Q DECEPCION...:(

un gran any!

Re: Q DECEPCION...:(

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » dt. maig 17, 2011 12:26 pm

Plaerdemavida ha escrit:Pues me parece muy normal que pierdas la paga y senyal (que en estos casos siempre son altas, no 75 euros si no bastante mas) porque te has comprometido y ellas han perdido negocio. No creo que la paga y senyal la puedas recuperar; ya se sabe que si cambias de opinion pierdes la paga y senyal. Esto es asi en el maquillaje y en el restaurante y en todo en el tema bodas.

ES NORMAL K TE HAGAN PAGAR ALGO K NO T VAN HA HACER?????? Y NO ES LA PAGA Y SEÑAL LO K M PIDEN, M PIDEN EL PRECIO DEL PAK ENTERO!!!!!!!!!!!!!!!! VENGA HOMBRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADEMAS, RECUERDA K NO FUI YO LA K KAMBIO D OPINION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOS HECHOS M HAN OBLIGADO!!!!!!!!!
Imatge
monikaydani4.6.11
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: julio2011 » dt. maig 17, 2011 1:16 pm

300 euros por peinar y maquillar me parece carísimo!!!
Yo voy a mi peluquera de toda la vida que me conoce y sabe lo que me queda bien, lo que me gusta y encima me cobra menos de la mitad.

Animo!! no puede obligarte a pagar nada más. :-)
julio2011

Entrades: 25
Membre des de: dl. juny 14, 2010 4:06 pm

EntradaAutor: eliytoni » dt. maig 17, 2011 5:14 pm

No tienes q pagarles x un servicio que no vas a utilizar y ello tampoco tienen derecho a pedirtelo, faltaria mas .....
NO SE LO PAGUES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: SusanaC » dt. maig 17, 2011 6:06 pm

Afortunadamente existe este foro para opinar y expresar libremente lo que sentimos y explicar nuestras vivencias, eso fue lo que tú hiciste. En ningún caso criticaste a nadie. Se que no quieres hablar del tema y lo comprendo, pq lo principal y lo más importante es disfrutar de los preparativos que estamos viviendo de uno de los días más importantes en nuestra vida, y evitar estas situaciones desagradables.

Yo no pagaria lo que te reclaman, es más siempre puedes utilizar los mecanismos de defensa del consumidor, que para eso están y por experiencia propia te diré que funcionan. Yo reclamé contra una multinacional como Nokia y me dieron la razón y gané. Así que te animo a que no dudes un momento en ejercer tus derechos.

Si necesitas cualquier cosa, aquí estoy.

Un besazo y felicidades por tu boda preciosa!
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: snake35 » dj. maig 19, 2011 9:56 am

Hola Monica!
la veritat és que he flipat molt perquè vaig seguir el teu post i no vas dir res de l'altre món, t'havia decepcionat el que t'havien fet i punt. No saben encaixar les crítiques i això deixa molt que desitjar per una professional. Jo si fos tu em buscaria una altre, total n'hi han moltíssimes i millors que aquestes. No et preocupis, no vas fer res mal fet, al contrari, vas dir la teva opinió i vas ser molt sincera i per això estan aquests foros per dir el que t'agrada i el que no t'agrada.
En fi, que jo no aniria ni morta a fer-me el pentinat ni maquillar-me! i lo de l'Aroa també ho trobo molt fort, flipant!
Mónica no t'amoïnis, ja veuràs com et faran el pentinat que TU vols i que a TU t'agrada i no tinguis por de dir-li a la perruquera que no t'agrada, perquè és el teu dia i tu manes.
Sort guapa!!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: JiG » dv. maig 20, 2011 6:10 pm

M'he llegit aquest post i encara no m'ho puc creure... quina indignació!!! Jo no he seguit el post d'aquesta noia que ha iniciat aquest tema, la Mònica, però puc entendre perfectament la seva decepció...
En el món del casament, contactem amb un munt d'empreses, de persones, de serveis que no oblidem que són un negoci. Nosaltres els contractem felices de la vida, doncs estem preparant el nostre gran dia amb molt il.lusió i volem que tot surti perfecte. Trobo lamentable, però, que s'interpretin les opinions d'aquesta manera, que es qüestioni a la gent i és que jo he entès des del primer dia que aquest foro és útil per explicar les bones experiències i també les dolentes, ja que pot ser molt útil per noies que desprès passaran pel mateix. Ho trobo molt poc professional i me n'alegro que la Mònica hagi volgut compartir aquesta mala experiència amb nosaltres, per ser tan sincera, franca i valenta, perquè no tothom explica les coses que no van bé, sinó tot el contrari...

Molts ànims i un post interessant, molt trist, però interessant també que aquestes coses surtin. I si s'infiltren les empreses i ho llegeixen... QUE N'APRENGUIN! acceptin les crítiques i les opinions i que reflexionin sobre les actituds que adopten en aquests casos. Desitjo que siguin capaços de rectificar, doncs diuen que dels errors se n'aprèn... tan de bo això servís a tothom!!!!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants