CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: mariaijuan » dg. ago. 01, 2010 9:20 pm

Hola. Som una parella de nuvis, al nick podeu veure com ens diem, jeje, i estem pensant en la masia Ca'n Alzina per casar-nos, tot i que encara no sabem exactament la data per casar-nos i no em mirat molts restaurants, per tant no sabem res dels menús ni de com funciona aquest món.

Per a les que us caseu aviat allà o d'aquí a un temps i heu anat fa poc, em podríeu dir més o menys quant de temps hi ha d'espera i si encara hi ha dates per casar-se l'any que ve a l'estiu o hauria de ser ja per l'any segÜent (2012). A nosaltres ens agradaria casar-nos a l'estiu però veig que moltes de vosaltres ja teniu data per l'estiu 2011 i no sé si n'hi hauran dies lliures encara.

TAmbé m'agradaria saber més omenys com estan els preus de can alzina, tant dels menús com de la barra lliure, dj, fotos i tot això.

Hem vist fotos del lloc i sembla molt maco y segons les vostres opinions sembla que està tot molt bé i a més la idea nostra és casar-nos a un poble d'allà aprop, per tant ens aniria molt bé aquest lloc.

Espero les vostres respostes i gràcies per tot.
mariaijuan

Entrades: 47
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 9:14 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dl. ago. 02, 2010 9:46 am

benvinguda Mari,
avia'm tema dates si vols un dissabte a l'estiu suposu que no estarà fàcil, hauries de contactar amb ells...si es un divendres o un diuemge suposu que tenen dates lliures
ja ens diràs si esculls el nostre restaurant!! :-))
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dl. ago. 09, 2010 8:53 pm

:mu:: : ban : : sol :
DUNA_BCN

EntradaAutor: Pampita » dl. ago. 09, 2010 9:13 pm

Eiii noies tinc una pregunta es que l'altre dia em van dir una noia que habia estat de bodes a ca N'alzina i que tot el que serveixen es catering.... es veritat o que?? pero si a nosaltres ens van ensenyar la cuina de la masia dient-nos de que podien presumir de poguer ensanyarla amb tranquilitat i que alli es coiia tot el cotarro...etc.. No se.. pero em va deixar una mica amoinada pero em van dir que havien posat daurada y estaba crua, li faltaba per fer....li van reclamar al cambrer que li pases una mica més i li van portar un plat nou.... no se pero...no m'agradaria tindre decepcions d'aquest tipus!!!
A casa meva i la dels meus sogres .. bueno i a tots nosaltres ens agrada menjar bee i boo i ho tenim molt en compte aixoo!!!!! sóc capaç de cambiar de restaurant per quest tema.... que em dieu, noies??!! en sabeu algo!!???
Pampita

Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 6:25 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dl. ago. 09, 2010 10:41 pm

que jo sapiga ells fan el menjar, jo no he sentit res d'això!! les noies que s'han casat a Can Alzina han quedat contentes amb el menjar, no se, es estrany, es la primera vegada que ho sento :star::
DUNA_BCN

EntradaAutor: margu » dt. ago. 10, 2010 8:35 am

Hola! jo em caso a Can Macià, que són els mateixos, i a mi, quan vem contractar-lo em van asegurar que era cuina propia, no catering. Ara ja no sé que pensar
Imatge
margu

Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 27, 2010 8:24 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. ago. 11, 2010 3:49 pm

jo estic segura que no es catering!!tranquilitat, jejejejeje
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dj. ago. 12, 2010 7:59 am

que jo sàpiga no és catering, ho fan allà! el que és veritat és que a part tenen una empresa de catering que es diu "smou" o algo aixi, però és un servei a part... ells sempre farden que cuinen ells i que no fan catreing, vaja, per això entre d'altres coses ens casem a ca n'alzina!!!!
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: Pampita » dj. ago. 12, 2010 8:44 pm

OK... Kasia algo em sonava de que havia algo de catering a part, perque a les portes obertes de can Maciá algo vam veure...Em quedo molt més tranquila, de veritat... que beee noies :-///: com em volien fer creure aixo del nostre retaurant...aixxsss!!! es que aquella noia m'ho va dir tan convençuda potser el seu cosi va contractar el catering :-/ Un peto a totess!!! ::love::
Pampita

Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 6:25 pm

EntradaAutor: kasia25 » dv. ago. 13, 2010 8:55 am

tranquila noia!!! que els que tenen catering no se m'amaguen pas!! no tenia sentit que et diguessin que no és catering i que al final si que ho sigui!!!! :-/
estigues tranquila, el nostre restaurant és el millor per nosaltres!!! ::love::
Imatge
kasia25

EntradaAutor: Erfre » dv. ago. 13, 2010 8:51 pm

Hey noies!!

Jo vaig baixar a la cuina quan vaig fer la segona visita per un motiu semblant...i vam veure (i provat :-D) un parell de cosetes i ho preparen tot alla. El pica pica...vinagretes...tot tot!!
:yium:-)
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: letse » ds. ago. 14, 2010 9:06 pm

Hola noies!
He estat uns dies fora de vacances però ja torno a ser per aquí!! Merci a totes les que heu opinat sobre l'hora del casament...ummmmm... intentaré que sigui tard, ja veurem si me'n surto! ;)
El meu casament és un pèl diferent pel fet que només hi vindran amics, o sigui que tota la gent serem joves, i hem decidit fer un àpat tipus cocktail, que sigui tot a peu dret amb opció a seure però sense entaular-se... encara no tenim tancat com fer-ho, però suposo que el tema timing no importarà tant com si es fa un banquet assentats.
letse
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: letse » ds. ago. 14, 2010 9:07 pm

mariaijuan ha escrit:Hola. Som una parella de nuvis, al nick podeu veure com ens diem, jeje, i estem pensant en la masia Ca'n Alzina per casar-nos, tot i que encara no sabem exactament la data per casar-nos i no em mirat molts restaurants, per tant no sabem res dels menús ni de com funciona aquest món.

Per a les que us caseu aviat allà o d'aquí a un temps i heu anat fa poc, em podríeu dir més o menys quant de temps hi ha d'espera i si encara hi ha dates per casar-se l'any que ve a l'estiu o hauria de ser ja per l'any segÜent (2012). A nosaltres ens agradaria casar-nos a l'estiu però veig que moltes de vosaltres ja teniu data per l'estiu 2011 i no sé si n'hi hauran dies lliures encara.

TAmbé m'agradaria saber més omenys com estan els preus de can alzina, tant dels menús com de la barra lliure, dj, fotos i tot això.

Hem vist fotos del lloc i sembla molt maco y segons les vostres opinions sembla que està tot molt bé i a més la idea nostra és casar-nos a un poble d'allà aprop, per tant ens aniria molt bé aquest lloc.

Espero les vostres respostes i gràcies per tot.

Bones, jo vaig tancar la data fa quinze dies i quedava ben poqueta cosa per l'estiu que ve... dissabtes de juliol i agost res de res, algun divendres i, sinó, ja te n'anaves a mesos abans o després...
letse

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. ago. 15, 2010 3:28 pm

ostres letse, quin casament mes xulu amb els amics :-)ok:
DUNA_BCN

EntradaAutor: letse » dg. ago. 15, 2010 5:03 pm

Gràcies DUNA! No és un casament fàcil, encara no ho hem dit a les famílies i espero que ho entenguin... ei, però els pares i germans si que venen, eh?! Hem tret tiets, cosins, etc. i després farem un dinar celebració amb cada part de la família i llestos... al casament en si només vindran amics, així serà com una gran festa, i no hem hagut de filar prim amb els amics que volem que estiguin amb nosaltres aquell dia... ja fa molts anys que estem junts, i molts d'altres que vivim en pecat així que el casament serà, això, una festa, un pas més, amb els nostres amics! Je,je... es nota que en tinc ganes?! ;)
letse

EntradaAutor: letse » dg. ago. 15, 2010 8:31 pm

PREGUNTA: Per les que ja porteu més avançat el tema dels preparatius... a Ca n'Alzina deixen que els nuvis portin cosetes tipus...mmmmm... no sé... espelmes, flors, etc. per decorar o així, són flexibles en aquest aspecte, algú en sap alguna cosa? :hmm:: :-/ :hmm:: :-/
letse

EntradaAutor: letse » dl. ago. 16, 2010 10:41 am

Eeeeeei, volia que el meu MISSATGE 100 fos en aquest post... iujuuuuu! Ja he creuat la barrera! :P
letse

EntradaAutor: Vanessilla27 » dl. ago. 16, 2010 4:10 pm

Hola noies!!! hem dic Vanessa i hem caso a ca alzina el 20 de agost del 2011 amb el meu xicot Sergio.
Duna!!! me apuntat al foro!! jejejeje
Vanessilla27

Entrades: 7
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 2:53 pm

EntradaAutor: Vanessilla27 » dl. ago. 16, 2010 4:12 pm

DUNA_BCN ha escrit:Hola a totes,
[color=#008000]Obro aquest foro per si hi ha alguna altre noia que es casi a Can Alzina l'any 2011, per compartir opinions i dubtes, jo sovint entro al foro de les companyes del 2010 que son molt maques i amables, però penso que es hora d'obrir el 2011.
Benvingudes a totes!![/
color] *.-o-o.*

Guappassss faig una llista de les Can Alzineres 2011 :-()-)

- Stellum................................. 26/02/11
- Duna.................................... 16/04/11
- Kel&Toni............................... 24/04/11
- Kevoly.................................. 07/05/11
- Kasia25.................................. 24/06/11
- Letse.................................... 15/07/11
- Vanessilla 27........................... 20/08/2011
- Pampita................................. 01/10/11
Vanessilla27

Entrades: 7
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 2:53 pm

EntradaAutor: kasia25 » dl. ago. 16, 2010 4:14 pm

ueeeee1 més noies!!!!! letse, tema flexibilitat no ho sé segur, però em sona que són força tancats a ca n'alzina... vanessa benvinguda!!!!! ja estàs a punt d'entrar al compte enrere de l'any!!! : ban : : ban :
Imatge
kasia25

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants