9 de juliol
Alba i Albert
Monestir de Sant Cugat + Castellarnau
Autor: Bie » dg. nov. 14, 2010 7:59 pm
Autor: Rebeca&Joan » dg. nov. 14, 2010 9:44 pm
anetta ha escrit:Bienvenida a todas las nuevas JULIERAS!!
Nosotros tenemos:
Restaurante:Can Cirili (Lliça de Vall)
Fotografo:Doble Imatge
Y mi vestido... ahora el dia 11 de diciembre iremos hacernos las fotos para las invitaciones.
Autor: anetta » dg. nov. 14, 2010 9:46 pm
Autor: Rebeca&Joan » dg. nov. 14, 2010 9:46 pm
Bie ha escrit:ei jo també vull ser a la llista![]()
9 de juliol
Alba i Albert
Monestir de Sant Cugat + Castellarnau
Autor: Rebeca&Joan » dg. nov. 14, 2010 10:16 pm
anetta ha escrit:Yo esoty igual,peró aun tengo dias para ir a mirarme algo de ropa...es una buena escusa jejejejee
Autor: Rebeca&Joan » dg. nov. 14, 2010 10:17 pm
Bie ha escrit:fet!!
Autor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:03 pm
anetta ha escrit:Bienvenida a todas las nuevas JULIERAS!!
Nosotros tenemos:
Restaurante:Can Cirili (Lliça de Vall)
Fotografo:Doble Imatge
Y mi vestido... ahora el dia 11 de diciembre iremos hacernos las fotos para las invitaciones.
Autor: sandra_lh » dc. nov. 17, 2010 12:52 pm
Rebeca&Joan ha escrit:Chicas, yo solo tengo:
-Restaurante: Can Berardo
-Iglesia: Sta.Eulalia de Mérida (Hospitalet centre)
-Fotógrafo: Doble Imatge
Estoy mirado mi vestido, y espero que entre esta semana y la que viene lo tenga decidido ya.
Tengo muchas ideas para la boda pero muy poco tiempo, a ver si despues de fiestas me pongo las pilas y saco más tiempo.
Saludos a todas las Julieras
Autor: sandra_lh » dc. nov. 17, 2010 12:54 pm
Autor: sandra_lh » dc. nov. 17, 2010 1:13 pm
Autor: Rebeca&Joan » dc. nov. 17, 2010 1:14 pm
sandra_lh ha escrit:Rebeca&Joan ha escrit:Chicas, yo solo tengo:
Estoy mirado mi vestido, y espero que entre esta semana y la que viene lo tenga decidido ya.
Tengo muchas ideas para la boda pero muy poco tiempo, a ver si despues de fiestas me pongo las pilas y saco más tiempo.
Hola Rebeca&Joan,
Yo también me caso en esa iglesia el 23 de Julio de 2011, tu cuando te casas??
Autor: Rebeca&Joan » dc. nov. 17, 2010 1:15 pm
Autor: aairinn » dc. nov. 17, 2010 1:21 pm
Autor: esteruchy » dc. nov. 17, 2010 1:37 pm
sandra_lh ha escrit:jejeej que gracias, donde te casas??
Rebeca&Joan ha escrit:Chicasssssssssssssssssssss!!!
Ya tengo vestido, es del diseñador Jordi Anguera y es PRECIOSOOOOOOOOOOOOOOOOO...
aairinn ha escrit:Hola noies!
Jo estic immersa en la ruta vestidil, les que pugueu veure el meu compte enrere ja ho veureu i, per les que no, dir-vos que encara no m'he decidit, estic mirant i a veure si a un mes vist puc dir que tinc vestit!!!
Una coseta, les que us caseu pel civil, heu començat ja a fer els papers per l'expedient matrimonial? Jo avui he mirat què hi deia el gencat sobre això i estic intentant parlar amb el Registre Civil de Lleida i no hi ha manera. Espero anar sobre el temps!
Autor: aairinn » dc. nov. 17, 2010 1:41 pm
Nosaltres els vam entregar a primers de setembre.
Ens van dir que tarden 2-3 mesos en aprobarlo (depen del registre civil) i desde aquell moment ja ens podem casar!
Com tens un any desde que el tramites.... doncs vam decidir fer-ho com més aviat millor i asi poder agafar el dia i hora que voliem.
Al meu Comte enrere (PAG. 15) hi vaig escriure els passos que vam seguir i la documnetació necesaria.
Autor: sandra_lh » dc. nov. 17, 2010 7:18 pm
esteruchy ha escrit:sandra_lh ha escrit:jejeej que gracias, donde te casas??
Pues en Can MErcader (Cornellà) a las 18:00Rebeca&Joan ha escrit:Chicasssssssssssssssssssss!!!
Ya tengo vestido, es del diseñador Jordi Anguera y es PRECIOSOOOOOOOOOOOOOOOOO...
Felicidades!! Otra juliera más con vestido!!! :Daairinn ha escrit:Hola noies!
Jo estic immersa en la ruta vestidil, les que pugueu veure el meu compte enrere ja ho veureu i, per les que no, dir-vos que encara no m'he decidit, estic mirant i a veure si a un mes vist puc dir que tinc vestit!!!
Una coseta, les que us caseu pel civil, heu començat ja a fer els papers per l'expedient matrimonial? Jo avui he mirat què hi deia el gencat sobre això i estic intentant parlar amb el Registre Civil de Lleida i no hi ha manera. Espero anar sobre el temps!
Nosaltres els vam entregar a primers de setembre.
Ens van dir que tarden 2-3 mesos en aprobarlo (depen del registre civil) i desde aquell moment ja ens podem casar!
Com tens un any desde que el tramites.... doncs vam decidir fer-ho com més aviat millor i asi poder agafar el dia i hora que voliem.
Al meu Comte enrere (PAG. 15) hi vaig escriure els passos que vam seguir i la documnetació necesaria.
Autor: sandra_lh » dc. nov. 17, 2010 7:19 pm
Rebeca&Joan ha escrit:sandra_lh ha escrit:Rebeca&Joan ha escrit:Chicas, yo solo tengo:
Hola Rebeca&Joan,
Yo también me caso en esa iglesia el 23 de Julio de 2011, tu cuando te casas??
Yo me caso el 9 de julio...
Que ilusión... entonces también eres de Hospitalet, podemos hacer una quedada no? que te parece
Autor: Rebeca&Joan » dc. nov. 17, 2010 11:37 pm