Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: ada77 » dc. feb. 16, 2011 11:04 am

Hola Meritxell, per fi he trobat les fotos del teu vestit!!
Jo em quedaria amb el segon! M'encanta el detall de la tira i el veig molt fi! El primer no m'agrada gaire, jo el veig massa clàssic, però el 2n m'encanta! I el tercer no està malament, però a mi la forma de cor no m'agrada gaire en l'escot, però tot són gustos! No sé, a mi les tires m'hi agraden molt i que només sigui una i mig en blonda ho trobo molt original! A mi m'hagués agradat molt!!
FELICITATS! Triis quin triis quedaràs estupenda! SEGUR! ::bna//
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: MiM » dc. feb. 16, 2011 12:51 pm

ada77 ha escrit:Hola Meritxell, per fi he trobat les fotos del teu vestit!!
Jo em quedaria amb el segon! M'encanta el detall de la tira i el veig molt fi! El primer no m'agrada gaire, jo el veig massa clàssic, però el 2n m'encanta! I el tercer no està malament, però a mi la forma de cor no m'agrada gaire en l'escot, però tot són gustos! No sé, a mi les tires m'hi agraden molt i que només sigui una i mig en blonda ho trobo molt original! A mi m'hagués agradat molt!!
FELICITATS! Triis quin triis quedaràs estupenda! SEGUR! ::bna//

Hola Ada!
Me n'alegro molt que hagis trobat/vist les fotos :). La tira del segon vestit és en chantilly i pedreria, la veritat és que sí que era maco també. Si més no, els tres models últims que em vaig apuntar a la llista, són ben diferents entre ells!

Ahir vaig trucar al Pronovias, perquè jo tinc clar que vull anar blanca, blanca; res de blanc marfil, blanc trencat, veix... NO, jo ja ho dic que vull anar enlluernadora :D. Doncs bé, vaig trucar, perqué la noia que em va atendre em va dir que em miraria a l'ordinador si n'hi havia algun que pogués fer-se en blanc neu (tots els que tenen de mostra són blanc marfil i si el vols blanc, s'ha d'encarregar), però al final el dia de la proba no m'ho va mirar. O sigui que vaig trucar ahir aviam si m'ho podia mirar i l'únic que fan en blanc neu d'aquests tres, és l'últim.

Bé... només el deixaré com a Pla B.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: gweny » ds. feb. 19, 2011 10:48 am

Hola a totes!!! Ara feia temps que no em conectava... Com van els preparatius???

Ostres Mim, el meu vestit también serà de la Francesca Marlop!!! Crec que és una artista, i és veritat que si tu li portes un disseny ella te'l fa, tant vestits de núvia com de festa. El meu no està dissenyat per mi eh? és un de seu de la col·lecció 2008!!!! Però a mi em va encantar i fent-li alguns petits canvis es va convertir en el vestit de núvia que imaginava x mi :)

Enhorabona a totes i una abraçada!!!
gweny

Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 24, 2010 7:59 pm

EntradaAutor: MiM » ds. feb. 19, 2011 4:32 pm

Hola noies!!!

Ja porto moltíssimes novetats per aquí...

Primer de tot, encantada de conèixe't gweny i que bé que també vagis amb la Francesca Marlop :). Jo primer la vaig conèixer perquè una amiga es va casar amb un vestit seu, i era preciós. I segon, quan el meu xicot em va demanar si em volia casar amb ell, doncs vaig agafar totes les cases de vestits de núvia, que vaig trobar per internet, i els hi vaig començar a enviar correus explicant-los que jo ja sabai quin vestit volai i que si seria possible que me'l fèssin. La única que va contestar va ser la Francesca Marlop, per tant vaig decidir fer país i quedar-me amb ella :). Quin dia et cases tu, i a on?

I ara per totes...
Aquest matí he anat al SNV Núvies amb una de les meves ties, perqué la meva dama d'honor s'ha posat malalta, i ha vingut la seva mare. Ens ho hem passat super bé!!! Quin far de riure... perquè a més a més, la meva tia i jo no coincidim gens amb gustos... Però al final hem arribat a un acord i tot, i ella al final s'ha regit per la meva personaniltat alhora d'escollir els vestits. Al final ens hem quedat amb tres, després de probar-ne no sé quants (no els he contat avui...). El que no m'ha semblat bé, és que no ens han deixat fer fotos, per tant no us les podré penjar peruqé opineu. Ostres tu, tanta por de plagi tenen??? Si total, els seus models de vestits de núvia són bastant assequibles, per tant, jo crec que haurien de tenir més por els de Pronovias (de plagi) que no pas ells! PErò bé, si així ho han volgut, així ho hem fet. Tot s'ha de dir. De vestits macos i que fan tot el seu efecte quan els mires n'hi ha; però quan els toques hiha una diferència entre aquests i els de Pronovias...

Dilluns passat vam anar amb el meu xicot a mirar "trajes" per ell, i ja el té!!!! Anirà SUPER maco!!!! Vam anar allà a Magaldi i ja està.

Jo dijous vaig anar a parlar amb la Francesca Marlop sobre el meu vestit, i ja me'l comença a fer també ::bna// estic feliç... A més, ja puc dir que he trobat sabates!!!! Uuuoooo, la veritat és que en tenia unes d'ideals per mi i ja me les he quedat. A més a més, també tinc en ment fer-me fer un vestit curt de mig festa mig núvia (ben diferent del del dia B), perquè en el meu xicot ha dit que si finalment podem fer viatge de nuvis, que vol fer un creuer i que ens tornem a casar al mig del mar. Ell ha dit que se n'emportaria el seu "traje", però jo no penso emportar-me el meu vestit de núvia. Per tant si finalment fem aquesta lluna de mel, doncs la Francesca em farà aquest altre vestit... que només puc dir que també serà PRECIÓS, bé pel meu gust :).

Ara m'he de pensar a on aniré dissabte que vé... Ja aniré informant. Que vagi bé!!!!
Imatge

MiM

EntradaAutor: gweny » dl. feb. 21, 2011 12:04 pm

Bones!!!

Jo em caso el dia 2 de juliol a "Mas Can Ferrer" d'Arbúcies, serà un casament civil. Crec que algunes de vosaltres también s'hi casava, ara no recordo qui... el menjar ens el farà Càtering Montserrat de Figueres, i la resta encara està x veure... flors i tot això...

Cara Mim, tens les idees molt clares!!! jeje!!! amb el que costa decidir-se x un vestit... buf!!! jo tinc malsons i tot!!! Però vaja, crec que l'he encertat x mi!!!

Algú té idees sobre els regals que es fan als pares??? és el que porto més peix... no volem fer la típica foto gegant de nosaltres del dia del casament!!!

Una abraçada a totes :)
gweny

Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 24, 2010 7:59 pm

EntradaAutor: MiM » dl. feb. 21, 2011 4:17 pm

Hola gweny!
Jejeje, sí, sí, jo sóc d'idees clares i fa molts anys que somnio amb el dia del meu casament, per tant ja està tot clar :D.

Nosaltres ens els nostres pares no els hi regalarem res el dia del casament, a nosaltres tot això de començar a donar regals a uns si i els altres no, no ens agrada, per tant en aquest aspecte el nostre casament serà "chapado a la antigua" :D. Però el que sí que farem ser fer-los regals després del casament. Els hi regalrem una foto nostre del dia del casament amb un marc ben maco i llavors també els hi farem un mini-àlbum del dia, perquè així el puguin ensenyar a qui ells els hi faci gràcia (veïns, companys de feina...). Però tot això ja ho farem amb tranquil·litat uns mesos després.

De totes maneres, si el que vols és fer-los regals, ves mirant per aquí el fòrum, perquè hi ha algun post a on les noies expliquen idees originals que no estan gens malament.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 03, 2011 2:01 pm

nenes gironines!!!

vosaltres que m'aneu per davant de fa mesos, coneixeu la dissenyadora

Carme Puigdevall i Plantés, al carrer calderers de Girona?

He entrat avui a demanar informació, sense gaires expectatives però m'ha semblat súper trempada, què en sabeu res?

Gràcies!!

i com aneu???

Susanna
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: MiM » dj. març 03, 2011 4:32 pm

Hola lisbeth!
Uf jo la veritat és que no n'he sentit a parlar mai... Ara he mirat la web i bé, segur que per davant de la botiga hi he passat un munt de vegades... però la veritat és que mai m'hi he fixat.

Que voldries que et fes el vestit de núvia? Uf! no sé la veritat, aviam si hi ha algú per aquí que t'ajuda.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 03, 2011 11:01 pm

HOla MiM!

La veritat és que no m'ho havia plantejat, perquè sempre m'ha semblat la mar d'estrambòtica, però una amiga meva duia un vestit d'ella i la veritat que em va sorprendre l'estil. A més, li va encertar molt la personalitat de la meva amiga... Així que he entrat a la botiga una mica "si però no", i he quedat paradíssima! Ja us he dit, súper amable, súper franca, súper súper! Segur que serà una de les primeres que "visitaré"... I no trigaré, que el temps va corrent...

Susanna

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: MiM » dj. març 03, 2011 11:42 pm

Hola lisbeth,
Bé, de totes maneres gràcies per ocmentar, mai està de més saber coses noves i interessants ::love:: Mira, segur que el pròxim dia que hi passi per davant, m'hi fixaré més, que fins ara si no m'hi he fixat és perquè no m'ha cridat l'atenció... suposu! Perquè a mi mirar botigues M'ENCANTA, encara que només sigui l'aparador.
Imatge

MiM

EntradaAutor: JiG » dg. març 06, 2011 8:18 pm

Hola Lisbeth

Doncs jo no coneixia ni la botiga ni la dissenyador però he mirat una mica la web i el primer pensament ha estat més o menys com le teu que era una mica "estrambòtica" però té molta experiència darrera, un curriculum molt extens i segur que té una gran qualitat professional. Si a més diu que el tracte com a persona és fantàstic, doncs encara inspira més confiança!!!! Ja ens aniràs explicant com va si te l'acaba fent ella.

Fins aviat!
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: txellb » dc. març 09, 2011 12:54 pm

hola reines!!!!
m'heu de fer un favor!!!! ens estem pensant en casar de cares a setembre, aixi pim-pam, avisant a la family un mes abans pq no es puguin ficar en res i encarregant-nos de tot nosaltres, pero tot molt senzill.
la qüestió es que ara començo a pensar en el tema papeleo... fem casament civil tramitat al registre de girona pero ens casem en un altre ajuntament. aqt altre ajuntament ja ens ha donat l'ok, q amb 1 setmana abans tinguem l'expedient ja en tenim prou, pero tinc moooooolts dubtes, no se pas com funciona:
- se la documentació q he de portar per iniciar l'expedient, pero em falta la fe de vida q et tramita el registre, per tant... hem d'anar un dia tots dos al registre a demanar aixo i despres quan ja ho tinguin un altre dia a portar la resta de papeleo i llavors s'inicia l'expedient?
- aqt dia hem d'anar amb 2 testimonis no familiars i amb un familiar si vivim a girona entenc?
- sabeu quan trigara tot aqt proces????
- com i qui et dona la data definitiva?
es q em fa por fer tard o q em diguin una data alla al registre q no em vagi be, o potser ja amb l'expedient tinc un temps tope???
AJUDA PLIS!!!!!!
es q el meu maromo s'arrepenja molt i ara veig q potser fem tard i es per apretar-lo una mica o no....

ah! i els testimonis q van al registre han de ser els mateixos q despres signen el dia del casament???

moooooooooltes gracies adelantades guapes!!!!!
ja se que he fet una entrada aixi triumfal i a saco pero es q m'he emparanoiat amb aixo ara!!!!
txellb
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: geisha » dc. març 09, 2011 4:52 pm

Hola txellb, felicitats ho trobo genial la manera de casar-vos!
dir-te que el primer de tot es portar tots els documents que et dire al registre de Girona (ho acabem de fer)
-Partida de naixement literal dels dos
-certificat d'empadronament de dos anys a girona (això a l'ajuntament)
-dni
SOBRETOT: el dia que vagis al registre ves abans que obrin ja que nomes donen uns 150 numeros i sino estas a temps tens que tornar un altre dia.
un cop allà els dius que es per obrir l'expedient, et miraran tots els documents(t'ho tornen per portar el dia que tens cita) i et donaran hora al cap d'uns 2 mesos o 3, per anar a obrir l'expedient (ells ja tindran preparat la fe de vida).
El dia que hi vagis tens que anar amb 3 testimonis, un familiar i dos que no, ja no caldra agafar numero ja que aniras amb cita, sobretot quan entreu ja li doneu a la noia el paper de la cita que et donaran quan entreguis tots els papers i ja us cridaran.
Apartir d'aqui ells ja et demanen on et cases etc... jo al fer-ho al registre mateix necessito 2 testimnis diferents, tu no ho se! però allà ja t'ho diran.

espero et serveixi
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 09, 2011 11:11 pm

Jo no sé com va això dels papers, però si puc dir-te que al registre, si la geisha es refereix al dels jutjats de girona, obren a les 9 h.
:-)ok:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: txellb » dj. març 10, 2011 8:23 am

moltes gracies noies!
a veure...
- quan et citen per 2n cop llavors què hi fas? ja acabes l'expedient i et diuen el dia q et pots casar oficialment o com va? encara tens mes temps d'espera?
es q el q em fa por es no arribar a temps, i clar, a la feina no et donen els dies i a mes te'ls donen a comptar del dia oficial del casament...
ostres! veig q haurem de posar el turbo i decidir-nos ja pq si hem d'agafar el viatge o despres no tenim hora???? quin enrenou oi???
i sort q el tema vestit-restaurant-fotograf-flors... no ho fem "convencional" q sino no ens podriem pas casar aqt any!!!!
txellb

Casament no convencional

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 10, 2011 9:05 am

txellb ha escrit:...i sort q el tema vestit-restaurant-fotograf-flors... no ho fem "convencional" q sino no ens podriem pas casar aqt any!!!!

Oju! que nosaltres tampoc fem un casament "convencional" i deu ni do el que costa!! Quan et surts una mica dels paràmetres t'hi has d'escarrassar més!

Imatge
Lisbeth

ATENCIÓ!!! MAS BATLLE

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 10, 2011 9:12 am

Noies!

Avui he llegit al diari que la dona (perquè no vull posar Sra.) que gestionava MAS BATLLE, a Quart, ha desaparegut, deixant un munt de banquets tant de casament com de comunió penjats!!

Espero que cap de vosaltres no us trobeu en aquest cas. ::brr::

Aquí us deixo el link per si voleu més informació.

Banquets que l'hostalera ja ha cobrat en part i mai no servirà.

Imatge
Lisbeth

Re: ATENCIÓ!!! MAS BATLLE

EntradaAutor: txellb » dj. març 10, 2011 10:15 am

Lisbeth ha escrit:Noies!

Avui he llegit al diari que la dona (perquè no vull posar Sra.) que gestionava MAS BATLLE, a Quart, ha desaparegut, deixant un munt de banquets tant de casament com de comunió penjats!!

ostres! doncs mira q es un lloc molt maco!!!!
txellb

EntradaAutor: txellb » dj. març 10, 2011 12:04 pm

una altra pregunta d'aixo dels papers...
la partida de naixement l'has de demanar al registre abans d'anar-hi o ja te la tramiten llavors???
txellb

Re: ATENCIÓ!!! MAS BATLLE

EntradaAutor: JiG » dj. març 10, 2011 8:45 pm

Lisbeth ha escrit:Noies!

Ostres jo també ho he sentit a les notícies!!!! Sé una noia que s'hi havia de casar... quan m'ho han explicat no m'ho podia creure!!! És molt fort, no hi ha dret!!!!
Jo també espero que cap de vosaltres hagués contractat aquest restaurant!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants