Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: geisha » dj. març 10, 2011 9:14 pm

txellb ha escrit:una altra pregunta d'aixo dels papers...
la partida de naixement l'has de demanar al registre abans d'anar-hi o ja te la tramiten llavors???

eI la partida la tens que portar el dia que vagis a demanar cita, juntament amb l'empedronament, si vas neixre a gi, la tens que anar a demanar abans al registre!! i sino a l'ajuntament d'on vas neixre, tambe hi ha una web i ho demanes x la web i t'ho envien!!!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: txellb » dv. març 11, 2011 10:08 am

ok merci per tot!!!!
- ja tinc demanada la meva partida pq soc d'un altre lloc, i els dos certificats d'empadronament. falta la partida del meu maromo, q suposo q haurà d'anar ella demanar-la.
jo vaig adelantant pq "encara fem numeros" i no s'acaba de decidir .... homes!!!!

moltes gracies!!!!!!!!
txellb

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: Lisbeth » dv. març 11, 2011 9:49 pm

Hola noies!!!

Com aneu?

Ja tinc informació sobre una dissenyadora que vaig preguntar-vos l'altre dia!

CARME PUIGDEVALL I PLANTÉS

Mareta meva!

He parlat amb una companya de feina i m'ha explicat que ella va recórrer mil botigues, i no acabava de trobar "el seu vestit", així que es va decidir a buscar qui li fes. Va tenir una entrevista amb ella, perquè li va dir que havia de conèixer-la bé per fer "el seu vestit", i també li va portar fotos d'un vestit que a ella li agradava, que no era de núvia...

Vet ací que ella va sentir que l'escoltava i l'entenia i li faria "el seu vestit" i li va fer un disseny i va decidir que li fes ella.
Això va ser al febrer, el casament era a l'octubre, i la dissenyadora li va dir que li entregaria el vestit un mes abans de la data.

Van posar-se mans a la feina i diu que gairebé cada 15 dies havia d'anar a fer-se proves i ja des del principi sembla que hi havia un problema amb el cos del vestit, que feia unes arrugues i per molt que li provava i li arreglava, les arrugues no marxaven. Un dia fins i tot va fer venir "la seva professora" per veure si ho resolien...
faltaven 3 setmanes pel casament!! :t:t:

Aquesta noia, anava mantenint-se tranquil·la, confiant en les paraules de la dissenyadora, que li deia: "-tranquil·la, confia en mi". I així ho feia... _cfe*:-)

Va arribar la setmana del casament i el vestit encara no estava!!! si si!!! com ho llegiu!!! : muaahhhh : : muaahhhh :

El dimarts se'l va anar a provar, definitivament, i de tants cosits i descosits que li havien fet: EL VESTIT ES VA TRENCAR!!!! : sgra : : sgra : : sgra :

La dissenyadora plorava i ella va dir-li: "no arreglem res plorant, busquem una solució." La dissenyadora li va dir que en aquell mateix moment, se n'anava a barcelona i que li prometia que encara que si estigués tota la nit, l'endemà tindria EL SEU VESTIT!

La noia va dir-li que allò no era una solució, que una cosa que no havia pogut fer en 7 mesos no la faria en una nit i li va dir: "Ara mateix ens n'anem a patejar-nos Girona a buscar un vestit pel meu casament de dissabte. No hem de donar cap explicació a ningú, tu ets una amiga que m'acompanya."

Van patejar-se tooooootttesss les botigues de Girona.

La primera va ser Pronovias. Reprodueixo el diàleg perquè és de pel·lícula:

Noia: -Hola, vull comprar un vestit per casar-me.
Dependenta: - Molt bé. Quan et cases?
N: Dissabte.
D: Si, molt bé, però quin dissabte?
N: aquest dissabte! :-)0(-: :-)0(-: (encara hem rigut quan m'ho explicava. ja fa tres anys d'allò)

Diu que una noia que es casava al maig, estava a la botiga per fer la segona prova del seu vestit, i quan la va sentir va xisclar i tot!!
La noia de pronovias es va adonar de que ella anava amb la roba interior i les sabates de casament, i ja va adonar-se que hi havia hagut una catàstrofe amb el vestit. Malgrat que s'hi van esforçar molt, no va trobar res del seu gust allà... Ni a Cymbeline, ni a milers d'altres llocs...

Finalment van entrar a la botiga que hi ha al carrer cort reial, Noemí Núvies, on la va atendre una senyora gran, amb molta experiència que la va ajudar a trobar el vestit amb el que es va casar finalment, un model de Raimon Bundó, al que van introduir alguns tocs per fer-lo seu. Li van dir que el dissabte li tindrien a punt. la dissenyadora li va dir que li portaria allà on ella li digués i així ho va fer.

Mentre m'ho explicava, us ben juro que m'agafava taquicàrdia! Jo, que avui estic una mica atabalada amb el tema vestit, perquè aviat començaré la ruta :: orrr:: Ah! i sabeu quan havia de pagar pel "seu vestit"??? 2.700 euros!!

O sigui, descartadíssima! ja havia demanat hora amb ella però l'anul·laré.

Consell d'aquesta noia:
1. Compra el vestit a un lloc especialitzat en vestits de núvies.
2. Fes prova de pentinat i de maquillatge abans.
3. No deixis de pensar, que sempre hi ha coses més importants que el vestit (sí, sembla mentida però té raó!!)

Susanna
Lisbeth l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 11, 2011 10:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: MiM » dv. març 11, 2011 9:57 pm

Hola Lisbet!!!
Acabo de llegir lo de la noia de la dissenyadora... UF!!!! Quin mal rollo!!!!! La veritat és que fa por, que fort mare meva!!!!!! Jo ja he explicat en el meu CE, qu eal ginal m'ho deixo còrrer i ja n'agafaré algun d'aquests de bo i fet... Aviam si acabo de trobar el meu disseny!

Seguiré explicant.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: ATENCIÓ!!! MAS BATLLE

EntradaAutor: MiM » dv. març 11, 2011 10:04 pm

Lisbeth ha escrit:Noies!

Avui he llegit al diari que la dona (perquè no vull posar Sra.) que gestionava MAS BATLLE, a Quart, ha desaparegut, deixant un munt de banquets tant de casament com de comunió penjats!!

Espero que cap de vosaltres no us trobeu en aquest cas. ::brr::

Aquí us deixo el link per si voleu més informació.

Banquets que l'hostalera ja ha cobrat en part i mai no servirà.

És super fort!!!! Jo fa un any i mig hi vaig anar a un casament aquí... i la veritat és que el menjar BONÍSSIM!!! De totes maneres... d'això aviat en farà un mes que van tancar sense avisar a ningú. El dimarts va sortir per TVE1 a España Directo, uns nuvis ho van denunciar. I a més no us ho perdeu, hi havien uns pares que el dia 11 de febrer al vespre van firmar el contracte i fer la paga i senyal per la comunió del seu fill (600€) i el dia 12 al vespre van tancar!!!! Realment vergonyós!!!! I això que jo he tingut tractes amb la propietària i se la veia super bé i molt amable. De totes maneres, pel que van dir a la tele, jo crec que no deuria pagar el lloguer de la masia i la van desallotjar... No sé, ara llegiré la notícia delpunt aviam què diu.
Imatge

MiM

EntradaAutor: JiG » dv. març 11, 2011 11:27 pm

Lisbeth, m'he quedat de pedra amb aquesta història que expliques!!!!! És ben bé, que sempre ens pensem que les coses poden anar malament, però no ens podem ni imaginar fins a quin punt!!!! És d'admirar la valentia i el coratge d'aquesta noia, eh!!! Mare de Déu!!!!!!
Quina gran anècdota per explicar tindrà sempre més...
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Wellis » dl. març 14, 2011 5:01 pm

Hola gironines !

Carai Lisbeth, entre això que contes del vestit i la noticia de Mas Batlle, vaya dilluns m'estas donant !! :star::
Nosaltres ja tenim data pel casament (per fi!) serà el 31 de Juliol i farem l'àpat a La Plaça de Madremanya (que de fet es on em feia + ilusió fer-ho!)
Ara estic en aquell procés tan "maco" de mirar vestits..com que no busco un vestit de nuvia nuvia, doncs està siguent més complicadet del que pensava: primer perquè es dificil trobar vestits de festa de color claret es veu...a més, una cosa que m'ha sobtat es que a les botigues de nuvia que he anat , p. ex. Pronovias, del cataleg que tenen a la web, tenen molt pocs vestits a les botigues !
Us parlo p. exemple del Pronovias de Passeig de Gràcia, on no tenien CAP dels vestits curts que tenen a la web..us podeu imaginar la meva cara quan m'ho va dir.......Vaja, que ara abans de demanar hora a la botiga trucaré abans per veure si tenen els models que m'agraden....vosaltres ho sabieu aìxò? :-/

I la resta com ho porteu???

PD: Baixar a Barcelona un dissabte de puja perque et diguin que no tenen cap dels vestits que t'agrada no té preu...para todo lo demas... :[]:-):
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

EntradaAutor: Lisbeth » dl. març 14, 2011 6:24 pm

Wellis ha escrit:Hola gironines !

Carai Lisbeth, entre això que contes del vestit i la noticia de Mas Batlle, vaya dilluns m'estas donant !! :star::
nena però això són notícies de la setmana passada!!! jajajaja

Xati, mira aquests... en tenen a Olot, jo encara no hi he anat però tinc demana hora... Vols venir??? jur jur jur

Ruben Perlotti

Aviso, no sé preus!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Shaik » dl. març 14, 2011 10:16 pm

Nosaltres ja tenim data pel casament (per fi!) serà el 31 de Juliol i farem l'àpat a La Plaça de Madremanya (que de fet es on em feia + ilusió fer-ho!)
Ara estic en aquell procés tan "maco" de mirar vestits..com que no busco un vestit de nuvia nuvia, doncs està siguent més complicadet del que pensava: primer perquè es dificil trobar vestits de festa de color claret es veu...a més, una cosa que m'ha sobtat es que a les botigues de nuvia que he anat , p. ex. Pronovias, del cataleg que tenen a la web, tenen molt pocs vestits a les botigues !
Us parlo p. exemple del Pronovias de Passeig de Gràcia, on no tenien CAP dels vestits curts que tenen a la web..us podeu imaginar la meva cara quan m'ho va dir.......Vaja, que ara abans de demanar hora a la botiga trucaré abans per veure si tenen els models que m'agraden....vosaltres ho sabieu aìxò? :-/

PD: Baixar a Barcelona un dissabte de puja perque et diguin que no tenen cap dels vestits que t'agrada no té preu...para todo lo demas... :[]:-):

Hola guapa!!
Jo m'he comprat el vestit a Pronovias de Girona i el catàleg que teníen era enorme, però a mida que es van venent els vestits van retirant els models perquè no hi hagi una avalanxa de núvies repes, jajaja! Si vols un vestit de núvia que no sigui tan tradicional pots mirar a Celia Vela de Figueres, té vestits de varis preus, d'un estil diferent, però amb unes robes precioses. A la seva web no hi surt massa cosa, però bueno...

Això de no trobar els models em va passar a Rosa Clarà, tot i que em van dir que me'ls demanaven si volia emprovar-me'ls, i en una altra botiga de Girona que no tenia ni un sol vestit que sortia a la web, jajaja!! Em sembla que és més habitual del que sembla... :-(
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: MiM » dt. març 15, 2011 12:09 am

Hola Wellis! Benvinguda en el club de les núvies 2011 >.-<:

Pel que fa el lloc del casament que has triat... t'he de felicitar!!! És un magnific lloc. L'any passat, exactament el dia 3 de juliol, s'hi va casar el germà del meu xicot en aquest hotel. Va venir l'alcalde del poble a fer la cerimònia civil, allà davant de la font. La llàstima va ser que no ens hi vam poder acostar gare perquè estava ple d'abelles!!! Com que vam arribar bastant abans de l'hora d'inicide la cerimònia, ens vam dedicar a fer una volta pel poble, quin lloc més bonic per anar-hi a passejar! Estic segura que serà un dia magnífic per vosaltres.

Respecte els vestits... Jo m'he patejat totes les botigues de vestits de núvia de Girona, i t'he de dir que en el Pronovias no vaig tenir cap problema, perquè únicament em van ensenyar el catàleg dels vestits dels quals ells diposaven (crec recordar que n'hi havia algun que altre de curt). De la Rosa Clarà, com que jo no disposava de els dues hores que em demanaven per probar-me vestits (només podia ser una), em van dir que em mirés la web a casa i que els truqués i els hi digués els models que m'agradaven. De la majoria que vaig demanar no els tenien, però to ti això hi vaig anar igualment i em vaig probar els que tenien. Iguament me'n van poder demanar 4 de 6 inicials (a altres botigues). Al final puc dir Habemus vestit de la RC, i me n'he quedat un que elles tenien a la botiga i que jo no tenia a la meva llista inicial. Les altres botigues de Girona, és el mateix, t'ensneyen els catàlegs generals, però molts vestits no els tenen perquè no els han comprat. En algunes botigues te'ls poden demanar i en d'altres impossible.

Has anat a mirar a la Cymbelline? També tenen vestits curts, que a mi m'encanten!
Imatge

MiM

EntradaAutor: JiG » dt. març 15, 2011 12:14 am

Hola Wellis!!!!

Doncs d'aquesta botiga d'Olot que ha dit la Lisbeth, jo m'hi he comprat el meu vestit de núvia. Sé que treballen amb molts dissenyadors però tampoc crec que tinguin tots les vestits tot i que en tenen forces. Potser el millor és, si algun t'agrada trucar-hi i així t'estalvies el viatge jejeje. Si puc demanar o fer res per tu en aquesta botiga, dijous hi he d'anar!!!!

A veure si acabes trobant el que busques!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Wellis » dt. març 15, 2011 10:11 am

Carai noies...que rapides en contestar ! :-)ok:

Lisbeth, els vestits que em dius m'encanten sobretot els de la linea Elements, n'hi ha algun de precios ! I quan dius que vas a Olot a provar-tels??? :yium:-) ..... Per cert la botiga e snuvies Corredera? n'he sentit a parlar força bé per aqui pel forum

Shaik, merci x la info, en un altre post em vareu recomanar Celia Vela i ja no men recordava ! Hauré de fer una escapadeta a Figueres em sembla :-)

MiM, la veritat es que Madremanya es preciós, no sol el hotel, sino el poble i també els voltants...hi passem sovint amb bici i em té ben enamorada tota aquella zona...suposo que d'aqui em ve la fixació per fer-hi alli la boda...esperem aquell dia les abelles ja hagin començat vacances i no ens empipin gaire *:-)**

El tema dels vestits que surten en cataleg i del que realment tenen a la botiga ...em va comentar la noia de Rosa Clara que al ser franquicies, cada vestit que tenen l'han de comprar, per la qual cosa : del cataleg que té la marca solen comprar els que creuen que tindran més sortida.......em va estranyar que a Pronovias cataleg hi surtin uns 5-6 vestits curts i a la botiga no en tinguessin cap.....
Apart , no sé com us hauran tractat a vosaltres, pero la noia era bastant seca, amable, pero lo justet...peer cert que tot i dir-me que no tenien cap dels vestits curts, quan ja marxavem, vaig veure passar una seva companya que anava a un dels provadors amb un dels vestits curts de la coleccio ! ::brr:: ::brr:: ...qui ho entengui que m'ho expliqui ! ...

De moment a continuar buscant...
Wellis

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 15, 2011 11:00 am

wellis jo acabo d'enviar un correu a Figueres... potser si que podríem fer una escapadeta jajaja ens enduem els xuxos o què?? jajaja jajajaja se iba a haber un follón!! jajaja

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Wellis » dt. març 15, 2011 11:09 am

Lisbeth ha escrit:wellis jo acabo d'enviar un correu a Figueres... potser si que podríem fer una escapadeta jajaja ens enduem els xuxos o què?? jajaja jajajaja se iba a haber un follón!! jajaja

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA...sortiriem a "Gente", fijo !!!!!!! >.-<:
Wellis

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 15, 2011 12:56 pm

Wellis! acabo de veure un vestit a Noemi Núvies, al carrer calderers em penso que és, que fa per a tu del tot!!!! estic mirant de trobar-lo per aki però no he estat capaç!

nena és un de gassa color torradet amb una espatlla a l'aire i l'altra amb pedreria però súper discret!!! tu que estàs prima!!! és llarg però xulíssim, de veres!

la Sra. Súper amabilíssima!

ves-hi!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Wellis » dt. març 15, 2011 1:33 pm

Lisbeth ha escrit:Wellis! acabo de veure un vestit a Noemi Núvies, al carrer calderers em penso que és, que fa per a tu del tot!!!! estic mirant de trobar-lo per aki però no he estat capaç!

nena és un de gassa color torradet amb una espatlla a l'aire i l'altra amb pedreria però súper discret!!! tu que estàs prima!!! és llarg però xulíssim, de veres!

la Sra. Súper amabilíssima!

ves-hi!

ai ai aaai..quin streeessssssssssssss, amb la que esta caient..on vols que vagi "alma de cantarus"!!!!!! :.0.-0.:

Noemi Nuvies es la que està al Barri Vell de Girona que fa cantonada ? (prop de la Creperie Bretonne?)...
Wellis

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 15, 2011 1:47 pm

sí nena la mateixa mismísima!!

és un vestit d'Ana Torras

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: MiM » dt. març 15, 2011 5:26 pm

Jo hi he anat a Noemí Núvies, i la veritat és que té uns quants models de vestits estranys! M'hi va aocmpanyar la meva tia, i em va dir que ella trobava que els vestits que tenen allà són ideals per alguna núvia que es casi per lo civil o una núvia que vulgui anar en original. Jo la veritat és que lo meu és anar super clàssica *.-o-o.*
Imatge

MiM

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 15, 2011 6:05 pm

MiM :-)ok:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Plaerdemavida » dt. març 15, 2011 10:42 pm

Hola noies,

Perdoneu que us canvii una mica de tema, em podrieu recomanar alguna perruqueria a Olot que estigui be?

Gracies!
Plaerdemavida
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants