Hola noies!!!
Ja porto moltíssimes novetats per aquí...
Primer de tot, encantada de conèixe't
gweny i que bé que també vagis amb la Francesca Marlop :). Jo primer la vaig conèixer perquè una amiga es va casar amb un vestit seu, i era preciós. I segon, quan el meu xicot em va demanar si em volia casar amb ell, doncs vaig agafar totes les cases de vestits de núvia, que vaig trobar per internet, i els hi vaig començar a enviar correus explicant-los que jo ja sabai quin vestit volai i que si seria possible que me'l fèssin. La única que va contestar va ser la Francesca Marlop, per tant vaig decidir fer país i quedar-me amb ella :). Quin dia et cases tu, i a on?
I ara per totes...
Aquest matí he anat al SNV Núvies amb una de les meves ties, perqué la meva dama d'honor s'ha posat malalta, i ha vingut la seva mare. Ens ho hem passat super bé!!! Quin far de riure... perquè a més a més, la meva tia i jo no coincidim gens amb gustos... Però al final hem arribat a un acord i tot, i ella al final s'ha regit per la meva personaniltat alhora d'escollir els vestits. Al final ens hem quedat amb tres, després de probar-ne no sé quants (no els he contat avui...). El que no m'ha semblat bé, és que no ens han deixat fer fotos, per tant no us les podré penjar peruqé opineu. Ostres tu, tanta por de plagi tenen??? Si total, els seus models de vestits de núvia són bastant assequibles, per tant, jo crec que haurien de tenir més por els de Pronovias (de plagi) que no pas ells! PErò bé, si així ho han volgut, així ho hem fet. Tot s'ha de dir. De vestits macos i que fan tot el seu efecte quan els mires n'hi ha; però quan els toques hiha una diferència entre aquests i els de Pronovias...
Dilluns passat vam anar amb el meu xicot a mirar "trajes" per ell, i ja el té!!!! Anirà SUPER maco!!!! Vam anar allà a Magaldi i ja està.
Jo dijous vaig anar a parlar amb la Francesca Marlop sobre el meu vestit, i ja me'l comença a fer també

estic feliç... A més, ja puc dir que he trobat sabates!!!! Uuuoooo, la veritat és que en tenia unes d'ideals per mi i ja me les he quedat. A més a més, també tinc en ment fer-me fer un vestit curt de mig festa mig núvia (ben diferent del del dia B), perquè en el meu xicot ha dit que si finalment podem fer viatge de nuvis, que vol fer un creuer i que ens tornem a casar al mig del mar. Ell ha dit que se n'emportaria el seu "traje", però jo no penso emportar-me el meu vestit de núvia. Per tant si finalment fem aquesta lluna de mel, doncs la Francesca em farà aquest altre vestit... que només puc dir que també serà PRECIÓS, bé pel meu gust :).
Ara m'he de pensar a on aniré dissabte que vé... Ja aniré informant. Que vagi bé!!!!