MiM ha escrit:Gemma jo estic en tràmits aviam si puc fer realitat el meu somni i sortir a la revista ¡Hola!(...)

aquesta ens farà venir els paparazzis a la trobada!!!

Autor: Lisbeth » dv. set. 09, 2011 8:33 pm
MiM ha escrit:Gemma jo estic en tràmits aviam si puc fer realitat el meu somni i sortir a la revista ¡Hola!(...)
Autor: Lisbeth » dv. set. 09, 2011 8:34 pm
JiG ha escrit:(...) Meritxell, que estem boges ja ho sabem nosaltres i els nostres marits, però...vols dir que cal que ho sàpiga tot Catalunya????????????????![]()
![]()
Autor: miriamS » dv. set. 09, 2011 9:18 pm
Autor: MiM » ds. set. 10, 2011 3:07 pm
Lisbeth ha escrit:MiM ha escrit:Gemma jo estic en tràmits aviam si puc fer realitat el meu somni i sortir a la revista ¡Hola!(...)
![]()
![]()
![]()
![]()
aquesta ens farà venir els paparazzis a la trobada!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: aairinn » dl. set. 12, 2011 7:33 am
Lisbeth ha escrit:nenes!!! què fort!
mireu què ha fet l'Inhus!!!
![]()
![]()
![]()
nenes.jpg
Autor: Lisbeth » dl. set. 12, 2011 8:53 am
aairinn ha escrit:Lisbeth ha escrit:nenes!!! què fort!
mireu què ha fet l'Inhus!!!
![]()
![]()
![]()
nenes.jpg
Que bo!!! Mireia, ets una crak!!!!
Pel tema lloc, em sembla bé anar posant opcions i quan sapiguem qui ve del cert, potser podem buscar un lloc que no ens quedi massa lluny a totes plegades... Vage, que a mi l'opció del Siubès em sembla perfecta si no fos per què venir fins a Girona a les de Lleida ens costa tres hores de cotxe!
Autor: marsal75 » dl. set. 12, 2011 9:01 am
Autor: cadui » dl. set. 12, 2011 9:21 am
Autor: aairinn » dl. set. 12, 2011 9:42 am
Autor: Lisbeth » dl. set. 12, 2011 9:54 am
Autor: aairinn » dl. set. 12, 2011 10:00 am
Lisbeth ha escrit:jo ja estic mans a la feina..![]()
Autor: cadui » dl. set. 12, 2011 10:09 am
Lisbeth ha escrit:bona pensada lo del transport públic, encara que serà difícil si trobem una casa rural que hi arribi el transport públic, però a mi no em fa res en un moment donat anar amb un cop de cotxe a buscar algú, així que mirem llocs que tinguin aprop algun nucli amb t.p.
jo ja estic mans a la feina..![]()
Autor: Lisbeth » dl. set. 12, 2011 11:15 am
Autor: marsal75 » dl. set. 12, 2011 12:37 pm
Lisbeth ha escrit:queno se m'ha penjat, però estava jo pensant...
digueu-me re-loca (perquè loca ja se sap que si estic en aquest post és perquè estic/estem loques)...
i si demanem que ens ho patrocini guia-nupcial o ho diem a alguna revista de núvies????
va! que encara ens sortirà gratis!![]()
Autor: Lisbeth » dl. set. 12, 2011 12:40 pm
marsal75 ha escrit:Lisbeth ha escrit:queno se m'ha penjat, però estava jo pensant...
digueu-me re-loca (perquè loca ja se sap que si estic en aquest post és perquè estic/estem loques)...
i si demanem que ens ho patrocini guia-nupcial o ho diem a alguna revista de núvies????
jo ja ho dic ara mateix.... encara que no confirmo encara que vingui, deixeu-me en una llista de potser, que no em tornaré a posar el vestit de nuvia... més que res perque ja no em cap i al desembre, quan dieu de fer la quedada, potser encara em cabrá menys, estem en busqueda de baby
Autor: marsal75 » dl. set. 12, 2011 12:49 pm
Lisbeth ha escrit:marsal75 ha escrit:Lisbeth ha escrit:queno se m'ha penjat, però estava jo pensant...
jo ja ho dic ara mateix.... encara que no confirmo encara que vingui, deixeu-me en una llista de potser, que no em tornaré a posar el vestit de nuvia... més que res perque ja no em cap i al desembre, quan dieu de fer la quedada, potser encara em cabrá menys, estem en busqueda de baby
però el portaràs?
a mi m'agraden molt els vestits de baraïsa!
Autor: aairinn » dl. set. 12, 2011 3:22 pm
marsal75 ha escrit:Lisbeth ha escrit:queno se m'ha penjat, però estava jo pensant...
Autor: aairinn » dl. set. 12, 2011 3:24 pm
Lisbeth ha escrit:queno se m'ha penjat, però estava jo pensant...
Autor: cadui » dl. set. 12, 2011 5:06 pm
Autor: aairinn » dl. set. 12, 2011 6:00 pm
cadui ha escrit:doncs jo ja dic ara que si no és en petit comitè i en un lloc ben tancat i privat, la menda no es posa el vestit eeh?! quina vergonya!! pensaran els de les revistes que estem volades i d'allà cap a Salut Mental!! jajajaa!
Marta així que en búsqueda de baby??? molta sort doncs!