!!!! tens raó, a mi también m'han comentat 80 euros x hora extra de DJ, res de que hagi d'anar amb barra lliure! :-/ s'haurà de parlar!!! : sgra :

Doncs ALERTA amb això, perque és per aquí on us ho volen colar. A part, com ja us he comentat no són gens flexibles, almenys en el nostre cas no va ser així. Són 80 euros de DJ + aprox 5 euros per convidat , encara que quedeu 4 gats. Ala 1:15h ja estava tothom al carrer... Però bueno tinc molt bon record de tot eh, el que passa és que fa rabia, molta rabia! ets sents com enganyada... Per això us dic, qualsevol petit dubte que quedi tot molt i molt clar i si pot ser per escrit millor!

Ja sabeu per qualsevol cosa que us pogui ajudar, jo ja aniré entrant i llegint-vos.
Apa, a seguir disfrutant amb els preparatius!!!
nuria

Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants