CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: letse » dv. jul. 30, 2010 1:50 pm

Erfre ha escrit:
letse ha escrit:
Erfre ha escrit:Hola Chicas!!

Yo me caso en Can Macia, pero por allí no hay mucha actividad...

Una consulta, primero haces la paga y señal y luego te pasan el contrato??

Para todas las Can Alzineras, es un sitio precioso lo vi con una decoración extra que pusieron los novios, como unas lamparas de rosas en el salon y la verdad que quedaba de ensueño...

Erfre, jo aquesta setmana he fet part de la paga i senyal i quan torni de vacances (me'n vaig demà, iuuuuju!) aniré personalment, donaré l'altra part i al mateix temps em donaran el contracte... la factura me l'envien a casa crec que em van dir, a partir del moment en què he fet la transferència amb part dels diners de la paga i senyal...

Moltes gracies!

Estic una mica preocupada per aixo de fer l'ingres sense cap paper... suposo que ho faran aixi normalment...

Erfre, jo també vaig parlar amb ells, d'una manera molt subtil, per no entregar gaire diners sense tenir paper firmat! Jo ho he solucionat així, donant 200 euros per transfer com a paga i senyal i després hi aniré en persona i en el mateix moment de la entrega dels 800 euros que falten per completar la paga i senyal firmarem papers!
letse
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: letse » dv. jul. 30, 2010 2:00 pm

Gràcies DUNA, què eficient, ja està la llista, uoooooouuu!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
letse

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. jul. 30, 2010 2:23 pm

no se si fatarà algú, espero que nooooo, jejejeje :-))
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: letse » dv. jul. 30, 2010 3:11 pm

Ueeeeee, ja sóc núvia rookie! : ban : :mu:: : ban : :mu:: : ban :
Això només pot significar que ja estic més a prop dels 100 miss i d'entrar a veure les cròooooooniques... me muero por cotillear ideas!!! ;.:love_:
letse

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. jul. 30, 2010 4:49 pm

vinga guapaaa, anims vas molt bé!!!! >.-<: >.-<:
DUNA_BCN

EntradaAutor: Erfre » dv. jul. 30, 2010 10:44 pm

Moltes gracies letse!! Parlare amb ells per fer algo semblant...jo tambe començo les vacances avui i marxo fora...
Pasa-ho be!! ;-)

Per cert, que es aixo de les croniques??? :-/
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: kel&Toni » ds. jul. 31, 2010 8:03 am

Hola nenes!! jo también vaig fer la paga i senyal d'una vegada i amb transferència i de moment no he firmat cap contracte, em van dir que quan fem la prova de menú... duna tu si que el vas firmar???
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: kasia25 » ds. jul. 31, 2010 8:50 am

doncs jo vaig fer el truco de donar una part per transefrència i l'altre en efectiu personalment a cal ble, i fins que no ens van donar el comprovant no vam marxar!!! xo vaja... crec que moltes del 2010 no els hi van donar i no hi va haver problema!!!!
letse!! em caso un divendres ( el que passa és que és festiu ) xo vaja, millor que tinguin 2 dies per recuperar-se!!!! jejejeje la cerimonia la posarem a les 18:30, tenint en compte que arribaré una mica tard, posa a les 19:00 més o menys començarem la cerimònia, xo a les invitacions posarem les 18:30 pk la gent més gran no s'espanti!!! ;) per nosaltres la fariem més tard, xo amb nens i gent gran s'ha de tenir una mica de consideració! :-)ok:
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: kasia25 » ds. jul. 31, 2010 8:52 am

uau duna!!! mola la llista!!! i la teva posició dins la llista!!!!! no et tremolen les cames?????? jajajajajaa
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » ds. jul. 31, 2010 1:08 pm

Ke guapa, no pateixis, jo tp he firmat res, els vaig fer la paga i senyal per transferència i em van enviar un e-mail amb la confirmació i les condicions a les que vem arribar, però no he signat res.

Kasia, així que faràs esperar al teu futur?¿ jajaja pobret!!!;)
si que em posu una mica nerviosa per el poc temps que queda!!1 a part una amiga meva esta embaraçada i amb la seva panxulina em donu compte de com passa el temps de ràpit
:star:: :star::

petonets guapas!! : besito : : besito : :-()-) :-()-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. jul. 31, 2010 2:42 pm

letse ha escrit:ATENCIÓ, PREGUNTA! :hmm:: :-/ :hmm::

Les que us caseu a ca n'alzina pel civil... a quina hora teniu previst començar la cerimònia???

Jo em casare a l'Octubre i posarè a les 12:30 peró acabarà sent a les 13:00. Que desprès s'allarga massa...

En el teu cas t'aconsello que sigui cap al tard, entre 18:30 o 19:00 ja que és el 15 de juliol si no m'equivoco i si ho fas massa d'hora farà una calor insoportable i en ple estiu a aquesta hora el sol que hi ha és fluixet, no apreta i encara li queden unes horetes per marxar...

Nenes ahir prova de foc! Vam anar a veure els 2 llocs 7 persones! Els meus pares, sogres, el meu cunyat de 15 anys i un amic... Tots van tenir la mateixa opinió! NO A CA N'ALZINA!! Jolines... l'altre els hi va agradar molt mes, el lloc per la cerimonia, la carretera per arrivar, el restaurant... TOT!! Fins hi tot al meu cunyat!! Me mare va dir: Can puig és completament diferent, no s'assembla en res! Ca N'alzina és com més jippy (en el bon sentit de la paraula).

Total que si de 7 persones 6 prefereixen can puig... i el sergi està tan il·lusionat amb el lloc, que m'ha guanyat la partida...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. jul. 31, 2010 2:44 pm

Aps! Heu vist un aninci d'una cervesa en la que els nuvis entren ballant a lo loco??? Doncs me mare diu que ca N'alzina és ideal per fer-ho!! Li encanta la idea d'entrar així!!

Peró jo no vull entrar soleta... i al meu pare no el veig ballant així...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: esterock » ds. jul. 31, 2010 2:58 pm

Nenaaaaaaaaaas!!!

os quiero decir unas cosas...

lo de la hora de la ceremonia...que he leído las 18.30h.....me parece que va a ser que no...si te casas allí ariana se va a poner muuuuuy fuerte en que sea entre las 17-17.30....la mía empezó a las 18h pq yo hice por llegar tarde...pero en la invitación puse las 17.30...es que no os van a dejar antes..pq empiezan con los timings...y a las 20h teneís que entrar a cenar...la cena dura 3 horas, hast las 23h y a artir de ahí la disco y barra libre....no quieren hacer la ceremonia más tardepq nuuuuunca consiguen que la cena termine a las 23h....pq entre una cosa y otra se vaq alargando....sé de algunas que se casaron en agosto que consiguieron hacer la cermonia a las 18.30 pero es lo máaaaaaaaaaaaas tarde que conseguiréis....y lo consiguieron la gente de agosto alegando que a las 17h una boda al aire libre podría ser un suicidio de calor....así que............es que no hay opción......

la paga y señal.....no te dan ningun contrato...a mí tamoco me acababa de gustar...como mucho conseguiriais un papel conforme le habeis dado el dinero.....pero vaya...podeís estar tranquilas...cap problema...cuando tenéis que pagar la factura ellos ya os descuentan esos 1000 euros que dais de entrada....yo no tuve ningun roblema......

lo de la decoración:
decoración mesa: hay 10 centros de mesa que entran en el precio...no hay que pagar suplemento por eso....y son chulos...no creo que necesiteis ninguno de los que no tengan incluidos en el precio...además los hace flors alba que cada año ponen novedades....vaya...cap problema tampoco por aquí

la decoracion de la ceremonia civil: es carete....dentro de los 820€ (no sé si ha subido o bajado) entra la decoración de la silla de los novios, el centro de mesa del altar y la alfombra (por suuesto sillas claro...pero sin decorar...)si queréis añadir algo más se paga...yo no añadí nada...el sitio es tan bonito...que no hace falta....tuve que hacer la ceremonia dentro de la masía pq llovia...y quedó muy bonita....elegí el centro de mesa ese que es un vaso enorme de agua y dentro están las rosas...y cuando llegué le habían puesto unas velitas flotando pq al ser dentro de la masí se ve que las ponen para que quede más intimo....quedó precioooooooso...o quizás es pq era mi boda...jajajajja.....pero algunas ya habéis visto mis fotos...así que ya sabéis que queda muy bien dentro de la masía....

las manzanas, jarroncitos del aperitivo, globos en la mesa de niños, ramillete en en las sillas del pasillo de la ceremonia, alfombra de pétalos en la ceremonia....todo esto si que es aparte y se paga....os informarán en flors alba....yo puse las manzanas : 180€ (como que llovía no las colgaron en la balconada...me las colgaron por toda la sala del aperitivo...no lo había visto nunca...y me gustó mucho también), y los globos: 2€ por globo.....sé que los ramilletes valen unos 2€ por ramillete, los jarrones hay unos pequeños por 15 y otros por 25 (desde flors alba si es una boda pequeña ya te dicen que ni los pongas pq no son necesarios), alfombra de pétalos (en vez de la alfombra) 100€

bueno...si os puedo ayudar en algo más me preguntáis!!

un besito wapaas!!!
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. jul. 31, 2010 4:32 pm

esterock ya habia visto tu cronica!!! me encanto!!! Me hizo gracia el hecho de que fuese interior para tener ideas...

Chicas leeros la cronica que esta muy bonita!!! Y los centros me encantaron!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: kasia25 » ds. jul. 31, 2010 8:03 pm

hay cronica???? vaya!!! y yo sin enterarme!!!!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » ds. jul. 31, 2010 10:21 pm

yo tp a he visto :star::
sterock gracias por pasarte por aqui, eres un sol!!!! :-)ok: :-)) :-()-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dg. ago. 01, 2010 10:16 am

vaja... no tenia ni idea del problema de les hores!!! doncs ho trobo massa d'hora les 17:30 pk el 24 de juny la calor ja apreta!!!! haurem de parlar amb ella...
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. ago. 01, 2010 8:29 pm

siii, parla-ho, no tenia xq passar calor.... :star::
DUNA_BCN

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. ago. 01, 2010 8:36 pm

Neneeees!!! Que m'havia equivocat!!!!! Que no era crònica que era pre-cronica i allà està l'enllaç a la web dels fotografs on es veuen fotos i videos de la cerimonia interior, restaurant, ball...

Enllaç a la pre-cronica:
viewtopic.php?f=50&t=21672

Enllaç a la web dels fotografs:
http://fotografo-boda.blogspot.com/
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)